niet teveel hequote:Op maandag 15 januari 2024 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
Zo heb je je pakje paracetamol jaren niet aangeraakt en zo vliegen de paracetemolletjes nu er doorheen
Ach, paracetamol is nog zo erg niet. Toen ik net ontslagen werd uit het ziekenhuis kreeg ik zes stuks oxycodon snelwerkend mee, met een dosering van 1 tot 6 per dag. Toen ik na twee dagen belde om meer kreeg ik er met heel veel pijn en moeite nog tien los, terwijl ik al op eigen kracht op de halve dosering pijnstilling zat van wat er voorgeschreven was. De reactie van de arts was dat ik de overige pijnstilling maar op maximale dosis moest houden en m'n wekker er 's nachts voor moest zetten. Terwijl juist slaap belangrijk is voor genezing. Mongool.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
Zo heb je je pakje paracetamol jaren niet aangeraakt en zo vliegen de paracetemolletjes nu er doorheen
Toen ik ging wandelen begon het hard te sneeuwenquote:Op maandag 15 januari 2024 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ligt geen sneeuw meer. Vanmorgen heel even een dun laagje
Mooi hoor, ik hou der van in de sneeuw wandelen.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:41 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Toen ik ging wandelen begon het hard te sneeuwen
Ik ookquote:Op maandag 15 januari 2024 20:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi hoor, ik hou der van in de sneeuw wandelen.
Deed het in mij gezonde jaren ook altijd, voor er gestrooid ging wordenquote:
niet gevallen toen ?quote:Op maandag 15 januari 2024 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deed het in mij gezonde jaren ook altijd, voor er gestrooid ging worden
Nee, nooit goede laarzen aan met stroeve zoolquote:
Doe maar 500quote:
quote:Op maandag 15 januari 2024 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, nooit goede laarzen aan met stroeve zool
Ja in lichaam gesneden worden is ook een heel andere situatie dan een griep...quote:Op maandag 15 januari 2024 20:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach, paracetamol is nog zo erg niet. Toen ik net ontslagen werd uit het ziekenhuis kreeg ik zes stuks oxycodon snelwerkend mee, met een dosering van 1 tot 6 per dag. Toen ik na twee dagen belde om meer kreeg ik er met heel veel pijn en moeite nog tien los, terwijl ik al op eigen kracht op de halve dosering pijnstilling zat van wat er voorgeschreven was. De reactie van de arts was dat ik de overige pijnstilling maar op maximale dosis moest houden en m'n wekker er 's nachts voor moest zetten. Terwijl juist slaap belangrijk is voor genezing. Mongool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |