Ik ben Lleegisch voor koemelkeiwitquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:02 schreef kree het volgende:
[..]
Tjsa vraag me af of je het dan nog kaas kunt noemen zoals ik het ken
ja dat is een dingetje dan, maarja noem het dan geen kaas....quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben Lleegisch voor koemelkeiwit
Dus ik heb niet echt een keuze.
Ik zei rijk, niet een wajongerquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kokosolie
Of cashewnoten
Of soja
En dan heel veel toevoegingen vermoed ik
[..]
@:paul bestel eens eten voor mij
[..]
Ja via Videoland
hebben ze geen Flink bezorgers daar bij jullie, zo ja dan bestel ik wel een diepvries pizzaatje voor jequote:Op donderdag 18 januari 2024 21:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kokosolie
Of cashewnoten
Of soja
[..]
[..]
Ja via Videoland
Waarom niet?quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:03 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is een dingetje dan, maarja noem het dan geen kaas....
Lol ik zou het maar eens pakken als kaas en het dan eten.... brrrrrrr
Hm hmquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zei rijk, niet een wajonger
Ze lopen wel achterquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kokosolie
Of cashewnoten
Of soja
[..]
[..]
Ja via Videoland
Uhh, ik mag geen kaasquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:05 schreef kree het volgende:
[..]
hebben ze geen Flink bezorgers daar bij jullie, zo ja dan bestel ik wel een diepvries pizzaatje voor je
Met andere woorden het is dus geen kaasquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het lijkt op kaas, het vervangt kaas, het smaakt een beetje naar kaas, het beweegt als kaas, het ruikt naar kaas.
Definieer kaasquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:05 schreef kree het volgende:
[..]
Met andere woorden het is dus geen kaas
Kaas is kaas is kaas. Zo is natoer!quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Definieer kaas
[ afbeelding ]
Ik presenteer kaas
ze hebben wel meer daar wat vegan is, maar tis duur en over het algemeen vind ik t niet al te lekker.quote:
Ik wil wel vlees....quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:07 schreef kree het volgende:
[..]
ze hebben wel meer daar wat vegan is, maar tis duur en over het algemeen vind ik t niet al te lekker.
Maarja als je aan die vegan smaak gewend ben mss voor jou wel
het heeft niet eens de kleur van kaasquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Definieer kaas
[ afbeelding ]
Ik presenteer kaas
Maar dit heet toch echt al tachtig jaar leverkaasquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:08 schreef kree het volgende:
[..]
het heeft niet eens de kleur van kaas
ja maar dat is heel wat anders als kaas.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar dit heet toch echt al tachtig jaar leverkaas
quote:
Je hebt ook nog hoofdkaas.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Definieer kaas
[ afbeelding ]
Ik presenteer kaas
Geen resultaat voor 'leverkaas'quote:
Tjahquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
Geen resultaat voor 'leverkaas'
in de dikke van Dale, dus nee toch
ohhhh dit is echt mijn favoriete belegquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Definieer kaas
[ afbeelding ]
Ik presenteer kaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |