'Mijn mama' kan ik wel iets beter hebben dan gewoon 'mama'.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Sonja zegt ook 'mijn mama' ... het heeft ook wel iets.
dat is wel zoquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:26 schreef Gellarboy het volgende:
Als je een bekertje met een warm doekje op je oren zet (?????) tijdens het stijgen en landen van een vliegtuig dan voel je minder druk op je oren, aldus dokter Eslie.
Leek me echt iets wat 'een grappige oom' haar eens wijs gemaakt heeft om 'r voor lul te zetten in zo'n vliegtuig.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:26 schreef Gellarboy het volgende:
Als je een bekertje met een warm doekje op je oren zet (?????) tijdens het stijgen en landen van een vliegtuig dan voel je minder druk op je oren, aldus dokter Eslie.
Geloof het niet. Het is net zoiets als ouders tegen elkaar zeggen pap en mam. Kan daar niet aan wennen. Ik heb weleens samen met mijn man een dag geprobeerd en we lagen dubbel van het lachen. Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is dat niet een taal iets. Belgisch?
Maar hoe zet je een bekertje met een warm doekje op je oren??? I am confuse!quote:
Ze is niet voor niets "content creator" ....quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:26 schreef greysbones het volgende:
Ashley gaat elke maand op vakantie ofzo
Met zo'n kont ben je geen kind!quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:20 schreef Rhosyn het volgende:
Alice: van mamma mag dit en mamma zegt dat en mamma gaf me dat...
Is ze niet te jong voor dit programma.
Tis een kind.
dat doekje maken ze eerst warm voor je, echt heet, dan stoppen ze dat in een bekertje.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:27 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Maar hoe zet je een bekertje met een warm doekje op je oren??? I am confuse!
ja die mag wieberenquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:32 schreef Jockari het volgende:
Ik ben het geleuter van Sonja al kotsbeu.
Ik vind het een heerlijke toevoeging, geeft glans aan het programma en zal ongetwijfeld voor de nodige drama zorgen... en daar houden we wel van...quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:15 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ieder z'n meug. Ik kijk voor drama. Saaie mensen in een huis heb ik thuis ook op de bank zitten, daar hoef ik de tv niet voor aan te zetten.
(edit: lieverd, ik weet dat je lurkt. LOVE YOU. maar we zijn wel saai.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |