Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DJMO op 15-01-2024 20:01:49 ]Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wish grantedquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Heb je goed gedaan is echt veel meer dan 400 punten op een dag.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:58 schreef Mazikeen het volgende:
Whoehoe
En ik heb mijn dag record van 407 verbroken
Nu op naar de 500
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja ik ben er nog tot na BBquote:Op maandag 15 januari 2024 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je goed gedaan is echt veel meer dan 400 punten op een dag.
Nu op naar de 500![]()
![]()
Kijk, we zijn zusjesquote:Op maandag 15 januari 2024 19:58 schreef Mazikeen het volgende:
Whoehoe
En ik heb mijn dag record van 407 verbroken
Ik heb er één en ik ben er trots op
BB is voor 22 uur afgelopen. Ga je daarna nog streamen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow ik dacht tot 22 uur? Ja ik ga zeker streamenquote:Op maandag 15 januari 2024 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
BB is voor 22 uur afgelopen. Ga je daarna nog streamen?
Tot 23 uurDaarna echt slapen
![]()
O je hebt gelijk tot 22 uurquote:Op maandag 15 januari 2024 20:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow ik dacht tot 22 uur? Ja ik ga zeker streamen
Tot 23 uurDaarna echt slapen
Ik moet de tijd goed in de gaten houden om de cos open te doenquote:Op maandag 15 januari 2024 20:05 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Maar streams gaan 21:45 uur live. Dan moet ik op laptop de stream op
Ow jaquote:Op maandag 15 januari 2024 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet de tijd goed in de gaten houden om de cos open te doenIk heb er echt zin in
![]()
![]()
Nog 22 min geduldquote:
Ja het plaatje moest natuurlijk wel bij de TT passen hé?quote:
Wat is dat voor monster die in de lucht hangtquote:Op maandag 15 januari 2024 20:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja het plaatje moest natuurlijk wel bij de TT passen hé?![]()
![]()
Er waren hier Cobra Kai fans?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hooe verzin je zequote:Op maandag 15 januari 2024 20:27 schreef ToT het volgende:
tong80 is nogal gefascineerd door Viola Holt, zodoende!![]()
![]()
Het vliegende spaghetti monsterquote:Op maandag 15 januari 2024 20:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Wat is dat voor monster die in de lucht hangthet geloof dat ik aanhang omdat ik weiger om in een god te geloven
Vliegende spaghetti monsterquote:Op maandag 15 januari 2024 20:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het vliegende spaghetti monsterhet geloof dat ik aanhang omdat ik weiger om in een god te geloven
![]()
![]()
Zo heb je je pakje paracetamol jaren niet aangeraakt en zo vliegen de paracetemolletjes nu er doorheen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
niet teveel hequote:Op maandag 15 januari 2024 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
Zo heb je je pakje paracetamol jaren niet aangeraakt en zo vliegen de paracetemolletjes nu er doorheen![]()
![]()
Het gaat meestal (niet altijd) een beetje stapje voor stapje: ik zoek een plaatje van een bepaald onderwerp en kijk welke een beetje leuk is en kijk waar het plaatje me aan doet denken, en verzin daar wat tekst bij.![]()
![]()
Ach, paracetamol is nog zo erg niet. Toen ik net ontslagen werd uit het ziekenhuis kreeg ik zes stuks oxycodon snelwerkend mee, met een dosering van 1 tot 6 per dag. Toen ik na twee dagen belde om meer kreeg ik er met heel veel pijn en moeite nog tien los, terwijl ik al op eigen kracht op de halve dosering pijnstilling zat van wat er voorgeschreven was. De reactie van de arts was dat ik de overige pijnstilling maar op maximale dosis moest houden en m'n wekker er 's nachts voor moest zetten. Terwijl juist slaap belangrijk is voor genezing. Mongool.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
Zo heb je je pakje paracetamol jaren niet aangeraakt en zo vliegen de paracetemolletjes nu er doorheenIk heb er één en ik ben er trots op
Toen ik ging wandelen begon het hard te sneeuwenquote:Op maandag 15 januari 2024 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ligt geen sneeuw meer. Vanmorgen heel even een dun laagje![]()
![]()
Mooi hoor, ik hou der van in de sneeuw wandelen.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:41 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Toen ik ging wandelen begon het hard te sneeuwenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ookquote:Op maandag 15 januari 2024 20:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi hoor, ik hou der van in de sneeuw wandelen.![]()
![]()
Deed het in mij gezonde jaren ook altijd, voor er gestrooid ging wordenquote:
niet gevallen toen ?quote:Op maandag 15 januari 2024 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deed het in mij gezonde jaren ook altijd, voor er gestrooid ging worden![]()
![]()
Nee, nooit goede laarzen aan met stroeve zoolquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe maar 500quote:
quote:Op maandag 15 januari 2024 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, nooit goede laarzen aan met stroeve zool![]()
![]()
Ja in lichaam gesneden worden is ook een heel andere situatie dan een griep...quote:Op maandag 15 januari 2024 20:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach, paracetamol is nog zo erg niet. Toen ik net ontslagen werd uit het ziekenhuis kreeg ik zes stuks oxycodon snelwerkend mee, met een dosering van 1 tot 6 per dag. Toen ik na twee dagen belde om meer kreeg ik er met heel veel pijn en moeite nog tien los, terwijl ik al op eigen kracht op de halve dosering pijnstilling zat van wat er voorgeschreven was. De reactie van de arts was dat ik de overige pijnstilling maar op maximale dosis moest houden en m'n wekker er 's nachts voor moest zetten. Terwijl juist slaap belangrijk is voor genezing. Mongool.Uw ADH vitamine Worst
Sneeuwt het weer buiten ?quote:Op maandag 15 januari 2024 21:19 schreef hemarookworst het volgende:
Zie mijn buurt voor het eerst besneeuwd![]()
Nee, maar had al even niet uit het raam gekeken tot netquote:
Uw ADH vitamine Worst
Kan altijd ergerquote:Op maandag 15 januari 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
Sneeuwt het ook bij jullie?
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
oooow ja niet dat ik naar buiten moet ofzoquote:Op maandag 15 januari 2024 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, maar had al even niet uit het raam gekeken tot net
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2024 21:22:03 ]![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-01-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Mazikeen / 3774 / +213 / +469 / 4371 / 5265
2. Harrie / 2121 / +98 / +193 / 1405 / 2131
3. Mickytjuh / 719 / +33 / +2 / 674 / 930
4. KillemWieft / 576 / +27 / +12 / 292 / 534
5. mario390 / 396 / +8 / +6 / 395 / 653
6. _UserName_ / 384 / +35 / +5 / 160 / 284
7. devzero / 355 / +28 / +20 / 478 / 689
8. Tjalala / 341 / +0 / +0 / 420 / 611
9. chufi / 302 / +0 / +0 / 136 / 246
10. hemarookworst / 301 / +27 / +6 / 551 / 782
11. ToT / 255 / +10 / +3 / 588 / 795
12. DerRabbit / 241 / +30 / +23 / 637 / 779
13. kree / 226 / +0 / +0 / 333 / 478
14. KoningWouter / 226 / +45 / +21 / 293 / 436
15. Dr.Mikey / 211 / +17 / +15 / 256 / 393
16. Grrrrrrrr / 195 / +96 / +0 / 182 / 253
17. DJMO / 188 / +4 / +7 / 301 / 429
18. Ply_ / 154 / +1 / +0 / 230 / 297
19. ieniminimuis / 132 / +11 / +0 / 411 / 518
20. M_0_0_N / 128 / +7 / +1 / 349 / 446SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ik gok dat ik deze maand meer gas verbruik dan normaal in een heel jaar ofzoUw ADH vitamine Worst
Ik ook. deze week sowieso thuis. Maar ja volgende week vakantie en dan staat alles uitquote:Op maandag 15 januari 2024 21:45 schreef hemarookworst het volgende:
ik gok dat ik deze maand meer gas verbruik dan normaal in een heel jaar ofzo![]()
heb normaal in winter heel weinig verwarming aan, maar het is nu eenmaal wat kouder dan ik gewend ben en ziek zijn helpt ook niet meequote:Op maandag 15 januari 2024 21:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ook. deze week sowieso thuis. Maar ja volgende week vakantie en dan staat alles uitUw ADH vitamine Worst
Ik wisselquote:Op maandag 15 januari 2024 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb normaal in winter heel weinig verwarming aan, maar het is nu eenmaal wat kouder dan ik gewend ben en ziek zijn helpt ook niet mee
Dan heb ik het koud en dan weer tering heet
Nog 16![]()
![]()
Veel zitten er bij BB jaquote:Op maandag 15 januari 2024 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Iedereen is naar grote broer toe, denk ik...![]()
![]()
geen ideequote:Op maandag 15 januari 2024 22:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Heeft iemand ooit meer dan 500 punten per dag gehaaldjij bent ook vooral aan het lurken?quote:Uw ADH vitamine Worst
509quote:Op maandag 15 januari 2024 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen idee
[..]
jij bent ook vooral aan het lurken?![]()
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2024 22:15 schreef Schakeltopia het volgende:
kom jullie wel even gezelschap houden dan
Geen zin in BB?![]()
![]()
sinds de livestreams aan zijn doen ze een spelletje waar ik geen zin in heb om te volgen
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
gezelligquote:Op maandag 15 januari 2024 22:15 schreef Schakeltopia het volgende:
kom jullie wel even gezelschap houden dan
Uw ADH vitamine Worst
Doordeweeks overdag sowieso vooral lurkend. En zo maar eens op tijd naar bed, want morgen weer vroeg op.quote:Op maandag 15 januari 2024 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen idee
[..]
jij bent ook vooral aan het lurken?![]()
![]()
weerwolvenquote:Op maandag 15 januari 2024 22:17 schreef Schakeltopia het volgende:
sinds de livestreams aan zijn doen ze een spelletje waar ik geen zin in heb om te volgen
Dit is @mario390 zijn grote liefde tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 januari 2024 22:15 schreef Schakeltopia het volgende:
kom jullie wel even gezelschap houden dan![]()
![]()
ook BB volger?quote:Op maandag 15 januari 2024 22:17 schreef Schakeltopia het volgende:
sinds de livestreams aan zijn doen ze een spelletje waar ik geen zin in heb om te volgenUw ADH vitamine Worst
mag geen naam hebben, maar soms is een livestream aanknallen wel geinig op de achtergrondquote:Ik heb het recht om te bepalen!![]()
dank je wel.quote:Op maandag 15 januari 2024 22:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dan wens ik jou vast lekker slapen
Ik twijfel of ik ga douchen en dan paracetamol
Of gelijk het bed in duiken met paracetamol
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2024 22:30:13 ]![]()
Over de 500 punten jemig Maz dat heeft volgens mij nog niemand gepresteerd
Nu op naar de 600![]()
Nee dat ga ik niet redden nietquote:Op maandag 15 januari 2024 22:31 schreef Dotteke het volgende:
Over de 500 punten jemig Maz dat heeft volgens mij nog niemand gepresteerd
Nu op naar de 600![]()
![]()
![]()
Je weet het nooitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morgen weer een dag.quote:
Ik ga zo ook naar bed, ben al laat voor mijn doen. SLaap lekker en hopelijk voel je je morgen een stuk beterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo.
Dat was een verdomd koud avondje voetbal kijkenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Was er voetbal danquote:Op maandag 15 januari 2024 22:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Zo.
Dat was een verdomd koud avondje voetbal kijken![]()
![]()
Bolk die Mazi!
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Heb je der punten gezien, meer dan 500 vandaag. Dat heb ik nog nooit meegemaakt zolang ik hier komquote:
Nee, want ik let daar eigenlijk nooit zo opquote:Op maandag 15 januari 2024 22:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je der punten gezien, meer dan 500 vandaag. Dat heb ik nog nooit meegemaakt zolang ik hier kom
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Feli daarmeequote:Op maandag 15 januari 2024 22:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]ga je gang 516 punten in de pocket vandaag
Jong PSV - FCDBquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Was zeer gezelligOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ow ja. Kan ik nu wel ff doen ja!!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Videoland werkt niet meeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Lekker slapen Mazi,
Ik heb het aan de gang.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Sjeng!quote:Op maandag 15 januari 2024 23:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Lekker slapen Mazi,
Ik heb het aan de gang.I'm surrounded by morons!
Schalken?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Que?quote:I'm surrounded by morons!
Was een proftennisser uit NederlandOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
OhI'm surrounded by morons!
Maar ik kijk dus Biggie BrotherOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Is dat watThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Peppa!quote:I'm surrounded by morons!
Ik heb nog geen idee of het leuk is.
Ik wil eigenlijk Dakar kijkenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb vroeger de bus gezien dat moeten ze weer maken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja de Bus was wel tof met JopOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee hongerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik aan de crackersOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
En een toefje bolkI'm surrounded by morons!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo lekker slaapiedoenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mijn hoofd is verkloot. Echt errorOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Heb ook hele dag errors in mijn hoofd, goed dat ik even niet werkUw ADH vitamine Worst
Hoe.komt.het dat je even niet werkt?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dus meneer vreet uit de staatsruif?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 00:11 schreef hemarookworst het volgende:
Heb ook hele dag errors in mijn hoofd, goed dat ik even niet werkYea, she's on crack.![]()
Ik vreet altijd uit de staatsruif, en ik werk fulltimequote:Op dinsdag 16 januari 2024 00:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dus meneer vreet uit de staatsruif?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Poor you.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 00:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vreet altijd uit de staatsruif, en ik werk fulltimeYea, she's on crack.![]()
Word er hier nog een beetje gebolkt of wa?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
AltijdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Immerquote:Op dinsdag 16 januari 2024 00:16 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje gebolkt of wa?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nou, als er altijd gebolkt word zou nooit iemand puntjes halen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hmquote:Op dinsdag 16 januari 2024 00:16 schreef DerRabbit het volgende:
Nou, als er altijd gebolkt word zou nooit iemand puntjes halen
HmOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ziek en al een tijdje niet fit. Even weekje en dan zie ik of het beter gaatquote:Op dinsdag 16 januari 2024 00:12 schreef Mickytjuh het volgende:
Hoe.komt.het dat je even niet werkt?Uw ADH vitamine Worst
Oei, das niet goed!
Goed op.je gezondheid letten! Je hebt immers maar 1 lichaamOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
beterschap kerelquote:Op dinsdag 16 januari 2024 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ziek en al een tijdje niet fit. Even weekje en dan zie ik of het beter gaat
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
dank jequote:Op dinsdag 16 januari 2024 00:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
beterschap kerel
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Ok dorstig nuOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja slaapbolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
Nou lekker slapen met zijn allenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ga slapen in ieder geval.
Doei poppekindjesOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 00:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Doei poppekindjes![]()
![]()
welterusten Mickytjuhquote:Op dinsdag 16 januari 2024 00:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Doei poppekindjes![]()
![]()
ik had mijn wekker gezet wil zo gewoon weer een keer een nacht slapen ipv hele avondenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 01:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ook vroeg gaan slapen of kon je niet slapen?
Ik kan eigenlijk altijd gewoon slapen.... ogen dicht en weg![]()
Ja begrijpelijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 01:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik had mijn wekker gezet wil zo gewoon weer een keer een nacht slapen ipv hele avonden
Ik kan eigenlijk altijd gewoon slapen.... ogen dicht en weg
Lekker als je dat hebt.
Ik heb gisteren 15 uur geslapen of zo. Dus denk niet dat het nog wat wordt vannacht.![]()
![]()
Vannacht misschien weer eens een rondje met de katten lopen.
Vind ik altijd leuk alleen kan eigenlijk alleen diep in de nacht, als er geen honden zijn anders ben ik ze kwijt.![]()
![]()
mijn overbuurman die laat elke dag zijn kat uit meestal wel een paar keermaar die heeft zijn kat altijd aan een lijn want dat beest is zwaar getraumatiseerd dus anders piept dat ding er uit als ie schrikt, ziet er niet uit maar goed
![]()
![]()
Haha ja heb geen lijn. Is ook geen extreem groot rondje. Even rond de wijk langs de vijver (waar eenden zijn) vinden ze altijd prachtig. En ze voelen zich altijd veilig als ze bij mij zijn dus scheuren ze over het grasveld als een gek en zo. Prachtig om te zien.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 01:10 schreef Harrie het volgende:
mijn overbuurman die laat elke dag zijn kat uit meestal wel een paar keermaar die heeft zijn kat altijd aan een lijn want dat beest is zwaar getraumatiseerd dus anders piept dat ding er uit als ie schrikt, ziet er niet uit maar goed
Is alleen wel pittig om er twee tegelijk in het oog te houden.![]()
![]()
Ja maar de meeste passen gewoon in de ovenquote:
Heb niks met katten dus laat gaan laat gaan mijn opmerking![]()
Hahaha duidelijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 01:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja maar de meeste passen gewoon in de oven
Heb niks met katten dus laat gaan laat gaan mijn opmerking![]()
wel wat beter, maar nog steeds moeite met concentratiequote:Op dinsdag 16 januari 2024 01:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
hoe is het met onze zieke worstgaat het een beetje broeder
Uw ADH vitamine Worst
Heb wel konijnen als huisdier gehad die er als kiloknaller voor een poezenbeest door kondenmaar dat is toch wat anders want die springen niet over de schutting
meters lange tunnels naar de buren dan weer wel
![]()
![]()
gewoon een weekje uitziekenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 01:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel wat beter, maar nog steeds moeite met concentratie![]()
![]()
Beterschap gewenst!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 01:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klopt heb me ziekgemeld voor deze week![]()
PissenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
iedereen kan wel eens ziek worden en weken lang tegen dat probleem aan blijven hikken, niet fit maar denken dat je niet ziek genoeg bent ondertussen krijg je geen klote gedaan is uiteindelijk veel erger dan gewoon een weekje echt ziek en dan weer met frisse tegenzin er volle bak tegenaanquote:Op dinsdag 16 januari 2024 01:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klopt heb me ziekgemeld voor deze week![]()
![]()
was ook tweede helft van 2023 ook flink doorgegaan en nu het rustiger is in januari begin ik ziek te wordenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 01:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
iedereen kan wel eens ziek worden en weken lang tegen dat probleem aan blijven hikken, niet fit maar denken dat je niet ziek genoeg bent ondertussen krijg je geen klote gedaan is uiteindelijk veel erger dan gewoon een weekje echt ziek en dan weer met frisse tegenzin er volle bak tegenaanUw ADH vitamine Worst
ziek in je hoofd was je al dus het neemt nu gewoon alles overquote:Op dinsdag 16 januari 2024 01:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was ook tweede helft van 2023 ook flink doorgegaan en nu het rustiger is in januari begin ik ziek te worden![]()
![]()
ja ziek zijn in je hoofd geneest nietquote:Op dinsdag 16 januari 2024 01:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
ziek in je hoofd was je al dus het neemt nu gewoon alles overUw ADH vitamine Worst
Nee daar ben ik ook achter (al lang hoor) gewoon accepteren is het enige wat werktquote:Op dinsdag 16 januari 2024 01:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ziek zijn in je hoofd geneest niet![]()
![]()
KoudThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat drink je?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 01:42 schreef Harrie het volgende:
in mijn koelkast staan de paters wel koud![]()
Ja bier, maar wat voor een bier? Of heb je geen lievelings merk?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 01:46 schreef Harrie het volgende:
dat weet inmiddels iedereen hier wel toch![]()
kijk even in dat topic van die aandachtshoer (Paul) daar is het overduidelijk in zichtbaar wat ik meestal drink![]()
![]()
ONZ / Harrie drinkt biertopicquote:Op dinsdag 16 januari 2024 01:51 schreef KoningWouter het volgende:
Maar goed is ook niet heel erg belangrijk.![]()
Goed ideeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zit me te bedenken wat ik vannacht allemaal ga doen.
Wellicht dat ik weer verder ga met mijn factorio game.
Want volgens mij gaat zelfs dit topic uitsterven als @Harrie weg is.![]()
bolognese maken?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:01 schreef KoningWouter het volgende:
Ik zit me te bedenken wat ik vannacht allemaal ga doen.
Wellicht dat ik weer verder ga met mijn factorio game.
Want volgens mij gaat zelfs dit topic uitsterven als @:Harrie weg is.Uw ADH vitamine Worst
Heb ik om 17 uur al gehad.quote:
Ik moet eens op zoek naar een nieuw recept maar het is zo lekker.
Zit te denken aan pasta pesto.![]()
Als ik een boer laat proef ik de pasta nog. Dus dat ga ik niet eten nu. Worstenbroodjes wellicht.
Maar ik moet ook een beetje aan mijn pens denken. Ben 20kg aangekomen door medicatie en nu nog eens 5 door stoppen met roken.![]()
Nee je bent 20kg aangekomen omdat je dat in je kop gepropt hebtquote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:08 schreef KoningWouter het volgende:
Als ik een boer laat proef ik de pasta nog. Dus dat ga ik niet eten nu. Worstenbroodjes wellicht.
Maar ik moet ook een beetje aan mijn pens denken. Ben 20kg aangekomen door medicatie en nu nog eens 5 door stoppen met roken.![]()
![]()
Hahaha ja zeker. Maar van die meds krijg je enorme honger. Maar je hebt gelijk uiteindelijk vreet ik het zelf allemaal op.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee je bent 20kg aangekomen omdat je dat in je kop gepropt hebt
![]()
![]()
iedereen moet alles zelf weten maar paste pesto dat is dus een koolhydraat bom met wat smaakstoffen die je naar binnen perst wat alleen maar kan aangroeien omdat je lichaam er niks mee kan
Zelf merk ik nu ik richting 50 ga ook dat ik een klein beetje op moet letten met wat ik door mijn kanaal pers en zeker omdat ik graag een paar patertjes drink maar door alleen al op te letten met voedsel wat eigenlijk alleen gemaakt is om te maag vol te proppen en gezonde dingen te eten (Zoals vlees) blijft het allemaal gewoon binnen de perken.
Overigens is het ook prima om groenten te eten ipv vlees maar die koolhydraat dingen beter niet te veel nemen want dan groei je helemaal dichtowja en witte sauzen ook niet te veel doen nie
![]()
![]()
Wel goede tips. Ik ben helemaal niet onderlegd qua voeding dus zal me daar eens in gaan verdiepen.
Probleem is nu dat sinds ik als monnik door het leven ga echt niets meer heb om van te genieten behalve eten.
Eigenlijk zou ik dus moeten gaan sporten.
Weer gaan zwemmen zou al een goede zijn. Lekker dagelijks naar het zwembad. Alleen is dat best duur.![]()
Ik ben ook geen voedingsdeskundigequote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:21 schreef KoningWouter het volgende:
Wel goede tips. Ik ben helemaal niet onderlegd qua voeding dus zal me daar eens in gaan verdiepen.
Probleem is nu dat sinds ik als monnik door het leven ga echt niets meer heb om van te genieten behalve eten.
Eigenlijk zou ik dus moeten gaan sporten.
Weer gaan zwemmen zou al een goede zijn. Lekker dagelijks naar het zwembad. Alleen is dat best duur.![]()
![]()
Dat is gelul, als je je voedingspatroon aanpast aan de hoeveelheid kCal die je al binnenkrijgt door gerstenat is er niks aan de handquote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:23 schreef KoningWouter het volgende:
En inderdaad bier word je ook moddervet van.![]()
![]()
True.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat is gelul, als je je voedingspatroon aanpast aan de hoeveelheid kCal die je al binnenkrijgt door gerstenat is er niks aan de hand
Het dieet is wel belangrijk. Toen ik nog dronk in mijn studententijd vrat ik ook vaak een diagonaaltje bij de FEBO. Dus wat dat betreft heb je gelijk.
Ander argument is wel dat er in bier echt niets gezonds zit. Dus je krijgt wel dezelfde kCal binnen maar wel minder gezond dus.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-01-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Mazikeen / 3832 / +527 / +0 / 4385 / 5287
2. Harrie / 2152 / +193 / +31 / 1422 / 2166
3. Mickytjuh / 782 / +46 / +19 / 688 / 955
4. KillemWieft / 576 / +12 / +0 / 292 / 534
5. mario390 / 396 / +6 / +0 / 395 / 653
6. _UserName_ / 384 / +5 / +0 / 160 / 284
7. devzero / 355 / +20 / +0 / 478 / 689
8. Tjalala / 341 / +0 / +0 / 420 / 611
9. hemarookworst / 321 / +17 / +9 / 558 / 804
10. chufi / 302 / +0 / +0 / 136 / 246
11. KoningWouter / 257 / +21 / +31 / 314 / 470
12. ToT / 255 / +3 / +0 / 590 / 800
13. DerRabbit / 241 / +23 / +0 / 639 / 781
14. kree / 226 / +0 / +0 / 333 / 478
15. Dr.Mikey / 216 / +18 / +2 / 261 / 400
16. Grrrrrrrr / 195 / +0 / +0 / 182 / 253
17. DJMO / 189 / +7 / +1 / 302 / 430
18. Ply_ / 154 / +0 / +0 / 230 / 297
19. ieniminimuis / 132 / +0 / +0 / 411 / 518
20. M_0_0_N / 128 / +1 / +0 / 349 / 446SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
PompenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het is ook niet gezond maar heeft wel andere voordelenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
True.
Het dieet is wel belangrijk. Toen ik nog dronk in mijn studententijd vrat ik ook vaak een diagonaaltje bij de FEBO. Dus wat dat betreft heb je gelijk.
Ander argument is wel dat er in bier echt niets gezonds zit. Dus je krijgt wel dezelfde kCal binnen maar wel minder gezond dus.als alternatief voor bepaalde medicijnen ben ik van mening dat het echt gezonder is dan die rommel die ze in zo'n pilletje persen
![]()
![]()
Geen grens geen grens ik ben in essentie niet persee een slecht mensquote:
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2024 02:33:33 ]![]()
volgens mij zijn die net opquote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:32 schreef devzero het volgende:
Zijn er nog hotwings? Ik sla over want ik zit nog vol van de chinees![]()
![]()
Voordeel is dat een pilletje vergoed wordt en bier niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het is ook niet gezond maar heeft wel andere voordelenals alternatief voor bepaalde medicijnen ben ik van mening dat het echt gezonder is dan die rommel die ze in zo'n pilletje persen
Maar mis het soms wel hoor. Lekker aangeschoten worden, hoop lol erbij natuurlijk. Zelfde voor roken.
Maar het kan niet meer.
Hopelijk word ik straks 10-20 jaar ouder door gezond te gaan leven.
Maar stoppen met het Hot & Spicy burger menu met 12 hotwings gaan we voorlopig nog niet doen.![]()
Zou er echt gruwelijk veel zin in hebben zeg.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:32 schreef devzero het volgende:
Zijn er nog hotwings? Ik sla over want ik zit nog vol van de chinees![]()
Febo is flink duur geworden tegenwoordig. Als je dan een diagonaaltje doet ben je evenveel kwijt als een uitgebreid diner in een restaurantquote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
True.
Ander argument is wel dat er in bier echt niets gezonds zit. Dus je krijgt wel dezelfde kCal binnen maar wel minder gezond dus.Uw ADH vitamine Worst
10 jaar langer leven is ook duurquote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Voordeel is dat een pilletje vergoed wordt en bier niet.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Febo is flink duur geworden tegenwoordig. Als je dan een diagonaaltje doet ben je evenveel kwijt als een uitgebreid diner in een restauranteen diagonaaltje
![]()
![]()
Ja dat merk ik bij mijn bezorg kraam ook. 25 euro voor de full monty ben je wel kwijt voor kwaliteit.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Febo is flink duur geworden tegenwoordig. Als je dan een diagonaaltje doet ben je evenveel kwijt als een uitgebreid diner in een restaurant![]()
Maar wel waardevol hopelijk. Hoop in elk geval dat de komende tien jaar beter worden dan de afgelopen tien jaar.quote:![]()
![]()
Ja maar de Febo is op de een of andere manier belachelijk duur geworden vergeleken met andere snackbarsquote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat merk ik bij mijn bezorg kraam ook. 25 euro voor de full monty ben je wel kwijt voor kwaliteit.Uw ADH vitamine Worst
Ben bijna op de helft want ik word er minimaal 100 heb ik besloten dus we gaan het zienquote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar wel waardevol hopelijk. Hoop in elk geval dat de komende tien jaar beter worden dan de afgelopen tien jaar.![]()
![]()
Ah ja dat weet ik niet. Woon niet meer in de stad waar de FEBO zit. Vroeger wel. Toen was dat nog goed te betalen. Een eurotje voor een snack was gewoon heel normaal.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar de Febo is op de een of andere manier belachelijk duur geworden vergeleken met andere snackbars
Wat kost dat tegenwoordig dan?![]()
Dan doe ik met je mee.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ben bijna op de helft want ik word er minimaal 100 heb ik besloten dus we gaan het zien![]()
![]()
de supermarkten zijn ook belachelijk duur geworden met verse producten maar dat zijn we normaal gaan vinden.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar de Febo is op de een of andere manier belachelijk duur geworden vergeleken met andere snackbars
Ik ga nu ff slapen want dat hele nachten wakker ben ik ook normaal gaan vinden maar dat is niet optimaal gebleken
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2024 02:42:52 ]![]()
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
de supermarkten zijn ook belachelijk duur geworden met verse producten maar dat zijn we normaal gaan vinden.
Ik ga nu ff slapen want dan hele nachten wakker ben ik ook normaal gaan vinden maar dat is niet optimaal gebleken![]()
![]()
3 euro voor kroketquote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja dat weet ik niet. Woon niet meer in de stad waar de FEBO zit. Vroeger wel. Toen was dat nog goed te betalen. Een eurotje voor een snack was gewoon heel normaal.
Wat kost dat tegenwoordig dan?Uw ADH vitamine Worst
Ja ik ook hoor.
Maar na 15 uur op een dag moet je op een gegeven moment zeggen dat het genoeg is.
Zit nu te twijfelen of ik nog een koffie neem of toch nog ff op bed ga liggen. Denk dat het de koffie wordt.![]()
Je heb gelijkquote:Op dinsdag 16 januari 2024 03:15 schreef KoningWouter het volgende:
Ja ik ook hoor.
Maar na 15 uur op een dag moet je op een gegeven moment zeggen dat het genoeg is.
Zit nu te twijfelen of ik nog een koffie neem of toch nog ff op bed ga liggen. Denk dat het de koffie wordt.![]()
Denk niet dat ik dat ambieer. Vind het vooral leuk dat er 's nachts wat te doen is heb mijn ritme weer eens omgedraaid en dan is dit nog wel leuk. Maar om er nou hele nachten voor op te blijven is me wat te gortig.![]()
![]()
Heb het allebei wel eens geprobeerd.
Niet mijn ding.
Hadden we een fiets en een gram speed gekocht van een zwerver voor 15 euro.![]()
Speed bedoelde ik.quote:![]()
Is op zich wel te betalen. Tenzij je 3 gram per dag wegsnuift.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wat kost een gram dan?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 03:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Speed bedoelde ik.![]()
Is op zich wel te betalen. Tenzij je 3 gram per dag wegsnuift.![]()
Uurtje of 5-6.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 03:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Damn. En hoe lang doe je daar mee?Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: