Neequote:Op zondag 21 januari 2024 09:10 schreef Joyce-43 het volgende:
je gaat me toch niet vertellen dat Tom Ariana ook leuk vind he???
2x een hug ??quote:
Hij is gewoon te zachtquote:
Gm Rhosynquote:
oh ok ja want ik ga hem opwachten hoor als hij eruit komt hahaquote:Op zondag 21 januari 2024 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is gewoon te zacht
In de keuken had hij het met Randy nog over het ‘grapjuh ‘
lekker in der eigen lullendquote:Op zondag 21 januari 2024 09:16 schreef happyme28 het volgende:
Ariana alleen in het huis. Aan het ijsberen.
🤣🤣quote:Op zondag 21 januari 2024 09:07 schreef Lonneke1983 het volgende:
Gelukkig stop de SL op het juiste moment. Laten we hopen dat Febo niet Ariana als laatste naar de gameroom laat gaan.
Ze cropt ze zelfquote:Op zondag 21 januari 2024 09:17 schreef Joyce-43 het volgende:
heeft ze geen heel truitje want die je ziet net mijn buik truitjes zijn geen porum bij Ariana
nou hoe bedenkt ze in godsnaam dat het staat?quote:Op zondag 21 januari 2024 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze cropt ze zelf
Stopt de onderkant onder dr bh
Openmakenquote:
Ja precies. Nog wel een twist denk ik. Zit ergens een nominatie inquote:Op zondag 21 januari 2024 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Openmaken
Ruilen
Kan van alles zijn
En vol vooroordelen over mensen.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
HSP is ze zeker niet
Egoïstisch naar ding dat alleen met zichzelf bezig is
Met nieuwe bewonersquote:Op zondag 21 januari 2024 09:30 schreef happyme28 het volgende:
Tis een lange…. Dan straks ineens in nieuwe duo’s en dan proberen te achterhalen wat er is gebeurd.
dat is toch ook altijd wel weer grappig beetje bij beetje achter komenquote:Op zondag 21 januari 2024 09:30 schreef happyme28 het volgende:
Tis een lange…. Dan straks ineens in nieuwe duo’s en dan proberen te achterhalen wat er is gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |