Kijk je online of in de dikke van Dale?quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:12 schreef kree het volgende:
of
Geen resultaat voor 'vegankaas'
beide geen kaas en terecht...
Leverkaas bestaat welquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
Geen resultaat voor 'leverkaas'
in de dikke van Dale, dus nee toch
lol op de dikke van Dale online natuurlijk, want niet dat ik nog woordenboeken heb liggen, die had ik voor het laatst op de LTS denk 20+ jaar terugquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kijk je online of in de dikke van Dale?
quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:14 schreef kree het volgende:
[..]
nou hij zegt bij mij van niet online?
https://www.vandale.nl/gr(...)/betekenis/Leverkaas
Leverkaas is één van die vleeswarenproducten die nogal eens voor verwarring zorgt. Is het kaas gemixt met lever, of is enkel het witte randje gemaakt van kaas en is het überhaupt een zuivelproduct?quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja dat is geen woordenboek Mazi
Dat is dus niet de dikke en staat niet alles in.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:13 schreef kree het volgende:
[..]
lol op de dikke van Dale online natuurlijk, want niet dat ik nog woordenboeken heb liggen, die had ik voor het laatst op de LTS denk 20+ jaar terug
nou ja dat weet ik, maar kaas is het niet, lijkt er niet eens op..quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:16 schreef Mazikeen het volgende:
Het is geen kaas maar het bestaat wel
quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:14 schreef kree het volgende:
[..]
nou hij zegt bij mij van niet online?
https://www.vandale.nl/gr(...)/betekenis/Leverkaas
quote:Het woord is verkeerd gespeld of het staat niet in het gratis woordenboek.
klopt maar de dikke is toch wel nog steeds eigenlijk beetje het standaard woordenboek van der nederlandsche taalquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat is dus niet de dikke en staat niet alles in.
Sowieso staan samenvoegingen er niet in.
Maar je zoekt niet in de dikkequote:Op donderdag 18 januari 2024 21:18 schreef kree het volgende:
[..]
klopt maar de dikke is toch wel nog steeds eigenlijk beetje het standaard woordenboek van der nederlandsche taal
geldwolven bij die dikke van Dale, ga er niet voor dokken natuurlijk.quote:
zou het daar in staan denk? vraag het me af hoor? volgens mij is het niet echt een woord.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Mijn mama heeft de dikke thuis staan
quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Zoals ik al zei, samenvoegingen staan nooit in een woordenboek.
nou je zal het met me eens zijn, dat lever en kaas twee totaal verschillende dingen zijn. hahahaquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Zoals ik al zei, samenvoegingen staan nooit in een woordenboek.
ja maar dat is niet vegan? wel lever maar geen vlees ?quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik eet wel lever.... Hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat ik geen vegetariër of zo ben...
Ik ben allergisch voor koemelkeiwit... Daarom mag ik geen kaas.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dat is niet vegan? wel lever maar geen vlees ?
Ik heb al twee sneetjes brood op met ei en vegan kaas....quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:23 schreef kree het volgende:
maargoed wat nu te eten dan, toch maar droog broodje?
ok dus iets zonder kaas of koemelk zoek je?quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor koemelkeiwit... Daarom mag ik geen kaas.
owh gelukkig wilde al bijna voor je wat bestellen voor je verhongerde, maar opgelost al dusquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb al twee sneetjes brood op met ei en vegan kaas....
nou moet genoeg zijn, noem het geen goed gevulde stampot met spekjes etc en een paar speklappen erbij. Maar het is iets iigquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik had al een grote kop extra gevulde soep op, en dan nu die twee sneetjes.
lekker kom wel ff langs eet ik hapje meequote:Op donderdag 18 januari 2024 21:29 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik denk dat ik morgen spinazie stamppot met spekjes maak en dan een verse rookworst er bij. Van de slager.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-01-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Waarom heet je dan geen slagersrookworst?quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:31 schreef hemarookworst het volgende:
verse rookworst van de slager poah
Omdat daar geen liedje over isquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Waarom heet je dan geen slagersrookworst?
ik moet eerlijk zeggen, laatste keer dat ik echt naar een slager ging is lang terug.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:31 schreef hemarookworst het volgende:
verse rookworst van de slager poah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |