Extra handdoek ? Is een tampon niet genoeg ?quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:25 schreef Ebinas het volgende:
Uitleg TT:
Van Lenie mag nog maar 1 handdoek pp
Badjassen in de slaapkamers
en Fohn's in de la.
Rest netjes houden.
BB heeft hem hierover aangesproken
-edit- en als je ongesteld ben mag je extra handdoek als je wilt
Ik heb haar eerder horen zeggen: als er morgen geen koffie is ga ik naar huis.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Ariana wil onderhandelen met de grote baas over koffie
quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Extra handdoek ? Is een tampon niet genoeg ?
Mss niet allemaal zo'n ding in continue of zo erg dat....quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Extra handdoek ? Is een tampon niet genoeg ?
Ja ik vindt haar een hoog dramaqueen gehalte hebben.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb haar eerder horen zeggen: als er morgen geen koffie is ga ik naar huis.
En dat ze dat echt meende.
Ze is er nog. En geen koffie.
Ja. Ze zeurt veel. Ik stotter. Ik moet nog landen. Pas ik hier wel. Ik voel nog geen echte klik met iemand.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja ik vindt haar een hoog dramaqueen gehalte hebben.
Dus Ariana is een man ?quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny zie Paul de leeuw Ariana wel uitnodigen![]()
Gert Verhulst vindt Ariana een sympathieke man
Het kan wel zorgen voor ergernissen die nog door de beugel kunnen om in beeld te mogen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is niet leuk meer... zo achterhaald..
Ariana is een stuk luider in ieder geval.. ik vind het sowieso slecht te verstaan..quote:
Ja ik ook, zat gister al aan mijn instellingen te rommelen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ariana is een stuk luider in ieder geval.. ik vind het sowieso slecht te verstaan..
Ja dat kan ook idd.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:35 schreef Kodiak100 het volgende:
De “lol” van het eten is er wel een beetje af.
Geef ze gewoon basics, en laat ze spelen voor wat luxere dingen.
Een suggestie van mijn kant, elke maandag rode kool.
Dat is waar... daar heb je een punt.. maar het is niet meer zo leuk..quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het kan wel zorgen voor ergernissen die nog door de beugel kunnen om in beeld te mogen.
Veel kunnen ze ook niet meer doen zonder een lawine van shit over je heen te krijgen tegenwoordig.
Ja dat is leuk.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou echt graag de weekopdrachten terug zien komen, laat ze maar werken voor de pot of zo
Hij staat hier voluit en dan nog kak... ik ben ook niet zo'n fan van dopjes want je schrikt je soms het apelazerus...quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja ik ook, zat gister al aan mijn instellingen te rommelen.
Kreeg het niet beter.
En oordopjes is beste gedurfd.
Gister begon er een in de bestekla te rommelen, da's niet fijn met oordopjes in.
Ik zou daar toch echt chagrijnig van worden. Altijd wachten op dezelfde personen voordat ze gaan ontbijtenquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:41 schreef Ebinas het volgende:
Dat ontbijten kan nog wel even duren,
het is eerst tijd om te plamuren
En ze wil er ALLES voor doen met de baasquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Ariana wil onderhandelen met de grote baas over koffie
Gisteren wat het rond 10.00 voordat iedereen er klaar voor was..quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:41 schreef Ebinas het volgende:
Dat ontbijten kan nog wel even duren,
het is eerst tijd om te plamuren
quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah ze hebben de dekentjes al weer van stal gehaald
Wat zit Lenie tegen Tyron aan. De bank is groot genoeg. Dekentjes zijn er ook zat.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:49 schreef Jockari het volgende:
BB "horizontaal" is begonnen
[ afbeelding ]
100 dagen liggen op bed of bank, klinkt als een top formatquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:49 schreef Jockari het volgende:
BB "horizontaal" is begonnen
[ afbeelding ]
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:52 schreef Lillibet het volgende:
Niet in de hottup kunnen zitten met een man omdat je een vriend hebt
Wie zei dat?quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:52 schreef Lillibet het volgende:
Niet in de hottup kunnen zitten met een man omdat je een vriend hebt
Een flogger in hart en nieren!quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:53 schreef Frummelie het volgende:
Lenie haalt de zweep erover, opruimen zullen ze...![]()
Neequote:Op woensdag 17 januari 2024 08:55 schreef Joyce-43 het volgende:
Goedenmorgen![]()
Wat is die Lenie vervelend zeg. Of ben ik de enige die dat vind met zijn stomme grappen
quote:
In de badkamer hebben Sonja alice en tom het over het nieuwe vriendje van Alice. Hoe ze overkomt daar en op tv.quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:55 schreef Lillibet het volgende:
[..]
[..]
In de badkamer hebben Sonja alice en tom het over het nieuwe vriendje van Alice. Hoe ze overkomt daar en op tv.
al 5 min over dat ze met Tom in de hottup zat of wil zitten en dat dat niks zegt.![]()
En dat het wel kandat ze wel met Tom in de hottup kan zitten
Helaas.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:57 schreef marky het volgende:
Pfff Alice is wel heel druk bezig met haar vriend thuis geruststellen.
ja het ligt er heus niet dik boven opquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:57 schreef marky het volgende:
Pfff Alice is wel heel druk bezig met haar vriend thuis geruststellen.
Gelukkig zijn er geen 120 cameras die alles vastleggen en elke dag een uitzending die ze terug kan kijkenquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:58 schreef Lillibet het volgende:
ze zijn bang dat ze dingen vergeten want ze maken zoooveeeel mee daar iedere dag
alice zou pen en papier willen hebben en hem iedere dag wat willen schrijven want er gebeurt daar zo veel
Ze kunnen achteraf ook gewoon de filmpjes bekijken van DGK_Tegengasquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:58 schreef Lillibet het volgende:
ze zijn bang dat ze dingen vergeten want ze maken zoooveeeel mee daar iedere dag
alice zou pen en papier willen hebben en hem iedere dag wat willen schrijven want er gebeurt daar zo veel
quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:58 schreef Jockari het volgende:
Ik zie Randy zondagvoormiddag nog een gospelviering starten.
[ afbeelding ]
Ze zat met Tom in de tub en met Tyron onder een dekentje maar ze is echt heus heel trouw.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:59 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ja het ligt er heus niet dik boven op![]()
en het is HEUS niet erg om met Tommyboy in de tuppen![]()
wie wil dat nou niet![]()
is ze fergetequote:Op woensdag 17 januari 2024 08:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er geen 120 cameras die alles vastleggen en elke dag een uitzending die ze terug kan kijken
quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:00 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zat met Tom in de tub en met Tyron onder een dekentje maar ze is echt heus heel trouw.
Heerlijk...quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:55 schreef Epicouros het volgende:
[..]
Een flogger in hart en nieren!
Maar... Wat heeft hij nou te klagen?...
Ik hoop echt dat iemand hem met die repliek confronteert!
Ja dat vind ik meestal wel. Less is more.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:05 schreef Lillibet het volgende:
ik vind alice nu minder mooi worden met al die plamuur op
Ja zat ik ook net te denken, ze heeft van nature een mooi koppiequote:Op woensdag 17 januari 2024 09:05 schreef Lillibet het volgende:
ik vind alice nu minder mooi worden met al die plamuur op
Onzekerheid waarschijnlijk? Zoals ze nu ook over het geruststellen praat over haar vriend, het praten over wat de buitenwereld vind..quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zat ik ook net te denken, ze heeft van nature een mooi koppie
Inderdaad. Vind ik ook wel voor haar kleren gelden!quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:06 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik meestal wel. Less is more.
De mannen in de kamer zitten liggen te roddelenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:12 schreef greysbones het volgende:
De mannen in de kamer zitten te roddelen
Zo knap vind ik Tom niet ook weer niet lelijk gewoon normaal.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:59 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ja het ligt er heus niet dik boven op![]()
en het is HEUS niet erg om met Tommyboy te tuppen![]()
wie wil dat nou niet![]()
Enkel Randy lukt er nog in om rechtop te blijven op de bankquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik schakel in en ze hangen nu al allemaal lui op de bank
Ze wachten met ontbijten tot de dames hun gezicht hebben getekend.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik schakel in en ze hangen nu al allemaal lui op de bank
Is niet echt zitten, niet liggen maar meer hangenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
De mannen in de kamer zitten liggen te roddelen
Zijn hobby is sportvissen vermoed ik. Er zit nog een vishaak in zijn neus.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:14 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Zo knap vind ik Tom niet ook weer niet lelijk gewoon normaal.
Schakel ik over naar de badkamer hoor ik een hardzingende Leniequote:Op woensdag 17 januari 2024 09:12 schreef greysbones het volgende:
De mannen in de kamer zitten te roddelen
Eerst over Tom
Nu ?
Whahahaquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:11 schreef Epicouros het volgende:
[..]
Inderdaad. Vind ik ook wel voor haar kleren gelden!
Dus van mij moet ze geen broek aan. Integendeel!
Ik heb dezelfde afwijking! Laten we een lotgenotenclubje startenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:17 schreef Moeraskat het volgende:
Geen van de mannen vind ik aantrekkelijk. Ik zal wel afwijkend zijn.
Hahaha😂quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zijn hobby is sportvissen vermoed ik. Er zit nog een vishaak in zijn neus.
Om 6 uur waren er al een paar op zelfs.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze wachten met ontbijten tot de dames hun gezicht hebben getekend.
De tafels zijn gedekt. Het brood gesneden. (anderhalf uur uur geleden dus nu hard) De thee gemaakt. Nu koud.
Wie heeft bepaald dat ze allemaal gelijk moeten ontbijten?
Ben je7.30 uur op moet je 2 uur wachten tot je kan eten.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde afwijking! Laten we een lotgenotenclubje starten
Tyronquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]goed plan. Voordat we een trauma ontwikkelen als buitenbeentjes.
Ik wissel niet met streams tenzij noodzakelijk want ik vind dat via de tv echt irritant.
Wie is die kerel naast Lenie nu weer? Die Vlaming
Tis nog week1quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze wachten met ontbijten tot de dames hun gezicht hebben getekend.
De tafels zijn gedekt. Het brood gesneden. (anderhalf uur uur geleden dus nu hard) De thee gemaakt. Nu koud.
Wie heeft bepaald dat ze allemaal gelijk moeten ontbijten?
Ben je7.30 uur op moet je 2 uur wachten tot je kan eten.
Oh. Ik dacht dat dat die met die krulletjes was.quote:
poriestuccadoren is een levensbehoeftequote:Op woensdag 17 januari 2024 09:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou zeggen eerst eten dat plamuursmeren kan daarna ook nog
Ik ookquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:20 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind die ariana een vervelende zeur met alles
Nee nee, ze moeten op hun paasbest aan tafel natuurlijkquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou zeggen eerst eten dat plamuursmeren kan daarna ook nog
Uhuquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:20 schreef Lillibet het volgende:
Ariane is heel intuïtief hoort ziet en observeert veel
ah tom bedoel je die anderequote:Op woensdag 17 januari 2024 09:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat dat die met die krulletjes was.
En vervolgens de andere helft van de dag in de badjas op de bank hangenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee nee, ze moeten op hun paasbest aan tafel natuurlijk![]()
Ah is dat Tom. Ja ik had hem nog niet gezien.quote:
Ja is ook zo.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat dat die met die krulletjes was.
Randy vind ik wel relaxe gast.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Enkel Randy lukt er nog in om rechtop te blijven op de bank
Ze IS het middelpuntquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Sonja staat ook graag in het middelpunt van de belangstelling
Laten we Sonja daar dan aan toevoegen en falen is nominatiequote:Op woensdag 17 januari 2024 09:23 schreef greysbones het volgende:
Ik vind een goede opdracht om Lenie gewoon minstens een week het spreekrecht te ontnemen
Ga ik denk ik ook doen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
En vervolgens de andere helft van de dag in de badjas op de bank hangen
tot nu toe vind ik die wel heel sympathiek overkomen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah is dat Tom. Ja ik had hem nog niet gezien.
Die ziet er in elk geval niet dom of wereldvreemd uit.
Randy en Tyron zouden er goed aan doenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:24 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Randy vind ik wel relaxe gast.
Dan hoop ik dat dit de nieuwe Kristof of salar gaat worden.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:24 schreef Lillibet het volgende:
[..]
tot nu toe vind ik die wel heel sympathiek overkomen.
Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zo, dat was weer een spannende nacht
Niet als ze net uit bed komenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ga ik denk ik ook doen.![]()
Ze mogen niet meer in badjas toch?
Jammerquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet als ze net uit bed komen
De rest van de dag zie je plots weer badjasssen verschijnen
Ja Lenie is wel een drukte maker maar zonder Lenie zou het ook weer saai zijn hahahaquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Randy en Tyron zouden er goed aan doen
Wat minder bij Lenie te hangen
Gele paprikaquote:
En heeft over alles en iedereen een meningquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:27 schreef greysbones het volgende:
Lenie is een stiekeme pester
Heel geniepig haalt hij af en toe iemand onderuit
en ook minder geniepigquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:27 schreef greysbones het volgende:
Lenie is een stiekeme pester
Heel geniepig haalt hij af en toe iemand onderuit
Ben daar ook klaar mee eigenlijk. Het voegt voor mij niks toe. Hoe ze het in een jaar van je leven en de bondgenoten doen, vind ik veel leuker om te zien.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:28 schreef Lovely het volgende:
Ik snap niet waarom er zo karig gegeten moet worden, waarom niet gewoon normale eten enz..
quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gele paprika
En de week erop
Groene paprika
Hij dwingt dingen afquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:28 schreef Lillibet het volgende:
[..]
en ook minder geniepig
maar hij is wel netjesen kan goed leiding nemen
De vuurvlieg-lookquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:23 schreef Lillibet het volgende:
voor het geval sonja nog niet genoeg opvalt met haar fleurige aanwezigheid heeft ze een lichtgevende trui aangetrokken om dit extra te benadrukken
Bondgenoten weet ik zo niet, maar een EJVJL hadden ze idd ook gewoon normaal eten, ok ene dag iets minder omdat ze weinig tot geen geld hadden..quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ben daar ook klaar mee eigenlijk. Het voegt voor mij niks toe. Hoe ze het in een jaar van je leven en de bondgenoten doen, vind ik veel leuker om te zien.
patrias familias mag daquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij dwingt dingen af
Das geen leiding nemen
Das in week 1 handigquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:30 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik vind Lenie gewoon dominant. Alles moet zoals hij het wilt.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:26 schreef Lillibet het volgende:
Ze schijten paprika's zeggen de mannen
Ja elke dag bijna hetzelfde eten is ook saaiquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat zelf brood laten bakken vindt ik wel goed.
Maar geef ze gewoon basic eten en laat ze werken voor luxere producten
duurzaam scoortquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ook nog soja,is de FEBO ook vegan geworden of zo
Nee maar wel gekquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ook nog soja,is de FEBO ook vegan geworden of zo
quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:34 schreef ledn81 het volgende:
Alice en Tyron hebben we weer een clickje qua hardstyle en defcon festival.
Er vliegt nu een laptop ergens van het balkon bij de nieuwe vlam van Alice
Ze hebben gaffa tapequote:Op woensdag 17 januari 2024 09:36 schreef greysbones het volgende:
Wilde ik net zeggen wat fijn dat lenie even zijn klep houdt nu
Maar hoorde hem alweer
ja dat snap ik ook niet was het nou een keer als straf na een gefaalde opdracht oke maar dit is weer onzin om heel BB weer zo karig te eten te krijgen echt bespottelijkquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:28 schreef Lovely het volgende:
Ik snap niet waarom er zo karig gegeten moet worden, waarom niet gewoon normale eten enz..
* greysbones springt in de auto .. op naar het BB huisquote:
Ja of dat ze luxe producten moeten verdienen met een spelopdracht.. bijv voor chips,chocola, of snoep of luxe maaltijdquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook niet was het nou een keer als straf na een gefaalde opdracht oke maar dit is weer onzin om heel BB weer zo karig te eten te krijgen echt bespottelijk
Of gewoon koffie theequote:Op woensdag 17 januari 2024 09:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja of dat ze luxe producten moeten verdienen met een spelopdracht.. bijv voor chips,chocola, of snoep of luxe maaltijd
quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:38 schreef ledn81 het volgende:
Lenie uitleg over het kamp elf wagens.. Ben benieuwd of ie zo gaat vertellen hoe je ernaar toe loopt. Misschien kunnen we de wagen ernaast weer huren voor vd zomer
Bijv..quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of gewoon koffie thee
Mayonaise
Ik kan je wel de weg wijzenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:38 schreef ledn81 het volgende:
Lenie uitleg over het kamp elf wagens.. Ben benieuwd of ie zo gaat vertellen hoe je ernaar toe loopt. Misschien kunnen we de wagen ernaast weer huren voor vd zomer
Jaha! De jaarlijkse bb-after-kampeer-meeting!!quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:38 schreef ledn81 het volgende:
Maar nu de vraag is die wagen naast hem vrij in week 30 en 31quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kan je wel de weg wijzen
Kamp Arnhem 11 wagens
Tis niet zo moeilijk
Maak het maar mee om tussen Lenie en Rob je vakantie door te brengen op de camping.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:38 schreef ledn81 het volgende:
Tis geen campingquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maak het maar mee om tussen Lenie en Rob je vakantie door te brengen op de camping.
Ik weet nog niet of ik mee ga. Als ik google krijg ik alleen maar dingen over invallen en overvallenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Maar nu de vraag is die wagen naast hem vrij in week 30 en 31
De wachtlijsten bij de ggz verdubbelen direct...quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maak het maar mee om tussen Lenie en Rob je vakantie door te brengen op de camping.
Nepfruitquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:41 schreef lonneberga het volgende:
Wat zijn die plastic dingen op de schaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |