Als ze creatief zijn, kunnen ze hier nog spelletjes mee verzinnen. Jeu-de-boules met die appels bijv. Kubben met die bananen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:41 schreef lonneberga het volgende:
Wat zijn die plastic dingen op de schaal?
Showt graag haar + puntquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Heeft die Ashley alleen maar leggings die in der naat zitten, of heeft ze ook nog gewone spijkerbroeken ofzo mijn god iedere dag zo een legging aan !!!
bedoel je niet alice? die grijze lipleeslegging met wit crop achtig topje? die met tom omgaat maar niks met hem wil?quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Heeft die Ashley alleen maar leggings die in der naat zitten, of heeft ze ook nog gewone spijkerbroeken ofzo mijn god iedere dag zo een legging aan !!!
Bedoel je niet Alice?quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Ze mogen er allemaal uit.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:44 schreef Clasientjuh het volgende:
Sonja mag van mijn eruit. Ik vind haar toch het minste daar.
Yep echt vreselijkquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Groep is wel veel beter als vorig jaar. Wat hadden ze er toen allemaal ingestoken.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:47 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Ze mogen er allemaal uit.
Voorgekauwde lege stereoptypes zoals altijd...
New balls please!
Die vrouw wordt gek van de rust thuisquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:47 schreef Ireth het volgende:
Ik begrijp nu eigenlijk best goed dat Brigitte zo enthousiast was over de deelname van Lenie...
Nu kan ze hem tenminste muten...
Ik vind het ook maar raar dat zij zich zo vertoont op de camera. We weten ja ze heeft goeie billen maar kom op, heb respect voor jezelf denk ik dan🙂quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:42 schreef Joyce-43 het volgende:
is voor de slechthorendenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:48 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar raar dat zij zich zo vertoont op de camera. We weten ja ze heeft goeie billen maar kom op, heb respect voor jezelf denk ik dan🙂
En lekker met schoenen door de hut en handdoeken gewoon op de grond gooien als ze wilquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:47 schreef Ireth het volgende:
Ik begrijp nu eigenlijk best goed dat Brigitte zo enthousiast was over de deelname van Lenie...
Nu kan ze hem tenminste muten...
Nee. Ze zit nu met twee mannen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou Ronahi nog aan het huilen zijn in de mirrorroom?
Die mag daar wat mij betreft heel lang blijven zittenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou Ronahi nog aan het huilen zijn in de mirrorroom?
Komt vanzelf.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:51 schreef RelDaThief het volgende:
Nope, veel te afgeborstelde types die altijd in dezelfde hokjes passen.
Meer chaos, drama en anarchie in die keet.
Dat bedoelt ze vast anders dan dat ik nu voor me ziequote:Op woensdag 17 januari 2024 09:52 schreef Lillibet het volgende:
? vertelt dat haar vader Tom de graaf zangleraar is en gerard joling heeft gehad![]()
zie nu dat het Ashley isquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat bedoelt ze vast anders dan dat ik nu voor me zie
De twee mannen huilen nu omdat ze vastzitten met haar 😭quote:
Staat haar toch wondermooi (Alice trouwens, niet Ashley).quote:
Als ze lenie erin hadden gegooid had hij er nu alleen gezetenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:54 schreef cheanny het volgende:
[..]
De twee mannen huilen nu omdat ze vastzitten met haar 😭
Dan moeten ze Theo over het hek binnen gooien.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:51 schreef RelDaThief het volgende:
Nope, veel te afgeborstelde types die altijd in dezelfde hokjes passen.
Meer chaos, drama en anarchie in die keet.
Ik vind lenie een Theoquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:55 schreef Jockari het volgende:
Tyron heeft een groot litteken achter zijn rechter oor.
[..]
Dan moeten ze Theo over het hek binnen gooien.
Er zullen nog wel een hoop wissels komen, maar echt creatief met types zijn ze zelden, op 1 of 2 na en die vliegen er steeds maar weer uit omdat de kijkers vooral eenheidsworst stemmen... (Voor zover die stemmen al echt iets zouden uitmaken)quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Komt vanzelf.
Nog een weekje of 2 geduld.
Voor hoeveel muntjes?quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah de Aleve voor de periode is al aangerukt
Met al zijn regeltjes en hele dag zingenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze lenie erin hadden gegooid had hij er nu alleen gezeten
Waren de andere 2 al weggerend
Scanman topic gaat over borsten. Die heeft Alice niet.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:54 schreef Epicouros het volgende:
[..]
Staat haar toch wondermooi (Alice trouwens, niet Ashley).
Maar als je er echt niet tegen kan: ik heb er ook niks op tegen als ze die legging uittrekt.
Komt er misschien eindelijk iets interessants (van dit seizoen) in het Scanman topic. Eigenlijk mag ze daar van mij zelfs mét die legging in (in afwachting van beter/bloter).
Waarom zou ze daarom geen zelfrespect hebben? Wie niet preuts is, en trots op haar mooie lichaam heeft geen zelfrespect? Vreemde logica... Als mensen over een meid beweren dat ze "geen zelfrespect" heeft, bedoelen ze eigenlijk dat zij haar niet respecteren...quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:48 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar raar dat zij zich zo vertoont op de camera. We weten ja ze heeft goeie billen maar kom op, heb respect voor jezelf denk ik dan🙂
Dan heb je gisteravond Alice gemist die de hottub inging.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:54 schreef Epicouros het volgende:
[..]
Staat haar toch wondermooi (Alice trouwens, niet Ashley).
Maar als je er echt niet tegen kan: ik heb er ook niks op tegen als ze die legging uittrekt.
Komt er misschien eindelijk iets interessants (van dit seizoen) in het Scanman topic. Eigenlijk mag ze daar van mij zelfs mét die legging in (in afwachting van beter/bloter).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |