ja ok wij doen dat wandelen dan niet natuurlijk, want doen we de hele dag onder werk al. dus het is echt ff zitten aan tafel in kantine. btw dat is wel een goed idee, maar denk niet dat er veel zin in hebben als ze al de hele dag bezig zijn bij ons. dat is namelijk de hele dag al heen en weer en sjouwen, dus willen liever ff zitten dan.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:36 schreef Harrie het volgende:
Nee, wij gaan meestal een stukje wandelen met de collega's en dan praten wij gewoon met elkaar en dan is het uitzondering als er een telefoon in beeld komt maar dat is dan omdat er iemand gebeld wordt
Goh, dat is niet een eenduidig antwoord op te gevenquote:
nouja dat is precies wat ik bedoel, opzich heel verkeerd is het niet trouwens? zeg ook niet dat er dan wat raars aan is.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:41 schreef Harrie het volgende:
maar ik doe het ook wel hoor als ik geen zin heb in mensen, gewoon lekker op mobiel gaan zitten staren dan laten ze je met rust
ben je jaartje of 4 jonger denk?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Goh, dat is niet een eenduidig antwoord op te gevenToen ik een jaar of 9/10 was begon mobieltjes wel gemeengoed te worden. Kreeg er 1 rond mijn 12e. Maar die had ik nooit bij me. Op mijn 17e ofzo pas begon ik het te gebruiken
Na val Berlijnse muur maar nog voor Bijlmerrampquote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:43 schreef kree het volgende:
[..]
ben je jaartje of 4 jonger denk?
Zeg is geboortejaar?
euhm dat is een aardig groot aantal jaren ouwequote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Na val Berlijnse muur maar nog voor Bijlmerramp
bijlmerramp was dat toen daar iemand een piano bestelde en ze een vleugel kwamen bezorgenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Na val Berlijnse muur maar nog voor Bijlmerramp
Toen ik een jaar of 8 was kreeg ik op m’n donder omdat de lichten al aan waren toen ik thuiskwam. Had niet door hoe laat het was. Was met twee vriendjes blijven hangen op de speelgoedafdeling van de V&D (koopavond).quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:45 schreef Harrie het volgende:
ik ben van 1975 dus toen ik klein was had echt niemand een GSM en wij moesten naar binnen als de lantaarnpalen aan gingen
kleinigheidje ouwequote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 8 was kreeg ik op m’n donder omdat de lichten al aan waren toen ik thuiskwam. Had niet door hoe laat het was. Was met twee vriendjes blijven hangen op de speelgoedafdeling van de V&D (koopavond).
Val van de muur: 1989quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:46 schreef kree het volgende:
[..]
euhm dat is een aardig groot aantal jaren ouwe. hahaha
Een week later kreeg ik een horloge caudeau. Kon ik nooit meer te laat thuiskomen.quote:
ik zat er tijdje terug nog over te kijken die hele ramp daar, maar dat was ook nog een aardige "cover-up" incl de Nederlandse regering. volgens mij is het nog steeds niet duidelijk wat daar nu gebeurde of gebeurt was, ja dat dat vliegtuig neerstorte erin ok en weet het nog wel op het nieuws.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
bijlmerramp was dat toen daar iemand een piano bestelde en ze een vleugel kwamen bezorgen
nou aangezien ik met de val van berlijnse muur dan 6 was....tsja niet zo echt van meegekregen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Val van de muur: 1989
Vliegtuigramp in de Bijlmer: 1992
Ja, echt een aardig groot aantal jaren
Je krijgt ook een hele grote piemel van vaccinaties, toch?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 23:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Whaha what? Het wordt steeds gekker hier.
Ja wishfull thinkingquote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Een week later kreeg ik een horloge caudeau. Kon ik nooit meer te laat thuiskomen.
Zover ik me kan herinneren daarna nooit meer veel te laat thuisgekomen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja wishfull thinkingdat heeft een positieve bijdrage geleverd gok ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |