Zoooo. Deze dame is op de hoogt. Oa pão de queijo idd. En iets met cassave en tapioca. Heb de kaart niet meer voor mequote:Op woensdag 17 januari 2024 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Braziliaans klinkt goed. Pão de queijo?
WTFquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Dombo het niveau kan bijbenen moet het jou ook lukken
En wie ben jij?quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:49 schreef alpeko het volgende:
[..]
Iedereen is hier welkom. Zelfs @:DombohetOlifantje1 Warm bad
DvenGodquote:
Je dikke teringmoeder op een driewieler.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:32 schreef onlogisch het volgende:
@:Elan vergalt een topic van @:tong80
Zo jammer. @:tong80 probeert FOK! een beetje levend te houden, heb je zo'n vlerk als @:Elan die het weer verziekt.
Tot morgen maat.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:39 schreef Bezsen het volgende:
Genoten in nws @:caland
Ik ga slapen
Tot morgen
Tijd voor je dutjequote:Op woensdag 17 januari 2024 13:39 schreef Bezsen het volgende:
Ik ga slapen
Tot morgen
Ik ookquote:Op woensdag 17 januari 2024 13:39 schreef Bezsen het volgende:
Ik ga slapen
Tot morgen
Waar precies ?quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:32 schreef onlogisch het volgende:
@:Elan vergalt een topic van @:tong80
Zo jammer. @:tong80 probeert FOK! een beetje levend te houden, heb je zo'n vlerk als @:Elan die het weer verziekt.
Is dit sarcastisch of ironisch ? Zo ja mag je de moord verdrinken.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Slaap lekker user tong Bezsen
quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar precies ?
Was even bezig met VBL te redden onderschijten met een briljant topic dat je je ergste vijand niet zou laten lezen.
Ik blijf genieten van deze FA.quote:
Kijk, hier wie are spieking. Save de world en VBLquote:
Oh jeetjequote:Op woensdag 17 januari 2024 14:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch of ironisch ? Zo ja mag je de moord verdrinken.
Dit was ironisch.quote:
Oh leuk.quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit was ironisch.
Nu ff muziek draaien.
Net op Facebook geplaatst.....quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh leuk.
Welke muziek ga je opzetten
Ík lig//quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:56 schreef tong80 het volgende:
Tot merrege jongens. Morgen weer cardioligie. Ik hou jullie op de hoogte.
Na Astral Weeks van Van Morisson, Sticky Fingers van Rolling Stones, London Calling van the Clash, New Day Rising van Hüsker Dü en Remain in light van Talking Heads is dit m'n nieuwe beste album allertijden.....In deze tijd is het cruciaal je briljant te laten horen als minderheid.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ík lig//
Op de afdeling cardioligie//
En ik trek een neger aan zijn lul//
Twee kilo piemelbrie
Een straal zaad en een//
Kolibrie.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na Astral Weeks van Van Morisson, Sticky Fingers van Rolling Stones, London Calling van the Clash, New Day Rising van Hüsker Dü en Remain in light van Talking Heads is dit m'n nieuwe beste album allertijden.....In deze tijd is het cruciaal je briljant te laten horen als minderheid.
tong80 Geniaal schizovreemd. Trusten.
Dit is juist.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:05 schreef onlogisch het volgende:
Forum moderator @:Coco is online mensen
Nog last van de sneeuw gehad? @KnutdeIJsbeer hebben we inmiddels opgegeven.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit is juist.
Thuis verder werken genot.
Paar keer bijna onderuit gegaan.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog last van de sneeuw gehad? @:Knutdeijsbeer hebben we inmiddels opgegeven.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:08 schreef Coco het volgende:
Een ijsbeer die een paar vlokjes sneeuw niet aankan.
quote:
Kale koppen niet te stoppen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:32 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Muts op of gewoon lekker met je kale klets erdoorheen?
AVG.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben lasagne aan het maken
Macaroni met gehakt en basilico saus met een klein beetje geraspte kaasquote:Op woensdag 17 januari 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog even en je spuit zo je eigen melk vanuit je tieten je koffie in.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jackfruit rendang met sajoer boontjesquote:Op woensdag 17 januari 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit Tarado in CUL / Nasi a la Johannes #3 smullenquote:Op woensdag 17 januari 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JohannesGodquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit Tarado in CUL / Nasi a la Johannes #3 smullen
Alweer bijna 10 jaar geleden zie ik.
Jeetje waar blijft de tijdquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit Tarado in CUL / Nasi a la Johannes #3 smullen
Alweer bijna 10 jaar geleden zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |