SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
OKquote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
al je mij weg wilt hebben. Dan ga ik vooral niet weg![]()
Ach jaquote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:39 schreef hemarookworst het volgende:
Is nogal paupertv wat je opnoemt![]()
ja daarom, maar kijk wie poostquote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:39 schreef hemarookworst het volgende:
Is nogal paupertv wat je opnoemt![]()
Beter leuke tv dan een oude brombeer die jankt om puntenquote:Die ligt naast mij te slapenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:41 schreef chufi het volgende:
Die Spaanse man van je ? Zie je die nog wel eens of zit ie bij zn ouders op Tenerife?![]()
Net seks gehad![]()
Jammer he
[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2024 00:43:27 ]![]()
Ik heb in ieder geval geneuktquote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:45 schreef chufi het volgende:
Man man neuken boleken en fokken tegelijk ... deze maand is yours ... wel verneukt![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2024 00:46:03 ]![]()
Nou hema veel plezier met je biertje en de oude norse man ala chufi. Ik ga slapen naast mijn Spaanse man, waarvan zijn ouders gewoon in Nederland wonen
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2024 00:51:41 ]![]()
Hema en ik roken nietquote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:50 schreef chufi het volgende:
En vast met een peuk en een pilske erbij ook nog ..![]()
![]()
Ik rook ook nietOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Kan je nog wel slapen met al die monster energyquote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:50 schreef Mazikeen het volgende:
Nou hema veel plezier met je biertje en de oude norse man ala chufi. Ik ga slapen naast mijn Spaanse man, waarvan zijn ouders gewoon in Nederland wonen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja ik ben vet moequote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan je nog wel slapen met al die monster energy![]()
![]()
ja ook wel tijd ff voor eentjequote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:50 schreef chufi het volgende:
En vast met een peuk en een pilske erbij ook nog ..
Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben onrustigOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja dat weet ik dus niet.
Mijn benen willen bewegenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
beetje adrenaline door iets gekregen ofzo?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja dat weet ik dus niet.
Mijn benen willen bewegenDo what you love, love what you do!![]()
Haha zou kunnenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Snap ik welOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik heb dus net ff die laatste avatar film gekeken eindelijk eens.
Het verhaal was natuurlijk weer matig, maargoed het is wel mooi gemaakt
Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon dit doenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja dat weet ik dus niet.
Mijn benen willen bewegen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: