Mooi al die volslagen tokkies als @Solotovski zich achter een moordenaar scharenquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:04 schreef onlogisch het volgende:
Het Weiteveen topic leest echt heel lekker weg
Ik vind het wel bijzonder hoeveel mensen (of dat er überhaupt mensen zijn) die het voor die dader opnemen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:04 schreef onlogisch het volgende:
Het Weiteveen topic leest echt heel lekker weg
En dat voor een stel dooie Polenquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:29 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mooi al die volslagen tokkies als @:solotovski zich achter een moordenaar scharen
Een stel?quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dat voor een stel dooie Polen
Feitelijk onmogelijk vanuit Nederlandquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zal me niets verbazen als hij zijn vrouw zou laten naturaliseren.
Allemaal loodgieters.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Een stuk of 8 dus na Raffie
Heeft die verstand van pompen ?quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:44 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Naar het schijnt ook een stucadoor
Praat jij ook zoals de moordenaarquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dat in het mooie Drenthe
Dat was de vraag niet!!!!quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vermoord geen mensen.
„Lieve familie en vrienden. Een aantal maanden geleden ben ik een leuke vrouw tegengekomen”, schrijft de vastgoedondernemer op sociale media. „Na twee dates moest iemand dat zo nodig in de pers brengen. We hebben daarna een spoedcursus kennismaking gedaan en ik kwam al snel tot de conclusie dat onze levens totaal niet overeenkwamen.”quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:44 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Naar het schijnt ook een stucadoor
Arme Sylvie toch. Misschien ziet ze wat in een dronkaard uit Zaltbommelquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
„Lieve familie en vrienden. Een aantal maanden geleden ben ik een leuke vrouw tegengekomen”, schrijft de vastgoedondernemer op sociale media. „Na twee dates moest iemand dat zo nodig in de pers brengen. We hebben daarna een spoedcursus kennismaking gedaan en ik kwam al snel tot de conclusie dat onze levens totaal niet overeenkwamen.”
Oh stom van me! Nee, maar ik kan het wel een beetje als ik mijzelf in de daarvoor bestemde contreien bevind.quote:
Bohhhquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dat in het mooie Drenthe
Ze gaat nergens op in zie ik nu.quote:
Varkenshaas met champignon-roomsaus en rijstquote:
Kut man. Soepje ?quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:06 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nog niks kunnen eten.
Al 48 uur op bed.
Dit gaat verkeerd
Sterkte maatquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:06 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nog niks kunnen eten.
Al 48 uur op bed.
Dit gaat verkeerd
Gisteravond een noodlesoepje gegeten.quote:
Ik ben in twee jaar 20 kilo afgevallen. Zei tegen de verpleegkundige dat ik iedereen die ziektes zal gaan aanbevelen. Dus zet hem op.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:10 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Gisteravond een noodlesoepje gegeten.
Mijn vrouw zei laatst dat er best een kilo of 3 af mocht
Nou dat is snel gebeurd zo
Dezelfde reden dat @Adames ons links laat liggen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:39 schreef Bezsen het volgende:
Waarom post onze vriend @:dven hier niet meer
Gecanceld?quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dezelfde reden dat @:Adames ons links laat liggen.
Die proleet heeft niets te zoeken in dit selecte clubje.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:39 schreef Bezsen het volgende:
Waarom post onze vriend @:dven hier niet meer
Jammer maatquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Die proleet heeft niets te zoeken in dit selecte clubje.
Opzich begrijpelijk aangezien mensen met tattoos toch al niet serieus te nemen zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:47 schreef alpeko het volgende:
Braziliaanse lunch naar binnen geschoven. Ik zie hier ook volwassen mannen met tattoos aan de bubble tea. Wat vinden we hier daar van?
Als Dombo het niveau kan bijbenen moet het jou ook lukkenquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Iedereen is hier welkom. Zelfs @DombohetOlifantje1 Warm badquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja maar neem dan energy drink. Dan snap ik het nog.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Opzich begrijpelijk aangezien mensen met tattoos toch al niet serieus te nemen zijn.
Braziliaans klinkt goed. Pão de queijo?quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:47 schreef alpeko het volgende:
Braziliaanse lunch naar binnen geschoven. Ik zie hier ook volwassen mannen met tattoos aan de bubble tea. Wat vinden we hier daar van?
Ik voel me alweer thuisquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Dombo het niveau kan bijbenen moet het jou ook lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |