quote:Op zondag 21 januari 2024 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze vergaderen over wat er goed ging zijn ze sneller klaar
Of laat ze er wat voor doenquote:Op zondag 21 januari 2024 08:38 schreef Koos1958 het volgende:
Ze moeten die andere 5 bewoners er snel ingooien,het eten normaal maken dus elke dag iets anders zoals in jaar 1. Koffers aan die mannen teruggeven. Dit gedoe slaat nergens op en is herhaling van vorige seizoenen, niets nieuws meer
En dat Ariana zegtquote:Op zondag 21 januari 2024 08:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Wellicht een mededeling over Sonja, misschien keert Trashley wel terug
Ja missing in action, zie streamverslagquote:
Oh heb dat dus gemistquote:
Zal ze ook in mirrorroom zitten?quote:Op zondag 21 januari 2024 08:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze kwijt nadat ze even terug was in het huis gisterenavond
Ze is na 23.15 niet meer op stream gezienquote:
Apart wel dat ze zo overstuur was.. waarom en wat heeft ze gezien? Vragen vragenquote:Op zondag 21 januari 2024 08:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze was in ieder geval erg overstuur
Uitzending maar kijken maandag of dinsdagquote:Op zondag 21 januari 2024 08:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze is na 23.15 niet meer op stream gezien
Neequote:Op zondag 21 januari 2024 08:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Uitzending maar kijken maandag of dinsdag
Doe ik het welquote:
Misschien ligt ze gewoon in bedquote:Op zondag 21 januari 2024 08:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze was in ieder geval erg overstuur
Ja dat zag ik ook. Moet ook wel anders kan ze aan de muur niet bevestigenquote:Op zondag 21 januari 2024 08:46 schreef greysbones het volgende:
Voor die spiegels die ze moesten ophangen
Was ook een eitje
De paaltjes en de haken hingen er
Ze was ook niet bij de bekendmaking het nieuwe week thema, Alice werd daarvoor uit bed getrokkenquote:
Vreemd weer, we gaan het maandag vast zienquote:Op zondag 21 januari 2024 08:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze was ook niet bij de bekendmaking het nieuwe week thema, Alice werd daarvoor uit bed getrokken
Er is nog gezegd Sonja zal straks wel terugkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |