Ik sidder. Die stoot van daarnet ben ik nog niet te boven.quote:
Nog niet, heb die instructeur gisteren gemaild met de vraag wanneer ik eindelijk eens beginnen kanquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:05 schreef Pisces29 het volgende:
@:oriente Ben je al begonnen met lessen?Dagen zoals vandaag zijn wel perfect om met rijles meteen met sneeuw aan de gang te gaan.
Ik wil je instructeur wel zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:49 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nog niet, heb die instructeur gisteren gemaild met de vraag wanneer ik eindelijk eens beginnen kan
Don&Ad Rijschool 69-genot.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil je instructeur wel zijn
Leuk gespreksonderwerp voor @GGMM met zijn collega'squote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:05 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die Guido Weijers een leuke cabaretier vinden behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses in onze samenleving.
AVG.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Kip kerriequote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
AVG.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niks uit de Azzurri keuken. @Cocoquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KBRquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kon er niks van.quote:Op maandag 15 januari 2024 13:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laatst deden we nog een potje met wijlen @:Saind, @:Jojoortje, @:Knutdeijsbeer en de vrouw van @:Knutdeijsbeer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:55 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=6571]Team slachtoffer gekozenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik twijfelde even voor donderstraal op, maar ik wil geen 80s muziek
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:55 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=6571]Wie is de dader in dit verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:58 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:kingroland spliteye wordt even genaaid
Gore vetklep dat je bent. Dankzij figuren zoals jij betaal ik dus meer premie voor mijn zorgverzekeringquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:20 schreef vrijgevochten het volgende:
Halve zak chips op, dit wordt een topdag!
Ik ben graatmager makker, stress is een geweldig middelquote:Op woensdag 17 januari 2024 07:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gore vetklep dat je bent. Dankzij figuren zoals jij betaal ik dus meer premie voor mijn zorgverzekering
Waar heb jij stress van?quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:00 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik ben graatmager makker, stress is een geweldig middel
vertel ons je verhaalquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:07 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
doorgaans komt dat door onverwerkte trauma's las ik ergens
Maar ik verwacht hier over paar maandjes van af te zijn want ik bloei op tot een mooie vlinder
[ afbeelding ]
De hoeveelste is dit?quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:08 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
'Sylvie is de hoer van Amsterdam' kan weer uit de mottenballen jongons
quote:
Een stuk of 8 dus na Raffiequote:Zo zagen we onder meer miljonair Guillaume Zarka voorbijkomen, graaf Luis Medina Y Abascal, nachtclubeigenaar Maurice ‘Momo’ Mobetie en de Amerikaan Samuel Deutsch. Allemaal relaties die geen recordlengtes zouden halen. Serieuzer was het met de Libanese zakenman Charbel Aouad, met wie ze enige tijd was verloofd. Kort, maar hevig, was de relatie met filmproducent Bart Willemsen, die ze had leren kennen op de set van Misfit. Ze nam hem mee op de rode loper, postte foto’s met hem op sociale media en leek gelukkig met hem. Na vijf maanden was de koek al op, en een paar weken later, op de bruiloft van een vriendin, viel ze als een blok voor kunstenaar Niclas Castello, van wie ze begin vorig jaar jaar scheidde.
@Scrummie heeft sinds een tijdje een vriendin, daar zal zijn stress wel vandaan komen. Nou, vertel ons jouw verhaalquote:
Ik wil iemand tot mijn vriendin maken, dus dat zal het dan wel zijn, kan niet andersquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Scrummie heeft sinds een tijdje een vriendin, daar zal zijn stress wel vandaan komen. Nou, vertel ons jouw verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |