Haha, lol als kind had ik dat wel, ja. Maar nu mag ik al blij zijn als ik weet wat me over 2 sec te wachten staat🤣🤣quote:Op zondag 21 januari 2024 00:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hoog Sensitieve Personen / Oftewel
Zie je? Ik voel ook dingen.
Hint: De kans is groot dat het een SL is haha.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:55 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Haha, lol als kind had ik dat wel, ja. Maar nu mag ik al blij zijn als ik weet wat me over 2 sec te wachten staat🤣🤣
bedankt voor de moeite weer, lekker slapenquote:Op zondag 21 januari 2024 00:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor,. tot 2300 uur staat online, morgen geen filmpjes helaas ...
quote:
quote:Op zondag 21 januari 2024 00:35 schreef mario390 het volgende:
ariana bedoelte de uitgevallene sex
mandag tot zondag
uitgevallen
Dat we dat maar weten dan...quote:Op zondag 21 januari 2024 01:00 schreef B00STER het volgende:
Wel mooi dat uitgerekend in de SL Tatyana zegt 'We zijn 24 uur per dag te volgen op de livestream'.
Vorig jaar was het ook al heel karig hoor. Als er al wat kwam dan was het 1 bak met drank waar ze in 30 minuten doorheen waren en een uurtje muziek.quote:Op zondag 21 januari 2024 01:05 schreef Krambo het volgende:
Andere jaren was er toch altijd wel iets na de live-show op zaterdagavond. Of een feestje of een opdracht of twist.
En nu helemaal niks
Heb het idee dat het in seizoen 2 een paar keer ‘uit de hand liep’ (heel zwaar uitgedrukt, maar Salar en Kristoff konden aardig zuipen ;p) en er sindsdien maar voor veilig wordt gekozen ofzo.quote:Op zondag 21 januari 2024 01:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ook al heel karig hoor. Als er al wat kwam dan was het 1 bak met drank waar ze in 30 minuten doorheen waren en een uurtje muziek.
Wisselde, soms niets soms iets. En met iets was ook alles mee gezegd. Denk dat ze nog niet al hun kruid willen verschieten gelijk.quote:Op zondag 21 januari 2024 01:05 schreef Krambo het volgende:
Andere jaren was er toch altijd wel iets na de live-show op zaterdagavond. Of een feestje of een opdracht of twist.
En nu helemaal niks
Alhoewel bepaald gedrag nooit goed te praten is uiteraard, is dat toch juist waarvoor we kijken? Ik kijk niet om bankhangende / slapende mensen te zien. Na Rug-Nek-Rob vorig jaar heb ik daar voor de rest van mijn leven genoeg van gezien.quote:Op zondag 21 januari 2024 01:08 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heb het idee dat het in seizoen 2 een paar keer ‘uit de hand liep’ (heel zwaar uitgedrukt, maar Salar en Kristoff konden aardig zuipen ;p) en er sindsdien maar voor veilig wordt gekozen ofzo.
Zou wel slim zijn als ze kijkers willen houdenquote:Op zondag 21 januari 2024 01:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wisselde, soms niets soms iets. En met iets was ook alles mee gezegd. Denk dat ze nog niet al hun kruid willen verschieten gelijk.
Maar dat waren wel de grappigste dingen.quote:Op zondag 21 januari 2024 01:08 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heb het idee dat het in seizoen 2 een paar keer ‘uit de hand liep’ (heel zwaar uitgedrukt, maar Salar en Kristoff konden aardig zuipen ;p) en er sindsdien maar voor veilig wordt gekozen ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 21 januari 2024 01:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar 30 views, waarom zo weinig ....![]()
Ariana heeft haar poes altijd bij zich - 20 januari 2024.Omdat ik hem in mijn mobiele Edge browser niet afgespeeld krijgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Jill mocht naar het ziekenhuis na teveel zuipen.quote:Op zondag 21 januari 2024 01:08 schreef Willewa het volgende:
[..]
Maar ik denk serieus dat dat ook komt door de beperking. Er komt bijna nooit wat dus ALS er dan wat komt gaan ze meteen los EN zijn ze het ontwend. Dus als je het gewoon elk weekend doet, ontstaan er minder problemen denk ik.quote:Op zondag 21 januari 2024 01:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jill mocht naar het ziekenhuis na teveel zuipen.
Wat kregen ze te vreten die week ?quote:Op zondag 21 januari 2024 01:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Joa ik kijk ook wel voor andere dingen, maar klopt ;p maar het mag van mij ook wel wat meer. En een beetje vertrouwen (als het daar aan ligt) mag ook wel. Je hoeft ook niet gelijk karrevrachten aan flessen wodka aan te leveren natuurlijk maar een wekelijks zaterdag-na de liveshow-opluchting-feestje met wat biertjes en wijn lijkt me een klare zaak. In 2021 en volgens mij 2022 was dat nog wel vrijwel altijd volgens mij. Viel vorig jaar idd al tegen.quote:Op zondag 21 januari 2024 01:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Alhoewel bepaald gedrag nooit goed te praten is uiteraard, is dat toch juist waarvoor we kijken? Ik kijk niet om bankhangende / slapende mensen te zien. Na Rug-Nek-Rob vorig jaar heb ik daar voor de rest van mijn leven genoeg van gezien.
Als dat soort dingen in 2024 niet meer kunnen (wat ik onzin vind), dan kan het programma net zo goed stoppen (wat ik echt zonde zou vinden).
Hahah klopt, echt hard gelachen toen.quote:Op zondag 21 januari 2024 01:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar dat waren wel de grappigste dingen.
Allebei werden ze ook niet "vervelend".
Niet handtastelijk, niet opdringerig. Gewoon hilarisch stom dronken
Zalm,rijst en broccoli.quote:
Er zal wel een goede reden voor zijn waar wij niets van weten. Want RTL weet ook echt wel dat dat soort beelden juist kijkcijferhits oplevert. Maar misschien is het risico te groot. Ik kan me alleen niet voorstellen dat het programma op deze manier rendabel is.quote:Op zondag 21 januari 2024 01:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Joa ik kijk ook wel voor andere dingen, maar klopt ;p maar het mag van mij ook wel wat meer. En een beetje vertrouwen (als het daar aan ligt) mag ook wel. Je hoeft ook niet gelijk karrevrachten aan flessen wodka aan te leveren natuurlijk maar een wekelijks zaterdag-na de liveshow-opluchting-feestje met wat biertjes en wijn lijkt me een klare zaak. In 2021 en volgens mij 2022 was dat nog wel vrijwel altijd volgens mij. Viel vorig jaar idd al tegen.
Was dat van het zuipen?quote:Op zondag 21 januari 2024 01:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 januari 2024 01:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar 30 views, waarom zo weinig ....![]()
Ariana heeft haar poes altijd bij zich - 20 januari 2024.Veel sensationeels gebeurt daar niet, integendeel, ze zijn er in geslaagd deze editie nog saaier te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze strooien met SL'en
Ze had extreme last van haar menstruatiequote:Op zondag 21 januari 2024 01:16 schreef Willewa het volgende:
[..]
Was dat van het zuipen?ik dacht iets anders. Maar ja, dan nog.. 1 geval, toevalligheid, kan gebeuren.
Het was vooral nouchine die zich niet kon gedragenquote:Op zondag 21 januari 2024 01:08 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nee !!quote:Op zondag 21 januari 2024 01:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tuurlijk.quote:Op zondag 21 januari 2024 01:18 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze had extreme last van haar menstruatie
Het leek te komen door alcohol, maar dat was niet zo.quote:
Oh ja die werd ook nog wel eens wild haha.quote:Op zondag 21 januari 2024 01:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het was vooral nouchine die zich niet kon gedragen
En elke keer een vinger in salars poep stak
Was wel 1 van de grappigste daar.quote:Op zondag 21 januari 2024 01:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het was vooral nouchine die zich niet kon gedragen
En elke keer een vinger in salars poep stak
Meestal gebeurde er nog wat na de live uitzending. Helaas niet vanavond.quote:Op zondag 21 januari 2024 02:05 schreef Willewa het volgende:
Had het nog opstaan op de achtergrond en weer een streamlock net, zo laat nog. Net ineens de woonkamer en draaideur in beeld. Dacht dat er toch nog wat ging gebeuren, maar nee hoor 😅 Slaapstreams again.
Niets…. Behalve dat Sonja vermist is….quote:Op zondag 21 januari 2024 02:28 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Meestal gebeurde er nog wat na de live uitzending. Helaas niet vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |