Als ze creatief zijn, kunnen ze hier nog spelletjes mee verzinnen. Jeu-de-boules met die appels bijv. Kubben met die bananen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:41 schreef lonneberga het volgende:
Wat zijn die plastic dingen op de schaal?
Showt graag haar + puntquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Heeft die Ashley alleen maar leggings die in der naat zitten, of heeft ze ook nog gewone spijkerbroeken ofzo mijn god iedere dag zo een legging aan !!!
bedoel je niet alice? die grijze lipleeslegging met wit crop achtig topje? die met tom omgaat maar niks met hem wil?quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Heeft die Ashley alleen maar leggings die in der naat zitten, of heeft ze ook nog gewone spijkerbroeken ofzo mijn god iedere dag zo een legging aan !!!
Bedoel je niet Alice?quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Ze mogen er allemaal uit.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:44 schreef Clasientjuh het volgende:
Sonja mag van mijn eruit. Ik vind haar toch het minste daar.
Yep echt vreselijkquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Groep is wel veel beter als vorig jaar. Wat hadden ze er toen allemaal ingestoken.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:47 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Ze mogen er allemaal uit.
Voorgekauwde lege stereoptypes zoals altijd...
New balls please!
Die vrouw wordt gek van de rust thuisquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:47 schreef Ireth het volgende:
Ik begrijp nu eigenlijk best goed dat Brigitte zo enthousiast was over de deelname van Lenie...
Nu kan ze hem tenminste muten...
Ik vind het ook maar raar dat zij zich zo vertoont op de camera. We weten ja ze heeft goeie billen maar kom op, heb respect voor jezelf denk ik dan🙂quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:42 schreef Joyce-43 het volgende:
is voor de slechthorendenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:48 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar raar dat zij zich zo vertoont op de camera. We weten ja ze heeft goeie billen maar kom op, heb respect voor jezelf denk ik dan🙂
En lekker met schoenen door de hut en handdoeken gewoon op de grond gooien als ze wilquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:47 schreef Ireth het volgende:
Ik begrijp nu eigenlijk best goed dat Brigitte zo enthousiast was over de deelname van Lenie...
Nu kan ze hem tenminste muten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |