Slaap lekker!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 00:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga slapen in ieder geval.
Doei poppekindjes
welterusten Mickytjuhquote:Op dinsdag 16 januari 2024 00:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga slapen in ieder geval.
Doei poppekindjes
ik had mijn wekker gezet wil zo gewoon weer een keer een nacht slapen ipv hele avondenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 01:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ook vroeg gaan slapen of kon je niet slapen?
Ja begrijpelijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 01:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik had mijn wekker gezet wil zo gewoon weer een keer een nacht slapen ipv hele avonden
Ik kan eigenlijk altijd gewoon slapen.... ogen dicht en weg
Haha ja heb geen lijn. Is ook geen extreem groot rondje. Even rond de wijk langs de vijver (waar eenden zijn) vinden ze altijd prachtig. En ze voelen zich altijd veilig als ze bij mij zijn dus scheuren ze over het grasveld als een gek en zo. Prachtig om te zien.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 01:10 schreef Harrie het volgende:
mijn overbuurman die laat elke dag zijn kat uit meestal wel een paar keermaar die heeft zijn kat altijd aan een lijn want dat beest is zwaar getraumatiseerd dus anders piept dat ding er uit als ie schrikt, ziet er niet uit maar goed
Ja maar de meeste passen gewoon in de ovenquote:
Hahaha duidelijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 01:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja maar de meeste passen gewoon in de oven
Heb niks met katten dus laat gaan laat gaan mijn opmerking
wel wat beter, maar nog steeds moeite met concentratiequote:Op dinsdag 16 januari 2024 01:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
hoe is het met onze zieke worstgaat het een beetje broeder
gewoon een weekje uitziekenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 01:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel wat beter, maar nog steeds moeite met concentratie
Beterschap gewenst!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 01:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klopt heb me ziekgemeld voor deze week
iedereen kan wel eens ziek worden en weken lang tegen dat probleem aan blijven hikken, niet fit maar denken dat je niet ziek genoeg bent ondertussen krijg je geen klote gedaan is uiteindelijk veel erger dan gewoon een weekje echt ziek en dan weer met frisse tegenzin er volle bak tegenaanquote:Op dinsdag 16 januari 2024 01:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klopt heb me ziekgemeld voor deze week
was ook tweede helft van 2023 ook flink doorgegaan en nu het rustiger is in januari begin ik ziek te wordenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 01:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
iedereen kan wel eens ziek worden en weken lang tegen dat probleem aan blijven hikken, niet fit maar denken dat je niet ziek genoeg bent ondertussen krijg je geen klote gedaan is uiteindelijk veel erger dan gewoon een weekje echt ziek en dan weer met frisse tegenzin er volle bak tegenaan
ziek in je hoofd was je al dus het neemt nu gewoon alles overquote:Op dinsdag 16 januari 2024 01:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was ook tweede helft van 2023 ook flink doorgegaan en nu het rustiger is in januari begin ik ziek te worden
ja ziek zijn in je hoofd geneest nietquote:Op dinsdag 16 januari 2024 01:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
ziek in je hoofd was je al dus het neemt nu gewoon alles over
Nee daar ben ik ook achter (al lang hoor) gewoon accepteren is het enige wat werktquote:Op dinsdag 16 januari 2024 01:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ziek zijn in je hoofd geneest niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |