bolognese maken?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:01 schreef KoningWouter het volgende:
Ik zit me te bedenken wat ik vannacht allemaal ga doen.
Wellicht dat ik weer verder ga met mijn factorio game.
Want volgens mij gaat zelfs dit topic uitsterven als @:Harrie weg is.
Heb ik om 17 uur al gehad.quote:
Nee je bent 20kg aangekomen omdat je dat in je kop gepropt hebtquote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:08 schreef KoningWouter het volgende:
Als ik een boer laat proef ik de pasta nog. Dus dat ga ik niet eten nu. Worstenbroodjes wellicht.
Maar ik moet ook een beetje aan mijn pens denken. Ben 20kg aangekomen door medicatie en nu nog eens 5 door stoppen met roken.
Hahaha ja zeker. Maar van die meds krijg je enorme honger. Maar je hebt gelijk uiteindelijk vreet ik het zelf allemaal op.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee je bent 20kg aangekomen omdat je dat in je kop gepropt hebt
Ik ben ook geen voedingsdeskundigequote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:21 schreef KoningWouter het volgende:
Wel goede tips. Ik ben helemaal niet onderlegd qua voeding dus zal me daar eens in gaan verdiepen.
Probleem is nu dat sinds ik als monnik door het leven ga echt niets meer heb om van te genieten behalve eten.
Eigenlijk zou ik dus moeten gaan sporten.
Weer gaan zwemmen zou al een goede zijn. Lekker dagelijks naar het zwembad. Alleen is dat best duur.
Dat is gelul, als je je voedingspatroon aanpast aan de hoeveelheid kCal die je al binnenkrijgt door gerstenat is er niks aan de handquote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:23 schreef KoningWouter het volgende:
En inderdaad bier word je ook moddervet van.
True.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat is gelul, als je je voedingspatroon aanpast aan de hoeveelheid kCal die je al binnenkrijgt door gerstenat is er niks aan de hand
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-01-2024 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Het is ook niet gezond maar heeft wel andere voordelenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
True.
Het dieet is wel belangrijk. Toen ik nog dronk in mijn studententijd vrat ik ook vaak een diagonaaltje bij de FEBO. Dus wat dat betreft heb je gelijk.
Ander argument is wel dat er in bier echt niets gezonds zit. Dus je krijgt wel dezelfde kCal binnen maar wel minder gezond dus.
Geen grens geen grens ik ben in essentie niet persee een slecht mensquote:
volgens mij zijn die net opquote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:32 schreef devzero het volgende:
Zijn er nog hotwings? Ik sla over want ik zit nog vol van de chinees
Voordeel is dat een pilletje vergoed wordt en bier niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het is ook niet gezond maar heeft wel andere voordelenals alternatief voor bepaalde medicijnen ben ik van mening dat het echt gezonder is dan die rommel die ze in zo'n pilletje persen
Zou er echt gruwelijk veel zin in hebben zeg.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:32 schreef devzero het volgende:
Zijn er nog hotwings? Ik sla over want ik zit nog vol van de chinees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |