Nog even en dan komt Lenie met knie- elleboog- en nekpijn aandraven.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:19 schreef lonneberga het volgende:
Wat een klagers die vrouwen,rugpijn,buikpijn,het houdt niet op.
navelstrenggedoequote:Op woensdag 17 januari 2024 11:20 schreef PunkieePie het volgende:
Mensen die 'mama' zeggen ipv. 'mijn moeder'..
Ze hebben het over de menstruatie. Welke klachten ze dan hebben.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:19 schreef lonneberga het volgende:
Wat een klagers die vrouwen,rugpijn,buikpijn,het houdt niet op.
Kom er maar in met die kartonnen meubels!!!quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nog even en dan komt Lenie met knie- elleboog- en nekpijn aandraven.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kom er maar in met die kartonnen meubels!!!
daardoor ook weer saai het is zo'n grijze muisquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:21 schreef lonneberga het volgende:
Karen vind ik het leukst,zeurt het minst
geklaag is gedoequote:Op woensdag 17 januari 2024 11:23 schreef greysbones het volgende:
Menstruatie nog steeds een taboe dan?
Vooral tegen vreemden.....quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:20 schreef PunkieePie het volgende:
Mensen die 'mama' zeggen ipv. 'mijn moeder'..
De spiegels was om de groene sleutel te pakkenquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:23 schreef rinardo het volgende:
Ik denk, dat de spiegelkamer mensen , de verschillen moeten gaan zoeken , vandaar ook die spiegels die ze hebben moeten plaatsen, zodat ze de dode hoeken kunnen zien, ik vermoed dat dat een opdracht gaat zijn voor de mensen in de spiegelkamer. vandaar dat de bewoners alles terug meoten zetten in originele staat.
Is dat ook niet iets wat Belgen zeggen?quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Sonja zegt ook 'mijn mama' ... het heeft ook wel iets.
Is dat niet een taal iets. Belgisch?quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Sonja zegt ook 'mijn mama' ... het heeft ook wel iets.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:15 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ieder z'n meug. Ik kijk voor drama. Saaie mensen in een huis heb ik thuis ook op de bank zitten, daar hoef ik de tv niet voor aan te zetten.
(edit: lieverd, ik weet dat je lurkt. LOVE YOU. maar we zijn wel saai.)
En Sonja is ook op vakantie geweestquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:23 schreef Gellarboy het volgende:
Eslie is 'in Afrika geweest'.
WAAR IN AFRIKA?!!?
Zelfde als Amerikanen zeggen dat ze in Europa zijn geweest.![]()
edit: Oh, in Gambia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |