Dat kun je kwijt raken rond de 3:30.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:44 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik kijk dit straks, ná het eten.
??quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat kun je kwijt raken rond de 3:30.
Je eten kwijtraken, lose your lunch...als dat filmpje op 3 minuut 30 is, ga je misschien kotsen!quote:
zag wat voorbij komen ja, maar heb het niet helemaal teruggelezenquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:09 schreef kree het volgende:
[..]
zag wat voorbij komen ja, maar heb het niet helemaal teruggelezen
Tis maar beetje wat je er zelf van maakt ook natuurlijk
maargoed ik ben niet zo moeilijk opzich. (meestal)
Bolk danquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:14 schreef Mickytjuh het volgende:
Nee ik was even een thesis over metal aan het lezen
Puur met capachino smaakquote:
Ik ga nooit voor 22 uur naar bed anders ben ik nog vroeger wakkerquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:23 schreef Mazikeen het volgende:
Ik ga vroeg slapen denk ik. Best pijn in mijn lijf
Ferrero heeft ook chocolade repen mmmmmmmmquote:
Whaatttquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ferrero heeft ook chocolade repen mmmmmmmm
Ja maar ik kan best 8 uur slapen in de nachtquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga nooit voor 22 uur naar bed anders ben ik nog vroeger wakker
Ja dat zijn ze ook, die repen zijn eigenlijk te kleinquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:25 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Whaattt
die zijn zo lekker die ferreros
staat aanquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow ja ff stream af en uitzending aan
O normale tijd voor mij, meestal ga ik tussen 22 en 2230 naar boven, kijk ik hart van Nederland, zet de tv op 30 minuten en merk nooit dat h ij uitgaatquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja maar ik kan best 8 uur slapen in de nacht![]()
Vroeg voor mij is 22 uur ofzo
Ik twijfel of BB of meester visserquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow ja ff stream af en uitzending aan
Of een koffiecorner of een voetbal veld of een plaatjes fabriek of een smileypark of een schijthuisquote:
ik ga nog wel eens liggen voor 22:00 eigenlijk de laatste tijd. Kijk ik nog ff wat YouTube op iPad. Maarja meestal ff over 6 uur moet ik ook wel weer uit bed.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O normale tijd voor mij, meestal ga ik tussen 22 en 2230 naar boven, kijk ik hart van Nederland, zet de tv op 30 minuten en merk nooit dat h ij uitgaat
Voor 22 uur wil ik niet gaan slapen dan zit ik om 2 uur al weer benedenquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:30 schreef kree het volgende:
[..]
ik ga nog wel eens liggen voor 22:00 eigenlijk de laatste tijd. Kijk ik nog ff wat YouTube op iPad. Maarja meestal ff over 6 uur moet ik ook wel weer uit bed.
Morgen niet want ff nog niet vol gepland dagje dus neem die maar even vrij van alle overuren vorige week
Slaap je maar 4 uur per nacht?quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor 22 uur wil ik niet gaan slapen dan zit ik om 2 uur al weer beneden
SOms iets meer, vanmorgen trouwens heel goed was pas om 6.45 uur wakkerquote:
dat is wel een heel kort nachtje dan, haha.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor 22 uur wil ik niet gaan slapen dan zit ik om 2 uur al weer beneden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |