Ik denk aan de hand van deze goede review dat ik dit ook ga kijken.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
True Detective seizoen 4 aflevering 1: 8/10.
@:caland @:onlogisch @:coco @:ggmm @:fetx @:tarado @:kingroland
Jezus Christus te paard. Wat dacht je? Ik herschrijf gelijk even het Oude Testament?quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:27 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX
Lift.
In slaap gevallen daarom geen beoordeling.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jezus Christus te paard. Wat dacht je? Ik herschrijf gelijk even het Oude Testament?
Doe je dit nou omdat ik gisteren zei dat je vol met leuke anekdotes zit?quote:
Ik heb honger, geen rancune.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe je dit nou omdat ik gisteren zei dat je vol met leuke anekdotes zit?
Laten we deze strijdbijl begraven
Bruine bollen rosbief belegen boerenkaas.quote:
Smerige gore vieze papzakquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:05 schreef Oriente het volgende:
Met de lunch eet ik een tosti ham/kaas.
Zonder een dot Zaanse mayo.
Tijdens het bulken mag dat nog.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Smerige gore vieze papzak
Omdat je de mayo laat staan
Ik heb gister voor het eerst sinds 4 maanden weer écht getraind (rugblessure) en ik heb vrij pittige spierpijn nu.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Tijdens het bulken mag dat nog.
Maar bulk is bijna klaar dus dan wordt het huilen met de pet op
ik ga voor een 7 voor deze aflevering maar verwacht er wel wat van.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
True Detective seizoen 4 aflevering 1: 8/10.
@:caland @:onlogisch @:coco @:ggmm @:fetx @:tarado @:kingroland
Welk soepje?quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga straks een lekker soepje en broodje bij La Place halen.
Die geloof ik ja, morgen nog ergerquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb gister voor het eerst sinds 4 maanden weer écht getraind (rugblessure) en ik heb vrij pittige spierpijn nu.
Geen idee, ik weet niet welke ze hebben staan.quote:
Ja dat hoort er helaas weer bij. Gelukkig helemaal genezen had er in het dagelijks leven ook behoorlijk last van. Maar ik loop nog wel bij de fysio.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die geloof ik ja, morgen nog erger
Rugblessure wel helemaal genezen?
quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb honger, geen rancune.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |