Laat de onderlinge ergenissen maar komenquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:11 schreef Ebinas het volgende:
Karen heeft ook een blik van "lul maar raak voor een knaak"
Misschien zelfs wel een klein beetje geergerd
quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:12 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zou er expres een puinhoop van maken om die Fuhrer te irriteren, wat een eikel is die Lenie
Ze kijkt ook altijd hetzelfde.. heeft maar 1 blikquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:13 schreef lonneberga het volgende:
Die Ariane vind ik echt helemaal niets,onsympathieke bitch
Dat is het hèquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:13 schreef lonneberga het volgende:
Die Ariane vind ik echt helemaal niets,onsympathieke bitch
Voortaan elke maandag rode kool voor hem dan piept hij wel anders.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:12 schreef LonesomeFairy het volgende:
Lenie denkt dat ie BB himself is.
Mijn huis, mijn regels
quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:15 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Voortaan elke maandag rode kool voor hem dan piept hij wel anders.
Misschien heeft ze botoxquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:14 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ze kijkt ook altijd hetzelfde.. heeft maar 1 blik
Ik heb het moeilijk met Arianaquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:15 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ariana heeft het moeilijk met de vele prikkels
Kan me voorstellen, denk dat het niet lang meer duurt of iedereen ergert zich aan hem.....mag er inderdaad nog lang inblijven maar hoop wel dat hij vaak op zijn nummer gezet word.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:11 schreef Ebinas het volgende:
Karen heeft ook een blik van "lul maar raak voor een knaak"
Misschien zelfs wel een klein beetje geergerd
Ontevreden jaquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:14 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ze kijkt ook altijd hetzelfde.. heeft maar 1 blik
Zou mij niets verbazen.quote:
Ze bedoelde zonder regen en nattigheidquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:17 schreef Jockari het volgende:
Uitspraak van de dag. "Het is koud. Ja, maar een frisse kou !"
Heeft het hele vorige seizoen in de geheime muur gezeten.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:19 schreef greysbones het volgende:
Sonja doet of ze er al een maand inzit
quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:20 schreef greysbones het volgende:
Sonja heeft haar doosje moeten ruilen met Basiri
Daarom is ze genomineerd
Eensquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:20 schreef Lillibet het volgende:
bankzitters buiten mogen wieberen
weinig toegevoegde waarde tot nu toe
Die zit bij rohani en dylano of hij hoe hij ook heetquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:20 schreef Lillibet het volgende:
ja maar komt er vandaag inquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zit bij rohani en dylano of hij hoe hij ook heet
Precies,movenquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:20 schreef Lillibet het volgende:
Jammer dat de mirror room nooit op de stream komtquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zit bij rohani en dylano of hij hoe hij ook heet
Vreselijk, heb het weer net vaak genoeg gehoord om het tijdens 't tandenpoetsen 's morgens al in m'n hoofd te hebben.quote:
ik heb het nu in mijn hoofdquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vreselijk, heb het weer net vaak genoeg gehoord om het tijdens 't tandenpoetsen 's morgens al in m'n hoofd te hebben.
Lekker lenie irriterenquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:26 schreef KinKiJan het volgende:
Tom blijft gewoon door BB heen hakken
tom is een beestquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:26 schreef KinKiJan het volgende:
Tom blijft gewoon door BB heen hakken
Op dit moment hetzelfde als op s1quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:25 schreef ledn81 het volgende:
Vraagje voor de Belgen, hebben jullie via GoPlay weer alleen voor ons stream 2?
Daar is nu SL en op 1 hakken ze houtjes
Misschien moet ze het daar even beter laten luchten en de boel wat meer vrijheid gevenquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:28 schreef greysbones het volgende:
Alice maakt zich al druk over het ongesteld zijn
Wij op GoPlay hebben maar 1 stream. Geen idee of dit stream 1 of stream 2 is bij jullie.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:25 schreef ledn81 het volgende:
quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien moet ze het daar even beter laten luchten en de boel wat meer vrijheid geven
Stream 1 is dat.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wij op GoPlay hebben maar 1 stream. Geen idee of dit stream 1 of stream 2 is bij jullie.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:26 schreef MacDeMarco het volgende:
Tabletje in de tub om de restjes Els te verwiijderen
Goplay stream is meestal hetzelfde als stream 1 op videolandquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wij op GoPlay hebben maar 1 stream. Geen idee of dit stream 1 of stream 2 is bij jullie.
Wil ze een Kim K. kont krijgen??quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:30 schreef MacDeMarco het volgende:
Alice: de ene dag 50x squatten de andere dag 60x en daarna 70x
op 1 is nu gebabbel aan de keukentafel.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan gaat er wel iets gebeuren dadelijk.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
op 1 is nu gebabbel aan de keukentafel.
Stream 2 is nu in SL en heeft filmpjes van de nieuwe bewoners buiten het huis
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:32 schreef bpi het volgende:
[..]
Dan gaat er wel iets gebeuren dadelijk.
Dan is het stream 1 hier.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
op 1 is nu gebabbel aan de keukentafel.
Stream 2 is nu in SL en heeft filmpjes van de nieuwe bewoners buiten het huis
Of ze zijn mirror room of dbk opnames aan het maken. Lenie en zijn teammaatje zitten in de dbkquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:32 schreef bpi het volgende:
[..]
Er zitten er 2 in de DBK toch? Is een ander soort SL dan we eerder hadden. Dan kregen we gewoon dubbele streams.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:32 schreef bpi het volgende:
[..]
Owja. Klopt.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:33 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Of ze zijn mirror room of dbk opnames aan het maken. Lenie en zijn teammaatje zitten in de dbk
Tja, het is nu de hype.quote:
Alice aan de eettafel.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:25 schreef ledn81 het volgende:
Ik snap niks van dat doosjes verhaal. Het was gisteren iig niet in de uitzending.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:20 schreef greysbones het volgende:
Sonja heeft haar doosje moeten ruilen met Basiri
Daarom is ze genomineerd
Die loopt meerdere dagen achter op ons.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:37 schreef Rhosyn het volgende:
Ik snap niks van dat doosjes verhaal. Het was gisteren iig niet in de uitzending.
Komt vandaagquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik snap niks van dat doosjes verhaal. Het was gisteren iig niet in de uitzending.
Ja, hoe raar kan het lopen. Grotendeels van mannen die van borsten naar billen zijn gegaan Alle borst inplantaten eruit en worden gestopt in billen. Sommige hebben zelf evenwichtsproblemen ermee.quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:40 schreef Gellarboy het volgende:
Lenie wil dat iedereen voortaan op handen en voeten loopt, want zo gaat dat op kamp.
Er zitten er 2 in de Dagboek kamerquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:31 schreef greysbones het volgende:
Wat gaat er gebeuren
Dat we elke keer een overzichtsbeeld krijgen
Ik ookquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:41 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Pfff, die man vind zichzelf helemaal geweldig, super irritant vind ik hem!
Ik vraag me af waarom dat nu al het vierde jaar nog steeds zo is...quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
ja je kan toch ook wel eens wat anders aan doen, hele dag en al 3 dagen showen met je ass kom op zeg!!quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:41 schreef Million_Lights het volgende:
Benieuwd wanneer er een nieuwe bewoner binnenkomt OP SCHOENEN!
Een type de zich niet de les laat spellen door Lenie.
Ik vind het heerlijk, hoe groter de ergernis hoe beter...quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:41 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Pfff, die man vind zichzelf helemaal geweldig, super irritant vind ik hem!
Welke streams heb jij? Ik zie alleen Tyron en Alice en Danny aan de eettafel.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:42 schreef Lillibet het volgende:
lenie roept iedereen bij elkaar er moet iets besproken worden omdat hij in de dgk is geweest
op stream 1quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Welke streams heb jij? Ik zie alleen Tyron en Alice en Danny aan de eettafel.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:43 schreef Ireth het volgende:
De een loopt in T-shirt en korte broek en Ariana zit met een dooie wasbeer op haar hoofd....
Je loopt achterquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Welke streams heb jij? Ik zie alleen Tyron en Alice en Danny aan de eettafel.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:43 schreef Ireth het volgende:
De een loopt in T-shirt en korte broek en Ariana zit met een dooie wasbeer op haar hoofd....
Op die andere heb ik SLquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:44 schreef Lillibet het volgende:
[..]
op stream 1
misschien even de stream verversen?
Is zeker zo, maar soms zou ik hem willen slaan...quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, hoe groter de ergernis hoe beter...
hier is dat ook vaker dan zie ik door de cos dat ik achterloopquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik liep achter.
Hoe dan. De streams staan constant aan.
Gebeurde vorig jaar ook bij JAAquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik liep achter.
Hoe dan. De streams staan constant aan.
Van BB of Lenie?quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:47 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ashley mag schaap kussen niet op haar bed. Moet terug naar coccoon kamer
Ja een klein corrigerend tikje...quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:46 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Is zeker zo, maar soms zou ik hem willen slaan...![]()
ze luisteren goed naar de sekteleiderquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:48 schreef greysbones het volgende:
Ze zijn wel allemaal extreem volgzaam
Nieuw programma in de maak: kluchtzanger wordt klachtzanger.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:46 schreef MacDeMarco het volgende:
De grootste klager heeft een liedje uitgebracht met de titel: 'wat hebben wij te klagen'.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vind die vieze baard zo lelijk, net of die 'n poedel om zijn nek heeft gedraaid
quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:49 schreef Ireth het volgende:
Slimme actie van Lenie![]()
Van mij BB moet alles opgeruimd zijn! En Randy speelt het spelletje mee voor 5 coins en gratis vip kaartjes voor "Lenie in Ahoy 2038"
Geen nekquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:49 schreef Lillibet het volgende:
[..]![]()
had zelf al bedacht dat hij een waanzinnige dikke flubbernek heeft en dit verhult met die dooie poedel
Omg,quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:49 schreef Ireth het volgende:
Van mij BB moet alles opgeruimd zijn! En Randy speelt het spelletje mee voor 5 coins en gratis vip kaartjes voor "Lenie in Ahoy 2038"
Ik denk soms dat die zelfs geen idee heeft in welk huis ze nu rondloopt.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:48 schreef Gellarboy het volgende:
Ariana heeft geen idee waar de plaids lagen. Misschien kan ze het de kaarten vragen.
Er zijn ook mensen die dat heerlijk vinden.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja je kan toch ook wel eens wat anders aan doen, hele dag en al 3 dagen showen met je ass kom op zeg!!
Stop ! De koffie spoot op mijn schermquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vind die vieze baard zo lelijk, net of die 'n poedel om zijn nek heeft gedraaid
Omdat er schuim wordt hergebruiktquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Stop ! De koffie spoot op mijn scherm![]()
![]()
Zegt Leniequote:Op woensdag 17 januari 2024 10:52 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Van BB. Alles moet terug zoals toen ze binnen kwamen.
Die zin moeten de andere bewoners hem echt als repliek geven!quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:46 schreef MacDeMarco het volgende:
De grootste klager heeft een liedje uitgebracht met de titel: 'wat hebben wij te klagen'.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat er schuim wordt hergebruikt
Dat zo chemisch is dat ze er niet veel anders mee kunnen ?
Het zijn wel fijne kussensquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:54 schreef Lillibet het volgende:
[..]![]()
half nederland trapt in het verkoop praatje![]()
en een fijne koele en warme kant
1 kans voor watquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:58 schreef Lillibet het volgende:
lenie tettert: hey! wie heeft die deur nu dichtgedaan? we krijgen maar 1 kans dadelijk he
Hier ga ik niet mee akkoord. De mannen met een afgetraind lichaam (Michel;Tobias; Danny;..) zaten daar ook de helft van de tijd zonder shirt rond te lopen; of in tanktop; en daar werd niets gezegd over gebrek aan zelfrespect. Een vrouw doet hetzelfde en ze heeft zogezegd geen zelfrespect. Het is toch logisch dat ze haar sterke punten wil showen. Die commentaar komt ook bijna altijd van andere vrouwen dus ik denk dat jaloezie hier ook meespeeltquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:48 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar raar dat zij zich zo vertoont op de camera. We weten ja ze heeft goeie billen maar kom op, heb respect voor jezelf denk ik dan🙂
om te laten zien dat alles weer is zoals op het moment dat ze het huis in kwamenquote:
Van die mannen die half bloot rondliepen werd wel degelijk wat van gezegd. Zeker wetenquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:00 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hier ga ik niet mee akkoord. De mannen met een afgetraind lichaam (Michel;Tobias; Danny;..) zaten daar ook de helft van de tijd zonder shirt rond te lopen; of in tanktop; en daar werd niets gezegd over gebrek aan zelfrespect. Een vrouw doet hetzelfde en ze heeft zogezegd geen zelfrespect. Het is toch logisch dat ze haar sterke punten wil showen. Die commentaar komt ook bijna altijd van andere vrouwen dus ik denk dat jaloezie hier ook meespeelt
Michelquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Van die mannen die half bloot rondliepen werd wel degelijk wat van gezegd. Zeker weten
Dimitri aka Ramboquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Van die mannen die half bloot rondliepen werd wel degelijk wat van gezegd. Zeker weten
En ook zij mogen van mij dragen (of niet) wat ze willen. Boeit toch niet?quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Vreselijk figuur was dat.quote:
Ik vind Tom meer eye candy dan Michelquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:06 schreef Lillibet het volgende:
[..]
qua eye candy de enigste maar vond er niet veel aan
Ow neequote:Op woensdag 17 januari 2024 11:07 schreef Gellarboy het volgende:
Ondertussen scoop in ander topic:
Gellarboy in BB / De bewoners zijn bekend!
Van Dimitri alleen omdat hij geen afgetraind lichaam had; niet omwille van het bloot bovenlijf an sich. Van Michel en Tobias kwamen er alleen maar positieve reacties.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
wowquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:07 schreef Gellarboy het volgende:
Ondertussen scoop in ander topic:
Gellarboy in BB / De bewoners zijn bekend!
quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:07 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik vind Tom meer eye candy dan Michel
Het huis zit letterlijk vol met drama queens, maar bij een man in drag trek je de grens? Oké. 🙃.quote:
u zei?quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben niet zo'n fan van het volgen van degene die stofzuigt. Gelukkig schiet net stream 2 weer aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
er wordt aan gerokenquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:13 schreef Ebinas het volgende:
Er zitten wat vreemde vlekken in het tapijt
Neequote:Op woensdag 17 januari 2024 11:09 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het huis zit letterlijk vol met drama queens, maar bij een man in drag trek je de grens? Oké. 🙃.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lenie met zijn mededeling .....![]()
Opdracht van BB - 17 januari 2024.Zo jammer dat je deze filmpjes niet kan delen , je krijgt dan een link waarop je moet doorklikken ipv meteen het filmpje , veel mensen klikken niet op linken ivm betrouwbaarheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Ieder z'n meug. Ik kijk voor drama. Saaie mensen in een huis heb ik thuis ook op de bank zitten, daar hoef ik de tv niet voor aan te zetten.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:14 schreef greysbones het volgende:
Nee
Vaak zijn het dramaqueens
Als Jerrel
Daar trek ik de grens
Heeft niks met drag te maken
Dat is jouw invulling
Ik heb ook eerste stream opgenomen net even met de mededeling. Even zien hoe het valt bij de productie via Twitter en YTquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
Zo jammer dat je deze filmpjes niet kan delen , je krijgt dan een link waarop je moet doorklikken ipv meteen het filmpje , veel mensen klikken niet op linken ivm betrouwbaarheid.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:15 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ieder z'n meug. Ik kijk voor drama. Saaie mensen in een huis heb ik thuis ook op de bank zitten, daar hoef ik de tv niet voor aan te zetten.
(edit: lieverd, ik weet dat je lurkt. LOVE YOU. maar we zijn wel saai.)
De meesten in de COS zijn bekend met het werk van DGKquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
Zo jammer dat je deze filmpjes niet kan delen , je krijgt dan een link waarop je moet doorklikken ipv meteen het filmpje , veel mensen klikken niet op linken ivm betrouwbaarheid.
[..]
Ieder z'n meug. Ik kijk voor drama. Saaie mensen in een huis heb ik thuis ook op de bank zitten, daar hoef ik de tv niet voor aan te zetten.
selectiecriteriaquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:19 schreef lonneberga het volgende:
Wat een klagers die vrouwen,rugpijn,buikpijn,het houdt niet op.
Nog even en dan komt Lenie met knie- elleboog- en nekpijn aandraven.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:19 schreef lonneberga het volgende:
navelstrenggedoequote:Op woensdag 17 januari 2024 11:20 schreef PunkieePie het volgende:
Mensen die 'mama' zeggen ipv. 'mijn moeder'..
Ze hebben het over de menstruatie. Welke klachten ze dan hebben.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:19 schreef lonneberga het volgende:
Kom er maar in met die kartonnen meubels!!!quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nog even en dan komt Lenie met knie- elleboog- en nekpijn aandraven.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kom er maar in met die kartonnen meubels!!!
daardoor ook weer saai het is zo'n grijze muisquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:21 schreef lonneberga het volgende:
Karen vind ik het leukst,zeurt het minst
geklaag is gedoequote:Op woensdag 17 januari 2024 11:23 schreef greysbones het volgende:
Menstruatie nog steeds een taboe dan?
Vooral tegen vreemden.....quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:20 schreef PunkieePie het volgende:
Mensen die 'mama' zeggen ipv. 'mijn moeder'..
De spiegels was om de groene sleutel te pakkenquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:23 schreef rinardo het volgende:
Ik denk, dat de spiegelkamer mensen , de verschillen moeten gaan zoeken , vandaar ook die spiegels die ze hebben moeten plaatsen, zodat ze de dode hoeken kunnen zien, ik vermoed dat dat een opdracht gaat zijn voor de mensen in de spiegelkamer. vandaar dat de bewoners alles terug meoten zetten in originele staat.
Is dat ook niet iets wat Belgen zeggen?quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Sonja zegt ook 'mijn mama' ... het heeft ook wel iets.
Is dat niet een taal iets. Belgisch?quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En Sonja is ook op vakantie geweestquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:23 schreef Gellarboy het volgende:
Eslie is 'in Afrika geweest'.
WAAR IN AFRIKA?!!?
Zelfde als Amerikanen zeggen dat ze in Europa zijn geweest.![]()
edit: Oh, in Gambia.
'Mijn mama' kan ik wel iets beter hebben dan gewoon 'mama'.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:24 schreef Li0nHeart het volgende:
dat is wel zoquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:26 schreef Gellarboy het volgende:
Als je een bekertje met een warm doekje op je oren zet (?????) tijdens het stijgen en landen van een vliegtuig dan voel je minder druk op je oren, aldus dokter Eslie.
Leek me echt iets wat 'een grappige oom' haar eens wijs gemaakt heeft om 'r voor lul te zetten in zo'n vliegtuig.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:26 schreef Gellarboy het volgende:
Als je een bekertje met een warm doekje op je oren zet (?????) tijdens het stijgen en landen van een vliegtuig dan voel je minder druk op je oren, aldus dokter Eslie.
Geloof het niet. Het is net zoiets als ouders tegen elkaar zeggen pap en mam. Kan daar niet aan wennen. Ik heb weleens samen met mijn man een dag geprobeerd en we lagen dubbel van het lachen. Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is dat niet een taal iets. Belgisch?
Maar hoe zet je een bekertje met een warm doekje op je oren??? I am confuse!quote:
Ze is niet voor niets "content creator" ....quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:26 schreef greysbones het volgende:
Ashley gaat elke maand op vakantie ofzo
Met zo'n kont ben je geen kind!quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:20 schreef Rhosyn het volgende:
Alice: van mamma mag dit en mamma zegt dat en mamma gaf me dat...
Is ze niet te jong voor dit programma.
Tis een kind.
dat doekje maken ze eerst warm voor je, echt heet, dan stoppen ze dat in een bekertje.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:27 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Maar hoe zet je een bekertje met een warm doekje op je oren??? I am confuse!
ja die mag wieberenquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:32 schreef Jockari het volgende:
Ik ben het geleuter van Sonja al kotsbeu.
Ik vind het een heerlijke toevoeging, geeft glans aan het programma en zal ongetwijfeld voor de nodige drama zorgen... en daar houden we wel van...quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:15 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik vond zijn introductie filmpje met zijn vrouw thuis ook al lijken op een fragment uit 1 of andere reality-soap (=staged).quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:49 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Nieuw programma in de maak: kluchtzanger wordt klachtzanger.
stream hangt weerquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mannen aan de schoonmaak in de badkamer.
die kan hij weg doenquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:37 schreef Jockari het volgende:
Tom zakt in mijn achting; een BMW-rijder
Heb ik als kind ook gedaan, bracht de stewardess en het werkt echtquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:27 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Maar hoe zet je een bekertje met een warm doekje op je oren??? I am confuse!
Minpuntje 3.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:37 schreef Jockari het volgende:
Tom zakt in mijn achting; een BMW-rijder
Julie was rete saaiquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:40 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Komt mij ook het leukst over.
Geeft mij een beetje Julie (2021) vibes.
Hier zeggen we inderdaad mama.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is dat ook niet iets wat Belgen zeggen?
De tandjesquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alice heeft een appartement in Groningen met 1400 Euro huur per maand.
Only accountquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alice heeft een appartement in Groningen met 1400 Euro huur per maand.
Maar ook als je over haar praat?quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:43 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Hier zeggen we inderdaad mama.
Sommigen zeggen bij het ouder worden 'ma', maar wanneer maak je de overschakeling?!
Moest ik dit thuis proberen...![]()
Wat doet ze !quote:
dat dusquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat doet ze !
Ze is 19 jaar
Waar betaald ze dat van!!
Ik zat naar haar oor te kijken.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:47 schreef Lillibet het volgende:
[..]
de lipjes blijven maar op en neer gaan
Voor mij....quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tom heeft een koophuis, iets van 1000 Euro hypotheek dacht ik te horen.
En hij heeft een zoontje van 5 of 6, voor zover dat nog niet bekend was.
Waarom typ ik dit eigenlijk .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |