Dacht dat het aan m'n pc lag.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:32 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij gaat het nu wel weer
Dat was even spannend
Humorquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:45 schreef onlogisch het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Heb ik nog iets gemist?
FOUR MORE YEARS!!!!quote:
Domme debiel.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
FOUR MORE YEARS!!!!
FOUR MORE YEARS!!!!
FOUR MORE YEARS!!!!
FOUR MORE YEARS!!!!
FOUR MORE YEARS!!!!
Is dit een mannetjequote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
De Harvard-studenten van het Legioen@:rambodirk
Al besprokenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Over 4 jaar weerquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Je zou hier maar op gestemd hebben
Van Hanegem speelde bij FC Utrecht toen hij Jung Mo van PSV belachelijk maakte.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Het IQ van Van Hanegem is dan ook gelijk aan zijn schoenmaat.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Hanegem speelde bij FC Utrecht toen hij Jung Mo van PSV belachelijk maakte.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Dat zo'n Christian Flokstra het morele geweten van Nederland gaat spelen vind ik dan wel weer grappig, met zijn kale knar.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Je zou hier maar op gestemd hebben
FlokstraGodquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zo'n Christian Flokstra het morele geweten van Nederland gaat spelen vind ik dan wel weer grappig, met zijn kale knar.
Is dit de dunne broer van Remco Breukerquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zondag kerk @:Kingroland
Wie vind jij de Rost van Tonningen van deze tijd?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:54 schreef Caland het volgende:
Laten we dergelijk NSB-gedrag niet gaan toejuichen.
Ik noem geen namen maar @Scrummie is weer wat gestegen op dat lijstjequote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie vind jij de Rost van Tonningen van deze tijd?
Lekker maat, aanpakken die zooi.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik noem geen namen maar @:scrummie is weer wat gestegen op dat lijstje
Als je over 10/15 jaar gaat starten op de arbeidsmarkt dan wordt een begrafenisverzekering gewoon opgenomen in je secundaire arbeidsvoorwaarden.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:21 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.svb.nl/nl/aow/aow-leeftijd/uw-aow-leeftijd
Ik stop er binnenkort mee hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je over 10/15 jaar gaat starten op de arbeidsmarkt dan wordt een begrafenisverzekering gewoon opgenomen in je secundaire arbeidsvoorwaarden.
Er staat momenteel een huis te koop in Weiteveen, van keurige Polen geweest.quote:
Het lot van de gemiddelde werkpleb, rijke tata dat je bent.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:56 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die afhankelijk zijn van ค900 () AOW in de maand behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses in onze samenleving.
FOK!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:52 schreef GGMM het volgende:
TR afgehandeld in FB
Hopelijk krijg ik wat erkenning voor alle tijd en moeite die ik in FOK stop
Met ้้n herhaling van zettenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:13 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM geeft @:tong80 er aardig van lanks
Laat dat maar aan mij overquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:13 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM geeft @:tong80 er aardig van lanks
Ik sidder. Die stoot van daarnet ben ik nog niet te boven.quote:
Nog niet, heb die instructeur gisteren gemaild met de vraag wanneer ik eindelijk eens beginnen kanquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:05 schreef Pisces29 het volgende:
@:oriente Ben je al begonnen met lessen?Dagen zoals vandaag zijn wel perfect om met rijles meteen met sneeuw aan de gang te gaan.
Ik wil je instructeur wel zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:49 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nog niet, heb die instructeur gisteren gemaild met de vraag wanneer ik eindelijk eens beginnen kan
Don&Ad Rijschool 69-genot.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil je instructeur wel zijn
Leuk gespreksonderwerp voor @GGMM met zijn collega'squote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:05 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die Guido Weijers een leuke cabaretier vinden behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses in onze samenleving.
AVG.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Kip kerriequote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
AVG.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niks uit de Azzurri keuken. @Cocoquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KBRquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kon er niks van.quote:Op maandag 15 januari 2024 13:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laatst deden we nog een potje met wijlen @:Saind, @:Jojoortje, @:Knutdeijsbeer en de vrouw van @:Knutdeijsbeer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:55 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=6571]Team slachtoffer gekozenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik twijfelde even voor donderstraal op, maar ik wil geen 80s muziek
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:55 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=6571]Wie is de dader in dit verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:58 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:kingroland spliteye wordt even genaaid
Gore vetklep dat je bent. Dankzij figuren zoals jij betaal ik dus meer premie voor mijn zorgverzekeringquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:20 schreef vrijgevochten het volgende:
Halve zak chips op, dit wordt een topdag!
Ik ben graatmager makker, stress is een geweldig middelquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gore vetklep dat je bent. Dankzij figuren zoals jij betaal ik dus meer premie voor mijn zorgverzekering
Waar heb jij stress van?quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:00 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik ben graatmager makker, stress is een geweldig middel
vertel ons je verhaalquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:07 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
doorgaans komt dat door onverwerkte trauma's las ik ergens
Maar ik verwacht hier over paar maandjes van af te zijn want ik bloei op tot een mooie vlinder
[ afbeelding ]
De hoeveelste is dit?quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:08 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
'Sylvie is de hoer van Amsterdam' kan weer uit de mottenballen jongons
quote:
Een stuk of 8 dus na Raffiequote:Zo zagen we onder meer miljonair Guillaume Zarka voorbijkomen, graaf Luis Medina Y Abascal, nachtclubeigenaar Maurice ‘Momo’ Mobetie en de Amerikaan Samuel Deutsch. Allemaal relaties die geen recordlengtes zouden halen. Serieuzer was het met de Libanese zakenman Charbel Aouad, met wie ze enige tijd was verloofd. Kort, maar hevig, was de relatie met filmproducent Bart Willemsen, die ze had leren kennen op de set van Misfit. Ze nam hem mee op de rode loper, postte foto’s met hem op sociale media en leek gelukkig met hem. Na vijf maanden was de koek al op, en een paar weken later, op de bruiloft van een vriendin, viel ze als een blok voor kunstenaar Niclas Castello, van wie ze begin vorig jaar jaar scheidde.
@Scrummie heeft sinds een tijdje een vriendin, daar zal zijn stress wel vandaan komen. Nou, vertel ons jouw verhaalquote:
Ik wil iemand tot mijn vriendin maken, dus dat zal het dan wel zijn, kan niet andersquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Scrummie heeft sinds een tijdje een vriendin, daar zal zijn stress wel vandaan komen. Nou, vertel ons jouw verhaal
Mooi al die volslagen tokkies als @Solotovski zich achter een moordenaar scharenquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:04 schreef onlogisch het volgende:
Het Weiteveen topic leest echt heel lekker weg
Ik vind het wel bijzonder hoeveel mensen (of dat er berhaupt mensen zijn) die het voor die dader opnemen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:04 schreef onlogisch het volgende:
Het Weiteveen topic leest echt heel lekker weg
En dat voor een stel dooie Polenquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:29 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mooi al die volslagen tokkies als @:solotovski zich achter een moordenaar scharen
Een stel?quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dat voor een stel dooie Polen
Feitelijk onmogelijk vanuit Nederlandquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zal me niets verbazen als hij zijn vrouw zou laten naturaliseren.
Allemaal loodgieters.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Een stuk of 8 dus na Raffie
Heeft die verstand van pompen ?quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:44 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Naar het schijnt ook een stucadoor
Praat jij ook zoals de moordenaarquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dat in het mooie Drenthe
Dat was de vraag niet!!!!quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vermoord geen mensen.
„Lieve familie en vrienden. Een aantal maanden geleden ben ik een leuke vrouw tegengekomen”, schrijft de vastgoedondernemer op sociale media. „Na twee dates moest iemand dat zo nodig in de pers brengen. We hebben daarna een spoedcursus kennismaking gedaan en ik kwam al snel tot de conclusie dat onze levens totaal niet overeenkwamen.”quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:44 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Naar het schijnt ook een stucadoor
Arme Sylvie toch. Misschien ziet ze wat in een dronkaard uit Zaltbommelquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
„Lieve familie en vrienden. Een aantal maanden geleden ben ik een leuke vrouw tegengekomen”, schrijft de vastgoedondernemer op sociale media. „Na twee dates moest iemand dat zo nodig in de pers brengen. We hebben daarna een spoedcursus kennismaking gedaan en ik kwam al snel tot de conclusie dat onze levens totaal niet overeenkwamen.”
Oh stom van me! Nee, maar ik kan het wel een beetje als ik mijzelf in de daarvoor bestemde contreien bevind.quote:
Bohhhquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dat in het mooie Drenthe
Ze gaat nergens op in zie ik nu.quote:
Varkenshaas met champignon-roomsaus en rijstquote:
Kut man. Soepje ?quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:06 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nog niks kunnen eten.
Al 48 uur op bed.
Dit gaat verkeerd
Sterkte maatquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:06 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nog niks kunnen eten.
Al 48 uur op bed.
Dit gaat verkeerd
Gisteravond een noodlesoepje gegeten.quote:
Ik ben in twee jaar 20 kilo afgevallen. Zei tegen de verpleegkundige dat ik iedereen die ziektes zal gaan aanbevelen. Dus zet hem op.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:10 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Gisteravond een noodlesoepje gegeten.
Mijn vrouw zei laatst dat er best een kilo of 3 af mocht
Nou dat is snel gebeurd zo
Dezelfde reden dat @Adames ons links laat liggen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:39 schreef Bezsen het volgende:
Waarom post onze vriend @:dven hier niet meer
Gecanceld?quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dezelfde reden dat @:Adames ons links laat liggen.
Die proleet heeft niets te zoeken in dit selecte clubje.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:39 schreef Bezsen het volgende:
Waarom post onze vriend @:dven hier niet meer
Jammer maatquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Die proleet heeft niets te zoeken in dit selecte clubje.
Opzich begrijpelijk aangezien mensen met tattoos toch al niet serieus te nemen zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:47 schreef alpeko het volgende:
Braziliaanse lunch naar binnen geschoven. Ik zie hier ook volwassen mannen met tattoos aan de bubble tea. Wat vinden we hier daar van?
Als Dombo het niveau kan bijbenen moet het jou ook lukkenquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Iedereen is hier welkom. Zelfs @DombohetOlifantje1 Warm badquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja maar neem dan energy drink. Dan snap ik het nog.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Opzich begrijpelijk aangezien mensen met tattoos toch al niet serieus te nemen zijn.
Braziliaans klinkt goed. Pใo de queijo?quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:47 schreef alpeko het volgende:
Braziliaanse lunch naar binnen geschoven. Ik zie hier ook volwassen mannen met tattoos aan de bubble tea. Wat vinden we hier daar van?
Ik voel me alweer thuisquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Dombo het niveau kan bijbenen moet het jou ook lukken
Zoooo. Deze dame is op de hoogt. Oa pใo de queijo idd. En iets met cassave en tapioca. Heb de kaart niet meer voor mequote:Op woensdag 17 januari 2024 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Braziliaans klinkt goed. Pใo de queijo?
WTFquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Dombo het niveau kan bijbenen moet het jou ook lukken
En wie ben jij?quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:49 schreef alpeko het volgende:
[..]
Iedereen is hier welkom. Zelfs @:DombohetOlifantje1 Warm bad
DvenGodquote:
Je dikke teringmoeder op een driewieler.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:32 schreef onlogisch het volgende:
@:Elan vergalt een topic van @:tong80
Zo jammer. @:tong80 probeert FOK! een beetje levend te houden, heb je zo'n vlerk als @:Elan die het weer verziekt.
Tot morgen maat.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:39 schreef Bezsen het volgende:
Genoten in nws @:caland
Ik ga slapen
Tot morgen
Tijd voor je dutjequote:Op woensdag 17 januari 2024 13:39 schreef Bezsen het volgende:
Ik ga slapen
Tot morgen
Ik ookquote:Op woensdag 17 januari 2024 13:39 schreef Bezsen het volgende:
Ik ga slapen
Tot morgen
Waar precies ?quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:32 schreef onlogisch het volgende:
@:Elan vergalt een topic van @:tong80
Zo jammer. @:tong80 probeert FOK! een beetje levend te houden, heb je zo'n vlerk als @:Elan die het weer verziekt.
Is dit sarcastisch of ironisch ? Zo ja mag je de moord verdrinken.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Slaap lekker user tong Bezsen
quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar precies ?
Was even bezig met VBL te redden onderschijten met een briljant topic dat je je ergste vijand niet zou laten lezen.
Ik blijf genieten van deze FA.quote:
Kijk, hier wie are spieking. Save de world en VBLquote:
Oh jeetjequote:Op woensdag 17 januari 2024 14:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch of ironisch ? Zo ja mag je de moord verdrinken.
Dit was ironisch.quote:
Oh leuk.quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit was ironisch.
Nu ff muziek draaien.
Net op Facebook geplaatst.....quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh leuk.
Welke muziek ga je opzetten
อk lig//quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:56 schreef tong80 het volgende:
Tot merrege jongens. Morgen weer cardioligie. Ik hou jullie op de hoogte.
Na Astral Weeks van Van Morisson, Sticky Fingers van Rolling Stones, London Calling van the Clash, New Day Rising van Hsker D en Remain in light van Talking Heads is dit m'n nieuwe beste album allertijden.....In deze tijd is het cruciaal je briljant te laten horen als minderheid.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
อk lig//
Op de afdeling cardioligie//
En ik trek een neger aan zijn lul//
Twee kilo piemelbrie
Een straal zaad en een//
Kolibrie.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na Astral Weeks van Van Morisson, Sticky Fingers van Rolling Stones, London Calling van the Clash, New Day Rising van Hsker D en Remain in light van Talking Heads is dit m'n nieuwe beste album allertijden.....In deze tijd is het cruciaal je briljant te laten horen als minderheid.
tong80 Geniaal schizovreemd. Trusten.
Dit is juist.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:05 schreef onlogisch het volgende:
Forum moderator @:Coco is online mensen
Nog last van de sneeuw gehad? @KnutdeIJsbeer hebben we inmiddels opgegeven.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit is juist.
Thuis verder werken genot.
Paar keer bijna onderuit gegaan.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog last van de sneeuw gehad? @:Knutdeijsbeer hebben we inmiddels opgegeven.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:08 schreef Coco het volgende:
Een ijsbeer die een paar vlokjes sneeuw niet aankan.
quote:
Kale koppen niet te stoppen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:32 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Muts op of gewoon lekker met je kale klets erdoorheen?
AVG.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben lasagne aan het maken
Macaroni met gehakt en basilico saus met een klein beetje geraspte kaasquote:Op woensdag 17 januari 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog even en je spuit zo je eigen melk vanuit je tieten je koffie in.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jackfruit rendang met sajoer boontjesquote:Op woensdag 17 januari 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit Tarado in CUL / Nasi a la Johannes #3 smullenquote:Op woensdag 17 januari 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JohannesGodquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit Tarado in CUL / Nasi a la Johannes #3 smullen
Alweer bijna 10 jaar geleden zie ik.
Jeetje waar blijft de tijdquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit Tarado in CUL / Nasi a la Johannes #3 smullen
Alweer bijna 10 jaar geleden zie ik.
Station Sloterdijk zouden ze moeten platgooienquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:08 schreef KingRoland het volgende:
@:tarado lol check die gozer op het einde
Fijn station.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Station Sloterdijk zouden ze moeten platgooien
nee moeten ze bij jou doen in den haag laan van noiquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Station Sloterdijk zouden ze moeten platgooien
Insinueer je nu dat ik mijn kontje verkoop?quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij komt op veel stations, valt me op
Prima stationnetje dat. Verkort regelmatig m'n reis door de vele overstapmogelijkheden (ook op de Randstadrail)quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee moeten ze bij jou doen in den haag laan van noi
Jij zit echt vol met de boeiende anekdotesquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik pakte ook regelmatig Laan van NOI als ik naar school ging vroeger.
@:Wereldgozer
Komijn.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zit echt vol met de boeiende anekdotes
Jeetje. Misschien welde onbekendste geweldige voetballer van Nederland.quote:
Ik sla een keertje over.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
We wachten op het topic van @:tong80
Wij hebben het lelijkste station van Nederland.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik pakte ook regelmatig Laan van NOI als ik naar school ging vroeger.
@:Wereldgozer
Hij speelde tussen 1958 en 1970 426 wedstrijden voor de Amsterdamse club en kwam 43 keer uit voor het Nederlands elftal.quote:
Of je bent in een vorig leven railcateringmedewerker geweest. Wat jij wil.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik mijn kontje verkoop?
Ik denk aan de hand van deze goede review dat ik dit ook ga kijken.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
True Detective seizoen 4 aflevering 1: 8/10.
@:caland @:onlogisch @:coco @:ggmm @:fetx @:tarado @:kingroland
Jezus Christus te paard. Wat dacht je? Ik herschrijf gelijk even het Oude Testament?quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:27 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX
Lift.
In slaap gevallen daarom geen beoordeling.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jezus Christus te paard. Wat dacht je? Ik herschrijf gelijk even het Oude Testament?
Doe je dit nou omdat ik gisteren zei dat je vol met leuke anekdotes zit?quote:
Ik heb honger, geen rancune.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe je dit nou omdat ik gisteren zei dat je vol met leuke anekdotes zit?
Laten we deze strijdbijl begraven
Bruine bollen rosbief belegen boerenkaas.quote:
Smerige gore vieze papzakquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:05 schreef Oriente het volgende:
Met de lunch eet ik een tosti ham/kaas.
Zonder een dot Zaanse mayo.
Tijdens het bulken mag dat nog.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Smerige gore vieze papzak
Omdat je de mayo laat staan
Ik heb gister voor het eerst sinds 4 maanden weer ้cht getraind (rugblessure) en ik heb vrij pittige spierpijn nu.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Tijdens het bulken mag dat nog.
Maar bulk is bijna klaar dus dan wordt het huilen met de pet op
ik ga voor een 7 voor deze aflevering maar verwacht er wel wat van.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
True Detective seizoen 4 aflevering 1: 8/10.
@:caland @:onlogisch @:coco @:ggmm @:fetx @:tarado @:kingroland
Welk soepje?quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga straks een lekker soepje en broodje bij La Place halen.
Die geloof ik ja, morgen nog ergerquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb gister voor het eerst sinds 4 maanden weer ้cht getraind (rugblessure) en ik heb vrij pittige spierpijn nu.
Geen idee, ik weet niet welke ze hebben staan.quote:
Ja dat hoort er helaas weer bij. Gelukkig helemaal genezen had er in het dagelijks leven ook behoorlijk last van. Maar ik loop nog wel bij de fysio.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die geloof ik ja, morgen nog erger
Rugblessure wel helemaal genezen?
quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb honger, geen rancune.
Hoe heb je die opgelopen dan? Wel kut dat je er zoveel last van had met alledaagse bezigheden.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat hoort er helaas weer bij. Gelukkig helemaal genezen had er in het dagelijks leven ook behoorlijk last van. Maar ik loop nog wel bij de fysio.
Had al geruime tijd last van mijn rug en toen nog een fikse tik gehad met voetbal en er doorheen gegaan. Sliep ook niet heel fijn maar gelukkig ben ik er (afkloppen) vanaf.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hoe heb je die opgelopen dan? Wel kut dat je er zoveel last van had met alledaagse bezigheden.
Ai, dat is pijnlijk ja. Nou, hopelijk blijft het goedquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Had al geruime tijd last van mijn rug en toen nog een fikse tik gehad met voetbal en er doorheen gegaan. Sliep ook niet heel fijn maar gelukkig ben ik er (afkloppen) vanaf.
BasGodquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
NPO.
Sluipschutters S6E1
6.5/10
@:wereldgozer
Hemels voer echt waarquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:05 schreef Oriente het volgende:
Met de lunch eet ik een tosti ham/kaas.
Zonder een dot Zaanse mayo.
Kleine prop is het geworden.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:51 schreef RamboDirk het volgende:
Mobicep is een parodie op een Marokkaan.
Zelfs de VBL users eten niet meer uit je hand.quote:
Toe maarquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:00 schreef tong80 het volgende:
Deze old soldier heeft net noedels met gebakken biefstukreepjes in sesamsaus op.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toe maar
De uitkeringen kunnen wel wat lager.
@onlogisch post er ook niet meer zo te zien.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:15 schreef RamboDirk het volgende:
Ik ben een beetje klaar met die burenruzie in Drenthe, ik ga mijn peilen weer richten op asielzoekers in NWS.
peilenquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:15 schreef RamboDirk het volgende:
Ik ben een beetje klaar met die burenruzie in Drenthe, ik ga mijn peilen weer richten op asielzoekers in NWS.
Oh jah dit is wel een flaterquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
peilen![]()
![]()
HAHAHAHAHA
PEILEN
@:Caland
Zei je dat gisteren niet ook al (dat je naar de cardioloog moest vandaag, dat welterusten zeg je dagelijks gemiddeld 17 keer)quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:19 schreef tong80 het volgende:
Had ik al truste gezegd ? Of tot merrege ? Morgen kaakchirurg en cardioloog. Dus houd je hart maar vast.![]()
Slaap lekker Herm, ouwe reus.quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:19 schreef tong80 het volgende:
Had ik al truste gezegd ? Of tot merrege ? Morgen kaakchirurg en cardioloog. Dus houd je hart maar vast.![]()
Hoe is jouw dag verder?quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zei je dat gisteren niet ook al (dat je naar de cardioloog moest vandaag, dat welterusten zeg je dagelijks gemiddeld 17 keer)
Hoe dan ook, sterkte/succes morgen dan
Slaap lekker!
Klap in het gezicht van @Bezsen dit.quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:22 schreef Caland het volgende:
Peilen
User @:rambodirk lijkt wel op een Pool
Gaat uitstekend.quote:
Gohquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:31 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Elan heeft het aan de stok
Eet jij kiwi's nog altijd met schil?quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat uitstekend.
Ik zit hier nog tegen een banaan aan te hikken, maar ik heb een beetje veel geluncht.
Ik denk dat ik hem nog een half uurtje laat liggen.
Ik heb dit net gedaanquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eet jij kiwi's nog altijd met schil?
Ik zou zeggen gaan met die banaanquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat uitstekend.
Ik zit hier nog tegen een banaan aan te hikken, maar ik heb een beetje veel geluncht.
Ik denk dat ik hem nog een half uurtje laat liggen.
Te milde straf Rambo.quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Oh jah dit is wel een flaterik verdien hier een flinke uithaal voor.
[ afbeelding ]
Nieuwe baan. Of vrouw in het spel.quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:38 schreef onlogisch het volgende:
Werkelijkwaar NIEMAND mist hem maar waar is forum moderator @:Erasmus gebleven?
Hij wil sinds de verkiezingsuitslag niets meer met Nederland te maken hebben.quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nieuwe baan. Of vrouw in het spel.
Was @jigggy geen familie?quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:38 schreef onlogisch het volgende:
Werkelijkwaar NIEMAND mist hem maar waar is forum moderator @:Erasmus gebleven?
Peilenquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:15 schreef RamboDirk het volgende:
Toevallig heb ik gisteren voor het eerst sinds maanden weer een kiwi gegeten. Mijn keuze viel op uitlepelen dit keer.quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eet jij kiwi's nog altijd met schil?
@Mortaxxquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:51 schreef RamboDirk het volgende:
Mobicep is een parodie op een Marokkaan.
Nog meer scharrels en weelde gunnen wij hem natuurlijk zeer zeker.quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nieuwe baan. Of vrouw in het spel.
Je komt altijd erg geprikkeld over als het over de lagere sociale klasses in onze samenleving gaat.quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Peilen
Peilen
HHAHAHAAHHAAHAHAHAHA.
Iets met sociale onderklasse.
Ja daar maak ik me meer zorgen om (Om @Sked, niet om @tong80)quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:24 schreef onlogisch het volgende:
@:Sked ook met de noorderzon vertrokken.
Benieuwd wat @:tong80 van deze ontwikkeling vindt.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je komt altijd erg geprikkeld over als het over de lagere sociale klasses in onze samenleving gaat.
[ afbeelding ]
Die ging verhuizen, hopelijk is de drukte de reden.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:24 schreef onlogisch het volgende:
@:Sked ook met de noorderzon vertrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |