Ja, hoe raar kan het lopen. Grotendeels van mannen die van borsten naar billen zijn gegaan Alle borst inplantaten eruit en worden gestopt in billen. Sommige hebben zelf evenwichtsproblemen ermee.quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:40 schreef Gellarboy het volgende:
Lenie wil dat iedereen voortaan op handen en voeten loopt, want zo gaat dat op kamp.
Er zitten er 2 in de Dagboek kamerquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:31 schreef greysbones het volgende:
Wat gaat er gebeuren
Dat we elke keer een overzichtsbeeld krijgen
Ik ookquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:41 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Pfff, die man vind zichzelf helemaal geweldig, super irritant vind ik hem!
Ik vraag me af waarom dat nu al het vierde jaar nog steeds zo is...quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wij op GoPlay hebben maar 1 stream. Geen idee of dit stream 1 of stream 2 is bij jullie.
ja je kan toch ook wel eens wat anders aan doen, hele dag en al 3 dagen showen met je ass kom op zeg!!quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:41 schreef Million_Lights het volgende:
Benieuwd wanneer er een nieuwe bewoner binnenkomt OP SCHOENEN!
Een type de zich niet de les laat spellen door Lenie.
Ik vind het heerlijk, hoe groter de ergernis hoe beter...quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:41 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Pfff, die man vind zichzelf helemaal geweldig, super irritant vind ik hem!
Welke streams heb jij? Ik zie alleen Tyron en Alice en Danny aan de eettafel.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:42 schreef Lillibet het volgende:
lenie roept iedereen bij elkaar er moet iets besproken worden omdat hij in de dgk is geweest
op stream 1quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Welke streams heb jij? Ik zie alleen Tyron en Alice en Danny aan de eettafel.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:43 schreef Ireth het volgende:
De een loopt in T-shirt en korte broek en Ariana zit met een dooie wasbeer op haar hoofd....
Je loopt achterquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Welke streams heb jij? Ik zie alleen Tyron en Alice en Danny aan de eettafel.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:43 schreef Ireth het volgende:
De een loopt in T-shirt en korte broek en Ariana zit met een dooie wasbeer op haar hoofd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |