Febo is flink duur geworden tegenwoordig. Als je dan een diagonaaltje doet ben je evenveel kwijt als een uitgebreid diner in een restaurantquote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
True.
Het dieet is wel belangrijk. Toen ik nog dronk in mijn studententijd vrat ik ook vaak een diagonaaltje bij de FEBO. Dus wat dat betreft heb je gelijk.
Ander argument is wel dat er in bier echt niets gezonds zit. Dus je krijgt wel dezelfde kCal binnen maar wel minder gezond dus.
10 jaar langer leven is ook duurquote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Voordeel is dat een pilletje vergoed wordt en bier niet.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Febo is flink duur geworden tegenwoordig. Als je dan een diagonaaltje doet ben je evenveel kwijt als een uitgebreid diner in een restaurant
Ja dat merk ik bij mijn bezorg kraam ook. 25 euro voor de full monty ben je wel kwijt voor kwaliteit.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Febo is flink duur geworden tegenwoordig. Als je dan een diagonaaltje doet ben je evenveel kwijt als een uitgebreid diner in een restaurant
Maar wel waardevol hopelijk. Hoop in elk geval dat de komende tien jaar beter worden dan de afgelopen tien jaar.quote:
Ja maar de Febo is op de een of andere manier belachelijk duur geworden vergeleken met andere snackbarsquote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat merk ik bij mijn bezorg kraam ook. 25 euro voor de full monty ben je wel kwijt voor kwaliteit.
Ben bijna op de helft want ik word er minimaal 100 heb ik besloten dus we gaan het zienquote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar wel waardevol hopelijk. Hoop in elk geval dat de komende tien jaar beter worden dan de afgelopen tien jaar.
Ah ja dat weet ik niet. Woon niet meer in de stad waar de FEBO zit. Vroeger wel. Toen was dat nog goed te betalen. Een eurotje voor een snack was gewoon heel normaal.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar de Febo is op de een of andere manier belachelijk duur geworden vergeleken met andere snackbars
Dan doe ik met je mee.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ben bijna op de helft want ik word er minimaal 100 heb ik besloten dus we gaan het zien
de supermarkten zijn ook belachelijk duur geworden met verse producten maar dat zijn we normaal gaan vinden.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar de Febo is op de een of andere manier belachelijk duur geworden vergeleken met andere snackbars
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
de supermarkten zijn ook belachelijk duur geworden met verse producten maar dat zijn we normaal gaan vinden.
Ik ga nu ff slapen want dan hele nachten wakker ben ik ook normaal gaan vinden maar dat is niet optimaal gebleken
3 euro voor kroketquote:Op dinsdag 16 januari 2024 02:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja dat weet ik niet. Woon niet meer in de stad waar de FEBO zit. Vroeger wel. Toen was dat nog goed te betalen. Een eurotje voor een snack was gewoon heel normaal.
Wat kost dat tegenwoordig dan?
Je heb gelijkquote:Op dinsdag 16 januari 2024 03:15 schreef KoningWouter het volgende:
Ja ik ook hoor.
Maar na 15 uur op een dag moet je op een gegeven moment zeggen dat het genoeg is.
Zit nu te twijfelen of ik nog een koffie neem of toch nog ff op bed ga liggen. Denk dat het de koffie wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |