Extra handdoek ? Is een tampon niet genoeg ?quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:25 schreef Ebinas het volgende:
Uitleg TT:
Van Lenie mag nog maar 1 handdoek pp
Badjassen in de slaapkamers
en Fohn's in de la.
Rest netjes houden.
BB heeft hem hierover aangesproken
-edit- en als je ongesteld ben mag je extra handdoek als je wilt
Ik heb haar eerder horen zeggen: als er morgen geen koffie is ga ik naar huis.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Ariana wil onderhandelen met de grote baas over koffie
quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Extra handdoek ? Is een tampon niet genoeg ?
Mss niet allemaal zo'n ding in continue of zo erg dat....quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Extra handdoek ? Is een tampon niet genoeg ?
Ja ik vindt haar een hoog dramaqueen gehalte hebben.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb haar eerder horen zeggen: als er morgen geen koffie is ga ik naar huis.
En dat ze dat echt meende.
Ze is er nog. En geen koffie.
Ja. Ze zeurt veel. Ik stotter. Ik moet nog landen. Pas ik hier wel. Ik voel nog geen echte klik met iemand.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja ik vindt haar een hoog dramaqueen gehalte hebben.
Dus Ariana is een man ?quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny zie Paul de leeuw Ariana wel uitnodigen![]()
Gert Verhulst vindt Ariana een sympathieke man
Het kan wel zorgen voor ergernissen die nog door de beugel kunnen om in beeld te mogen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is niet leuk meer... zo achterhaald..
Ariana is een stuk luider in ieder geval.. ik vind het sowieso slecht te verstaan..quote:
Ja ik ook, zat gister al aan mijn instellingen te rommelen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ariana is een stuk luider in ieder geval.. ik vind het sowieso slecht te verstaan..
Ja dat kan ook idd.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:35 schreef Kodiak100 het volgende:
De “lol” van het eten is er wel een beetje af.
Geef ze gewoon basics, en laat ze spelen voor wat luxere dingen.
Een suggestie van mijn kant, elke maandag rode kool.
Dat is waar... daar heb je een punt.. maar het is niet meer zo leuk..quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het kan wel zorgen voor ergernissen die nog door de beugel kunnen om in beeld te mogen.
Veel kunnen ze ook niet meer doen zonder een lawine van shit over je heen te krijgen tegenwoordig.
Ja dat is leuk.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou echt graag de weekopdrachten terug zien komen, laat ze maar werken voor de pot of zo
Hij staat hier voluit en dan nog kak... ik ben ook niet zo'n fan van dopjes want je schrikt je soms het apelazerus...quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja ik ook, zat gister al aan mijn instellingen te rommelen.
Kreeg het niet beter.
En oordopjes is beste gedurfd.
Gister begon er een in de bestekla te rommelen, da's niet fijn met oordopjes in.
Ik zou daar toch echt chagrijnig van worden. Altijd wachten op dezelfde personen voordat ze gaan ontbijtenquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:41 schreef Ebinas het volgende:
Dat ontbijten kan nog wel even duren,
het is eerst tijd om te plamuren
En ze wil er ALLES voor doen met de baasquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Ariana wil onderhandelen met de grote baas over koffie
Gisteren wat het rond 10.00 voordat iedereen er klaar voor was..quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:41 schreef Ebinas het volgende:
Dat ontbijten kan nog wel even duren,
het is eerst tijd om te plamuren
quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah ze hebben de dekentjes al weer van stal gehaald
Wat zit Lenie tegen Tyron aan. De bank is groot genoeg. Dekentjes zijn er ook zat.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:49 schreef Jockari het volgende:
BB "horizontaal" is begonnen
[ afbeelding ]
100 dagen liggen op bed of bank, klinkt als een top formatquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:49 schreef Jockari het volgende:
BB "horizontaal" is begonnen
[ afbeelding ]
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:52 schreef Lillibet het volgende:
Niet in de hottup kunnen zitten met een man omdat je een vriend hebt
Wie zei dat?quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:52 schreef Lillibet het volgende:
Niet in de hottup kunnen zitten met een man omdat je een vriend hebt
Een flogger in hart en nieren!quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:53 schreef Frummelie het volgende:
Lenie haalt de zweep erover, opruimen zullen ze...![]()
Neequote:Op woensdag 17 januari 2024 08:55 schreef Joyce-43 het volgende:
Goedenmorgen![]()
Wat is die Lenie vervelend zeg. Of ben ik de enige die dat vind met zijn stomme grappen
quote:
In de badkamer hebben Sonja alice en tom het over het nieuwe vriendje van Alice. Hoe ze overkomt daar en op tv.quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:55 schreef Lillibet het volgende:
[..]
[..]
In de badkamer hebben Sonja alice en tom het over het nieuwe vriendje van Alice. Hoe ze overkomt daar en op tv.
al 5 min over dat ze met Tom in de hottup zat of wil zitten en dat dat niks zegt.![]()
En dat het wel kandat ze wel met Tom in de hottup kan zitten
Helaas.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:57 schreef marky het volgende:
Pfff Alice is wel heel druk bezig met haar vriend thuis geruststellen.
ja het ligt er heus niet dik boven opquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:57 schreef marky het volgende:
Pfff Alice is wel heel druk bezig met haar vriend thuis geruststellen.
Gelukkig zijn er geen 120 cameras die alles vastleggen en elke dag een uitzending die ze terug kan kijkenquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:58 schreef Lillibet het volgende:
ze zijn bang dat ze dingen vergeten want ze maken zoooveeeel mee daar iedere dag
alice zou pen en papier willen hebben en hem iedere dag wat willen schrijven want er gebeurt daar zo veel
Ze kunnen achteraf ook gewoon de filmpjes bekijken van DGK_Tegengasquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:58 schreef Lillibet het volgende:
ze zijn bang dat ze dingen vergeten want ze maken zoooveeeel mee daar iedere dag
alice zou pen en papier willen hebben en hem iedere dag wat willen schrijven want er gebeurt daar zo veel
quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:58 schreef Jockari het volgende:
Ik zie Randy zondagvoormiddag nog een gospelviering starten.
[ afbeelding ]
Ze zat met Tom in de tub en met Tyron onder een dekentje maar ze is echt heus heel trouw.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:59 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ja het ligt er heus niet dik boven op![]()
en het is HEUS niet erg om met Tommyboy in de tuppen![]()
wie wil dat nou niet![]()
is ze fergetequote:Op woensdag 17 januari 2024 08:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er geen 120 cameras die alles vastleggen en elke dag een uitzending die ze terug kan kijken
quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:00 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zat met Tom in de tub en met Tyron onder een dekentje maar ze is echt heus heel trouw.
Heerlijk...quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:55 schreef Epicouros het volgende:
[..]
Een flogger in hart en nieren!
Maar... Wat heeft hij nou te klagen?...
Ik hoop echt dat iemand hem met die repliek confronteert!
Ja dat vind ik meestal wel. Less is more.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:05 schreef Lillibet het volgende:
ik vind alice nu minder mooi worden met al die plamuur op
Ja zat ik ook net te denken, ze heeft van nature een mooi koppiequote:Op woensdag 17 januari 2024 09:05 schreef Lillibet het volgende:
ik vind alice nu minder mooi worden met al die plamuur op
Onzekerheid waarschijnlijk? Zoals ze nu ook over het geruststellen praat over haar vriend, het praten over wat de buitenwereld vind..quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zat ik ook net te denken, ze heeft van nature een mooi koppie
Inderdaad. Vind ik ook wel voor haar kleren gelden!quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:06 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik meestal wel. Less is more.
De mannen in de kamer zitten liggen te roddelenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:12 schreef greysbones het volgende:
De mannen in de kamer zitten te roddelen
Zo knap vind ik Tom niet ook weer niet lelijk gewoon normaal.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:59 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ja het ligt er heus niet dik boven op![]()
en het is HEUS niet erg om met Tommyboy te tuppen![]()
wie wil dat nou niet![]()
Enkel Randy lukt er nog in om rechtop te blijven op de bankquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik schakel in en ze hangen nu al allemaal lui op de bank
Ze wachten met ontbijten tot de dames hun gezicht hebben getekend.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik schakel in en ze hangen nu al allemaal lui op de bank
Is niet echt zitten, niet liggen maar meer hangenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
De mannen in de kamer zitten liggen te roddelen
Zijn hobby is sportvissen vermoed ik. Er zit nog een vishaak in zijn neus.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:14 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Zo knap vind ik Tom niet ook weer niet lelijk gewoon normaal.
Schakel ik over naar de badkamer hoor ik een hardzingende Leniequote:Op woensdag 17 januari 2024 09:12 schreef greysbones het volgende:
De mannen in de kamer zitten te roddelen
Eerst over Tom
Nu ?
Whahahaquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:11 schreef Epicouros het volgende:
[..]
Inderdaad. Vind ik ook wel voor haar kleren gelden!
Dus van mij moet ze geen broek aan. Integendeel!
Ik heb dezelfde afwijking! Laten we een lotgenotenclubje startenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:17 schreef Moeraskat het volgende:
Geen van de mannen vind ik aantrekkelijk. Ik zal wel afwijkend zijn.
Hahaha😂quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zijn hobby is sportvissen vermoed ik. Er zit nog een vishaak in zijn neus.
Om 6 uur waren er al een paar op zelfs.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze wachten met ontbijten tot de dames hun gezicht hebben getekend.
De tafels zijn gedekt. Het brood gesneden. (anderhalf uur uur geleden dus nu hard) De thee gemaakt. Nu koud.
Wie heeft bepaald dat ze allemaal gelijk moeten ontbijten?
Ben je7.30 uur op moet je 2 uur wachten tot je kan eten.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde afwijking! Laten we een lotgenotenclubje starten
Tyronquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]goed plan. Voordat we een trauma ontwikkelen als buitenbeentjes.
Ik wissel niet met streams tenzij noodzakelijk want ik vind dat via de tv echt irritant.
Wie is die kerel naast Lenie nu weer? Die Vlaming
Tis nog week1quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze wachten met ontbijten tot de dames hun gezicht hebben getekend.
De tafels zijn gedekt. Het brood gesneden. (anderhalf uur uur geleden dus nu hard) De thee gemaakt. Nu koud.
Wie heeft bepaald dat ze allemaal gelijk moeten ontbijten?
Ben je7.30 uur op moet je 2 uur wachten tot je kan eten.
Oh. Ik dacht dat dat die met die krulletjes was.quote:
poriestuccadoren is een levensbehoeftequote:Op woensdag 17 januari 2024 09:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou zeggen eerst eten dat plamuursmeren kan daarna ook nog
Ik ookquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:20 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind die ariana een vervelende zeur met alles
Nee nee, ze moeten op hun paasbest aan tafel natuurlijkquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou zeggen eerst eten dat plamuursmeren kan daarna ook nog
Uhuquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:20 schreef Lillibet het volgende:
Ariane is heel intuïtief hoort ziet en observeert veel
ah tom bedoel je die anderequote:Op woensdag 17 januari 2024 09:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat dat die met die krulletjes was.
En vervolgens de andere helft van de dag in de badjas op de bank hangenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee nee, ze moeten op hun paasbest aan tafel natuurlijk![]()
Ah is dat Tom. Ja ik had hem nog niet gezien.quote:
Ja is ook zo.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat dat die met die krulletjes was.
Randy vind ik wel relaxe gast.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Enkel Randy lukt er nog in om rechtop te blijven op de bank
Ze IS het middelpuntquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Sonja staat ook graag in het middelpunt van de belangstelling
Laten we Sonja daar dan aan toevoegen en falen is nominatiequote:Op woensdag 17 januari 2024 09:23 schreef greysbones het volgende:
Ik vind een goede opdracht om Lenie gewoon minstens een week het spreekrecht te ontnemen
Ga ik denk ik ook doen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
En vervolgens de andere helft van de dag in de badjas op de bank hangen
tot nu toe vind ik die wel heel sympathiek overkomen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah is dat Tom. Ja ik had hem nog niet gezien.
Die ziet er in elk geval niet dom of wereldvreemd uit.
Randy en Tyron zouden er goed aan doenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:24 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Randy vind ik wel relaxe gast.
Dan hoop ik dat dit de nieuwe Kristof of salar gaat worden.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:24 schreef Lillibet het volgende:
[..]
tot nu toe vind ik die wel heel sympathiek overkomen.
Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zo, dat was weer een spannende nacht
Niet als ze net uit bed komenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ga ik denk ik ook doen.![]()
Ze mogen niet meer in badjas toch?
Jammerquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet als ze net uit bed komen
De rest van de dag zie je plots weer badjasssen verschijnen
Ja Lenie is wel een drukte maker maar zonder Lenie zou het ook weer saai zijn hahahaquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Randy en Tyron zouden er goed aan doen
Wat minder bij Lenie te hangen
Gele paprikaquote:
En heeft over alles en iedereen een meningquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:27 schreef greysbones het volgende:
Lenie is een stiekeme pester
Heel geniepig haalt hij af en toe iemand onderuit
en ook minder geniepigquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:27 schreef greysbones het volgende:
Lenie is een stiekeme pester
Heel geniepig haalt hij af en toe iemand onderuit
Ben daar ook klaar mee eigenlijk. Het voegt voor mij niks toe. Hoe ze het in een jaar van je leven en de bondgenoten doen, vind ik veel leuker om te zien.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:28 schreef Lovely het volgende:
Ik snap niet waarom er zo karig gegeten moet worden, waarom niet gewoon normale eten enz..
quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gele paprika
En de week erop
Groene paprika
Hij dwingt dingen afquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:28 schreef Lillibet het volgende:
[..]
en ook minder geniepig
maar hij is wel netjesen kan goed leiding nemen
De vuurvlieg-lookquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:23 schreef Lillibet het volgende:
voor het geval sonja nog niet genoeg opvalt met haar fleurige aanwezigheid heeft ze een lichtgevende trui aangetrokken om dit extra te benadrukken
Bondgenoten weet ik zo niet, maar een EJVJL hadden ze idd ook gewoon normaal eten, ok ene dag iets minder omdat ze weinig tot geen geld hadden..quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ben daar ook klaar mee eigenlijk. Het voegt voor mij niks toe. Hoe ze het in een jaar van je leven en de bondgenoten doen, vind ik veel leuker om te zien.
patrias familias mag daquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij dwingt dingen af
Das geen leiding nemen
Das in week 1 handigquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:30 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik vind Lenie gewoon dominant. Alles moet zoals hij het wilt.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:26 schreef Lillibet het volgende:
Ze schijten paprika's zeggen de mannen
Ja elke dag bijna hetzelfde eten is ook saaiquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat zelf brood laten bakken vindt ik wel goed.
Maar geef ze gewoon basic eten en laat ze werken voor luxere producten
duurzaam scoortquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ook nog soja,is de FEBO ook vegan geworden of zo
Nee maar wel gekquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ook nog soja,is de FEBO ook vegan geworden of zo
quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:34 schreef ledn81 het volgende:
Alice en Tyron hebben we weer een clickje qua hardstyle en defcon festival.
Er vliegt nu een laptop ergens van het balkon bij de nieuwe vlam van Alice
Ze hebben gaffa tapequote:Op woensdag 17 januari 2024 09:36 schreef greysbones het volgende:
Wilde ik net zeggen wat fijn dat lenie even zijn klep houdt nu
Maar hoorde hem alweer
ja dat snap ik ook niet was het nou een keer als straf na een gefaalde opdracht oke maar dit is weer onzin om heel BB weer zo karig te eten te krijgen echt bespottelijkquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:28 schreef Lovely het volgende:
Ik snap niet waarom er zo karig gegeten moet worden, waarom niet gewoon normale eten enz..
* greysbones springt in de auto .. op naar het BB huisquote:
Ja of dat ze luxe producten moeten verdienen met een spelopdracht.. bijv voor chips,chocola, of snoep of luxe maaltijdquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook niet was het nou een keer als straf na een gefaalde opdracht oke maar dit is weer onzin om heel BB weer zo karig te eten te krijgen echt bespottelijk
Of gewoon koffie theequote:Op woensdag 17 januari 2024 09:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja of dat ze luxe producten moeten verdienen met een spelopdracht.. bijv voor chips,chocola, of snoep of luxe maaltijd
quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:38 schreef ledn81 het volgende:
Lenie uitleg over het kamp elf wagens.. Ben benieuwd of ie zo gaat vertellen hoe je ernaar toe loopt. Misschien kunnen we de wagen ernaast weer huren voor vd zomer
Bijv..quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of gewoon koffie thee
Mayonaise
Ik kan je wel de weg wijzenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:38 schreef ledn81 het volgende:
Lenie uitleg over het kamp elf wagens.. Ben benieuwd of ie zo gaat vertellen hoe je ernaar toe loopt. Misschien kunnen we de wagen ernaast weer huren voor vd zomer
Jaha! De jaarlijkse bb-after-kampeer-meeting!!quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:38 schreef ledn81 het volgende:
Maar nu de vraag is die wagen naast hem vrij in week 30 en 31quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kan je wel de weg wijzen
Kamp Arnhem 11 wagens
Tis niet zo moeilijk
Maak het maar mee om tussen Lenie en Rob je vakantie door te brengen op de camping.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:38 schreef ledn81 het volgende:
Tis geen campingquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maak het maar mee om tussen Lenie en Rob je vakantie door te brengen op de camping.
Ik weet nog niet of ik mee ga. Als ik google krijg ik alleen maar dingen over invallen en overvallenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Maar nu de vraag is die wagen naast hem vrij in week 30 en 31
De wachtlijsten bij de ggz verdubbelen direct...quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maak het maar mee om tussen Lenie en Rob je vakantie door te brengen op de camping.
Nepfruitquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:41 schreef lonneberga het volgende:
Wat zijn die plastic dingen op de schaal?
Als ze creatief zijn, kunnen ze hier nog spelletjes mee verzinnen. Jeu-de-boules met die appels bijv. Kubben met die bananen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:41 schreef lonneberga het volgende:
Wat zijn die plastic dingen op de schaal?
Showt graag haar + puntquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Heeft die Ashley alleen maar leggings die in der naat zitten, of heeft ze ook nog gewone spijkerbroeken ofzo mijn god iedere dag zo een legging aan !!!
bedoel je niet alice? die grijze lipleeslegging met wit crop achtig topje? die met tom omgaat maar niks met hem wil?quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Heeft die Ashley alleen maar leggings die in der naat zitten, of heeft ze ook nog gewone spijkerbroeken ofzo mijn god iedere dag zo een legging aan !!!
Bedoel je niet Alice?quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Ze mogen er allemaal uit.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:44 schreef Clasientjuh het volgende:
Sonja mag van mijn eruit. Ik vind haar toch het minste daar.
Yep echt vreselijkquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Groep is wel veel beter als vorig jaar. Wat hadden ze er toen allemaal ingestoken.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:47 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Ze mogen er allemaal uit.
Voorgekauwde lege stereoptypes zoals altijd...
New balls please!
Die vrouw wordt gek van de rust thuisquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:47 schreef Ireth het volgende:
Ik begrijp nu eigenlijk best goed dat Brigitte zo enthousiast was over de deelname van Lenie...
Nu kan ze hem tenminste muten...
Ik vind het ook maar raar dat zij zich zo vertoont op de camera. We weten ja ze heeft goeie billen maar kom op, heb respect voor jezelf denk ik dan🙂quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:42 schreef Joyce-43 het volgende:
is voor de slechthorendenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:48 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar raar dat zij zich zo vertoont op de camera. We weten ja ze heeft goeie billen maar kom op, heb respect voor jezelf denk ik dan🙂
En lekker met schoenen door de hut en handdoeken gewoon op de grond gooien als ze wilquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:47 schreef Ireth het volgende:
Ik begrijp nu eigenlijk best goed dat Brigitte zo enthousiast was over de deelname van Lenie...
Nu kan ze hem tenminste muten...
Nee. Ze zit nu met twee mannen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou Ronahi nog aan het huilen zijn in de mirrorroom?
Die mag daar wat mij betreft heel lang blijven zittenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou Ronahi nog aan het huilen zijn in de mirrorroom?
Komt vanzelf.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:51 schreef RelDaThief het volgende:
Nope, veel te afgeborstelde types die altijd in dezelfde hokjes passen.
Meer chaos, drama en anarchie in die keet.
Dat bedoelt ze vast anders dan dat ik nu voor me ziequote:Op woensdag 17 januari 2024 09:52 schreef Lillibet het volgende:
? vertelt dat haar vader Tom de graaf zangleraar is en gerard joling heeft gehad![]()
zie nu dat het Ashley isquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat bedoelt ze vast anders dan dat ik nu voor me zie
De twee mannen huilen nu omdat ze vastzitten met haar 😭quote:
Staat haar toch wondermooi (Alice trouwens, niet Ashley).quote:
Als ze lenie erin hadden gegooid had hij er nu alleen gezetenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:54 schreef cheanny het volgende:
[..]
De twee mannen huilen nu omdat ze vastzitten met haar 😭
Dan moeten ze Theo over het hek binnen gooien.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:51 schreef RelDaThief het volgende:
Nope, veel te afgeborstelde types die altijd in dezelfde hokjes passen.
Meer chaos, drama en anarchie in die keet.
Ik vind lenie een Theoquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:55 schreef Jockari het volgende:
Tyron heeft een groot litteken achter zijn rechter oor.
[..]
Dan moeten ze Theo over het hek binnen gooien.
Er zullen nog wel een hoop wissels komen, maar echt creatief met types zijn ze zelden, op 1 of 2 na en die vliegen er steeds maar weer uit omdat de kijkers vooral eenheidsworst stemmen... (Voor zover die stemmen al echt iets zouden uitmaken)quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Komt vanzelf.
Nog een weekje of 2 geduld.
Voor hoeveel muntjes?quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah de Aleve voor de periode is al aangerukt
Met al zijn regeltjes en hele dag zingenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze lenie erin hadden gegooid had hij er nu alleen gezeten
Waren de andere 2 al weggerend
Scanman topic gaat over borsten. Die heeft Alice niet.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:54 schreef Epicouros het volgende:
[..]
Staat haar toch wondermooi (Alice trouwens, niet Ashley).
Maar als je er echt niet tegen kan: ik heb er ook niks op tegen als ze die legging uittrekt.
Komt er misschien eindelijk iets interessants (van dit seizoen) in het Scanman topic. Eigenlijk mag ze daar van mij zelfs mét die legging in (in afwachting van beter/bloter).
Waarom zou ze daarom geen zelfrespect hebben? Wie niet preuts is, en trots op haar mooie lichaam heeft geen zelfrespect? Vreemde logica... Als mensen over een meid beweren dat ze "geen zelfrespect" heeft, bedoelen ze eigenlijk dat zij haar niet respecteren...quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:48 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar raar dat zij zich zo vertoont op de camera. We weten ja ze heeft goeie billen maar kom op, heb respect voor jezelf denk ik dan🙂
Dan heb je gisteravond Alice gemist die de hottub inging.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:54 schreef Epicouros het volgende:
[..]
Staat haar toch wondermooi (Alice trouwens, niet Ashley).
Maar als je er echt niet tegen kan: ik heb er ook niks op tegen als ze die legging uittrekt.
Komt er misschien eindelijk iets interessants (van dit seizoen) in het Scanman topic. Eigenlijk mag ze daar van mij zelfs mét die legging in (in afwachting van beter/bloter).
Heb ik inderdaad. En ik kan niet terugkijken.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:58 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Dan heb je gisteravond Alice gemist die de hottub inging.
En toch denk ik eigenlijk dat alles wat hij doet en zegt van zijn vrouw gehoord of geleerd heeft.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:48 schreef Lillibet het volgende:
het vrouwtje van lenie doet alles voor hem
is zijn manager
DGK heeft uurfilmpjes, was rond 22u40 gisteravond, maar heb begrepen dat de link even niet werktquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:59 schreef Epicouros het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad. En ik kan niet terugkijken.
Als iemand een vid of scan heeft: zet gerust in het Scanman! topic.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:00 schreef Rhosyn het volgende:
Alice kan ook nog gaan voor paint.
Ziet er hetzelfde uit als die legging.
Hij doet inderdaad niks zelfquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
En toch denk ik eigenlijk dat alles wat hij doet en zegt van zijn vrouw gehoord of geleerd heeft.Maar kan er naast zitten.
Zijn de gymshark leggings die horen zo te vallenquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:02 schreef Ebinas het volgende:
Het mag dan afgetraind zijn, het mag rond zijn.
Maar zo'n broek strak in je naad, ik vind het geen pan
[ afbeelding ]
Dan hadden ze lekker thuis moeten blijvenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Terecht, en zie nog steeds het nut niet om ze een hele week paprika's te laten eten.
Heb ik met ariana die zeurt en zeurt en gebruikt steeds haar stotteren als excuus overal voorquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:44 schreef Clasientjuh het volgende:
Sonja mag van mijn eruit. Ik vind haar toch het minste daar.
Zitten heeeerlijkquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zijn de gymshark leggings die horen zo te vallen
Billen zijn ook toegelaten! Anders blijft dat topic nog meer leeg dan nu al het geval is.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Scanman topic gaat over borsten. Die heeft Alice niet.
Wat ons het meeste stoort is dat ze zo al dagen rond loopt. Dus niet alleen bij sporten. Maar gewoon elke dag de hele dag. Ze heeft er meerdere soorten, kort en lang en meerdere kleurtjes.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:02 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:04 schreef Ireth het volgende:
Ik hoor, ff zonder beeld, Ariane roepen tegen de mannen dat dat dieper kan...
Maar dat maakt het nog steeds dat ik het geen pan vind.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zijn de gymshark leggings die horen zo te vallen
quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:04 schreef Epicouros het volgende:
[..]
Billen zijn ook toegelaten! Anders blijft dat topic nog meer leeg dan nu al het geval is.
En ze heeft misschien kleine (niet 'geen'), maar waarschijnlijk wel heel mooie borstjes. Al zijn haar billen natuurlijk een stuk indrukwekkender.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar dat maakt het nog steeds dat ik het geen pan vind.
En het lijkt me ook nog......tja wat zal ik zeggen....naad zitten
Oh, ik nooit geprobeerdquote:
Dochter heeft ze ookquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:04 schreef Ireth het volgende:
Ik hoor, ff zonder beeld, Ariane roepen tegen de mannen dat dat dieper kan...
Ach als ze dat lekker vind zitten moet ze dat lekker doen. En ze kan het hebben. Als iemand met putjes billen of hangkont enzo bijloopt vind ik het minderquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat ons het meeste stoort is dat ze zo al dagen rond loopt. Dus niet alleen bij sporten. Maar gewoon elke dag de hele dag. Ze heeft er meerdere soorten, kort en lang en meerdere kleurtjes.
Het is 2024, vrouwen mogen elke dag de hele dag aantrekken wat ze willen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
Wat ons het meeste stoort is dat ze zo al dagen rond loopt. Dus niet alleen bij sporten. Maar gewoon elke dag de hele dag. Ze heeft er meerdere soorten, kort en lang en meerdere kleurtjes.
Yep dat vind ik dus ook. Ik haat leggings, bij elk figuur. Zij heeft natuurlijk een afgetraind lijf en daar mag ze trots op zijn maar iets meer klasse zou haar sieren, dan is ze nog veel knapper.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:02 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
Zal toch ook wel een dingetje zijn, net als die opgespoten lippen mode.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Leuke vrouw vind Danny ook wel leukquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:46 schreef Jockari het volgende:
Ik vind Karen het meest naturel
[ afbeelding ]
Ik kan ze allebei best pruimen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:06 schreef ledn81 het volgende:
Karen en Danny passen wel wat bij elkaar zo op het eerste gezicht. Heb Karen verder nog niet heel veel gehoord eigenlijk.
[ afbeelding ]
Niet goed gekeken danquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Scanman topic gaat over borsten. Die heeft Alice niet.
Is ook geen pan maar een kontquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:02 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gaat vast frictie geven binnen nu een weekquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:08 schreef Koos1958 het volgende:
Komt lenie weer met we hebben besloten en ik weet wie er troep maakt. Hij is wel heel erg dominant bezig
Niet alleen zit de string in haar naad maar ook nog dat gym..ding.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik dacht dat Danny politie agent was.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:09 schreef Lillibet het volgende:
Lenie: als er rotzooi wordt gemaakt dan krijg je een waarschuwing en elk duo is verantwoordelijk voor de ander
je krijgt een boete
quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:09 schreef Lillibet het volgende:
Lenie: als er rotzooi wordt gemaakt dan krijg je een waarschuwing en elk duo is verantwoordelijk voor de ander
je krijgt een boete
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |