Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2024 19:37:21 ]![]()
Nee ik heb een oogje op voetbalgelulOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
@MazikeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Nee ik heb een oogje op voetbalgelulken ik niet
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik vind beide dames inhoudsloosOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik ken Sonja niet zog oedquote:
Maar vind die Ashley zo'n opgespoten Barbie
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ariana danquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:37 schreef Paul het volgende:
[..]
ik ken Sonja niet zog oed
Maar vind die Ashley zo'n opgespoten Barbiewel wat voor jou?
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:36 schreef Paul het volgende:
@:mazikeenIk heb ook om sonja gestemd omdat Tom toch wel genoeg stemmen krijgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sonja is geen haar beter dan Ashley
Allebei nepOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Die mag er na ashley uitquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Sonja is geen haar beter dan Ashley
Allebei nep![]()
![]()
Ja jeee ik ookquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Die vind ik ook verschrikkelijk![]()
![]()
Opgespoten lippen, geverfd haar
Matten in het haar, geschilderde wenkbrauwen, lagen make up....
Not my cup of teaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Alice
Alice
Who the fuck is AliceOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ben team eye candyOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Tom.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ben echt fan van jequote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Die haren van Ashley zijn echt afschuwelijkOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik kijk dit straks, ná het eten.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit toevallig op dit moment een filmpje te kijken over morbidly obese mensen!Yea, she's on crack.![]()
Ik vind dat zeer intelligentOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb ook om sonja gestemd omdat Tom toch wel genoeg stemmen krijgtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vermoed dat te veel mensen denken dat Tom wel genoeg stemmen krijgt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat denk ik dus ook, iedereen gaat er maar van uit
Maar ik heb hem 2 stemmen gegeven
I need the eye candyOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Met dat denken zijn al meerdere naar huis gegaanquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dat denk ik. Hij is erg populair op social media
Ik volg social media niet dus geen idee hoe men denkt daar eigenlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voorspellingen zijn ashley naar huisquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met dat denken zijn al meerdere naar huis gegaan
Ik volg social media niet dus geen idee hoe men denkt daar eigenlijk![]()
Ga ik slapen? Ik ben zo moe!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
O oke, we gaan het zien zaterdagquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:52 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Voorspellingen zijn ashley naar huisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee je gaat punten pakkenquote:Si siquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, we gaan het zien zaterdag![]()
![]()
Ow ja
Ik ging puncktjens pakkenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat kun je kwijt raken rond de 3:30.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:44 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik kijk dit straks, ná het eten.![]()
??quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat kun je kwijt raken rond de 3:30.Yea, she's on crack.![]()
Je eten kwijtraken, lose your lunch...als dat filmpje op 3 minuut 30 is, ga je misschien kotsen!quote:![]()
![]()
zag wat voorbij komen ja, maar heb het niet helemaal teruggelezenquote:
Tis maar beetje wat je er zelf van maakt ook natuurlijk
maargoed ik ben niet zo moeilijk opzich. (meestal)
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:09 schreef kree het volgende:
[..]
zag wat voorbij komen ja, maar heb het niet helemaal teruggelezen
Tis maar beetje wat je er zelf van maakt ook natuurlijk
maargoed ik ben niet zo moeilijk opzich. (meestal)![]()
![]()
Nee ik was even een thesis over metal aan het lezenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Bolk danquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:14 schreef Mickytjuh het volgende:
Nee ik was even een thesis over metal aan het lezen![]()
![]()
BolkjeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
kennen jullie dat Jetlag: the game op YouTube, moet zeggen vermaak me er toch wel mee
Hey Kree
Vanmiddag een reep op
Puur met capachino smaakquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga nooit voor 22 uur naar bed anders ben ik nog vroeger wakkerquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:23 schreef Mazikeen het volgende:
Ik ga vroeg slapen denk ik. Best pijn in mijn lijfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkskeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ferrero heeft ook chocolade repen mmmmmmmmquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Whaatttquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ferrero heeft ook chocolade repen mmmmmmmm
die zijn zo lekker die ferreros![]()
Ja maar ik kan best 8 uur slapen in de nachtquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga nooit voor 22 uur naar bed anders ben ik nog vroeger wakker![]()
Vroeg voor mij is 22 uur ofzo![]()
![]()
Ow ja ff stream af en uitzending aanOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja dat zijn ze ook, die repen zijn eigenlijk te kleinquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:25 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Whaattt
die zijn zo lekker die ferreros
staat aanquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow ja ff stream af en uitzending aan![]()
![]()
O normale tijd voor mij, meestal ga ik tussen 22 en 2230 naar boven, kijk ik hart van Nederland, zet de tv op 30 minuten en merk nooit dat h ij uitgaatquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja maar ik kan best 8 uur slapen in de nacht![]()
Vroeg voor mij is 22 uur ofzo
Ik twijfel of BB of meester visserquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow ja ff stream af en uitzending aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of een koffiecorner of een voetbal veld of een plaatjes fabriek of een smileypark of een schijthuisquote:
ik ga nog wel eens liggen voor 22:00 eigenlijk de laatste tijd. Kijk ik nog ff wat YouTube op iPad. Maarja meestal ff over 6 uur moet ik ook wel weer uit bed.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O normale tijd voor mij, meestal ga ik tussen 22 en 2230 naar boven, kijk ik hart van Nederland, zet de tv op 30 minuten en merk nooit dat h ij uitgaat
Morgen niet want ff nog niet vol gepland dagje dus neem die maar even vrij van alle overuren vorige week
Voor 22 uur wil ik niet gaan slapen dan zit ik om 2 uur al weer benedenquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:30 schreef kree het volgende:
[..]
ik ga nog wel eens liggen voor 22:00 eigenlijk de laatste tijd. Kijk ik nog ff wat YouTube op iPad. Maarja meestal ff over 6 uur moet ik ook wel weer uit bed.
Morgen niet want ff nog niet vol gepland dagje dus neem die maar even vrij van alle overuren vorige weekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slaap je maar 4 uur per nacht?quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor 22 uur wil ik niet gaan slapen dan zit ik om 2 uur al weer beneden![]()
SOms iets meer, vanmorgen trouwens heel goed was pas om 6.45 uur wakkerquote:
Maar ook bijna twee weken van de pijn amper geslapen ik was kapoetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat is wel een heel kort nachtje dan, haha.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor 22 uur wil ik niet gaan slapen dan zit ik om 2 uur al weer beneden
Maar moet zeggen als ik vrij ben maak ik het stukken later wel.Do what you love, love what you do!![]()
Kan ik niet meer ben ik alquote:
Bolk!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ze is vrouw, als ze nog gekker worden moeten we gek opnieuw gaan definiërenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wie komt er even eten brengen?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
hahaquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze is vrouw, als ze nog gekker worden moeten we gek opnieuw gaan definiëren
Ik kan korte nachtjes opzich wel aan, tot bepaalde hoogte enzo en moet ik slaap soort van inhalen.
Maar voor het mooie slaap ik toch het liefst 7-8 uur per nacht. Hangt beetje vanaf hoe druk het is met werk ook wel. Maar meestal ben ik toch wel aardig bezig op een werkdag.
En goed 40 uur per week plus overuren, van mij zou het minder mogen, maarja dat is beetje mijn contract wel zoals ie is. Hoewel we hebben een flexibel arbeids budget, dat is of betalen of uren kopen. Dus er zijn wel mogelijkheden.
Maarja beetje toch sparen want kwam echt vanaf 0 twee jaar geleden, of eigenlijk stond rood![]()
Hmm maar dan moet ik voor tantoe veel geld bestellen en ik ben alleen...quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dsm kijken. Interessanter dan big brotherIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
de grote vraag is, wat heb je in huis waar wat mee te maken valtquote:
ik ook, maar kan het soort van verdelen wel als ik het soort van ergens maar inhaal. hahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
Uhhhhquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
de grote vraag is, wat heb je in huis waar wat mee te maken valtniet zo veel op dit moment. heb nog wel brood
![]()
![]()
Nee ik moet aan 1 stuk door min 7 uur slapenquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:46 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook, maar kan het soort van verdelen wel als ik het soort van ergens maar inhaal. hahaha
En ik heb ook honger![]()
![]()
mjah droog brood is ook wel een beetje karig, niks anders om erbij te maken?quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:47 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Uhhhhniet zo veel op dit moment. heb nog wel brood
Ei met vegan kaasOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
even denken hoor want ben niet zo vegan. Maar hoe maken ze vegan kaas?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dan een tantoe rijke man oplichten!quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hmm maar dan moet ik voor tantoe veel geld bestellen en ik ben alleen...Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Overwerk laten uitbetalen wit is tering duur, houd je weinig aan over.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:42 schreef kree het volgende:
[..]
haha
Ik kan korte nachtjes opzich wel aan, tot bepaalde hoogte enzo en moet ik slaap soort van inhalen.
Maar voor het mooie slaap ik toch het liefst 7-8 uur per nacht. Hangt beetje vanaf hoe druk het is met werk ook wel. Maar meestal ben ik toch wel aardig bezig op een werkdag.
En goed 40 uur per week plus overuren, van mij zou het minder mogen, maarja dat is beetje mijn contract wel zoals ie is. Hoewel we hebben een flexibel arbeids budget, dat is of betalen of uren kopen. Dus er zijn wel mogelijkheden.
Maarja beetje toch sparen want kwam echt vanaf 0 twee jaar geleden, of eigenlijk stond rood
Ja vast welquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:49 schreef kree het volgende:
[..]
mjah droog brood is ook wel een beetje karig, niks anders om erbij te maken?![]()
![]()
klopt overwerk doe ik tijd voor tijd tegenwoordig, maar daar staat dat flexibele budget los van, het is ongeveer iets van 10% salaris wat je dan kunt laten betalen of je zet het om in vrije tijd.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Overwerk laten uitbetalen wit is tering duur, houd je weinig aan over.
Het is niet hetzelfde als overuren maken technisch gezien.Do what you love, love what you do!![]()
Kokosoliequote:Op donderdag 18 januari 2024 20:53 schreef kree het volgende:
[..]
even denken hoor want ben niet zo vegan. Maar hoe maken ze vegan kaas?
Of cashewnoten
Of soja
En dan heel veel toevoegingen vermoed ik
@Paul bestel eens eten voor mijquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan een tantoe rijke man oplichten!Ja via Videolandquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Tjsa vraag me af of je het dan nog kaas kunt noemen zoals ik het kenquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kokosolie
Of cashewnoten
Of soja
Ik ben Lleegisch voor koemelkeiwitquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:02 schreef kree het volgende:
[..]
Tjsa vraag me af of je het dan nog kaas kunt noemen zoals ik het ken
Dus ik heb niet echt een keuze.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ja dat is een dingetje dan, maarja noem het dan geen kaas....quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben Lleegisch voor koemelkeiwit
Dus ik heb niet echt een keuze.
Lol ik zou het maar eens pakken als kaas en het dan eten.... brrrrrrrDo what you love, love what you do!![]()
Ik zei rijk, niet een wajongerquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kokosolie
Of cashewnoten
Of soja
[..]
@:paul bestel eens eten voor mij
[..]
Ja via Videoland
hebben ze geen Flink bezorgers daar bij jullie, zo ja dan bestel ik wel een diepvries pizzaatje voor jequote:Op donderdag 18 januari 2024 21:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kokosolie
Of cashewnoten
Of soja
[..]
[..]
Ja via Videoland
Waarom niet?quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:03 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is een dingetje dan, maarja noem het dan geen kaas....
Lol ik zou het maar eens pakken als kaas en het dan eten.... brrrrrrr
Het lijkt op kaas, het vervangt kaas, het smaakt een beetje naar kaas, het beweegt als kaas, het ruikt naar kaas.Hm hmquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zei rijk, niet een wajongerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ze lopen wel achterquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kokosolie
Of cashewnoten
Of soja
[..]
[..]
Ja via Videoland![]()
![]()
Uhh, ik mag geen kaasquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:05 schreef kree het volgende:
[..]
hebben ze geen Flink bezorgers daar bij jullie, zo ja dan bestel ik wel een diepvries pizzaatje voor je
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Met andere woorden het is dus geen kaasquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het lijkt op kaas, het vervangt kaas, het smaakt een beetje naar kaas, het beweegt als kaas, het ruikt naar kaas.
Definieer kaasquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:05 schreef kree het volgende:
[..]
Met andere woorden het is dus geen kaas
Ik presenteer kaasOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Kaas is kaas is kaas. Zo is natoer!quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Definieer kaas
[ afbeelding ]
Ik presenteer kaasOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ze hebben wel meer daar wat vegan is, maar tis duur en over het algemeen vind ik t niet al te lekker.quote:
Maarja als je aan die vegan smaak gewend ben mss voor jou wel
Ik wil wel vlees....quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:07 schreef kree het volgende:
[..]
ze hebben wel meer daar wat vegan is, maar tis duur en over het algemeen vind ik t niet al te lekker.
Maarja als je aan die vegan smaak gewend ben mss voor jou welOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
het heeft niet eens de kleur van kaasquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Definieer kaas
[ afbeelding ]
Ik presenteer kaas
Maar dit heet toch echt al tachtig jaar leverkaasquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:08 schreef kree het volgende:
[..]
het heeft niet eens de kleur van kaasOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ja maar dat is heel wat anders als kaas.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar dit heet toch echt al tachtig jaar leverkaasDo what you love, love what you do!![]()
Nee nee
Het heet kaasOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:hoho leverkaas 1 woord das geen kaas
sowieso ook geen fan van alles met lever erin ook. Dus dat eet ik ook niet.Do what you love, love what you do!![]()
VegankaasOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je hebt ook nog hoofdkaas.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Definieer kaas
[ afbeelding ]
Ik presenteer kaas![]()
En tenenkaasOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Geen resultaat voor 'leverkaas'quote:
in de dikke van Dale, dus nee toch
Tjahquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
Geen resultaat voor 'leverkaas'
in de dikke van Dale, dus nee tochOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ohhhh dit is echt mijn favoriete belegquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Definieer kaas
[ afbeelding ]
Ik presenteer kaas![]()
![]()
PluspuntjeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Kijk je online of in de dikke van Dale?quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:12 schreef kree het volgende:
of
Geen resultaat voor 'vegankaas'
beide geen kaas en terecht...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Leverkaas bestaat welquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
Geen resultaat voor 'leverkaas'
in de dikke van Dale, dus nee toch![]()
![]()
lol op de dikke van Dale online natuurlijk, want niet dat ik nog woordenboeken heb liggen, die had ik voor het laatst op de LTS denk 20+ jaar terugquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kijk je online of in de dikke van Dale?
quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:14 schreef kree het volgende:
[..]
nou hij zegt bij mij van niet online?
https://www.vandale.nl/gr(...)/betekenis/Leverkaas![]()
![]()
Leverkaas is één van die vleeswarenproducten die nogal eens voor verwarring zorgt. Is het kaas gemixt met lever, of is enkel het witte randje gemaakt van kaas en is het überhaupt een zuivelproduct?quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja dat is geen woordenboek Mazi
Hoe mooi de naam het ook laat klinken, niets is minder waar. In leverkaas zit geen grammetje kaas. Leverkaas behoort dan ook 100% tot de categorie vleeswaren!
Waar de naam ‘leverkaas’ dan vandaan komt? Nou, dat zit zo: Qua smaak lijkt leverkaas op leverpastei, maar door de toevoeging van zetmeel is de structuur veel steviger. Hierdoor is de leverkaas als ‘kaas’ te snijden, waaraan hij dan ook zijn naam dankt!![]()
jeugd van tegenwoordig ook. De AH als woordenboek zien gehehehe
Dat is dus niet de dikke en staat niet alles in.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:13 schreef kree het volgende:
[..]
lol op de dikke van Dale online natuurlijk, want niet dat ik nog woordenboeken heb liggen, die had ik voor het laatst op de LTS denk 20+ jaar terug
Sowieso staan samenvoegingen er niet in.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
nou ja dat weet ik, maar kaas is het niet, lijkt er niet eens op..quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:16 schreef Mazikeen het volgende:
Het is geen kaas maar het bestaat wel
Vraag me af waarom ze er zo opgekomen zijn ooit. LOLDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:14 schreef kree het volgende:
[..]
nou hij zegt bij mij van niet online?
https://www.vandale.nl/gr(...)/betekenis/Leverkaasquote:Het woord is verkeerd gespeld of het staat niet in het gratis woordenboek.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
klopt maar de dikke is toch wel nog steeds eigenlijk beetje het standaard woordenboek van der nederlandsche taalquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat is dus niet de dikke en staat niet alles in.
Sowieso staan samenvoegingen er niet in.Do what you love, love what you do!![]()
Maar je zoekt niet in de dikkequote:Op donderdag 18 januari 2024 21:18 schreef kree het volgende:
[..]
klopt maar de dikke is toch wel nog steeds eigenlijk beetje het standaard woordenboek van der nederlandsche taal
.. je zoekt een woord in een gratis online woordenboek van van Dale
Niet in de Dikke van DaleOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
geldwolven bij die dikke van Dale, ga er niet voor dokken natuurlijk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Mijn mama heeft de dikke thuis staanOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
zou het daar in staan denk? vraag het me af hoor? volgens mij is het niet echt een woord.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Mijn mama heeft de dikke thuis staan
Maarja ach ze gooien er elk jaar ook van alles weer bij, dus het zou me niet eens verbazen.Do what you love, love what you do!![]()
Zoals ik al zei, samenvoegingen staan nooit in een woordenboek.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
alsnog het is geen kaas, wat moeten al die nieuwe nederlanders wel niet denken als ze NL gaan leren en dat zo lezen en het zien als kaas....Do what you love, love what you do!![]()
Tjah dat is taalOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Zoals ik al zei, samenvoegingen staan nooit in een woordenboek.nou je zal het met me eens zijn, dat lever en kaas twee totaal verschillende dingen zijn. hahahaquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Zoals ik al zei, samenvoegingen staan nooit in een woordenboek.
Die jij dan beide niet eet. gehehe
Serieus hoor moet er niet aan denken alleen dat vegan spul, voor mij is het het niet. Maar wellicht wen je eraan ofzo.
Ik eet wel lever.... Hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat ik geen vegetariër of zo ben...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ja maar dat is niet vegan? wel lever maar geen vlees ?quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik eet wel lever.... Hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat ik geen vegetariër of zo ben...
Ik ben allergisch voor koemelkeiwit... Daarom mag ik geen kaas.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dat is niet vegan? wel lever maar geen vlees ?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb al twee sneetjes brood op met ei en vegan kaas....quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:23 schreef kree het volgende:
maargoed wat nu te eten dan, toch maar droog broodje?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ok dus iets zonder kaas of koemelk zoek je?quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor koemelkeiwit... Daarom mag ik geen kaas.
Ik let er eigenlijk nooit op, dus weet ook niet waar ze dat instoppen?
Wat eet jij dan bv gemiddeld zo'n beetje?Do what you love, love what you do!![]()
Ik eet echt alles behalve soja, koemelk en noten.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
owh gelukkig wilde al bijna voor je wat bestellen voor je verhongerde, maar opgelost al dusquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb al twee sneetjes brood op met ei en vegan kaas....
Ja ik had al een grote kop extra gevulde soep op, en dan nu die twee sneetjes.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
nou moet genoeg zijn, noem het geen goed gevulde stampot met spekjes etc en een paar speklappen erbij. Maar het is iets iigquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik had al een grote kop extra gevulde soep op, en dan nu die twee sneetjes.
Ja ik denk dat ik morgen spinazie stamppot met spekjes maak en dan een verse rookworst er bij. Van de slager.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
lekker kom wel ff langs eet ik hapje meequote:Op donderdag 18 januari 2024 21:29 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik denk dat ik morgen spinazie stamppot met spekjes maak en dan een verse rookworst er bij. Van de slager.
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-01-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Mazikeen / 5061 / +430 / +356 / 4982 / 6098
2. Harrie / 2199 / +11 / +0 / 1534 / 2347
3. Mickytjuh / 875 / +25 / +52 / 799 / 1114
4. KillemWieft / 774 / +66 / +100 / 341 / 633
5. _UserName_ / 602 / +93 / +123 / 237 / 376
6. KoningWouter / 419 / +49 / +24 / 501 / 735
7. devzero / 413 / +12 / +37 / 512 / 754
8. mario390 / 407 / +0 / +5 / 414 / 695
9. hemarookworst / 401 / +25 / +19 / 632 / 937
10. Tjalala / 341 / +0 / +0 / 420 / 611
11. Dr.Mikey / 327 / +57 / +25 / 283 / 440
12. ToT / 317 / +40 / +16 / 651 / 894
13. DerRabbit / 303 / +54 / +8 / 663 / 819
14. chufi / 302 / +0 / +0 / 136 / 246
15. kree / 240 / +0 / +7 / 384 / 546
16. DJMO / 225 / +5 / +14 / 324 / 479
17. Grrrrrrrr / 196 / +1 / +0 / 182 / 255
18. M_0_0_N / 163 / +2 / +18 / 401 / 527
19. Ply_ / 161 / +0 / +0 / 230 / 304
20. ieniminimuis / 149 / +0 / +15 / 424 / 536SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Thanks MoniTofOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja das echt mächtig lekkerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Waarom heet je dan geen slagersrookworst?quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:31 schreef hemarookworst het volgende:
verse rookworst van de slager poah![]()
Omdat daar geen liedje over isquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Waarom heet je dan geen slagersrookworst?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik moet eerlijk zeggen, laatste keer dat ik echt naar een slager ging is lang terug.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:31 schreef hemarookworst het volgende:
verse rookworst van de slager poah
Haal het meeste in de supermarkt ook.
Maarja heb aantal jaar geleefd op magnetron maaltijden ook enzo hoor, ook uit gemak omdat koken kut was waar ik toen woonde en gedoe.
Nu kan het wel dus doe het weer wat meer, maar alsnog denk ik soms, pfffff veel moeite en afwas gedoe weer voor mezelf. Kook wel wat voor meer keer dan soms wat in te vriezen is en dan is het de moeite nog waard.
maar het kost zoveel tijd ook, nooit eigenlijk meer zin in als ik dan eind middag thuis kom.
En heeeej huisarts heeft mij verzekerd dat het allemaal niet zo heel veel kwaad kon.....?
Dus ok het kan gezonder dat weet ik, maar echt onwijs slecht is het ook weer niet.Do what you love, love what you do!![]()
Heb het gewoon wel gelezen hoor. Al voor ik tldr postte.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
AI is de horror van nu de tijd. Ik zie de handigheid, maar eigenlijk hmmmm ik ben er niet zo fan van...quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Heb het gewoon wel gelezen hoor. Al voor ik tldr postte.Do what you love, love what you do!![]()
het is echt waar hoor, want dat AI kan heel veel handigheid en goeds brengen, maar tegelijkertijd... is het wel zo handig? Eigenlijk zie ik meer nadelen als voordelen erin....Do what you love, love what you do!![]()
AdemenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Waarom heet je dan geen slagersrookworst?![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
kijk black mirror eerste seizoen dan vooral. die laatste sucks een beetje.......Do what you love, love what you do!![]()
Ik ken het.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Promotie![]()
Van bestuurslid naar secretaris
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
nouja kijk het zal niet zo'n vaart lopen wat ze daar voorspiegelen, maar toch he en die serie is al aantal jaren oud. Je ziet van die dingetjes terugkomen.quote:
Soort van wel, ik heb het er niet zo op eerlijk gezegdDo what you love, love what you do!![]()
Ik kan dit horenquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:46 schreef ToT het volgende:
Er was ook nog zo'n rock-nummer met "Breathe in, breathe out...."
Ik kom alleen ff niet op het nummerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
van hartequote:Op donderdag 18 januari 2024 21:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Promotie![]()
Van bestuurslid naar secretarisUw ADH vitamine Worst
vraag het AIquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik kan dit horen
Ik kom alleen ff niet op het nummer
Wij zaten net naar Karate Kid II te kijken.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:40 schreef kree het volgende:
kijk black mirror eerste seizoen dan vooral. die laatste sucks een beetje.......
Voor het grootste deel vond ik het (als je het studio- en green screen werk een beetje negeert) beter dan het origineel, maar op een gegeven moment wordt het echt toyal sadness!_____________!
![]()
Feli!quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Promotie![]()
Van bestuurslid naar secretaris![]()
![]()
Ja best frusti dat ik er niet op kan komen!quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik kan dit horen
Ik kom alleen ff niet op het nummer![]()
![]()
Ik moet notulen maken dat is het. Dat houdt de promotie inTrotste mama van Ambar
ik had dat laatste seizoen wat er was gemist maar kwam het laatst tegen, maar volgens mij was dat al niet meer van de originele maker of die wilde andere richting in... doodsteek voor die serie want vond juist die eerste delen goed. maarja.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij zaten net naar Karate Kid II te kijken.
Voor het grootste deel vond ik het (als je het studio- en green screen werk een beetje negeert) beter dan het origineel, maar op een gegeven moment wordt het echt toyal sadness!_____________!
Ik kan dit horenquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:46 schreef ToT het volgende:
Er was ook nog zo'n rock-nummer met "Breathe in, breathe out...."
Ik kom alleen ff niet op het nummerIk wist dat het Machine Head was.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja best frusti dat ik er niet op kan komen!
Dus was het snel gevondenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet notulen maken dat is het. Dat houdt de promotie in![]()
![]()
krijgt meer betaald? altijd goed tochquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Promotie![]()
Van bestuurslid naar secretaris
Respect!quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik kan dit horen
[..]
Ik wist dat het Machine Head was.
Dus was het snel gevonden![]()
![]()
Ja deze komt bij MrMickytjuh thuis regelmatig voorbij.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Marginalen programmaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik heb er in geen jaren meer naar geluisterd eigenlijk!quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja deze komt bij MrMickytjuh thuis regelmatig voorbij.
Wel fijn om hem weer te horen!![]()
![]()
toch hou ik wel soort van dat rock nrsquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik kan dit horen
[..]
Ik wist dat het Machine Head was.
Dus was het snel gevonden
Vrijwilligerswerkquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:49 schreef kree het volgende:
[..]
krijgt meer betaald? altijd goed tochTrotste mama van Ambar
heb het gevoel dat het vrijwilligerswerk is bij een stichting/verenigingquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:49 schreef kree het volgende:
[..]
krijgt meer betaald? altijd goed tochUw ADH vitamine Worst
Ik kijk graag naar analyses van erg goede songs.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:51 schreef kree het volgende:
[..]
toch hou ik wel soort van dat rock nrs
![]()
aaah haha ik ook tijd gedaan wel hoor, bestuurswerk.quote:
Vond het opzich wel leuk en ook leerzaam, het is toch soort van nuttig wel later ook wel weer in werk enzo.
Nadeel altijd dat het heel veel tijd kost en niks betaald. maargoed waardering is ook wel weer wat waard enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb me toch keelpijnOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
yup jah kijk dat soort dingetjes ook wel eens, met name de muzikale analyse ervan danquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kijk graag naar analyses van erg goede songs.Do what you love, love what you do!![]()
Nu ff Dakar kijkenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Of juist meer.quote:
Goed smerenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Met wat? Goed smeren!?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Eerst vond ik Maggie Renée echt geweldig, maar dat is me in de loop der tijd te veel een Gen Z TikToktrutje geworden.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
yup jah kijk dat soort dingetjes ook wel eens, met name de muzikale analyse ervan dan
The Charismatic Voice en The Fairy Voicemother vind ik nu echt veel beter.
![]()
Niet alles hoeft uitgedrukt te worden in geld.Trotste mama van Ambar
En wat is de mening van die vocal coach van Malevolence?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat gifje met die spuitbus in het gezicht, ik weet dat die smeris "Pacman" wordt genoemd, maar waar is het ook al weer van?
Bij een inval werd iemand die tijdens het neuken verrast werd en zijn broek wilde pakken, neergeschoten door de partner vandie Pacman en het neukertje van die slachtoffer dacht juist dat Pacman het was en zwoer wraak op hem.![]()
Dont knowOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik luister echt van alles, van klassiek christelijk musicals tot rock house trance en etc.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerst vond ik Maggie Renée echt geweldig, maar dat is me in de loop der tijd te veel een Gen Z TikToktrutje geworden.
The Charismatic Voice en The Fairy Voicemother vind ik nu echt veel beter.
Het is maar waar ik beetje zin in heb.
Vragen ze me wel eens van welke muziek hou je... heb er niet echt een antwoord dan op, behalve van van alles.
Maar kan beetje zijn omdat ik natuurlijk zelf piano speel en weet ik veel wat voor diverse bandjes speelde. Dus bekijk het vaak ook wat meer muzikaal als Perce op tekst enzo.Do what you love, love what you do!![]()
NIET?!?!?!?!? WTF??????????quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:56 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja you tell me. Ik heb er geen ervaring mee.
![]()
Zeker! Ik heb net nog wat eruit gedrukt wat niet in geld uit te drukken valtquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet alles hoeft uitgedrukt te worden in geld.Uw ADH vitamine Worst
Valt vast te googlen!quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:57 schreef Mickytjuh het volgende:
En wat is de mening van die vocal coach van Malevolence?![]()
![]()
Ik snap dat nietOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Voor dit soort kwaliteit zit ik nou op fokquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zeker! Ik heb net nog wat eruit gedrukt wat niet in geld uit te drukken valtTrotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:59 schreef kree het volgende:
[..]
Ik luister echt van alles, van klassiek christelijk musicals tot rock house trance en etc.
Het is maar waar ik beetje zin in heb.
Vragen ze me wel eens van welke muziek hou je... heb er niet echt een antwoord dan op, behalve van van alles.
Maar kan beetje zijn omdat ik natuurlijk zelf piano speel en weet ik veel wat voor diverse bandjes speelde. Dus bekijk het vaak ook wat meer muzikaal als Perce op tekst enzo.
Deze heeft wel leuke stereo-effecten met de koptelefoon.![]()
![]()
gehehe ja zo extreem is mijn seksleven niet... zeker nu niet, maarja vind t wel ff best. zal btw geen nee zeggen als ik iemand ontmoet, maar heb bepaalde voorwaarden he voor ik zover ga als seks, is toch uit principe wel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
benieuwd nu, weet niet zeker of ik het kenquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze heeft wel leuke stereo-effecten met de koptelefoon.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor dit soort kwaliteit zit ik nou op fok
Uw ADH vitamine Worst
tja stereo effect wel, verder weinig muzikaals. hahaquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze heeft wel leuke stereo-effecten met de koptelefoon.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Op donderdag 18 januari 2024 22:00 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe ja zo extreem is mijn seksleven niet... zeker nu niet, maarja vind t wel ff best. zal btw geen nee zeggen als ik iemand ontmoet, maar heb bepaalde voorwaarden he voor ik zover ga als seks, is toch uit principe wel.
[/quote]
Ow dus je staat wel open om een pen0r tot halverwege je slokdarm te ontvangen?Ik ken wel een leuke Filipijnse gozer voor je dan!
Moet je wel snel bij zijn want hij is transseksueel en je weet maar nooit wanneer hij aan z'n operatie gaat beginnen!
![]()
![]()
Nog altijd keelpijnOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik ben fan ook nog wel van dat "close-harmony". en alleen met zangDo what you love, love what you do!![]()
Whehe ow als je meer satanische muziek wil hebben kan ik wel ff in m'n collectie kijken hoor!quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:02 schreef kree het volgende:
[..]
tja stereo effect wel, verder weinig muzikaals. haha
God die door het duistere leger gedood wordt waardoor Zijn gehele creatie uiteenvalt?![]()
Och ik hou gewoon van goede muziek.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Close harmony, of sweet harmony?quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:04 schreef kree het volgende:
ik ben fan ook nog wel van dat "close-harmony". en alleen met zang
![]()
nee close harmony zoals het in muzikale thermen wordt gebruikt. zie hierbovenquote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:05 schreef kree het volgende:
zoiets, er zijn betere wel, maar ff eerste die ik vond![]()
Eens. Je bent bij dat bestuur gegaan omdat iets je aansprak in die organisatie. Als je geld had willen verdienen, dan had je ook wel pizza kunnen gaan bezorgen in je avonduren.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet alles hoeft uitgedrukt te worden in geld.
Nou is secretaris wel een van de meest ondankbare baantjes bij een organisatie. Ik ben secretaris bij onze vereniging van huiseigenaren en ik probeer de notulen meestal kort te houden met de bijbehorende action items. Maar daar krijg ik vaak gezeur over, want Jantje wil toch graag opgenomen hebben dat hij bezwaar indiende tegen het besluit om een bepaalde gezonde boom op gemeenschappelijk grond niet te kappen.![]()
Iedereen was te spreken over mijn voorgaande notulen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Eens. Je bent bij dat bestuur gegaan omdat iets je aansprak in die organisatie. Als je geld had willen verdienen, dan had je ook wel pizza kunnen gaan bezorgen in je avonduren.
Nou is secretaris wel een van de meest ondankbare baantjes bij een organisatie. Ik ben secretaris bij onze vereniging van huiseigenaren en ik probeer de notulen meestal kort te houden met de bijbehorende action items. Maar daar krijg ik vaak gezeur over, want Jantje wil toch graag opgenomen hebben dat hij bezwaar indiende tegen het besluit om een bepaalde gezonde boom op gemeenschappelijk grond niet te kappen.
Ik beheer het emailadres ook al. En ach deze functie heb ik nog niet gehad in voorgaande besturen of commissies. Dus een verrijking.
Staat verder wel leuk op mijn cv
Trotste mama van Ambar
Ook ernstig goed!
Die kerel heeft een keer tijdens een optreden een subwoofer opgeblazen met zijn stem!![]()
![]()
ja dat is hetzelfde idee alleen niet helemaal vocaal.quote:
Ik vindt t soort van wel iets rustgevend geven dat helemaal vocaal een heel liedje zingen.
En onwijs knap ook, wat jij poste nu is niet helemaal a capella natuurlijk.
Juist dat alleen met zang een heel liedje maken is niet alleen knap, maar zeker met close harmony erin vind ik het wel mooi. Kan btw in alle stijlen allemaal even knap.Do what you love, love what you do!![]()
Het leuke van het origneel van Krieg is dat het steeds sneller en opjagender wordt. Dat mis ik hier toch wel een beetjequote:![]()
![]()
Voor zover ik heb begrepen zijn alle kleine effectjes enzo in dit nummer wel met de stemmen gedaan, maar misschien wel met iets meer echo en reverb enzo.quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is hetzelfde idee alleen niet helemaal vocaal.
Ik vindt t soort van wel iets rustgevend geven dat helemaal vocaal een heel liedje zingen.
En onwijs knap ook, wat jij poste nu is niet helemaal a capella natuurlijk.
Juist dat alleen met zang een heel liedje maken is niet alleen knap, maar zeker met close harmony erin vind ik het wel mooi. Kan btw in alle stijlen allemaal even knap.![]()
True!quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Het leuke van het origneel van Krieg is dat het steeds sneller en opjagender wordt. Dat mis ik hier toch wel een beetje![]()
![]()
Of niemand leest de notulenquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iedereen was te spreken over mijn voorgaande notulen.
Ik beheer het emailadres ook al. En ach deze functie heb ik nog niet gehad in voorgaande besturen of commissies. Dus een verrijking.
Staat verder wel leuk op mijn cv![]()
![]()
ja wel meer toch hoorquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen zijn alle kleine effectjes enzo in dit nummer wel met de stemmen gedaan, maar misschien wel met iets meer echo en reverb enzo.. incl drum enzo.
Kijk deze eens, dit is alleen vocaal, wat ouder wel.
zijn wel betere versies van te vinden trouwens op spotify ofzo, maar dit is wat ik tegen kom op YouTube.Do what you love, love what you do!![]()
Ah ja, die ken ik wel!quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:15 schreef kree het volgende:
[..]
ja wel meer toch hoor. incl drum enzo.
Kijk deze eens, dit is alleen vocaal, wat ouder wel.![]()
![]()
Als je verder wilt in project management, dan zal het vast wel nuttig zijn om goed aantekeningen te maken en bijzaken van de hoofdzaken weten te scheiden. Als je dan ook nog een goede voorzitter hebt die orde weet te houden, dan gaan vergaderingen meestal wel makkelijkquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iedereen was te spreken over mijn voorgaande notulen.
Staat verder wel leuk op mijn cv![]()
ik ben daar echt nou is het denk 25 jaar geleden geweest keertje in Leidse schouwburg gezien live, blijf het knap vindenquote:
Shit ik was even afgeleid doordat het er op lijkt dat Fabio Quartararo in Amsterdam wasOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
wie?quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:18 schreef Mickytjuh het volgende:
Shit ik was even afgeleid doordat het er op lijkt dat Fabio Quartararo in Amsterdam wasDo what you love, love what you do!![]()
Ik vind zelf de voorzitter niet heel erg goed. Maarja.quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je verder wilt in project management, dan zal het vast wel nuttig zijn om goed aantekeningen te maken en bijzaken van de hoofdzaken weten te scheiden. Als je dan ook nog een goede voorzitter hebt die orde weet te houden, dan gaan vergaderingen meestal wel makkelijkTrotste mama van Ambar
Google is your friendOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:15 schreef kree het volgende:
[..]
ja wel meer toch hoor. incl drum enzo.
Kijk deze eens, dit is alleen vocaal, wat ouder wel.
zijn wel betere versies van te vinden trouwens op spotify ofzo, maar dit is wat ik tegen kom op YouTube.
ik neem aan dat het tijd is geworden om random clipjes te posten![]()
![]()
Wel van Metal pleaseOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Weekend 🎉
3 dagen geen gezeur en gedoe. Daar was ik wel even weer aan toeTrotste mama van Ambar
Ik heb dorstOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Niet teleurgesteldOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nu ben ik wel een beetje jaloersquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Weekend 🎉
3 dagen geen gezeur en gedoe. Daar was ik wel even weer aan toeWant morgen moet ik gewoon weer werken en zaterdag moet ik een aantal reviews schrijven van proposals
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: