Vandaar die biertap bij jou thuis?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
lege flessen heb ik zo'n hekel aan
Nee ben blikjes gaan drinkenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vandaar die biertap bij jou thuis?
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-01-2024 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Deze man had ook een café. En draagt altijd kisten.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:28 schreef Harrie het volgende:
toen wij een cafe hadden uiteraard wel een tap maar dat hoeft van mij niet meer
Ik draag alleen kisten en had een cafequote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deze man had ook een café. En draagt altijd kisten.
[ afbeelding ]
Ben jij toevallig Marco K?
Beetje dealen en handelen in tasers en zo, toch?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:34 schreef Harrie het volgende:
Ik heb geen idee wat kroon tegenwoordig allemaal doet
Ja en af en toe een klein opstootje is dan goed voor de handelquote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Beetje dealen en handelen in tasers en zo, toch?
Minder....quote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:42 schreef devzero het volgende:
Hoorde net dat de vader van een vriend vandaag is overleden. Die gozer heeft geen geluk. Vorig jaar zijn zus en een paar jaar geleden zijn zus. Zijn familie woont in Italië, dus die zal wel een paar weken daar zitten om dingen te regelen. Bijwerkingen van ouder worden
Sommige mensen hebben daar inderdaad heel veel pech meequote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:42 schreef devzero het volgende:
Hoorde net dat de vader van een vriend vandaag is overleden. Die gozer heeft geen geluk. Vorig jaar zijn zus en een paar jaar geleden zijn zus. Zijn familie woont in Italië, dus die zal wel een paar weken daar zitten om dingen te regelen. Bijwerkingen van ouder worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |