Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2024 19:37:21 ]![]()
Nee ik heb een oogje op voetbalgelulOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
@MazikeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Nee ik heb een oogje op voetbalgelulken ik niet
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik vind beide dames inhoudsloosOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik ken Sonja niet zog oedquote:
Maar vind die Ashley zo'n opgespoten Barbie
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ariana danquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:37 schreef Paul het volgende:
[..]
ik ken Sonja niet zog oed
Maar vind die Ashley zo'n opgespoten Barbiewel wat voor jou?
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:36 schreef Paul het volgende:
@:mazikeenIk heb ook om sonja gestemd omdat Tom toch wel genoeg stemmen krijgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sonja is geen haar beter dan Ashley
Allebei nepOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Die mag er na ashley uitquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Sonja is geen haar beter dan Ashley
Allebei nep![]()
![]()
Ja jeee ik ookquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Die vind ik ook verschrikkelijk![]()
![]()
Opgespoten lippen, geverfd haar
Matten in het haar, geschilderde wenkbrauwen, lagen make up....
Not my cup of teaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Alice
Alice
Who the fuck is AliceOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ben team eye candyOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Tom.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ben echt fan van jequote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Die haren van Ashley zijn echt afschuwelijkOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik kijk dit straks, ná het eten.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit toevallig op dit moment een filmpje te kijken over morbidly obese mensen!Yea, she's on crack.![]()
Ik vind dat zeer intelligentOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb ook om sonja gestemd omdat Tom toch wel genoeg stemmen krijgtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vermoed dat te veel mensen denken dat Tom wel genoeg stemmen krijgt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat denk ik dus ook, iedereen gaat er maar van uit
Maar ik heb hem 2 stemmen gegeven
I need the eye candyOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Met dat denken zijn al meerdere naar huis gegaanquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dat denk ik. Hij is erg populair op social media
Ik volg social media niet dus geen idee hoe men denkt daar eigenlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voorspellingen zijn ashley naar huisquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met dat denken zijn al meerdere naar huis gegaan
Ik volg social media niet dus geen idee hoe men denkt daar eigenlijk![]()
Ga ik slapen? Ik ben zo moe!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
O oke, we gaan het zien zaterdagquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:52 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Voorspellingen zijn ashley naar huisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee je gaat punten pakkenquote:Si siquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, we gaan het zien zaterdag![]()
![]()
Ow ja
Ik ging puncktjens pakkenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat kun je kwijt raken rond de 3:30.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:44 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik kijk dit straks, ná het eten.![]()
??quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat kun je kwijt raken rond de 3:30.Yea, she's on crack.![]()
Je eten kwijtraken, lose your lunch...als dat filmpje op 3 minuut 30 is, ga je misschien kotsen!quote:![]()
![]()
zag wat voorbij komen ja, maar heb het niet helemaal teruggelezenquote:
Tis maar beetje wat je er zelf van maakt ook natuurlijk
maargoed ik ben niet zo moeilijk opzich. (meestal)
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:09 schreef kree het volgende:
[..]
zag wat voorbij komen ja, maar heb het niet helemaal teruggelezen
Tis maar beetje wat je er zelf van maakt ook natuurlijk
maargoed ik ben niet zo moeilijk opzich. (meestal)![]()
![]()
Nee ik was even een thesis over metal aan het lezenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Bolk danquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:14 schreef Mickytjuh het volgende:
Nee ik was even een thesis over metal aan het lezen![]()
![]()
BolkjeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
kennen jullie dat Jetlag: the game op YouTube, moet zeggen vermaak me er toch wel mee
Hey Kree
Vanmiddag een reep op
Puur met capachino smaakquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga nooit voor 22 uur naar bed anders ben ik nog vroeger wakkerquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:23 schreef Mazikeen het volgende:
Ik ga vroeg slapen denk ik. Best pijn in mijn lijfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkskeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ferrero heeft ook chocolade repen mmmmmmmmquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Whaatttquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ferrero heeft ook chocolade repen mmmmmmmm
die zijn zo lekker die ferreros![]()
Ja maar ik kan best 8 uur slapen in de nachtquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga nooit voor 22 uur naar bed anders ben ik nog vroeger wakker![]()
Vroeg voor mij is 22 uur ofzo![]()
![]()
Ow ja ff stream af en uitzending aanOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja dat zijn ze ook, die repen zijn eigenlijk te kleinquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:25 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Whaattt
die zijn zo lekker die ferreros
staat aanquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow ja ff stream af en uitzending aan![]()
![]()
O normale tijd voor mij, meestal ga ik tussen 22 en 2230 naar boven, kijk ik hart van Nederland, zet de tv op 30 minuten en merk nooit dat h ij uitgaatquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja maar ik kan best 8 uur slapen in de nacht![]()
Vroeg voor mij is 22 uur ofzo
Ik twijfel of BB of meester visserquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow ja ff stream af en uitzending aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of een koffiecorner of een voetbal veld of een plaatjes fabriek of een smileypark of een schijthuisquote:
ik ga nog wel eens liggen voor 22:00 eigenlijk de laatste tijd. Kijk ik nog ff wat YouTube op iPad. Maarja meestal ff over 6 uur moet ik ook wel weer uit bed.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O normale tijd voor mij, meestal ga ik tussen 22 en 2230 naar boven, kijk ik hart van Nederland, zet de tv op 30 minuten en merk nooit dat h ij uitgaat
Morgen niet want ff nog niet vol gepland dagje dus neem die maar even vrij van alle overuren vorige week
Voor 22 uur wil ik niet gaan slapen dan zit ik om 2 uur al weer benedenquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:30 schreef kree het volgende:
[..]
ik ga nog wel eens liggen voor 22:00 eigenlijk de laatste tijd. Kijk ik nog ff wat YouTube op iPad. Maarja meestal ff over 6 uur moet ik ook wel weer uit bed.
Morgen niet want ff nog niet vol gepland dagje dus neem die maar even vrij van alle overuren vorige weekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slaap je maar 4 uur per nacht?quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor 22 uur wil ik niet gaan slapen dan zit ik om 2 uur al weer beneden![]()
SOms iets meer, vanmorgen trouwens heel goed was pas om 6.45 uur wakkerquote:
Maar ook bijna twee weken van de pijn amper geslapen ik was kapoetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat is wel een heel kort nachtje dan, haha.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor 22 uur wil ik niet gaan slapen dan zit ik om 2 uur al weer beneden
Maar moet zeggen als ik vrij ben maak ik het stukken later wel.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: