SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
OKquote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
al je mij weg wilt hebben. Dan ga ik vooral niet weg![]()
Ach jaquote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:39 schreef hemarookworst het volgende:
Is nogal paupertv wat je opnoemt![]()
ja daarom, maar kijk wie poostquote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:39 schreef hemarookworst het volgende:
Is nogal paupertv wat je opnoemt![]()
Beter leuke tv dan een oude brombeer die jankt om puntenquote:Die ligt naast mij te slapenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:41 schreef chufi het volgende:
Die Spaanse man van je ? Zie je die nog wel eens of zit ie bij zn ouders op Tenerife?![]()
Net seks gehad![]()
Jammer he
[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2024 00:43:27 ]![]()
Ik heb in ieder geval geneuktquote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:45 schreef chufi het volgende:
Man man neuken boleken en fokken tegelijk ... deze maand is yours ... wel verneukt![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2024 00:46:03 ]![]()
Nou hema veel plezier met je biertje en de oude norse man ala chufi. Ik ga slapen naast mijn Spaanse man, waarvan zijn ouders gewoon in Nederland wonen
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2024 00:51:41 ]![]()
Hema en ik roken nietquote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:50 schreef chufi het volgende:
En vast met een peuk en een pilske erbij ook nog ..![]()
![]()
Ik rook ook nietOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Kan je nog wel slapen met al die monster energyquote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:50 schreef Mazikeen het volgende:
Nou hema veel plezier met je biertje en de oude norse man ala chufi. Ik ga slapen naast mijn Spaanse man, waarvan zijn ouders gewoon in Nederland wonen
Uw ADH vitamine Worst
Ja ik ben vet moequote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan je nog wel slapen met al die monster energy![]()
![]()
ja ook wel tijd ff voor eentjequote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:50 schreef chufi het volgende:
En vast met een peuk en een pilske erbij ook nog ..
Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben onrustigOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja dat weet ik dus niet.
Mijn benen willen bewegenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
beetje adrenaline door iets gekregen ofzo?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja dat weet ik dus niet.
Mijn benen willen bewegenDo what you love, love what you do!![]()
Haha zou kunnenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Snap ik welOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik heb dus net ff die laatste avatar film gekeken eindelijk eens.
Het verhaal was natuurlijk weer matig, maargoed het is wel mooi gemaakt
Gewoon dit doenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja dat weet ik dus niet.
Mijn benen willen bewegen
Uw ADH vitamine Worst
Maar ja. Ik ga slapen pak alsjeblieft puntjes ipv die flapdrolquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2024 00:58:41 ]![]()
haha tot zoquote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Maar ja. Ik ga slapen pak alsjeblieft puntje ipv die flapdrol
Komt goed MaziOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Generation ZOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
lekker slape!!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:01 schreef Xilia het volgende:
Have fun nog skatties![]()
Ik moet al lang slapen
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
De doifOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
dan ben je een boomerquote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet niet echt welke generatie ik onder val eigenlijk?Uw ADH vitamine Worst
Mensen die nagels knippen in de treinOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Mensen die nagels knippen in de trein
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Twee Scandinavische landen grenzen aan RuslandOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
neeh zit ik toch ff na maar van "83? waar val ik dan onder, nog ook geen generatie X denk?quote:
net ervoor?Do what you love, love what you do!![]()
millenial?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:06 schreef kree het volgende:
[..]
neeh zit ik toch ff na maar van "83? waar val ik dan onder, nog ook geen generatie X denk?
net ervoor?Uw ADH vitamine Worst
SwedenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ja beetje denk ik ik, mss net wat ervoor, maar volgens mij was er nog niet zo spraak toen van generatie XYZ enxo. Maar denk dat ze dat zo omschrijven ja.quote:
Beste generatie, nog niet helemaal verziekt door alle mobieltjes en internet shit vanuit jeugd dus
ik had mijn eerste mobieltje op mijn 16e pas en die kon alleen sms sturen. voor kwartje.
Eigenlijk denk niet eens dat dat zo verkeerd was....?Do what you love, love what you do!![]()
eigenlijk he en mss moet ik maar naar 40+ SC daarvoor hoor, want denk dat de jeugd nu aardig verpest is door al dat continu info in handbereik te hebben en social media.
En ik zeg niet dat het slecht is, want het is ook onwijs handig, maar damn. ik kom aardig mee ermee nog ook met jongere collega's wel.
Maar ik merk soort van al, van schiet eens op ouwe, hup mobiel erbij eerste resultaat op google is waarheid. En niet altijd klopt dat dus toch... hahaha
naja het verbaasd me niet dat er meer overspannen raken enzo en dat komt mede daardoor denk ik dan.Do what you love, love what you do!![]()
het hoeft allemaal niet meer zo perfect, gewoon iets wat er op lijkt keuren we ook goed en doorrrrrrr![]()
![]()
hmmms, soms is het goed dat er dan iemand bij is die mss iets meer ervaring heeft in de praktijk als alleen van google denk ik dan maar.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:23 schreef Harrie het volgende:
het hoeft allemaal niet meer zo perfect, gewoon iets wat er op lijkt keuren we ook goed en doorrrrrrr
eigenlijk kom ik uit een mooie generatie wel denk ik dan, want ook nog het "ouderwetse" meegemaakt maar ook de hele overgang naar het nieuwe. Beetje precies in die tijd dat ik school enzo afmaakte. Dus beetje van beide gekregen nog wel.
Nu en denk hier ook een hoop, weten niet beter dat je een mobieltje hebt. Maar ik ken de tijd ook nog wel zonder.
het heeft voor en nadelen trouwens denk ik.Do what you love, love what you do!![]()
Google is tegenwoordig zwaar kut omdat hun AI algoritme gaat bepalen wat ik bedoelde en de resultaten zijn echt compleet waardeloos en kansloos tegenwoordigquote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:25 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms, soms is het goed dat er dan iemand bij is die mss iets meer ervaring heeft in de praktijk als alleen van google denk ik dan maar.
Niet als je iets wil gaan kopen ofzo dan klopt het vaak wel aardig maar als je iets specifieks zoekt dan slaan de results nergens op vaak.![]()
En uiteindelijk ben ik ook weer verpest door mobiel, ook al had ik op latere leeftijd pas mobielUw ADH vitamine Worst
klopt plus dat de meeste eerste die je tegenkomt al dan niet handig betaalde advertenties zijn eigenlijk waarvan de vraag nog maar is of het eigenlijk wel klopt of dat het een willekeurig pruts bedrijf is die een tekst erop zet die lijkt goeie info te geven maar die dan toch niet echt klopt.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
Google is tegenwoordig zwaar kut omdat hun AI algoritme gaat bepalen wat ik bedoelde en de resultaten zijn echt compleet waardeloos en kansloos tegenwoordig
Niet als je iets wil gaan kopen ofzo dan klopt het vaak wel aardig maar als je iets specifieks zoekt dan slaan de results nergens op vaak.Do what you love, love what you do!![]()
hou oud was jij? je eerste mobiel?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:28 schreef hemarookworst het volgende:
En uiteindelijk ben ik ook weer verpest door mobiel, ook al had ik op latere leeftijd pas mobielDo what you love, love what you do!![]()
zo'n mobiel is gewoon eigenlijk puur stress als je er niet goed mee om kan gaan.
Waar ben je?
waarom reageer je niet?
heb je 10 minuten geleden al iets gevraagd?
dat soort shit is gewoon ongezond.![]()
yupquote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:30 schreef Harrie het volgende:
zo'n mobiel is gewoon eigenlijk puur stress als je er niet goed mee om kan gaan.
Waar ben je?
waarom reageer je niet?
heb je 10 minuten geleden al iets gevraagd?
dat soort shit is gewoon ongezond.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb nog wat wat me onwijs opvalt.... en moeten jullie zeggen maar of het herkenbaar is.
Soms in pauzes he en zitten we met jongeren en ouderen enzo wel eens in de pauze en dan valt het gesprek soms soort van stil.
het is echt en ik zweer het je, alsof een peuk opsteken, dat ze nu dan allemaal mobieltjes pakken en daar op gaan zitten kijken.....?
Niks onwijs boeiends erop wss, maar het valt me op en doe het zelf ook nog
Beetje soort van stilte vermijden ofzo en als je je mobiel pakt dan is het soort ok ofzo?
herkenbaar?Do what you love, love what you do!![]()
nou plus minus ongeveer zelfde als ik denk, dus je herkend t dan wel wat ik zegquote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik was 17 ofzo maar toen moest je eerst nog kijken of je bereik had als je wilde gaan bellen
Nee, wij gaan meestal een stukje wandelen met de collega's en dan praten wij gewoon met elkaar en dan is het uitzondering als er een telefoon in beeld komt maar dat is dan omdat er iemand gebeld wordt![]()
![]()
ja ok wij doen dat wandelen dan niet natuurlijk, want doen we de hele dag onder werk al. dus het is echt ff zitten aan tafel in kantine. btw dat is wel een goed idee, maar denk niet dat er veel zin in hebben als ze al de hele dag bezig zijn bij ons. dat is namelijk de hele dag al heen en weer en sjouwen, dus willen liever ff zitten dan.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:36 schreef Harrie het volgende:
Nee, wij gaan meestal een stukje wandelen met de collega's en dan praten wij gewoon met elkaar en dan is het uitzondering als er een telefoon in beeld komt maar dat is dan omdat er iemand gebeld wordt
maar ik doe het ook wel hoor als ik geen zin heb in mensen, gewoon lekker op mobiel gaan zitten staren dan laten ze je met rust![]()
![]()
Goh, dat is niet een eenduidig antwoord op te gevenquote:Toen ik een jaar of 9/10 was begon mobieltjes wel gemeengoed te worden. Kreeg er 1 rond mijn 12e. Maar die had ik nooit bij me. Op mijn 17e ofzo pas begon ik het te gebruiken
Uw ADH vitamine Worst
nouja dat is precies wat ik bedoel, opzich heel verkeerd is het niet trouwens? zeg ook niet dat er dan wat raars aan is.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:41 schreef Harrie het volgende:
maar ik doe het ook wel hoor als ik geen zin heb in mensen, gewoon lekker op mobiel gaan zitten staren dan laten ze je met rust
Maar viel me zo op? het is toch anders als "vroeger" hoewel pakte ze mss krantje ofzo nog wel, zelfde idee andere manier.Do what you love, love what you do!![]()
ben je jaartje of 4 jonger denk?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Goh, dat is niet een eenduidig antwoord op te gevenToen ik een jaar of 9/10 was begon mobieltjes wel gemeengoed te worden. Kreeg er 1 rond mijn 12e. Maar die had ik nooit bij me. Op mijn 17e ofzo pas begon ik het te gebruiken
Zeg is geboortejaar?Do what you love, love what you do!![]()
ik ben van 1975 dus toen ik klein was had echt niemand een GSM en wij moesten naar binnen als de lantaarnpalen aan gingen![]()
![]()
Na val Berlijnse muur maar nog voor Bijlmerrampquote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:43 schreef kree het volgende:
[..]
ben je jaartje of 4 jonger denk?
Zeg is geboortejaar?Uw ADH vitamine Worst
euhm dat is een aardig groot aantal jaren ouwequote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Na val Berlijnse muur maar nog voor Bijlmerramp. hahaha
bijlmerramp was dat toen daar iemand een piano bestelde en ze een vleugel kwamen bezorgenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Na val Berlijnse muur maar nog voor Bijlmerramp![]()
![]()
Toen ik een jaar of 8 was kreeg ik op m’n donder omdat de lichten al aan waren toen ik thuiskwam. Had niet door hoe laat het was. Was met twee vriendjes blijven hangen op de speelgoedafdeling van de V&D (koopavond).quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:45 schreef Harrie het volgende:
ik ben van 1975 dus toen ik klein was had echt niemand een GSM en wij moesten naar binnen als de lantaarnpalen aan gingen
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
kleinigheidje ouwequote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 8 was kreeg ik op m’n donder omdat de lichten al aan waren toen ik thuiskwam. Had niet door hoe laat het was. Was met twee vriendjes blijven hangen op de speelgoedafdeling van de V&D (koopavond).![]()
![]()
Val van de muur: 1989quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:46 schreef kree het volgende:
[..]
euhm dat is een aardig groot aantal jaren ouwe. hahaha
Vliegtuigramp in de Bijlmer: 1992
Ja, echt een aardig groot aantal jaren![]()
Een week later kreeg ik een horloge caudeau. Kon ik nooit meer te laat thuiskomen.quote:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik zat er tijdje terug nog over te kijken die hele ramp daar, maar dat was ook nog een aardige "cover-up" incl de Nederlandse regering. volgens mij is het nog steeds niet duidelijk wat daar nu gebeurde of gebeurt was, ja dat dat vliegtuig neerstorte erin ok en weet het nog wel op het nieuws.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
bijlmerramp was dat toen daar iemand een piano bestelde en ze een vleugel kwamen bezorgen
Wat erin zat, hmmmmmmmm geheimzinnig.Do what you love, love what you do!![]()
Dan was ik ook ouder voor ik mijn eerste GSM had denk ikwas denk ik wel 19 voor ik mijn eerste mobiel had.
![]()
nou aangezien ik met de val van berlijnse muur dan 6 was....tsja niet zo echt van meegekregen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Val van de muur: 1989
Vliegtuigramp in de Bijlmer: 1992
Ja, echt een aardig groot aantal jaren
Die Bijlmer ramp herinner ik me dan wel weer. maargoed tis beetje relatief he, zo oud was ik toen nog niet.Do what you love, love what you do!![]()
Je krijgt ook een hele grote piemel van vaccinaties, toch?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 23:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Whaha what? Het wordt steeds gekker hier.
* devzero checkt...
Nee, ook een fabeltje dus. Voor niets mijn booster shot gekregen afgelopen weekend![]()
Ja wishfull thinkingquote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Een week later kreeg ik een horloge caudeau. Kon ik nooit meer te laat thuiskomen.dat heeft een positieve bijdrage geleverd gok ik
![]()
![]()
Zover ik me kan herinneren daarna nooit meer veel te laat thuisgekomen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja wishfull thinkingdat heeft een positieve bijdrage geleverd gok ik
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: