Sneeuwt het weer buiten ?quote:Op maandag 15 januari 2024 21:19 schreef hemarookworst het volgende:
Zie mijn buurt voor het eerst besneeuwd
Nee, maar had al even niet uit het raam gekeken tot netquote:
Kan altijd ergerquote:Op maandag 15 januari 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
Sneeuwt het ook bij jullie?
[ afbeelding ]
oooow ja niet dat ik naar buiten moet ofzoquote:Op maandag 15 januari 2024 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, maar had al even niet uit het raam gekeken tot net
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-01-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ik ook. deze week sowieso thuis. Maar ja volgende week vakantie en dan staat alles uitquote:Op maandag 15 januari 2024 21:45 schreef hemarookworst het volgende:
ik gok dat ik deze maand meer gas verbruik dan normaal in een heel jaar ofzo
heb normaal in winter heel weinig verwarming aan, maar het is nu eenmaal wat kouder dan ik gewend ben en ziek zijn helpt ook niet meequote:Op maandag 15 januari 2024 21:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ook. deze week sowieso thuis. Maar ja volgende week vakantie en dan staat alles uit
Ik wisselquote:Op maandag 15 januari 2024 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb normaal in winter heel weinig verwarming aan, maar het is nu eenmaal wat kouder dan ik gewend ben en ziek zijn helpt ook niet mee
Veel zitten er bij BB jaquote:Op maandag 15 januari 2024 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Iedereen is naar grote broer toe, denk ik...
geen ideequote:Op maandag 15 januari 2024 22:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Heeft iemand ooit meer dan 500 punten per dag gehaald
jij bent ook vooral aan het lurken?quote:
509quote:Op maandag 15 januari 2024 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen idee
[..]
jij bent ook vooral aan het lurken?
quote:Op maandag 15 januari 2024 22:15 schreef Schakeltopia het volgende:
kom jullie wel even gezelschap houden dan
gezelligquote:Op maandag 15 januari 2024 22:15 schreef Schakeltopia het volgende:
Doordeweeks overdag sowieso vooral lurkend. En zo maar eens op tijd naar bed, want morgen weer vroeg op.quote:Op maandag 15 januari 2024 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen idee
[..]
jij bent ook vooral aan het lurken?
weerwolvenquote:Op maandag 15 januari 2024 22:17 schreef Schakeltopia het volgende:
sinds de livestreams aan zijn doen ze een spelletje waar ik geen zin in heb om te volgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 januari 2024 22:15 schreef Schakeltopia het volgende:
ook BB volger?quote:Op maandag 15 januari 2024 22:17 schreef Schakeltopia het volgende:
sinds de livestreams aan zijn doen ze een spelletje waar ik geen zin in heb om te volgen
mag geen naam hebben, maar soms is een livestream aanknallen wel geinig op de achtergrondquote:
dank je wel.quote:Op maandag 15 januari 2024 22:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dan wens ik jou vast lekker slapen
Nee dat ga ik niet redden nietquote:Op maandag 15 januari 2024 22:31 schreef Dotteke het volgende:
Over de 500 punten jemig Maz dat heeft volgens mij nog niemand gepresteerd
Nu op naar de 600![]()
Je weet het nooitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |