Ik sidder. Die stoot van daarnet ben ik nog niet te boven.quote:
Nog niet, heb die instructeur gisteren gemaild met de vraag wanneer ik eindelijk eens beginnen kanquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:05 schreef Pisces29 het volgende:
@:oriente Ben je al begonnen met lessen?Dagen zoals vandaag zijn wel perfect om met rijles meteen met sneeuw aan de gang te gaan.
Ik wil je instructeur wel zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:49 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nog niet, heb die instructeur gisteren gemaild met de vraag wanneer ik eindelijk eens beginnen kan
Don&Ad Rijschool 69-genot.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil je instructeur wel zijn
Leuk gespreksonderwerp voor @GGMM met zijn collega'squote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:05 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die Guido Weijers een leuke cabaretier vinden behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses in onze samenleving.
AVG.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Kip kerriequote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
AVG.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niks uit de Azzurri keuken. @Cocoquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KBRquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kon er niks van.quote:Op maandag 15 januari 2024 13:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laatst deden we nog een potje met wijlen @:Saind, @:Jojoortje, @:Knutdeijsbeer en de vrouw van @:Knutdeijsbeer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:55 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=6571]Team slachtoffer gekozenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik twijfelde even voor donderstraal op, maar ik wil geen 80s muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |