Ook jij wordt een dagje ouderquote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:03 schreef hemarookworst het volgende:
Geen idee waarom ik zo kapot ben, heb flink doorgeslapen
hohoho, wil ff dingetje wel duidelijk zeggen, ik weet niet wie en wat al die drugs doen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
lieve schat,
Jij lult alsof je een bejaarde ouwe gek bent, denkt dat je imuum bent voor alcohol en snapt de jongere generaties niet. Mijn advies is: Ga op tijd naar bed en probeer wat minder van die drugs te pakken
dat is niet eens de reden, ben weer aan het flirten met een verkoudheid of zoquote:
Oke Duidelijkquote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:09 schreef kree het volgende:
[..]
hohoho, wil ff dingetje wel duidelijk zeggen, ik weet niet wie en wat al die drugs doen.
Maar ik heb nooit meer drugs gehad of genomen behalve alcohol....
En gezien mijn verleden is het ook maar goed dat ik het niet eens probeer ook, want zou gelijk verslaafd zijn. Alcohol was al een probleem nl. en meer als wat je zou denken wat het is.
maargoed ik denk dat is onder controle, ik wil niet eens iets anders proberen hoen nieuwsgierig ik ook wel ben ernaar.
maarre is beetje no way voor mij gewoon om mezelf maar te beschermen.
dat is altijd de laatste optie bij mij maar als ik jou zo lees wel de bestequote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:11 schreef hemarookworst het volgende:
hete douche en naar bed gaan dan maar
Oh, dat klinkt aannemelijker. Beterschap alvastquote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat is niet eens de reden, ben weer aan het flirten met een verkoudheid of zo
Zo slecht voor je huid.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:11 schreef hemarookworst het volgende:
hete douche en naar bed gaan dan maar
Niet aan beginnen. Niet iedereen kan er zo goed mee omgaan als ik.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:13 schreef kree het volgende:
vraag me wel eens af, want bv mn zusje doet ook wel eens drugs enzo en kweet niet heb er niet opzicht wat tegen want snap het.
Maar voor een keertje ofzo..... dat in de hand houden is mss wel lastig?
Ik weet het niet he? ik durf het voor mezelf niet aan want weet dat ik speel met vuur dan.
Maar mss kan dat voor jullie wel gewoon?
Geen idee wat jou zus allemaal doetquote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:13 schreef kree het volgende:
vraag me wel eens af, want bv mn zusje doet ook wel eens drugs enzo en kweet niet heb er niet opzicht wat tegen want snap het.
Maar voor een keertje ofzo..... dat in de hand houden is mss wel lastig?
Ik weet het niet he? ik durf het voor mezelf niet aan want weet dat ik speel met vuur dan.
Maar mss kan dat voor jullie wel gewoon?
nouja mijn gedachte dus ook?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niet aan beginnen. Niet iedereen kan er zo goed mee omgaan als ik.
Hihi lol mss gewoon wss gwn niet doenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:16 schreef kree het volgende:
[..]
nouja mijn gedachte dus ook?
voor mij zou het echt slecht zijn hahah en heb de mazzel het ook nog gewoon dus nooit gedaan te hebben. dus beter hou ik dat wss zo. maar dat is voor mij persoonlijk hoor. wmb snuiven jullie je gek of weet ik veel wat. als je ernaar mee om kunt gaan he, ik kan het niet
owh nou niks eiteems hoor, weet wel beetje van paddo dingen of xtc Mdma enzo. maar ok de hele details krijg ik niet natuurlijk. maar vond het wel vet. Hahaha maar zijn wat uitzondering dingen van dr. voor de rest functioneert ze gewoon heel ok, dus maak me daar geen zorgen over verder. wmb prima.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Geen idee wat jou zus allemaal doeten nee ik ga daar niet over speculeren want dan krijgen we heel vreemde dingen ben ik bang
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:16 schreef kree het volgende:
[..]
nouja mijn gedachte dus ook?
voor mij zou het echt slecht zijn hahah en heb de mazzel het ook nog gewoon dus nooit gedaan te hebben. dus beter hou ik dat wss zo. maar dat is voor mij persoonlijk hoor. wmb snuiven jullie je gek of weet ik veel wat. als je ernaar mee om kunt gaan he, ik kan het niet
Pics van je zusjequote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:18 schreef kree het volgende:
[..]
owh nou niks eiteems hoor, weet wel beetje van paddo dingen of xtc Mdma enzo. maar ok de hele details krijg ik niet natuurlijk. maar vond het wel vet. Hahaha maar zijn wat uitzondering dingen van dr. voor de rest functioneert ze gewoon heel ok, dus maak me daar geen zorgen over verder. wmb prima.
xtc/mdma is niet meteen heel erg verslavend volgens mij maar sommige mensen die raken overal verslaagd aan dus ik zeg niksquote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:18 schreef kree het volgende:
[..]
owh nou niks eiteems hoor, weet wel beetje van paddo dingen of xtc Mdma enzo. maar ok de hele details krijg ik niet natuurlijk. maar vond het wel vet. Hahaha maar zijn wat uitzondering dingen van dr. voor de rest functioneert ze gewoon heel ok, dus maak me daar geen zorgen over verder. wmb prima.
Dat kan wel maar dat wil je niet dat zijn 2 verschillende dingenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:20 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ze is leuk, maarja kan geen pics zo sturen he....
Gewoon onder een spoiler doenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 03:20 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ze is leuk, maarja kan geen pics zo sturen he....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |