haha tot zoquote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Maar ja. Ik ga slapen pak alsjeblieft puntje ipv die flapdrol
lekker slape!!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:01 schreef Xilia het volgende:
Have fun nog skatties![]()
Ik moet al lang slapen
dan ben je een boomerquote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet niet echt welke generatie ik onder val eigenlijk?
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Mensen die nagels knippen in de trein
neeh zit ik toch ff na maar van "83? waar val ik dan onder, nog ook geen generatie X denk?quote:
millenial?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:06 schreef kree het volgende:
[..]
neeh zit ik toch ff na maar van "83? waar val ik dan onder, nog ook geen generatie X denk?
net ervoor?
ja beetje denk ik ik, mss net wat ervoor, maar volgens mij was er nog niet zo spraak toen van generatie XYZ enxo. Maar denk dat ze dat zo omschrijven ja.quote:
hmmms, soms is het goed dat er dan iemand bij is die mss iets meer ervaring heeft in de praktijk als alleen van google denk ik dan maar.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:23 schreef Harrie het volgende:
het hoeft allemaal niet meer zo perfect, gewoon iets wat er op lijkt keuren we ook goed en doorrrrrrr
Google is tegenwoordig zwaar kut omdat hun AI algoritme gaat bepalen wat ik bedoelde en de resultaten zijn echt compleet waardeloos en kansloos tegenwoordigquote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:25 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms, soms is het goed dat er dan iemand bij is die mss iets meer ervaring heeft in de praktijk als alleen van google denk ik dan maar.
klopt plus dat de meeste eerste die je tegenkomt al dan niet handig betaalde advertenties zijn eigenlijk waarvan de vraag nog maar is of het eigenlijk wel klopt of dat het een willekeurig pruts bedrijf is die een tekst erop zet die lijkt goeie info te geven maar die dan toch niet echt klopt.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
Google is tegenwoordig zwaar kut omdat hun AI algoritme gaat bepalen wat ik bedoelde en de resultaten zijn echt compleet waardeloos en kansloos tegenwoordig
Niet als je iets wil gaan kopen ofzo dan klopt het vaak wel aardig maar als je iets specifieks zoekt dan slaan de results nergens op vaak.
hou oud was jij? je eerste mobiel?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:28 schreef hemarookworst het volgende:
En uiteindelijk ben ik ook weer verpest door mobiel, ook al had ik op latere leeftijd pas mobiel
yupquote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:30 schreef Harrie het volgende:
zo'n mobiel is gewoon eigenlijk puur stress als je er niet goed mee om kan gaan.
Waar ben je?
waarom reageer je niet?
heb je 10 minuten geleden al iets gevraagd?
dat soort shit is gewoon ongezond.
nou plus minus ongeveer zelfde als ik denk, dus je herkend t dan wel wat ik zegquote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik was 17 ofzo maar toen moest je eerst nog kijken of je bereik had als je wilde gaan bellen
ja ok wij doen dat wandelen dan niet natuurlijk, want doen we de hele dag onder werk al. dus het is echt ff zitten aan tafel in kantine. btw dat is wel een goed idee, maar denk niet dat er veel zin in hebben als ze al de hele dag bezig zijn bij ons. dat is namelijk de hele dag al heen en weer en sjouwen, dus willen liever ff zitten dan.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:36 schreef Harrie het volgende:
Nee, wij gaan meestal een stukje wandelen met de collega's en dan praten wij gewoon met elkaar en dan is het uitzondering als er een telefoon in beeld komt maar dat is dan omdat er iemand gebeld wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |