AI is de horror van nu de tijd. Ik zie de handigheid, maar eigenlijk hmmmm ik ben er niet zo fan van...quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Heb het gewoon wel gelezen hoor. Al voor ik tldr postte.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Waarom heet je dan geen slagersrookworst?
nouja kijk het zal niet zo'n vaart lopen wat ze daar voorspiegelen, maar toch he en die serie is al aantal jaren oud. Je ziet van die dingetjes terugkomen.quote:
Ik kan dit horenquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:46 schreef ToT het volgende:
Er was ook nog zo'n rock-nummer met "Breathe in, breathe out...."
van hartequote:Op donderdag 18 januari 2024 21:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Promotie![]()
Van bestuurslid naar secretaris
vraag het AIquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik kan dit horen
Ik kom alleen ff niet op het nummer
Wij zaten net naar Karate Kid II te kijken.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:40 schreef kree het volgende:
kijk black mirror eerste seizoen dan vooral. die laatste sucks een beetje.......
Feli!quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Promotie![]()
Ja best frusti dat ik er niet op kan komen!quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik kan dit horen
ik had dat laatste seizoen wat er was gemist maar kwam het laatst tegen, maar volgens mij was dat al niet meer van de originele maker of die wilde andere richting in... doodsteek voor die serie want vond juist die eerste delen goed. maarja.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij zaten net naar Karate Kid II te kijken.
Voor het grootste deel vond ik het (als je het studio- en green screen werk een beetje negeert) beter dan het origineel, maar op een gegeven moment wordt het echt toyal sadness!_____________!
Ik kan dit horenquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:46 schreef ToT het volgende:
Er was ook nog zo'n rock-nummer met "Breathe in, breathe out...."
Ik wist dat het Machine Head was.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja best frusti dat ik er niet op kan komen!
quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet notulen maken dat is het. Dat houdt de promotie in
krijgt meer betaald? altijd goed tochquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Promotie![]()
Respect!quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik kan dit horen
[..]
Ik wist dat het Machine Head was.
Dus was het snel gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |