Of juist meer.quote:
Eerst vond ik Maggie Renée echt geweldig, maar dat is me in de loop der tijd te veel een Gen Z TikToktrutje geworden.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
yup jah kijk dat soort dingetjes ook wel eens, met name de muzikale analyse ervan dan
Ik luister echt van alles, van klassiek christelijk musicals tot rock house trance en etc.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerst vond ik Maggie Renée echt geweldig, maar dat is me in de loop der tijd te veel een Gen Z TikToktrutje geworden.
The Charismatic Voice en The Fairy Voicemother vind ik nu echt veel beter.
NIET?!?!?!?!? WTF??????????quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:56 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja you tell me. Ik heb er geen ervaring mee.
Zeker! Ik heb net nog wat eruit gedrukt wat niet in geld uit te drukken valtquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet alles hoeft uitgedrukt te worden in geld.
Valt vast te googlen!quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:57 schreef Mickytjuh het volgende:
En wat is de mening van die vocal coach van Malevolence?
Voor dit soort kwaliteit zit ik nou op fokquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zeker! Ik heb net nog wat eruit gedrukt wat niet in geld uit te drukken valt
quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:59 schreef kree het volgende:
[..]
Ik luister echt van alles, van klassiek christelijk musicals tot rock house trance en etc.
Het is maar waar ik beetje zin in heb.
Vragen ze me wel eens van welke muziek hou je... heb er niet echt een antwoord dan op, behalve van van alles.
Maar kan beetje zijn omdat ik natuurlijk zelf piano speel en weet ik veel wat voor diverse bandjes speelde. Dus bekijk het vaak ook wat meer muzikaal als Perce op tekst enzo.