Kan ik niet meer ben ik alquote:
Ze is vrouw, als ze nog gekker worden moeten we gek opnieuw gaan definiërenquote:
hahaquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze is vrouw, als ze nog gekker worden moeten we gek opnieuw gaan definiëren
Hmm maar dan moet ik voor tantoe veel geld bestellen en ik ben alleen...quote:
de grote vraag is, wat heb je in huis waar wat mee te maken valtquote:
ik ook, maar kan het soort van verdelen wel als ik het soort van ergens maar inhaal. hahahaquote:
Uhhhhquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
de grote vraag is, wat heb je in huis waar wat mee te maken valt
Nee ik moet aan 1 stuk door min 7 uur slapenquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:46 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook, maar kan het soort van verdelen wel als ik het soort van ergens maar inhaal. hahaha
mjah droog brood is ook wel een beetje karig, niks anders om erbij te maken?quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:47 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Uhhhhniet zo veel op dit moment. heb nog wel brood
even denken hoor want ben niet zo vegan. Maar hoe maken ze vegan kaas?quote:
Dan een tantoe rijke man oplichten!quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hmm maar dan moet ik voor tantoe veel geld bestellen en ik ben alleen...
Overwerk laten uitbetalen wit is tering duur, houd je weinig aan over.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:42 schreef kree het volgende:
[..]
haha
Ik kan korte nachtjes opzich wel aan, tot bepaalde hoogte enzo en moet ik slaap soort van inhalen.
Maar voor het mooie slaap ik toch het liefst 7-8 uur per nacht. Hangt beetje vanaf hoe druk het is met werk ook wel. Maar meestal ben ik toch wel aardig bezig op een werkdag.
En goed 40 uur per week plus overuren, van mij zou het minder mogen, maarja dat is beetje mijn contract wel zoals ie is. Hoewel we hebben een flexibel arbeids budget, dat is of betalen of uren kopen. Dus er zijn wel mogelijkheden.
Maarja beetje toch sparen want kwam echt vanaf 0 twee jaar geleden, of eigenlijk stond rood![]()
Ja vast welquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:49 schreef kree het volgende:
[..]
mjah droog brood is ook wel een beetje karig, niks anders om erbij te maken?
klopt overwerk doe ik tijd voor tijd tegenwoordig, maar daar staat dat flexibele budget los van, het is ongeveer iets van 10% salaris wat je dan kunt laten betalen of je zet het om in vrije tijd.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Overwerk laten uitbetalen wit is tering duur, houd je weinig aan over.
Kokosoliequote:Op donderdag 18 januari 2024 20:53 schreef kree het volgende:
[..]
even denken hoor want ben niet zo vegan. Maar hoe maken ze vegan kaas?
@Paul bestel eens eten voor mijquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan een tantoe rijke man oplichten!
Ja via Videolandquote:
Tjsa vraag me af of je het dan nog kaas kunt noemen zoals ik het kenquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kokosolie
Of cashewnoten
Of soja
En dan heel veel toevoegingen vermoed ik
Ik ben Lleegisch voor koemelkeiwitquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:02 schreef kree het volgende:
[..]
Tjsa vraag me af of je het dan nog kaas kunt noemen zoals ik het ken
ja dat is een dingetje dan, maarja noem het dan geen kaas....quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben Lleegisch voor koemelkeiwit
Dus ik heb niet echt een keuze.
Ik zei rijk, niet een wajongerquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kokosolie
Of cashewnoten
Of soja
[..]
@:paul bestel eens eten voor mij
[..]
Ja via Videoland
hebben ze geen Flink bezorgers daar bij jullie, zo ja dan bestel ik wel een diepvries pizzaatje voor jequote:Op donderdag 18 januari 2024 21:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kokosolie
Of cashewnoten
Of soja
[..]
[..]
Ja via Videoland
Waarom niet?quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:03 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is een dingetje dan, maarja noem het dan geen kaas....
Lol ik zou het maar eens pakken als kaas en het dan eten.... brrrrrrr
Hm hmquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zei rijk, niet een wajonger
Ze lopen wel achterquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kokosolie
Of cashewnoten
Of soja
[..]
[..]
Ja via Videoland
Uhh, ik mag geen kaasquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:05 schreef kree het volgende:
[..]
hebben ze geen Flink bezorgers daar bij jullie, zo ja dan bestel ik wel een diepvries pizzaatje voor je
Met andere woorden het is dus geen kaasquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het lijkt op kaas, het vervangt kaas, het smaakt een beetje naar kaas, het beweegt als kaas, het ruikt naar kaas.
Definieer kaasquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:05 schreef kree het volgende:
[..]
Met andere woorden het is dus geen kaas
Kaas is kaas is kaas. Zo is natoer!quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Definieer kaas
[ afbeelding ]
Ik presenteer kaas
ze hebben wel meer daar wat vegan is, maar tis duur en over het algemeen vind ik t niet al te lekker.quote:
Ik wil wel vlees....quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:07 schreef kree het volgende:
[..]
ze hebben wel meer daar wat vegan is, maar tis duur en over het algemeen vind ik t niet al te lekker.
Maarja als je aan die vegan smaak gewend ben mss voor jou wel
het heeft niet eens de kleur van kaasquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Definieer kaas
[ afbeelding ]
Ik presenteer kaas
Maar dit heet toch echt al tachtig jaar leverkaasquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:08 schreef kree het volgende:
[..]
het heeft niet eens de kleur van kaas
ja maar dat is heel wat anders als kaas.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar dit heet toch echt al tachtig jaar leverkaas
quote:
Je hebt ook nog hoofdkaas.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Definieer kaas
[ afbeelding ]
Ik presenteer kaas
Geen resultaat voor 'leverkaas'quote:
Tjahquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
Geen resultaat voor 'leverkaas'
in de dikke van Dale, dus nee toch
ohhhh dit is echt mijn favoriete belegquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Definieer kaas
[ afbeelding ]
Ik presenteer kaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |