Worden vliegend kampioen dit seizoenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb weer genoten van de voorbeschouwing van PSV
PSV?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb weer genoten van de voorbeschouwing van PSV
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:01 schreef Ply_ het volgende:
[..]
Worden vliegend kampioen dit seizoen
Kut is dat, want door het hoesten irriteer je je keel en ga je nog meer hoesten. Heb je niets wat de hoest kan onderdrukken?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik lig in bed naar hoest mezelf de hele tijd wakker.
Ik heb nog wel een paar oxycodon en een strip codeine in huis.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Kut is dat, want door het hoesten irriteer je je keel en ga je nog meer hoesten. Heb je niets wat de hoest kan onderdrukken?
Codeïne Paracetamol, maar moet je maar net hebbenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Kut is dat, want door het hoesten irriteer je je keel en ga je nog meer hoesten. Heb je niets wat de hoest kan onderdrukken?
Ik had altijd het probleem dat ik altijd de laatste was ook als ik wel een tijdstip mee kreeg dat ik thuis moest zijnquote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zover ik me kan herinneren daarna nooit meer veel te laat thuisgekomen.
Voor mijn dochtertje had ik een siroop met dextromethorfan. Dat werkte wel redelijk.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Met mijn astma blijkt codeïne geen goed idee te zijn.
Maar goed.
We tutteren maar door
werkt nu niet meerquote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor mijn dochtertje had ik een siroop met dextromethorfan. Dat werkte wel redelijk.
En ik krijg ook geen statiegeld als ik het terug breng bij de winkelquote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
lege flessen heb ik zo'n hekel aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |