Wat drink je?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 01:42 schreef Harrie het volgende:
in mijn koelkast staan de paters wel koud
Ja bier, maar wat voor een bier? Of heb je geen lievelings merk?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 01:46 schreef Harrie het volgende:
dat weet inmiddels iedereen hier wel toch
ONZ / Harrie drinkt biertopicquote:Op dinsdag 16 januari 2024 01:51 schreef KoningWouter het volgende:
Maar goed is ook niet heel erg belangrijk.
bolognese maken?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:01 schreef KoningWouter het volgende:
Ik zit me te bedenken wat ik vannacht allemaal ga doen.
Wellicht dat ik weer verder ga met mijn factorio game.
Want volgens mij gaat zelfs dit topic uitsterven als @:Harrie weg is.
Heb ik om 17 uur al gehad.quote:
Nee je bent 20kg aangekomen omdat je dat in je kop gepropt hebtquote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:08 schreef KoningWouter het volgende:
Als ik een boer laat proef ik de pasta nog. Dus dat ga ik niet eten nu. Worstenbroodjes wellicht.
Maar ik moet ook een beetje aan mijn pens denken. Ben 20kg aangekomen door medicatie en nu nog eens 5 door stoppen met roken.
Hahaha ja zeker. Maar van die meds krijg je enorme honger. Maar je hebt gelijk uiteindelijk vreet ik het zelf allemaal op.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee je bent 20kg aangekomen omdat je dat in je kop gepropt hebt
Ik ben ook geen voedingsdeskundigequote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:21 schreef KoningWouter het volgende:
Wel goede tips. Ik ben helemaal niet onderlegd qua voeding dus zal me daar eens in gaan verdiepen.
Probleem is nu dat sinds ik als monnik door het leven ga echt niets meer heb om van te genieten behalve eten.
Eigenlijk zou ik dus moeten gaan sporten.
Weer gaan zwemmen zou al een goede zijn. Lekker dagelijks naar het zwembad. Alleen is dat best duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |