Of juist meer.quote:
Eerst vond ik Maggie Renée echt geweldig, maar dat is me in de loop der tijd te veel een Gen Z TikToktrutje geworden.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
yup jah kijk dat soort dingetjes ook wel eens, met name de muzikale analyse ervan dan
Ik luister echt van alles, van klassiek christelijk musicals tot rock house trance en etc.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerst vond ik Maggie Renée echt geweldig, maar dat is me in de loop der tijd te veel een Gen Z TikToktrutje geworden.
The Charismatic Voice en The Fairy Voicemother vind ik nu echt veel beter.
NIET?!?!?!?!? WTF??????????quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:56 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja you tell me. Ik heb er geen ervaring mee.
Zeker! Ik heb net nog wat eruit gedrukt wat niet in geld uit te drukken valtquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet alles hoeft uitgedrukt te worden in geld.
Valt vast te googlen!quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:57 schreef Mickytjuh het volgende:
En wat is de mening van die vocal coach van Malevolence?
Voor dit soort kwaliteit zit ik nou op fokquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zeker! Ik heb net nog wat eruit gedrukt wat niet in geld uit te drukken valt
quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:59 schreef kree het volgende:
[..]
Ik luister echt van alles, van klassiek christelijk musicals tot rock house trance en etc.
Het is maar waar ik beetje zin in heb.
Vragen ze me wel eens van welke muziek hou je... heb er niet echt een antwoord dan op, behalve van van alles.
Maar kan beetje zijn omdat ik natuurlijk zelf piano speel en weet ik veel wat voor diverse bandjes speelde. Dus bekijk het vaak ook wat meer muzikaal als Perce op tekst enzo.
gehehe ja zo extreem is mijn seksleven niet... zeker nu niet, maarja vind t wel ff best. zal btw geen nee zeggen als ik iemand ontmoet, maar heb bepaalde voorwaarden he voor ik zover ga als seks, is toch uit principe wel.quote:
benieuwd nu, weet niet zeker of ik het kenquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze heeft wel leuke stereo-effecten met de koptelefoon.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor dit soort kwaliteit zit ik nou op fok
tja stereo effect wel, verder weinig muzikaals. hahaquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze heeft wel leuke stereo-effecten met de koptelefoon.
Op donderdag 18 januari 2024 22:00 schreef kree het volgende:
Whehe ow als je meer satanische muziek wil hebben kan ik wel ff in m'n collectie kijken hoor!quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:02 schreef kree het volgende:
[..]
tja stereo effect wel, verder weinig muzikaals. haha
Close harmony, of sweet harmony?quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:04 schreef kree het volgende:
ik ben fan ook nog wel van dat "close-harmony". en alleen met zang
nee close harmony zoals het in muzikale thermen wordt gebruikt. zie hierbovenquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:05 schreef kree het volgende:
zoiets, er zijn betere wel, maar ff eerste die ik vond
Eens. Je bent bij dat bestuur gegaan omdat iets je aansprak in die organisatie. Als je geld had willen verdienen, dan had je ook wel pizza kunnen gaan bezorgen in je avonduren.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet alles hoeft uitgedrukt te worden in geld.
Iedereen was te spreken over mijn voorgaande notulen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Eens. Je bent bij dat bestuur gegaan omdat iets je aansprak in die organisatie. Als je geld had willen verdienen, dan had je ook wel pizza kunnen gaan bezorgen in je avonduren.
Nou is secretaris wel een van de meest ondankbare baantjes bij een organisatie. Ik ben secretaris bij onze vereniging van huiseigenaren en ik probeer de notulen meestal kort te houden met de bijbehorende action items. Maar daar krijg ik vaak gezeur over, want Jantje wil toch graag opgenomen hebben dat hij bezwaar indiende tegen het besluit om een bepaalde gezonde boom op gemeenschappelijk grond niet te kappen.
ja dat is hetzelfde idee alleen niet helemaal vocaal.quote:
Het leuke van het origneel van Krieg is dat het steeds sneller en opjagender wordt. Dat mis ik hier toch wel een beetjequote:
Voor zover ik heb begrepen zijn alle kleine effectjes enzo in dit nummer wel met de stemmen gedaan, maar misschien wel met iets meer echo en reverb enzo.quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is hetzelfde idee alleen niet helemaal vocaal.
Ik vindt t soort van wel iets rustgevend geven dat helemaal vocaal een heel liedje zingen.
En onwijs knap ook, wat jij poste nu is niet helemaal a capella natuurlijk.
Juist dat alleen met zang een heel liedje maken is niet alleen knap, maar zeker met close harmony erin vind ik het wel mooi. Kan btw in alle stijlen allemaal even knap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |