SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
OKquote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
al je mij weg wilt hebben. Dan ga ik vooral niet weg![]()
Ach jaquote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:39 schreef hemarookworst het volgende:
Is nogal paupertv wat je opnoemt![]()
ja daarom, maar kijk wie poostquote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:39 schreef hemarookworst het volgende:
Is nogal paupertv wat je opnoemt![]()
Beter leuke tv dan een oude brombeer die jankt om puntenquote:Die ligt naast mij te slapenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:41 schreef chufi het volgende:
Die Spaanse man van je ? Zie je die nog wel eens of zit ie bij zn ouders op Tenerife?![]()
Net seks gehad![]()
Jammer he
[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2024 00:43:27 ]![]()
Ik heb in ieder geval geneuktquote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:45 schreef chufi het volgende:
Man man neuken boleken en fokken tegelijk ... deze maand is yours ... wel verneukt![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2024 00:46:03 ]![]()
Nou hema veel plezier met je biertje en de oude norse man ala chufi. Ik ga slapen naast mijn Spaanse man, waarvan zijn ouders gewoon in Nederland wonen
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2024 00:51:41 ]![]()
Hema en ik roken nietquote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:50 schreef chufi het volgende:
En vast met een peuk en een pilske erbij ook nog ..![]()
![]()
Ik rook ook nietOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Kan je nog wel slapen met al die monster energyquote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:50 schreef Mazikeen het volgende:
Nou hema veel plezier met je biertje en de oude norse man ala chufi. Ik ga slapen naast mijn Spaanse man, waarvan zijn ouders gewoon in Nederland wonen
Uw ADH vitamine Worst
Ja ik ben vet moequote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan je nog wel slapen met al die monster energy![]()
![]()
ja ook wel tijd ff voor eentjequote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:50 schreef chufi het volgende:
En vast met een peuk en een pilske erbij ook nog ..
Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben onrustigOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja dat weet ik dus niet.
Mijn benen willen bewegenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
beetje adrenaline door iets gekregen ofzo?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja dat weet ik dus niet.
Mijn benen willen bewegenDo what you love, love what you do!![]()
Haha zou kunnenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Snap ik welOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik heb dus net ff die laatste avatar film gekeken eindelijk eens.
Het verhaal was natuurlijk weer matig, maargoed het is wel mooi gemaakt
Gewoon dit doenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja dat weet ik dus niet.
Mijn benen willen bewegen
Uw ADH vitamine Worst
Maar ja. Ik ga slapen pak alsjeblieft puntjes ipv die flapdrolquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2024 00:58:41 ]![]()
haha tot zoquote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Maar ja. Ik ga slapen pak alsjeblieft puntje ipv die flapdrol
Komt goed MaziOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Generation ZOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
lekker slape!!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:01 schreef Xilia het volgende:
Have fun nog skatties![]()
Ik moet al lang slapen
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
De doifOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
dan ben je een boomerquote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet niet echt welke generatie ik onder val eigenlijk?Uw ADH vitamine Worst
Mensen die nagels knippen in de treinOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Mensen die nagels knippen in de trein
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Twee Scandinavische landen grenzen aan RuslandOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
neeh zit ik toch ff na maar van "83? waar val ik dan onder, nog ook geen generatie X denk?quote:
net ervoor?Do what you love, love what you do!![]()
millenial?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:06 schreef kree het volgende:
[..]
neeh zit ik toch ff na maar van "83? waar val ik dan onder, nog ook geen generatie X denk?
net ervoor?Uw ADH vitamine Worst
SwedenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ja beetje denk ik ik, mss net wat ervoor, maar volgens mij was er nog niet zo spraak toen van generatie XYZ enxo. Maar denk dat ze dat zo omschrijven ja.quote:
Beste generatie, nog niet helemaal verziekt door alle mobieltjes en internet shit vanuit jeugd dus
ik had mijn eerste mobieltje op mijn 16e pas en die kon alleen sms sturen. voor kwartje.
Eigenlijk denk niet eens dat dat zo verkeerd was....?Do what you love, love what you do!![]()
eigenlijk he en mss moet ik maar naar 40+ SC daarvoor hoor, want denk dat de jeugd nu aardig verpest is door al dat continu info in handbereik te hebben en social media.
En ik zeg niet dat het slecht is, want het is ook onwijs handig, maar damn. ik kom aardig mee ermee nog ook met jongere collega's wel.
Maar ik merk soort van al, van schiet eens op ouwe, hup mobiel erbij eerste resultaat op google is waarheid. En niet altijd klopt dat dus toch... hahaha
naja het verbaasd me niet dat er meer overspannen raken enzo en dat komt mede daardoor denk ik dan.Do what you love, love what you do!![]()
het hoeft allemaal niet meer zo perfect, gewoon iets wat er op lijkt keuren we ook goed en doorrrrrrr![]()
![]()
hmmms, soms is het goed dat er dan iemand bij is die mss iets meer ervaring heeft in de praktijk als alleen van google denk ik dan maar.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:23 schreef Harrie het volgende:
het hoeft allemaal niet meer zo perfect, gewoon iets wat er op lijkt keuren we ook goed en doorrrrrrr
eigenlijk kom ik uit een mooie generatie wel denk ik dan, want ook nog het "ouderwetse" meegemaakt maar ook de hele overgang naar het nieuwe. Beetje precies in die tijd dat ik school enzo afmaakte. Dus beetje van beide gekregen nog wel.
Nu en denk hier ook een hoop, weten niet beter dat je een mobieltje hebt. Maar ik ken de tijd ook nog wel zonder.
het heeft voor en nadelen trouwens denk ik.Do what you love, love what you do!![]()
Google is tegenwoordig zwaar kut omdat hun AI algoritme gaat bepalen wat ik bedoelde en de resultaten zijn echt compleet waardeloos en kansloos tegenwoordigquote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:25 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms, soms is het goed dat er dan iemand bij is die mss iets meer ervaring heeft in de praktijk als alleen van google denk ik dan maar.
Niet als je iets wil gaan kopen ofzo dan klopt het vaak wel aardig maar als je iets specifieks zoekt dan slaan de results nergens op vaak.![]()
En uiteindelijk ben ik ook weer verpest door mobiel, ook al had ik op latere leeftijd pas mobielUw ADH vitamine Worst
klopt plus dat de meeste eerste die je tegenkomt al dan niet handig betaalde advertenties zijn eigenlijk waarvan de vraag nog maar is of het eigenlijk wel klopt of dat het een willekeurig pruts bedrijf is die een tekst erop zet die lijkt goeie info te geven maar die dan toch niet echt klopt.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
Google is tegenwoordig zwaar kut omdat hun AI algoritme gaat bepalen wat ik bedoelde en de resultaten zijn echt compleet waardeloos en kansloos tegenwoordig
Niet als je iets wil gaan kopen ofzo dan klopt het vaak wel aardig maar als je iets specifieks zoekt dan slaan de results nergens op vaak.Do what you love, love what you do!![]()
hou oud was jij? je eerste mobiel?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:28 schreef hemarookworst het volgende:
En uiteindelijk ben ik ook weer verpest door mobiel, ook al had ik op latere leeftijd pas mobielDo what you love, love what you do!![]()
zo'n mobiel is gewoon eigenlijk puur stress als je er niet goed mee om kan gaan.
Waar ben je?
waarom reageer je niet?
heb je 10 minuten geleden al iets gevraagd?
dat soort shit is gewoon ongezond.![]()
yupquote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:30 schreef Harrie het volgende:
zo'n mobiel is gewoon eigenlijk puur stress als je er niet goed mee om kan gaan.
Waar ben je?
waarom reageer je niet?
heb je 10 minuten geleden al iets gevraagd?
dat soort shit is gewoon ongezond.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb nog wat wat me onwijs opvalt.... en moeten jullie zeggen maar of het herkenbaar is.
Soms in pauzes he en zitten we met jongeren en ouderen enzo wel eens in de pauze en dan valt het gesprek soms soort van stil.
het is echt en ik zweer het je, alsof een peuk opsteken, dat ze nu dan allemaal mobieltjes pakken en daar op gaan zitten kijken.....?
Niks onwijs boeiends erop wss, maar het valt me op en doe het zelf ook nog
Beetje soort van stilte vermijden ofzo en als je je mobiel pakt dan is het soort ok ofzo?
herkenbaar?Do what you love, love what you do!![]()
nou plus minus ongeveer zelfde als ik denk, dus je herkend t dan wel wat ik zegquote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik was 17 ofzo maar toen moest je eerst nog kijken of je bereik had als je wilde gaan bellen
Nee, wij gaan meestal een stukje wandelen met de collega's en dan praten wij gewoon met elkaar en dan is het uitzondering als er een telefoon in beeld komt maar dat is dan omdat er iemand gebeld wordt![]()
![]()
ja ok wij doen dat wandelen dan niet natuurlijk, want doen we de hele dag onder werk al. dus het is echt ff zitten aan tafel in kantine. btw dat is wel een goed idee, maar denk niet dat er veel zin in hebben als ze al de hele dag bezig zijn bij ons. dat is namelijk de hele dag al heen en weer en sjouwen, dus willen liever ff zitten dan.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:36 schreef Harrie het volgende:
Nee, wij gaan meestal een stukje wandelen met de collega's en dan praten wij gewoon met elkaar en dan is het uitzondering als er een telefoon in beeld komt maar dat is dan omdat er iemand gebeld wordt
maar ik doe het ook wel hoor als ik geen zin heb in mensen, gewoon lekker op mobiel gaan zitten staren dan laten ze je met rust![]()
![]()
Goh, dat is niet een eenduidig antwoord op te gevenquote:Toen ik een jaar of 9/10 was begon mobieltjes wel gemeengoed te worden. Kreeg er 1 rond mijn 12e. Maar die had ik nooit bij me. Op mijn 17e ofzo pas begon ik het te gebruiken
Uw ADH vitamine Worst
nouja dat is precies wat ik bedoel, opzich heel verkeerd is het niet trouwens? zeg ook niet dat er dan wat raars aan is.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:41 schreef Harrie het volgende:
maar ik doe het ook wel hoor als ik geen zin heb in mensen, gewoon lekker op mobiel gaan zitten staren dan laten ze je met rust
Maar viel me zo op? het is toch anders als "vroeger" hoewel pakte ze mss krantje ofzo nog wel, zelfde idee andere manier.Do what you love, love what you do!![]()
ben je jaartje of 4 jonger denk?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Goh, dat is niet een eenduidig antwoord op te gevenToen ik een jaar of 9/10 was begon mobieltjes wel gemeengoed te worden. Kreeg er 1 rond mijn 12e. Maar die had ik nooit bij me. Op mijn 17e ofzo pas begon ik het te gebruiken
Zeg is geboortejaar?Do what you love, love what you do!![]()
ik ben van 1975 dus toen ik klein was had echt niemand een GSM en wij moesten naar binnen als de lantaarnpalen aan gingen![]()
![]()
Na val Berlijnse muur maar nog voor Bijlmerrampquote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:43 schreef kree het volgende:
[..]
ben je jaartje of 4 jonger denk?
Zeg is geboortejaar?Uw ADH vitamine Worst
euhm dat is een aardig groot aantal jaren ouwequote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Na val Berlijnse muur maar nog voor Bijlmerramp. hahaha
bijlmerramp was dat toen daar iemand een piano bestelde en ze een vleugel kwamen bezorgenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Na val Berlijnse muur maar nog voor Bijlmerramp![]()
![]()
Toen ik een jaar of 8 was kreeg ik op m’n donder omdat de lichten al aan waren toen ik thuiskwam. Had niet door hoe laat het was. Was met twee vriendjes blijven hangen op de speelgoedafdeling van de V&D (koopavond).quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:45 schreef Harrie het volgende:
ik ben van 1975 dus toen ik klein was had echt niemand een GSM en wij moesten naar binnen als de lantaarnpalen aan gingen
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
kleinigheidje ouwequote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 8 was kreeg ik op m’n donder omdat de lichten al aan waren toen ik thuiskwam. Had niet door hoe laat het was. Was met twee vriendjes blijven hangen op de speelgoedafdeling van de V&D (koopavond).![]()
![]()
Val van de muur: 1989quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:46 schreef kree het volgende:
[..]
euhm dat is een aardig groot aantal jaren ouwe. hahaha
Vliegtuigramp in de Bijlmer: 1992
Ja, echt een aardig groot aantal jaren![]()
Een week later kreeg ik een horloge caudeau. Kon ik nooit meer te laat thuiskomen.quote:
ik zat er tijdje terug nog over te kijken die hele ramp daar, maar dat was ook nog een aardige "cover-up" incl de Nederlandse regering. volgens mij is het nog steeds niet duidelijk wat daar nu gebeurde of gebeurt was, ja dat dat vliegtuig neerstorte erin ok en weet het nog wel op het nieuws.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
bijlmerramp was dat toen daar iemand een piano bestelde en ze een vleugel kwamen bezorgen
Wat erin zat, hmmmmmmmm geheimzinnig.Do what you love, love what you do!![]()
Dan was ik ook ouder voor ik mijn eerste GSM had denk ikwas denk ik wel 19 voor ik mijn eerste mobiel had.
![]()
nou aangezien ik met de val van berlijnse muur dan 6 was....tsja niet zo echt van meegekregen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Val van de muur: 1989
Vliegtuigramp in de Bijlmer: 1992
Ja, echt een aardig groot aantal jaren
Die Bijlmer ramp herinner ik me dan wel weer. maargoed tis beetje relatief he, zo oud was ik toen nog niet.Do what you love, love what you do!![]()
Je krijgt ook een hele grote piemel van vaccinaties, toch?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 23:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Whaha what? Het wordt steeds gekker hier.
* devzero checkt...
Nee, ook een fabeltje dus. Voor niets mijn booster shot gekregen afgelopen weekend![]()
Ja wishfull thinkingquote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Een week later kreeg ik een horloge caudeau. Kon ik nooit meer te laat thuiskomen.dat heeft een positieve bijdrage geleverd gok ik
![]()
![]()
Zover ik me kan herinneren daarna nooit meer veel te laat thuisgekomen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja wishfull thinkingdat heeft een positieve bijdrage geleverd gok ik
Ik heb weer genoten van de voorbeschouwing van PSVOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Worden vliegend kampioen dit seizoenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb weer genoten van de voorbeschouwing van PSV![]()
Ik lig in bed naar hoest mezelf de hele tijd wakker.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
PSV?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb weer genoten van de voorbeschouwing van PSV
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:01 schreef Ply_ het volgende:
[..]
Worden vliegend kampioen dit seizoen
Ik geniet echt van onze mede-fokker in dit filmpje.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Kut is dat, want door het hoesten irriteer je je keel en ga je nog meer hoesten. Heb je niets wat de hoest kan onderdrukken?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik lig in bed naar hoest mezelf de hele tijd wakker.![]()
Ik heb nog wel een paar oxycodon en een strip codeine in huis.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Kut is dat, want door het hoesten irriteer je je keel en ga je nog meer hoesten. Heb je niets wat de hoest kan onderdrukken?
Codeïne Paracetamol, maar moet je maar net hebbenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Kut is dat, want door het hoesten irriteer je je keel en ga je nog meer hoesten. Heb je niets wat de hoest kan onderdrukken?![]()
Met mijn astma blijkt codeïne geen goed idee te zijn.
Maar goed.
We tutteren maar doorOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik had altijd het probleem dat ik altijd de laatste was ook als ik wel een tijdstip mee kreeg dat ik thuis moest zijnquote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zover ik me kan herinneren daarna nooit meer veel te laat thuisgekomen.![]()
![]()
Voor mijn dochtertje had ik een siroop met dextromethorfan. Dat werkte wel redelijk.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Met mijn astma blijkt codeïne geen goed idee te zijn.
Maar goed.
We tutteren maar door![]()
werkt nu niet meerquote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor mijn dochtertje had ik een siroop met dextromethorfan. Dat werkte wel redelijk.![]()
![]()
En ik krijg ook geen statiegeld als ik het terug breng bij de winkelquote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
lege flessen heb ik zo'n hekel aan![]()
![]()
Vandaar die biertap bij jou thuis?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
lege flessen heb ik zo'n hekel aanProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nee ben blikjes gaan drinkenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vandaar die biertap bij jou thuis?![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-01-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Mazikeen / 2843 / +359 / +10 / 3354 / 4074
2. Harrie / 1610 / +157 / +13 / 809 / 1319
3. Mickytjuh / 684 / +39 / +10 / 630 / 866
4. KillemWieft / 527 / +34 / +6 / 235 / 428
5. mario390 / 379 / +52 / +0 / 366 / 606
6. _UserName_ / 344 / +0 / +0 / 133 / 230
7. Tjalala / 341 / +0 / +0 / 420 / 611
8. chufi / 302 / +20 / +2 / 136 / 246
9. devzero / 295 / +19 / +3 / 389 / 547
10. hemarookworst / 261 / +6 / +4 / 482 / 688
11. ToT / 229 / +43 / +0 / 484 / 664
12. kree / 200 / +0 / +13 / 250 / 363
13. DerRabbit / 186 / +16 / +0 / 508 / 602
14. DJMO / 177 / +22 / +0 / 276 / 379
15. Dr.Mikey / 174 / +15 / +3 / 173 / 277
16. Ply_ / 147 / +2 / +1 / 195 / 260
17. KoningWouter / 137 / +17 / +0 / 114 / 185
18. ieniminimuis / 121 / +24 / +0 / 386 / 481
19. Fogel / 121 / +1 / +0 / 226 / 340
20. bondage / 108 / +95 / +0 / 38 / 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Deze man had ook een café. En draagt altijd kisten.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:28 schreef Harrie het volgende:
toen wij een cafe hadden uiteraard wel een tap maar dat hoeft van mij niet meer
Ben jij toevallig Marco K?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik draag alleen kisten en had een cafequote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deze man had ook een café. En draagt altijd kisten.
[ afbeelding ]
Ben jij toevallig Marco K?![]()
geen Marco![]()
![]()
Beetje dealen en handelen in tasers en zo, toch?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:34 schreef Harrie het volgende:
Ik heb geen idee wat kroon tegenwoordig allemaal doet
Ja en af en toe een klein opstootje is dan goed voor de handelquote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Beetje dealen en handelen in tasers en zo, toch?![]()
![]()
Hoorde net dat de vader van een vriend vandaag is overleden. Die gozer heeft geen geluk. Vorig jaar zijn zus en een paar jaar geleden zijn moeder. Zijn familie woont in Italië, dus die zal wel een paar weken daar zitten om dingen te regelen. Bijwerkingen van ouder worden
[ Bericht 1% gewijzigd door devzero op 13-01-2024 02:54:57 ]![]()
Minder....quote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:42 schreef devzero het volgende:
Hoorde net dat de vader van een vriend vandaag is overleden. Die gozer heeft geen geluk. Vorig jaar zijn zus en een paar jaar geleden zijn zus. Zijn familie woont in Italië, dus die zal wel een paar weken daar zitten om dingen te regelen. Bijwerkingen van ouder worden![]()
Sterkte kerelDo what you love, love what you do!![]()
Sommige mensen hebben daar inderdaad heel veel pech meequote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:42 schreef devzero het volgende:
Hoorde net dat de vader van een vriend vandaag is overleden. Die gozer heeft geen geluk. Vorig jaar zijn zus en een paar jaar geleden zijn zus. Zijn familie woont in Italië, dus die zal wel een paar weken daar zitten om dingen te regelen. Bijwerkingen van ouder worden![]()
![]()
Slecht idee om bier te drinken had al lichtjes hoofdpijnUw ADH vitamine Worst
Kan er iemand wat aan het rare weer doen? Het is buiten nu 23 graden. En morgen rond dezelfde tijd zou het 7 worden![]()
Soms gaat het goed en soms niet. Verkeerd gegokt dusquote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:00 schreef hemarookworst het volgende:
Slecht idee om bier te drinken had al lichtjes hoofdpijn![]()
![]()
verhuizen?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:00 schreef devzero het volgende:
Kan er iemand wat aan het rare weer doen? Het is buiten nu 23 graden. En morgen rond dezelfde tijd zou het 7 wordenDo what you love, love what you do!![]()
Fahrenheit?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:00 schreef devzero het volgende:
Kan er iemand wat aan het rare weer doen? Het is buiten nu 23 graden. En morgen rond dezelfde tijd zou het 7 worden![]()
![]()
Denk dat je niet genoeg gedronken hebtquote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:00 schreef hemarookworst het volgende:
Slecht idee om bier te drinken had al lichtjes hoofdpijn![]()
![]()
niet zo aanstellen stel pussies.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Soms gaat het goed en soms niet. Verkeerd gegokt dusDo what you love, love what you do!![]()
Dosis verhogen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:00 schreef hemarookworst het volgende:
Slecht idee om bier te drinken had al lichtjes hoofdpijnProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
wou keelpijn dempen, dat is redelijk gelukt. Nu koppijn voor terugquote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Soms gaat het goed en soms niet. Verkeerd gegokt dus![]()
Uw ADH vitamine Worst
Geen idee waarom ik zo kapot ben, heb flink doorgeslapenUw ADH vitamine Worst
hahahahahahahaha scherp Devquote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig drink jij ons allemaal eruit.![]()
![]()
denk t wel nog steeds, maar doe dat soort dingen niet meer zoveel nuquote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig drink jij ons allemaal eruit.
Doorslapen ipv doorsnuiven.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:03 schreef hemarookworst het volgende:
Geen idee waarom ik zo kapot ben, heb flink doorgeslapen
lieve schat,quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:03 schreef kree het volgende:
[..]
denk t wel nog steeds, maar doe dat soort dingen niet meer zoveel nu
Jij lult alsof je een bejaarde ouwe gek bent, denkt dat je imuum bent voor alcohol en snapt de jongere generaties niet. Mijn advies is: Ga op tijd naar bed en probeer wat minder van die drugs te pakken![]()
![]()
Ook jij wordt een dagje ouderquote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:03 schreef hemarookworst het volgende:
Geen idee waarom ik zo kapot ben, heb flink doorgeslapen![]()
![]()
hohoho, wil ff dingetje wel duidelijk zeggen, ik weet niet wie en wat al die drugs doen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
lieve schat,
Jij lult alsof je een bejaarde ouwe gek bent, denkt dat je imuum bent voor alcohol en snapt de jongere generaties niet. Mijn advies is: Ga op tijd naar bed en probeer wat minder van die drugs te pakken
Maar ik heb nooit meer drugs gehad of genomen behalve alcohol....
En gezien mijn verleden is het ook maar goed dat ik het niet eens probeer ook, want zou gelijk verslaafd zijn. Alcohol was al een probleem nl. en meer als wat je zou denken wat het is.
maargoed ik denk dat is onder controle, ik wil niet eens iets anders proberen hoen nieuwsgierig ik ook wel ben ernaar.
maarre is beetje no way voor mij gewoon om mezelf maar te beschermen.Do what you love, love what you do!![]()
dat is niet eens de reden, ben weer aan het flirten met een verkoudheid of zoquote:Uw ADH vitamine Worst
Oke Duidelijkquote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:09 schreef kree het volgende:
[..]
hohoho, wil ff dingetje wel duidelijk zeggen, ik weet niet wie en wat al die drugs doen.
Maar ik heb nooit meer drugs gehad of genomen behalve alcohol....
En gezien mijn verleden is het ook maar goed dat ik het niet eens probeer ook, want zou gelijk verslaafd zijn. Alcohol was al een probleem nl. en meer als wat je zou denken wat het is.
maargoed ik denk dat is onder controle, ik wil niet eens iets anders proberen hoen nieuwsgierig ik ook wel ben ernaar.
maarre is beetje no way voor mij gewoon om mezelf maar te beschermen.![]()
dat is altijd de laatste optie bij mij maar als ik jou zo lees wel de bestequote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:11 schreef hemarookworst het volgende:
hete douche en naar bed gaan dan maar
tot straks Hema![]()
Oh, dat klinkt aannemelijker. Beterschap alvastquote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat is niet eens de reden, ben weer aan het flirten met een verkoudheid of zo![]()
Zo slecht voor je huid.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:11 schreef hemarookworst het volgende:
hete douche en naar bed gaan dan maar
vraag me wel eens af, want bv mn zusje doet ook wel eens drugs enzo en kweet niet heb er niet opzicht wat tegen want snap het.
Maar voor een keertje ofzo..... dat in de hand houden is mss wel lastig?
Ik weet het niet he? ik durf het voor mezelf niet aan want weet dat ik speel met vuur dan.
Maar mss kan dat voor jullie wel gewoon?Do what you love, love what you do!![]()
Niet aan beginnen. Niet iedereen kan er zo goed mee omgaan als ik.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:13 schreef kree het volgende:
vraag me wel eens af, want bv mn zusje doet ook wel eens drugs enzo en kweet niet heb er niet opzicht wat tegen want snap het.
Ik weet het niet he? ik durf het voor mezelf niet aan want weet dat ik speel met vuur dan.
Maar mss kan dat voor jullie wel gewoon?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Geen idee wat jou zus allemaal doetquote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:13 schreef kree het volgende:
Maar mss kan dat voor jullie wel gewoon?en nee ik ga daar niet over speculeren want dan krijgen we heel vreemde dingen ben ik bang
![]()
![]()
nouja mijn gedachte dus ook?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niet aan beginnen. Niet iedereen kan er zo goed mee omgaan als ik.
voor mij zou het echt slecht zijn hahah en heb de mazzel het ook nog gewoon dus nooit gedaan te hebben. dus beter hou ik dat wss zo. maar dat is voor mij persoonlijk hoor. wmb snuiven jullie je gek of weet ik veel wat. als je ernaar mee om kunt gaan he, ik kan het niet
Hihi lol mss gewoon wss gwn niet doenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:16 schreef kree het volgende:
[..]
nouja mijn gedachte dus ook?
voor mij zou het echt slecht zijn hahah en heb de mazzel het ook nog gewoon dus nooit gedaan te hebben. dus beter hou ik dat wss zo. maar dat is voor mij persoonlijk hoor. wmb snuiven jullie je gek of weet ik veel wat. als je ernaar mee om kunt gaan he, ik kan het niet![]()
owh nou niks eiteems hoor, weet wel beetje van paddo dingen of xtc Mdma enzo. maar ok de hele details krijg ik niet natuurlijk. maar vond het wel vet. Hahaha maar zijn wat uitzondering dingen van dr. voor de rest functioneert ze gewoon heel ok, dus maak me daar geen zorgen over verder. wmb prima.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Geen idee wat jou zus allemaal doeten nee ik ga daar niet over speculeren want dan krijgen we heel vreemde dingen ben ik bang
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:16 schreef kree het volgende:
[..]
nouja mijn gedachte dus ook?
voor mij zou het echt slecht zijn hahah en heb de mazzel het ook nog gewoon dus nooit gedaan te hebben. dus beter hou ik dat wss zo. maar dat is voor mij persoonlijk hoor. wmb snuiven jullie je gek of weet ik veel wat. als je ernaar mee om kunt gaan he, ik kan het niet![]()
![]()
Pics van je zusjequote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:18 schreef kree het volgende:
[..]
owh nou niks eiteems hoor, weet wel beetje van paddo dingen of xtc Mdma enzo. maar ok de hele details krijg ik niet natuurlijk. maar vond het wel vet. Hahaha maar zijn wat uitzondering dingen van dr. voor de rest functioneert ze gewoon heel ok, dus maak me daar geen zorgen over verder. wmb prima.![]()
xtc/mdma is niet meteen heel erg verslavend volgens mij maar sommige mensen die raken overal verslaagd aan dus ik zeg niksquote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:18 schreef kree het volgende:
[..]
owh nou niks eiteems hoor, weet wel beetje van paddo dingen of xtc Mdma enzo. maar ok de hele details krijg ik niet natuurlijk. maar vond het wel vet. Hahaha maar zijn wat uitzondering dingen van dr. voor de rest functioneert ze gewoon heel ok, dus maak me daar geen zorgen over verder. wmb prima.![]()
![]()
Dat kan wel maar dat wil je niet dat zijn 2 verschillende dingenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:20 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ze is leuk, maarja kan geen pics zo sturen he....![]()
![]()
Gewoon onder een spoiler doenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:20 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ze is leuk, maarja kan geen pics zo sturen he....![]()
Figuren die zoveel lachgas gebruiken dat ze een dwarslaesie krijgen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
xtc/mdma is niet meteen heel erg verslavend volgens mij maar sommige mensen die raken overal verslaagd aan dus ik zeg niks
ja en dat doet niet meer dan ff geen zuurstof in je bovenkamer kun je nagaan.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Figuren die zoveel lachgas gebruiken dat ze een dwarslaesie krijgen.
Beter gewoon een verstandige genieter
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2024 03:25:42 ]![]()
ja waar hahahaquote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat kan wel maar dat wil je niet dat zijn 2 verschillende dingenDo what you love, love what you do!![]()
definieer dat? verstandige genieter ben je als?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
ja en dat doet niet meer dan ff geen zuurstof in je bovenkamer kun je nagaan.
Beter gewoon een verstandige genieter
Ik weet niet hoor en praat over me zelf dan, die grens is bij mij heel klein tussen nog ok en niet ok.Do what you love, love what you do!![]()
Het is nooit verstandigquote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:28 schreef kree het volgende:
[..]
definieer dat? verstandige genieter ben je als?
Ik weet niet hoor en praat over me zelf dan, die grens is bij mij heel klein tussen nog ok en niet ok.laten we het daar maar op houden
Ik bedenk altijd wat heb ik afgelopen tijd gedaan, wat moet ik morgen, overmorgen etc ben ik een beetje fit heeft er niemand last van behalve ikzelf etc en dan doe ik alles wat god verboden heeft hahahahahaha![]()
mjah wat je zegt is heel herkenbaar dus ook voor mij.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het is nooit verstandiglaten we het daar maar op houden
Ik bedenk altijd wat heb ik afgelopen tijd gedaan, wat moet ik morgen, overmorgen etc ben ik een beetje fit heeft er niemand last van behalve ikzelf etc en dan doe ik alles wat god verboden heeft hahahahahaha
het is trouwens wel een verschil met jaren hiervoor hoor (voor wie het verhaal heeft gelezen). want toen functioneerde ik niet meer zonder alcohol, enne ok dan ben je eigenlijk al veels te ver.
gelukkig met beetje doorzetting kom je daar ook wel overheen weer. dus voor mij nu alleen nog drinken als t ff kan en zeker nooit meer iets als ik nog moet ga rijden met auto, ook niet eentje....... dat heb ik voor mezelf wel vast gezet.Do what you love, love what you do!![]()
je moet er ook niet over na gaan denken of het nog wel kan als je al gebruikt hebt want dan is het antwoord altijd Ja hoor, kan wel![]()
![]()
klopt, maar met iets drinken en nog rijden heb ik wel een dikke streep onder gezet, van nooit meer, want de ellende. en ben er nog niet vanaf trouwens hoor nu......quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:39 schreef Harrie het volgende:
je moet er ook niet over na gaan denken of het nog wel kan als je al gebruikt hebt want dan is het antwoord altijd Ja hoor, kan wel
dus kost me nog een keer geld en bloedproef en hele psych onderzoek en weet niet eens of ik er daarna ervan af ben. 5 jaar verder onderhand al.......
dus naja, het is mij het niet meer waard, ik heb mijn lesje geleerd wel met dat..Do what you love, love what you do!![]()
nou ik wil die discussie niet eens eigenlijk nog een keer doen, maar als je kijkt wat ik kreeg aan justitie straf en CBR kosten er nog bij...quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:43 schreef Harrie het volgende:
ja je mag tegenwoordig helemaal niks meer
en ok was op taakstraf en hoorde de andere verhalen ook, ja iemand neergestoken enzo blabla. alsof het normaal is. en kwamen met nog veel minder weg als ik had..... ja wtf. helaas is het hoofdstuk nog niet dicht in mijn verhaal want moet nog weet ik hoeveel dokken naar CBR. beetje onrecht is het wel wmb. maarja. denk er over wat je wil.Do what you love, love what you do!![]()
Maar uiteindelijk heeft het wel je ogen geopend en van die shit af geholpen, toch? Dat lijkt me elke cent wel waard.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:46 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik wil die discussie niet eens eigenlijk nog een keer doen, maar als je kijkt wat ik kreeg aan justitie straf en CBR kosten er nog bij...
en ok was op taakstraf en hoorde de andere verhalen ook, ja iemand neergestoken enzo blabla. alsof het normaal is. en kwamen met nog veel minder weg als ik had..... ja wtf. helaas is het hoofdstuk nog niet dicht in mijn verhaal want moet nog weet ik hoeveel dokken naar CBR. beetje onrecht is het wel wmb. maarja. denk er over wat je wil.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik ga er een topic over maken denk,,,, vraag aan iemand alles die een taakstraf heeft gehad...Do what you love, love what you do!![]()
waar en is ook zo, maar dat is niet door justitie opzich of CBR, maar omdat er toevallig goeie hulpverlening was hier waar ik terecht kon . dank aan hun btw want had dat nodig.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk heeft het wel je ogen geopend en van die shit af geholpen, toch? Dat lijkt me elke cent wel waard.Do what you love, love what you do!![]()
ja alcohol is echt rommelquote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk heeft het wel je ogen geopend en van die shit af geholpen, toch? Dat lijkt me elke cent wel waard.![]()
![]()
weet niet is dat topic er nog? van vraag alles wat je wil? Ik wil wel ff vertellen over taakstraf enzoDo what you love, love what you do!![]()
jullie niet, mss anderen wel? geen idee, het is iig een ander onderwerp weer ff voor zoiets.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Nee joh, laat gaan. Gaat een hoop gezeik geven.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:48 schreef kree het volgende:
ik ga er een topic over maken denk,,,, vraag aan iemand alles die een taakstraf heeft gehad...Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
zal ik dan vertellen van die keer dat ik meegenomen werd voor zware mishandeling en poging tot doodslag en dat ik daar gewoon moest blijven slapen![]()
![]()
denk je? ik denk mss willen mensen wel weten hoe het echt gaat ook zo? ipv van wat ze denken als het is? kan nu al vertellen het is anders.....quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee joh, laat gaan. Gaat een hoop gezeik geven.
ijsah ik ben niet zo ban voor kritiek opzich hoor, weet wat ik gedaan heb en alles en ok. dus ik heb er geen problemen mee. als er drama is komt het niet van mij iig.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:55 schreef Harrie het volgende:
zal ik dan vertellen van die keer dat ik meegenomen werd voor zware mishandeling en poging tot doodslag en dat ik daar gewoon moest blijven slapen![]()
Wat is er gebeurd?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Of die keer dat ik opgepakt werd voor openbare dronkenschap omdat ik uit reflex een agent tegen de grond aan werkte![]()
![]()
op naar de politie rechter denk dan?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:57 schreef Harrie het volgende:
Of die keer dat ik opgepakt werd voor openbare dronkenschap omdat ik uit reflex een agent tegen de grond aan werkteDo what you love, love what you do!![]()
kan ik geen uitspraken over doen, heb ik voor getekendquote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:58 schreef kree het volgende:
[..]
op naar de politie rechter denk dan?![]()
![]()
Ik heb in de VS ooit eens in een politiecel gezeten. Koud!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
slechte koffie en ouwe droge boterhammen met kaas als ontbijtProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
dat laatste kwam eigenlijk omdat ik in een dronken bui toen die agent zijn pistool in dat kastje wilde leggen sneller was dan dat hij dat ding dicht deed en daar ineens als verdachte met een pistool in mijn hand stond![]()
![]()
klinkt beetje allemaal wel te mooi om waar te zijn allemaal enzo....Do what you love, love what you do!![]()
Deze man!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 04:02 schreef Harrie het volgende:
dat laatste kwam eigenlijk omdat ik in een dronken bui toen die agent zijn pistool in dat kastje wilde leggen sneller was dan dat hij dat ding dicht deed en daar ineens als verdachte met een pistool in mijn hand stond
tja ik weet niet wat ik ervan moet geloven, maargoed weet wel mijn realiteit en toen was het allemaal niet zo grappig meer en kost het me jaren nog duizenden euro's en onderzoeken enzo, maarja. hahaha
juichen maar dat het einde daarvan beetje nabij gaat komen hopelijk.....Do what you love, love what you do!![]()
Harrie maakt over zulk soort dingen geen grapjes!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 04:07 schreef kree het volgende:
tja ik weet niet wat ik ervan moet geloven, maargeod weet wel mijn realiteit en toen was het allemaal niet zo grappig meer en kost het me jaren nog duizenden euro's en onderzoeken enzo, maarja. hahaha
juichen maar dat het einde daarvan beetje nabij gaat komen hopelijk.....![]()
Heel kort dan.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 04:04 schreef kree het volgende:
klinkt beetje allemaal wel te mooi om waar te zijn allemaal enzo....
Heerlen. Onze stagair was ruzie aan het maken met een gast buiten en wij stonden er bij te kijken.
samen met de gasten die bij die andere gast waren.
toen kwam de politie hoop gezeik en gedoe en ik dacht ik ga ff onze stagair helpen en die agent begint plat limburgs te brallen tegen mij.
Ik was blijkbaar nog niet zo dronken als hij dacht en hij wilde me aan de kant zetten op een lompe manier, ik ging onderuit en als reactie knal ik hem in zijn knieholte en trek hem tegen de grond en daar stond ik weer.
handboeien om, busje in blah blah naar het nest
gewoon een normaal gesprek onderweg dus terwijl zijn collega zijn wapen weg aan het leggen was werden mijn handboeien afgedaan want ze gingen me overdragen aan collega's en heeeeeej een pistool... leuk. had ik het al in mijn hand
inschattingsfoutje van die eikel meer is er niet gebeurd, was dezelfde nacht nog weg daar zonder dat er iets is doorgezet. de koffie was best goed te zuipen daar trouwens![]()
![]()
nou ff 1 ding serieus, het is heel makkelijk grappen over te maken, maarre iig ik heb de consequenties hiervan ff niet goed ingeschat en kost me dus meer als 5 jaar met heel heel veel kosten.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 04:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Harrie maakt over zulk soort dingen geen grapjes!
Dat wil ik maar zeggen, lesje geleerd enzo en wie dit leest denk er maar aan en lees anders wat ik eerder typte erover dit.Do what you love, love what you do!![]()
kree schatjequote:Op zaterdag 13 januari 2024 04:10 schreef kree het volgende:
[..]
nou ff 1 ding serieus, het is heel makkelijk grappen over te maken, maarre iig ik heb de consequenties hiervan ff niet goed ingeschat en kost me dus meer als 5 jaar met heel heel veel kosten.
Dat wil ik maar zeggen, lesje geleerd enzo en wie dit leest denk er maar aan en lees anders wat ik eerder typte erover dit.soms word je gewoon in het busje gegooid en mag je ff mee en dan is het daarna klaar en heb je geen gezeik achteraf
![]()
![]()
Zo sliepenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ik ging ook gezellig mee in de politie auto hoor, en prima met ze gepraat, het zijn niet die agenten waar ik hekel aan heb nl, want die doe. hun werk.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 04:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heel kort dan.
Heerlen. Onze stagair was ruzie aan het maken met een gast buiten en wij stonden er bij te kijken.
samen met de gasten die bij die andere gast waren.
toen kwam de politie hoop gezeik en gedoe en ik dacht ik ga ff onze stagair helpen en die agent begint plat limburgs te brallen tegen mij.
Ik was blijkbaar nog niet zo dronken als hij dacht en hij wilde me aan de kant zetten op een lompe manier, ik ging onderuit en als reactie knal ik hem in zijn knieholte en trek hem tegen de grond en daar stond ik weer.
handboeien om, busje in blah blah naar het nest
gewoon een normaal gesprek onderweg dus terwijl zijn collega zijn wapen weg aan het leggen was werden mijn handboeien afgedaan want ze gingen me overdragen aan collega's en heeeeeej een pistool... leuk. had ik het al in mijn hand
inschattingsfoutje van die eikel meer is er niet gebeurd, was dezelfde nacht nog weg daar zonder dat er iets is doorgezet. de koffie was best goed te zuipen daar trouwens
De hele shit met het CBR en afloop justitie, naja heb het geaccepteerd wel en denk doe maar, eens ermee eigenlijk niet.Do what you love, love what you do!![]()
Je door thor the dark world heen gewerkt?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 04:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Harrie maakt over zulk soort dingen geen grapjes!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En soms is het maar goed ook dat niet alles je blijft achtervolgen want dan hab je een VOG nodig voor je werk en dan krijg je die niet omdat je ooit een domme actie hebt uitgehaald. als dat zo was dan had ik nooit meer een kans gekregen want ik ben echt geen heilige maar jij hebt gewoon pech gehad en dat is ook een uitzonderingquote:Op zaterdag 13 januari 2024 04:10 schreef kree het volgende:
[..]
nou ff 1 ding serieus, het is heel makkelijk grappen over te maken, maarre iig ik heb de consequenties hiervan ff niet goed ingeschat en kost me dus meer als 5 jaar met heel heel veel kosten.
Dat wil ik maar zeggen, lesje geleerd enzo en wie dit leest denk er maar aan en lees anders wat ik eerder typte erover dit.
Ik heb ook wel eens pech gehad maar daar hadden die kutwouten niks mee te maken![]()
![]()
Ja. Zo slecht was die ook weer niet. Of bedoelde je dat niet?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 04:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je door thor the dark world heen gewerkt?![]()
Duitsers maken geen grappenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 04:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je door thor the dark world heen gewerkt?![]()
![]()
Veel mensen vinden dat een mindere film.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 04:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Zo slecht was die ook weer niet. Of bedoelde je dat niet?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben niet zo'n marvel fan, dus mijn verwachtingen waren niet te hoogquote:Op zaterdag 13 januari 2024 04:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Veel mensen vinden dat een mindere film.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 04:17 schreef Harrie het volgende:
welke filmik dacht dat het over een boek ging
![]()
![]()
maar de spanning was op niveauquote:Op zaterdag 13 januari 2024 04:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n marvel fan, dus mijn verwachtingen waren niet te hoog![]()
![]()
Mijn dochtertje en ik hebben besloten om alle marvel films te kijken. Maar het gaat niet zo snelquote:Op zaterdag 13 januari 2024 04:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
mooie hamer welik ga die film niet kijken nie
![]()
![]()
da's zatquote:Op zaterdag 13 januari 2024 04:19 schreef devzero het volgende:
[..]
110 Volt. Maar dat is hier voldoende![]()
![]()
Deze man schudt ze zo uit z’n mouw.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 04:19 schreef devzero het volgende:
[..]
110 Volt. Maar dat is hier voldoende
ik verdenk hem er van dat hij met zijn tong het spanningsniveau proeftquote:Op zaterdag 13 januari 2024 04:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deze man schudt ze zo uit z’n mouw.![]()
![]()
Zo schokkend was het ook weer nietquote:Op zaterdag 13 januari 2024 04:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deze man schudt ze zo uit z’n mouw.![]()
idd en ik kreeg die kans ook wel, beetje straf te zwaar naar mijn mening maar ok het is wat het is, tis niet dat je geen kans meer hebt idd. en de politie opzich neem ik niks kwalijk het systeem wel. maargoed vergeten en vergeven he.,quote:Op zaterdag 13 januari 2024 04:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
En soms is het maar goed ook dat niet alles je blijft achtervolgen want dan hab je een VOG nodig voor je werk en dan krijg je die niet omdat je ooit een domme actie hebt uitgehaald. als dat zo was dan had ik nooit meer een kans gekregen want ik ben echt geen heilige maar jij hebt gewoon pech gehad en dat is ook een uitzondering
Ik heb ook wel eens pech gehad maar daar hadden die kutwouten niks mee te makenDo what you love, love what you do!![]()
yup, hell verhaal dat wil er liever niet zoveel aan denken, maar toch ook wel vertellen.quote:
t moet eruit gewoon beetje...Do what you love, love what you do!![]()
Nog ff en dan ga je me vertellen dat Wim Kan ook dood isquote:Op zaterdag 13 januari 2024 04:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Michael Jackson schijnt te zijn overledenof is het Wim Kon
![]()
![]()
Dat kan niet!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 04:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nog ff en dan ga je me vertellen dat Wim Kan ook dood isof is het Wim Kon
![]()
Vodka is wel lekker als je al goed hebt gezopen en dan met redBull ofzo dan is het alleen de volgende dag een beetje kutquote:![]()
![]()
Ik had met monsterquote:Op zaterdag 13 januari 2024 05:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Vodka is wel lekker als je al goed hebt gezopen en dan met redBull ofzo dan is het alleen de volgende dag een beetje kut![]()
gewoon niet te licht over denken
Litertje of 2 lauw water er in kiepen
even met terugwerkendekracht spoelen
banaan en een glas koud water
lekker paar uurtjes slapen en je bent weer helemaal fit![]()
![]()
en de baas zei, Ja ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag, heb radijsjes... hele mooie.....![]()
vrouwen die luisterenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 05:48 schreef Mazikeen het volgende:
Ik moest water drinken van je, ben ook klaar wakker numoet ik ff aan wennen maar dat gaat wel lukken
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2024 05:49:33 ]![]()
Ik ga wel een poging wagen, maar eerst
@ieniminimuis veel plezier op de beurs voor vrouwen van middelbare leeftijd die geen leven hebben![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: