Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DJMO op 15-01-2024 20:01:49 ]Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wish grantedquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Heb je goed gedaan is echt veel meer dan 400 punten op een dag.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:58 schreef Mazikeen het volgende:
Whoehoe
En ik heb mijn dag record van 407 verbroken
Nu op naar de 500
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja ik ben er nog tot na BBquote:Op maandag 15 januari 2024 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je goed gedaan is echt veel meer dan 400 punten op een dag.
Nu op naar de 500![]()
![]()
Kijk, we zijn zusjesquote:Op maandag 15 januari 2024 19:58 schreef Mazikeen het volgende:
Whoehoe
En ik heb mijn dag record van 407 verbroken
Ik heb er één en ik ben er trots op
BB is voor 22 uur afgelopen. Ga je daarna nog streamen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow ik dacht tot 22 uur? Ja ik ga zeker streamenquote:Op maandag 15 januari 2024 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
BB is voor 22 uur afgelopen. Ga je daarna nog streamen?
Tot 23 uurDaarna echt slapen
![]()
O je hebt gelijk tot 22 uurquote:Op maandag 15 januari 2024 20:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow ik dacht tot 22 uur? Ja ik ga zeker streamen
Tot 23 uurDaarna echt slapen
Ik moet de tijd goed in de gaten houden om de cos open te doenquote:Op maandag 15 januari 2024 20:05 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Maar streams gaan 21:45 uur live. Dan moet ik op laptop de stream op
Ow jaquote:Op maandag 15 januari 2024 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet de tijd goed in de gaten houden om de cos open te doenIk heb er echt zin in
![]()
![]()
Nog 22 min geduldquote:
Ja het plaatje moest natuurlijk wel bij de TT passen hé?quote:
Wat is dat voor monster die in de lucht hangtquote:Op maandag 15 januari 2024 20:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja het plaatje moest natuurlijk wel bij de TT passen hé?![]()
![]()
Er waren hier Cobra Kai fans?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hooe verzin je zequote:Op maandag 15 januari 2024 20:27 schreef ToT het volgende:
tong80 is nogal gefascineerd door Viola Holt, zodoende!![]()
![]()
Het vliegende spaghetti monsterquote:Op maandag 15 januari 2024 20:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Wat is dat voor monster die in de lucht hangthet geloof dat ik aanhang omdat ik weiger om in een god te geloven
Vliegende spaghetti monsterquote:Op maandag 15 januari 2024 20:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het vliegende spaghetti monsterhet geloof dat ik aanhang omdat ik weiger om in een god te geloven
![]()
![]()
Zo heb je je pakje paracetamol jaren niet aangeraakt en zo vliegen de paracetemolletjes nu er doorheen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
niet teveel hequote:Op maandag 15 januari 2024 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
Zo heb je je pakje paracetamol jaren niet aangeraakt en zo vliegen de paracetemolletjes nu er doorheen![]()
![]()
Het gaat meestal (niet altijd) een beetje stapje voor stapje: ik zoek een plaatje van een bepaald onderwerp en kijk welke een beetje leuk is en kijk waar het plaatje me aan doet denken, en verzin daar wat tekst bij.![]()
![]()
Ach, paracetamol is nog zo erg niet. Toen ik net ontslagen werd uit het ziekenhuis kreeg ik zes stuks oxycodon snelwerkend mee, met een dosering van 1 tot 6 per dag. Toen ik na twee dagen belde om meer kreeg ik er met heel veel pijn en moeite nog tien los, terwijl ik al op eigen kracht op de halve dosering pijnstilling zat van wat er voorgeschreven was. De reactie van de arts was dat ik de overige pijnstilling maar op maximale dosis moest houden en m'n wekker er 's nachts voor moest zetten. Terwijl juist slaap belangrijk is voor genezing. Mongool.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
Zo heb je je pakje paracetamol jaren niet aangeraakt en zo vliegen de paracetemolletjes nu er doorheenIk heb er één en ik ben er trots op
Toen ik ging wandelen begon het hard te sneeuwenquote:Op maandag 15 januari 2024 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ligt geen sneeuw meer. Vanmorgen heel even een dun laagje![]()
![]()
Mooi hoor, ik hou der van in de sneeuw wandelen.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:41 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Toen ik ging wandelen begon het hard te sneeuwenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ookquote:Op maandag 15 januari 2024 20:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi hoor, ik hou der van in de sneeuw wandelen.![]()
![]()
Deed het in mij gezonde jaren ook altijd, voor er gestrooid ging wordenquote:
niet gevallen toen ?quote:Op maandag 15 januari 2024 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deed het in mij gezonde jaren ook altijd, voor er gestrooid ging worden![]()
![]()
Nee, nooit goede laarzen aan met stroeve zoolquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe maar 500quote:
quote:Op maandag 15 januari 2024 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, nooit goede laarzen aan met stroeve zool![]()
![]()
Ja in lichaam gesneden worden is ook een heel andere situatie dan een griep...quote:Op maandag 15 januari 2024 20:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach, paracetamol is nog zo erg niet. Toen ik net ontslagen werd uit het ziekenhuis kreeg ik zes stuks oxycodon snelwerkend mee, met een dosering van 1 tot 6 per dag. Toen ik na twee dagen belde om meer kreeg ik er met heel veel pijn en moeite nog tien los, terwijl ik al op eigen kracht op de halve dosering pijnstilling zat van wat er voorgeschreven was. De reactie van de arts was dat ik de overige pijnstilling maar op maximale dosis moest houden en m'n wekker er 's nachts voor moest zetten. Terwijl juist slaap belangrijk is voor genezing. Mongool.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: