Hoe heb je die opgelopen dan? Wel kut dat je er zoveel last van had met alledaagse bezigheden.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat hoort er helaas weer bij. Gelukkig helemaal genezen had er in het dagelijks leven ook behoorlijk last van. Maar ik loop nog wel bij de fysio.
Had al geruime tijd last van mijn rug en toen nog een fikse tik gehad met voetbal en er doorheen gegaan. Sliep ook niet heel fijn maar gelukkig ben ik er (afkloppen) vanaf.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hoe heb je die opgelopen dan? Wel kut dat je er zoveel last van had met alledaagse bezigheden.
Ai, dat is pijnlijk ja. Nou, hopelijk blijft het goedquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Had al geruime tijd last van mijn rug en toen nog een fikse tik gehad met voetbal en er doorheen gegaan. Sliep ook niet heel fijn maar gelukkig ben ik er (afkloppen) vanaf.
BasGodquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
NPO.
Sluipschutters S6E1
6.5/10
@:wereldgozer
Hemels voer echt waarquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:05 schreef Oriente het volgende:
Met de lunch eet ik een tosti ham/kaas.
Zonder een dot Zaanse mayo.
Kleine prop is het geworden.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:51 schreef RamboDirk het volgende:
Mobicep is een parodie op een Marokkaan.
Zelfs de VBL users eten niet meer uit je hand.quote:
Toe maarquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:00 schreef tong80 het volgende:
Deze old soldier heeft net noedels met gebakken biefstukreepjes in sesamsaus op.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toe maar
De uitkeringen kunnen wel wat lager.
@onlogisch post er ook niet meer zo te zien.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:15 schreef RamboDirk het volgende:
Ik ben een beetje klaar met die burenruzie in Drenthe, ik ga mijn peilen weer richten op asielzoekers in NWS.
peilenquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:15 schreef RamboDirk het volgende:
Ik ben een beetje klaar met die burenruzie in Drenthe, ik ga mijn peilen weer richten op asielzoekers in NWS.
Oh jah dit is wel een flaterquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
peilen![]()
![]()
HAHAHAHAHA
PEILEN
@:Caland
Zei je dat gisteren niet ook al (dat je naar de cardioloog moest vandaag, dat welterusten zeg je dagelijks gemiddeld 17 keer)quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:19 schreef tong80 het volgende:
Had ik al truste gezegd ? Of tot merrege ? Morgen kaakchirurg en cardioloog. Dus houd je hart maar vast.![]()
Slaap lekker Herm, ouwe reus.quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:19 schreef tong80 het volgende:
Had ik al truste gezegd ? Of tot merrege ? Morgen kaakchirurg en cardioloog. Dus houd je hart maar vast.![]()
Hoe is jouw dag verder?quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zei je dat gisteren niet ook al (dat je naar de cardioloog moest vandaag, dat welterusten zeg je dagelijks gemiddeld 17 keer)
Hoe dan ook, sterkte/succes morgen dan
Slaap lekker!
Klap in het gezicht van @Bezsen dit.quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:22 schreef Caland het volgende:
Peilen
User @:rambodirk lijkt wel op een Pool
Gaat uitstekend.quote:
Gohquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:31 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Elan heeft het aan de stok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |