Nee maar wel gekquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ook nog soja,is de FEBO ook vegan geworden of zo
quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:34 schreef ledn81 het volgende:
Alice en Tyron hebben we weer een clickje qua hardstyle en defcon festival.
Er vliegt nu een laptop ergens van het balkon bij de nieuwe vlam van Alice
Ze hebben gaffa tapequote:Op woensdag 17 januari 2024 09:36 schreef greysbones het volgende:
Wilde ik net zeggen wat fijn dat lenie even zijn klep houdt nu
Maar hoorde hem alweer
ja dat snap ik ook niet was het nou een keer als straf na een gefaalde opdracht oke maar dit is weer onzin om heel BB weer zo karig te eten te krijgen echt bespottelijkquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:28 schreef Lovely het volgende:
Ik snap niet waarom er zo karig gegeten moet worden, waarom niet gewoon normale eten enz..
* greysbones springt in de auto .. op naar het BB huisquote:
Ja of dat ze luxe producten moeten verdienen met een spelopdracht.. bijv voor chips,chocola, of snoep of luxe maaltijdquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook niet was het nou een keer als straf na een gefaalde opdracht oke maar dit is weer onzin om heel BB weer zo karig te eten te krijgen echt bespottelijk
Of gewoon koffie theequote:Op woensdag 17 januari 2024 09:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja of dat ze luxe producten moeten verdienen met een spelopdracht.. bijv voor chips,chocola, of snoep of luxe maaltijd
quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:38 schreef ledn81 het volgende:
Lenie uitleg over het kamp elf wagens.. Ben benieuwd of ie zo gaat vertellen hoe je ernaar toe loopt. Misschien kunnen we de wagen ernaast weer huren voor vd zomer
Bijv..quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of gewoon koffie thee
Mayonaise
Ik kan je wel de weg wijzenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:38 schreef ledn81 het volgende:
Lenie uitleg over het kamp elf wagens.. Ben benieuwd of ie zo gaat vertellen hoe je ernaar toe loopt. Misschien kunnen we de wagen ernaast weer huren voor vd zomer
Jaha! De jaarlijkse bb-after-kampeer-meeting!!quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:38 schreef ledn81 het volgende:
Maar nu de vraag is die wagen naast hem vrij in week 30 en 31quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kan je wel de weg wijzen
Kamp Arnhem 11 wagens
Tis niet zo moeilijk
Maak het maar mee om tussen Lenie en Rob je vakantie door te brengen op de camping.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:38 schreef ledn81 het volgende:
Tis geen campingquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maak het maar mee om tussen Lenie en Rob je vakantie door te brengen op de camping.
Ik weet nog niet of ik mee ga. Als ik google krijg ik alleen maar dingen over invallen en overvallenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Maar nu de vraag is die wagen naast hem vrij in week 30 en 31
De wachtlijsten bij de ggz verdubbelen direct...quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maak het maar mee om tussen Lenie en Rob je vakantie door te brengen op de camping.
Nepfruitquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:41 schreef lonneberga het volgende:
Wat zijn die plastic dingen op de schaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |