Nog last van de sneeuw gehad? @KnutdeIJsbeer hebben we inmiddels opgegeven.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit is juist.
Thuis verder werken genot.
Paar keer bijna onderuit gegaan.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog last van de sneeuw gehad? @:Knutdeijsbeer hebben we inmiddels opgegeven.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:08 schreef Coco het volgende:
Een ijsbeer die een paar vlokjes sneeuw niet aankan.
quote:
Kale koppen niet te stoppen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:32 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Muts op of gewoon lekker met je kale klets erdoorheen?
AVG.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben lasagne aan het maken
Macaroni met gehakt en basilico saus met een klein beetje geraspte kaasquote:Op woensdag 17 januari 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog even en je spuit zo je eigen melk vanuit je tieten je koffie in.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jackfruit rendang met sajoer boontjesquote:Op woensdag 17 januari 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit Tarado in CUL / Nasi a la Johannes #3 smullenquote:Op woensdag 17 januari 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JohannesGodquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit Tarado in CUL / Nasi a la Johannes #3 smullen
Alweer bijna 10 jaar geleden zie ik.
Jeetje waar blijft de tijdquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit Tarado in CUL / Nasi a la Johannes #3 smullen
Alweer bijna 10 jaar geleden zie ik.
Station Sloterdijk zouden ze moeten platgooienquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:08 schreef KingRoland het volgende:
@:tarado lol check die gozer op het einde
Fijn station.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Station Sloterdijk zouden ze moeten platgooien
nee moeten ze bij jou doen in den haag laan van noiquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Station Sloterdijk zouden ze moeten platgooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |