Grootste hit Joost Klein:quote:Joost Klein to represent the Netherlands at Eurovision 2024
On finding out he would represent the Netherlands in 2024, Joost remarked:
‘Taking part in the Eurovision Song Contest is a dream come true. I used to watch it together with my parents, glued to the screen, year after year. It's an honor to represent the Netherlands, and I'm committed to giving my all for the best possible outcome.’
The singer, who is known for his lively performances and has been winning over a growing national and international following with his catchy beats and creative wordplay, was chosen from over 600 potential participants.
The European hit potential of his song (which will be revealed at a later date) convinced the selection committee that Joost should compete for the Netherlands.
Twan van de Nieuwenhuijzen, chair of the Dutch selection committee, said:
‘Following a careful and multi-phase process, the selection committee ultimately opted for Joost Klein. There were a lot of entries from a wide range of genres, but in our view his had the most hit potential. In the song, you hear his familiar mix of party and nostalgia. With his enormous creativity, we think Joost can put on a great show in a totally original way, and that the Netherlands and Europe are in for a positive surprise. We’re really looking forward to working with him.’
Joost Klein is a 26-year-old musician, writer and artist. His energetic style combines elements from mainstream pop with happy hardcore and pop punk. In the Netherlands, Joost tours regularly with his band and has played festivals like Lowlands and Pinkpop.
Last November, he had two sold-out concerts at the AFAS Live. Joost's fan base abroad has been growing, too. In Belgium, he performed at the Sportpaleis in Antwerp and was a candidate on the popular TV show De Slimste Mens (The Smartest Person).
Last summer, Joost had a number 1 hit in Germany, Switzerland and Austria with Friesenjung. The song has had over 100 million streams worldwide and won Best Song in Germany's 1LIVE Krone radio awards. The song has also had a lot of airplay in Italy and Ukraine.
Mss denkt of fantaseert die hond links dat hij een andere (stoerdere) personaliteit heeft?quote:The wolf sitting is not only a reaction image but also a source of literally me syndrome, causing many internet users to say, "He's literally me," or "I'm him."
Dankje voor de uitleg. Schijnbaar komt dan toch de tijd dat meme´s langs mij heen gaanquote:Op zaterdag 13 januari 2024 07:36 schreef Nashipeer het volgende:
Ik ben het geloof ik nog nooit tegengekomen, maar schijnbaar was die wolf rechts een bekende meme? Hier vind je meer uitleg erover https://www.google.com/am(...)nst-a-tree-explained
Maar in het kort:
[..]
Mss denkt of fantaseert die hond links dat hij een andere (stoerdere) personaliteit heeft?
Ook voor zichzelf, maar die trok hij terug nadat hij die met Numidia had ingezonden omdat hij die veel geschikter vond. Dat las ik toen ergens, zal eens terugzoeken.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Dankje voor de uitleg. Schijnbaar komt dan toch de tijd dat meme´s langs mij heen gaan
Had Douwe trouwens enkel nummer voor Numidia opgestuurd of ook voor zichzelf? Zijn nieuwe single is precies 3 minuten. Weet iemand dat?
Het is een echte Douwe Bob nummer maar niet per se geschikt voor ESF.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Dankje voor de uitleg. Schijnbaar komt dan toch de tijd dat meme´s langs mij heen gaan
Had Douwe trouwens enkel nummer voor Numidia opgestuurd of ook voor zichzelf? Zijn nieuwe single is precies 3 minuten. Weet iemand dat?
https://www.televizier.nl(...)IAIA_QA.YAAAAAAAAAAAquote:Opvallend detail: Douwe stuurde dit jaar ook een eigen nummer in voor het liedjesfestijn, maar daar wil hij best vanaf zien. "Ik zond dat nummer in voordat we dit hadden gemaakt, maar wetende dat we deze song hebben... Ik zou mezelf als kandidaat terugtreken om Numidia te laten shinen daar."
https://www.flair.nl/juic(...)ps://www.google.com/quote:Numidia wordt bij het grote publiek steeds populairder door haar deelname aan Beste Zangers. Nu doet ze een gooi naar het Eurovisie Songfestival, met behulp van Douwe Bob. Hij deed zelf in 2016 mee en zond voor 2024 ook een liedje in. Nu zijn Beste Zangers-collega ook mee wil doen, zet hij voor haar een stap opzij. Douwe gunt het Numidia echt, want hij schreef zelfs mee aan haar liedje.
Thanksquote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
https://www.televizier.nl(...)IAIA_QA.YAAAAAAAAAAA
[..]
https://www.flair.nl/juic(...)ps://www.google.com/
Zou ook deze kunnen zijn toch? Juiste lengte en ook best een prima nummer eigenlijk. Geen top 10 kandidaat op ESF vermoedelijk, maar niet verkeerdquote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is een echte Douwe Bob nummer maar niet per se geschikt voor ESF.
En hij had idd zelf een nummer ingestuurd en eentje met Numidia. Ik gok dat zijn nummer op zijn nieuwe album komt te staan.
Werd er ook gezegd of dit bij de laatste 5 zat of gewoon ingestuurd? Vind het zelf niet zo, maar wel benieuwd naar die laatste 5.quote:
Ik vind het een beetje in het verlengde van Slow Down. Het luistert wel lekker weg maar het valt verder niet echt op.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Zou ook deze kunnen zijn toch? Juiste lengte en ook best een prima nummer eigenlijk. Geen top 10 kandidaat op ESF vermoedelijk, maar niet verkeerd
Nee, daar is niets over bekend.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Werd er ook gezegd of dit bij de laatste 5 zat of gewoon ingestuurd? Vind het zelf niet zo, maar wel benieuwd naar die laatste 5.
Het is wel een leuk liedje, maar wel weer net zo vrijblijvend en nietszeggend als Slow Down. Als hij nog een keer gaat moet hij met een ballad gaan, daar is hij gewoon het best in en het meest onderscheidend.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Zou ook deze kunnen zijn toch? Juiste lengte en ook best een prima nummer eigenlijk. Geen top 10 kandidaat op ESF vermoedelijk, maar niet verkeerd
Helemaal eens. Daarmee kan hij echt onder je huid kruipen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is wel een leuk liedje, maar wel weer net zo vrijblijvend en nietszeggend als Slow Down. Als hij nog een keer gaat moet hij met een ballad gaan, daar is hij gewoon het best in en het meest onderscheidend.
De random dingen die hij af en toe deeltquote:Op zondag 14 januari 2024 14:49 schreef drxanax het volgende:
Flink aan het teasen...nu #eurovision en foto van Rhianna(?)
Misschien brengt hij een lied uit om z'n Eurovisielied te promoten. Dat zou zeker origineel zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2024 08:32 schreef Niels93 het volgende:
Joost heeft vannacht een story geplaatst met een stukje van een (al bestaand?) lied over Eurovision. Weet iemand daar iets meer over? Lyrics:
12 points to the Netherlands (4x)
Yes I'm going to the Eurovision
I'm in Europe down bad
On a Euromission
Of is dit al algemeen bekend?
Het lied heet Umbrella la laquote:Op zondag 14 januari 2024 14:49 schreef drxanax het volgende:
Flink aan het teasen...nu #eurovision en foto van Rhianna(?)
In je liedtekst 12 punten eisen voor je eigen land is geen garantie voor succesquote:Op dinsdag 16 januari 2024 08:32 schreef Niels93 het volgende:
Joost heeft vannacht een story geplaatst met een stukje van een (al bestaand?) lied over Eurovision. Weet iemand daar iets meer over? Lyrics:
12 points to the Netherlands (4x)
Yes I'm going to the Eurovision
I'm in Europe down bad
On a Euromission
Of is dit al algemeen bekend?
Over een paar dagen wordt dit duidelijk als mijn gerucht klopt. Het heeft iets te maken met het Songfestival 2024quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wie mag Bodine Monet wel niet zijn?
Ze zegt dat ze vrijdag met een nieuwe single komt, mijn hoofd gaat dan naar de ESF kalender, vrijdag worden ook de nummers van de Duitse selectie bekend gemaakt (al mogen ze daar al releashed zijn de nummers)quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:25 schreef escwidm02 het volgende:
[..]
Over een paar dagen wordt dit duidelijk als mijn gerucht klopt. Het heeft iets te maken met het Songfestival 2024
Ik zie in de reacties op haar insta meermaals terugkomen over de Duitse finale. Heeft ze Duitse roots?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:25 schreef escwidm02 het volgende:
[..]
Over een paar dagen wordt dit duidelijk als mijn gerucht klopt. Het heeft iets te maken met het Songfestival 2024
Nee, ze heeft Canadese roots.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:10 schreef Thrts het volgende:
[..]
Ik zie in de reacties op haar insta meermaals terugkomen over de Duitse finale. Heeft ze Duitse roots?
quote:
Wat een heldquote:
Lekker joh, dit enthousiasmequote:
Dat zoiets een jaar na Cha Cha Cha zou gebeuren, was ook weer niet zo’n enorme verrassing natuurlijkquote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:25 schreef Greys het volgende:
Ja best erg eigenlijk, sturen we eindelijk eens iets anders dan anders qua NLse inzending, zijn we straks alsnog niet héél erg anders dan anders tussen de andere inzendingen in een beetje hetzelfde straatje.
(Maar ik denk/hoop dat hij alsnog wel genoeg afwijkt. En leuk wordt het sowieso wel!)
Dit ja, het nummer is nog even afwachten maar qua beleving vanuit de artiest zelf gaat dit de 2016-kant op. Avrotros laat hem gewoon lekker z’n gang gaan, hopelijk blijft dat zo (ik denk dat dat ook wel een van z’n voorwaarden is geweest).quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Joost zorgt er echt voor dat je zin krijgt in dit jaar
Het is ook wel een beetje Eurofans eigen om dat allemaal op één hoop te gaan gooien. Dat Oostenrijkse nummer heeft toch niks te maken met wat Joost waarschijnlijk gaat doen, behalve dat er een beat onder zit? Beetje vergelijkbaar met dat alle Nederlandse inzendingen ineens country werden genoemd.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:25 schreef Greys het volgende:
Ja best erg eigenlijk, sturen we eindelijk eens iets anders dan anders qua NLse inzending, zijn we straks alsnog niet héél erg anders dan anders tussen de andere inzendingen in een beetje hetzelfde straatje.
(Maar ik denk/hoop dat hij alsnog wel genoeg afwijkt. En leuk wordt het sowieso wel!)
Dit wordt nog wat de komende maandenquote:
Yup, dat is ook wel de consequentie van het schrappen van de jury's in de halve finale. Veel landen zullen nu echt voor de lol-feestfactor gaan, die scoren over het algemeen beter bij het publiek. Voor de eindoverwinning zul je dan zien dat die mooie rustige ballad de zege paktquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:38 schreef blackswangreen het volgende:
Het is wel zo dat als echt iedereen met een typische televote-inzending komt, een nummer waar wij normaal mee zouden komen (zeg maar genre Douwe Bob) het ineens wél heel goed kan gaan doen omdat die dan opvalt.
En dan wordt het contrast tussen wat het publiek kiest en de jury steeds groter en zo ook het gezeur achterafquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, dat is ook wel de consequentie van het schrappen van de jury's in de halve finale. Veel landen zullen nu echt voor de lol-feestfactor gaan, die scoren over het algemeen beter bij het publiek. Voor de eindoverwinning zul je dan zien dat die mooie rustige ballad de zege pakt
Ik denk dat ze dit ook wel weer terug gaan draaien op termijn.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
En dan wordt het contrast tussen wat het publiek kiest en de jury steeds groter en zo ook het gezeur achterafvind het nog steeds een vage beslissing.
Ik denk nog steeds dat Frankrijk echt nog wel een kans maakt op de winstquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, dat is ook wel de consequentie van het schrappen van de jury's in de halve finale. Veel landen zullen nu echt voor de lol-feestfactor gaan, die scoren over het algemeen beter bij het publiek. Voor de eindoverwinning zul je dan zien dat die mooie rustige ballad de zege pakt
Nou ja, ook in een niet ballad-heavy jaar zullen er nog wel een stuk of 5 concurrenten voor Frankrijk komen, die in dezelfde vijver vissen, dus het is nog even afwachten of die beter gaan zijn of niet. Uiteindelijk geldt dan ook “the winner takes it all” voor de televoting.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat Frankrijk echt nog wel een kans maakt op de winst
Persoonlijk vind de ballad van Dons in de Letse selectie mij meer aanspreken. Maar goed een hoge uitslag voor Letland lijkt misschien ver gezocht.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat zie ik totaal niet gebeuren eigenlijkquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Toch een land dat deze eeuw twee keer vaker de Top 8 heeft gehaald dan een grootmacht als Nederlandquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Persoonlijk vind de ballad van Dons in de Letse selectie mij meer aanspreken. Maar goed een hoge uitslag voor Letland lijkt misschien ver gezocht.
Ik haakte ook alleen maar in op wat Momo boven mij zei. De liedjes lijken niet op elkaar, maar er is wel meer nu qua genre 'enigszins in dat straatje'. En gelukkig maar. Maar de 'Jaaaaa dansennnnnn springennn' televote-inzendingen zullen wel punten van elkaar kunnen gaan afsnoepen, dus dat is straks wellicht wat spannender voor Joost. Maar zoals gezegd, hopelijk gaat hij er alsnog bovenuit steken waardoor zijn punten veilig zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje Eurofans eigen om dat allemaal op één hoop te gaan gooien. Dat Oostenrijkse nummer heeft toch niks te maken met wat Joost waarschijnlijk gaat doen, behalve dat er een beat onder zit? Beetje vergelijkbaar met dat alle Nederlandse inzendingen ineens country werden genoemd.
Alsnog blij dat we dat niet hebben gedaan. We waren hier wel even aan toe. Nu nog hopen op een echt sterk catchy lied.quote:Het is wel zo dat als echt iedereen met een typische televote-inzending komt, een nummer waar wij normaal mee zouden komen (zeg maar genre Douwe Bob) het ineens wél heel goed kan gaan doen omdat die dan opvalt.
En het is vooral de connectie naar de jaren 90 eurodance die we terug zien. Wel een verbindende factor in de nummers die ik noem. Je kunt binnen dat straatje natuurlijk compleet verschillende nummers maken, maar wel opvallend dat dit een duidelijke trend is.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik haakte ook alleen maar in op wat Momo boven mij zei. De liedjes lijken niet op elkaar, maar er is wel meer nu qua genre 'enigszins in dat straatje'. En gelukkig maar. Maar de 'Jaaaaa dansennnnnn springennn' televote-inzendingen zullen wel punten van elkaar kunnen gaan afsnoepen, dus dat is straks wellicht wat spannender voor Joost. Maar zoals gezegd, hopelijk gaat hij er alsnog bovenuit steken waardoor zijn punten veilig zijn.
[..]
Alsnog blij dat we dat niet hebben gedaan. We waren hier wel even aan toe. Nu nog hopen op een echt sterk catchy lied.
(Hoop trouwens wél dat we ooit de inzending van Numidia en Douwe gaan horen want daar blijf ik nieuwsgierig naar! Even puur losstaand van Joost.)
Gedateerde Eurodance is zo'n beetje waar mensen Eurovisie van kennenquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:29 schreef Momo het volgende:
[..]
En het is vooral de connectie naar de jaren 90 eurodance die we terug zien. Wel een verbindende factor in de nummers die ik noem. Je kunt binnen dat straatje natuurlijk compleet verschillende nummers maken, maar wel opvallend dat dit een duidelijke trend is.
Net als dat veel verschillende rocknummers zijn, maar Kaarija misschien toch wel votes heeft gehaald bij Voyager en Lord of the Lost vorig jaar.
Ik durf ook een gok te nemen dat Krick - Drowing in the rain een juryfavorietje gaat worden. Het ligt erg in het straatje van Alika met Bridges. (En ik ben fan van deze inzending. Laat me even in deze waanquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Joost veel humor in het optreden en nummer gaat stoppen. Europees breed wel lastig om dat binnen te laten komen. Al kan het natuurlijk wel als we naar Verka kijken. Wat in 1 land heel grappig is, kan voor een ander land heel vreemd en cringe zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Gedateerde Eurodance is zo'n beetje waar mensen Eurovisie van kennenDat is niet echt een nieuwe trend.
Natuurlijk, als er straks 20 schijtlollige Joosten op het podium staan wordt het lastig. Maar dan moet hij gewoon zorgen dat hij het meest lollig is. En dan is hij met deze Tiktok al op de goede weg.
Ja precies, dat laatste daar leg je idd goed mee uit hoe ik het zelf ook bedoelde. Nummers hoeven totaal niet op elkaar te lijken om toch een beetje in hetzelfde straatje te vallen qua genre of gevoel dat ze oproepen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:29 schreef Momo het volgende:
[..]
En het is vooral de connectie naar de jaren 90 eurodance die we terug zien. Wel een verbindende factor in de nummers die ik noem. Je kunt binnen dat straatje natuurlijk compleet verschillende nummers maken, maar wel opvallend dat dit een duidelijke trend is.
Net als dat veel verschillende rocknummers zijn, maar Kaarija misschien toch wel votes heeft gehaald bij Voyager en Lord of the Lost vorig jaar.
Hij heeft daar in elk geval wel een fijne uitstraling voor. Weet weer eens niet zo goed hoe ik het moet uitleggen maar hij heeft een toegankelijk lollige uitstraling met een menselijk serieus ondertoontje. Er is weinig aan hem als persoon dat iemand zal/kan afstoten denk ik.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Joost veel humor in het optreden en nummer gaat stoppen. Europees breed wel lastig om dat binnen te laten komen. Al kan het natuurlijk wel als we naar Verka kijken. Wat in 1 land heel grappig is, kan voor een ander land heel vreemd en cringe zijn.
Dat idee heb ik ook wel, nog niemand een opmerking zien maken van wat een nare gast die Joost. Maar goed sympathiek overkomen is ook nog geen garantie voor punten, kijk maar naar een Jendrik bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft daar in elk geval wel een fijne uitstraling voor. Weet weer eens niet zo goed hoe ik het moet uitleggen maar hij heeft een toegankelijk lollige uitstraling met een menselijk serieus ondertoontje. Er is weinig aan hem als persoon dat iemand zal/kan afstoten denk ik.
Edit: op m'n mobiel zet ie steeds m'n vorige post er ook nog automatisch bij in het postvenster als ik quote. Vandaar m'n bende. Als het goed is klopt ie nu.![]()
Dat is absoluut waar! (Ach die arme Jendrik ja, ik vond hem zó leuk hahaha). Maar wel prettig dat Joost z'n toegankelijke sympathieke uitstraling mee heeft als stemmers tussen een aantal favorieten moeten kiezen waar hun punten heen gaan en hij zou daar tussen zitten. Hashtag wishful thinking.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook wel, nog niemand een opmerking zien maken van wat een nare gast die Joost. Maar goed sympathiek overkomen is ook nog geen garantie voor punten, kijk maar naar een Jendrik bijvoorbeeld.
Klinkt als mijn jaarquote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:12 schreef Momo het volgende:
De 90s eurodance lollige rave hype is trouwens wel aan met de We Will Rave als gekozen inzending van Oostenrijk, My AI als favoriet in Noorwegen, Windows95man in Finse selectie, VB Gang in Litouwse selectie, 5MIINUST en Cecilia in de Estse selectie, Grossstadtgeflüster waarschijnlijk in Duitse selectie.
Das dan wel weer jammer idd, zo’n inzending valt normaliter juist zo lekker opquote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:25 schreef Greys het volgende:
Dat was ook echt een nummer die eerder in de top 10 thuishoorde wat mij betreft dan onderaan met 0 puntenquote:Op woensdag 17 januari 2024 13:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook wel, nog niemand een opmerking zien maken van wat een nare gast die Joost. Maar goed sympathiek overkomen is ook nog geen garantie voor punten, kijk maar naar een Jendrik bijvoorbeeld.
Net het optreden even teruggekeken. Sympathieke uitstraling, maar het nummer was muzikaal best.... 'simpel'. En de show eromheen had niet misstaan in een Junior Songfestival, maar hier...?quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat was ook echt een nummer die eerder in de top 10 thuishoorde wat mij betreft dan onderaan met 0 punten
Hij had het gewoon lekker bij een van z'n eenvoudige aanstekelijke ukelele-liedjes moeten houden denk ik.quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat was ook echt een nummer die eerder in de top 10 thuishoorde wat mij betreft dan onderaan met 0 punten
Ja, een andere staging had al een wereld van verschil gemaakt, ook bij hetzelfde nummer gewoonquote:Op woensdag 17 januari 2024 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij had het gewoon lekker bij een van z'n eenvoudige aanstekelijke ukelele-liedjes moeten houden denk ik.
Volgens mij ging hij keihard over the top 'want Songfestival' terwijl hij juist veel meer had opgevallen denk ik met minder, alleen hij en z'n ukelele.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:25 schreef escwidm02 het volgende:
[..]
Hij krijgt van alle artiesten die tot nu toe bekend zijn wel veruit de meeste likes, ook op die aankondigingsvideo bijvoorbeeld. Dat zegt bijna niets over het eindresultaat, maar vind het toch fascinerend dat hij blijkbaar zoveel mensen zo aanspreekt.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:18 schreef Thrts het volgende:
[..]
Dit filmpje heeft op tiktok inmiddels 2,2 miljoen views, en 200.000 likes, dat is echt veel.
Hij is een soort meester van het manifesteren. Hij maakt gewoon dat hij een favoriet wordt. Dat vind ik wel knap. Het houdt natuurlijk wel ergens op, je moet ook wel met een beetje fatsoenlijk nummer aan komen zetten.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij krijgt van alle artiesten die tot nu toe bekend zijn wel veruit de meeste likes, ook op die aankondigingsvideo bijvoorbeeld. Dat zegt bijna niets over het eindresultaat, maar vind het toch fascinerend dat hij blijkbaar zoveel mensen zo aanspreekt.
Is gewoon nog online op TikTokquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:17 schreef Tinkepink het volgende:
Weten jullie misschien waarom het Joost Klein 12 points to the Netherlands filmpje overal is verdwenen ?
Hij had hem gister nog in z'n instastory gezet maar dat blijft maar 24 uur staan.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:17 schreef Tinkepink het volgende:
Weten jullie misschien waarom het Joost Klein 12 points to the Netherlands filmpje overal is verdwenen ?
Stond ook op zijn pagina tussen de foto’s zeg maar, maar die is inderdaad weg. Geen idee waarom.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij had hem gister nog in z'n instastory gezet maar dat blijft maar 24 uur staan.
Tweede tab kiezen: reels. Daar staat het filmpje.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:54 schreef Em31 het volgende:
Nice![]()
[..]
Stond ook op zijn pagina tussen de foto’s zeg maar, maar die is inderdaad weg. Geen idee waarom.
Gevonden én wat geleerd 🎉. Dank jequote:Op zondag 21 januari 2024 01:57 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Tweede tab kiezen: reels. Daar staat het filmpje.
Oh ik wist niet dat je dat ook kon verbergenquote:Op zondag 21 januari 2024 01:57 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Tweede tab kiezen: reels. Daar staat het filmpje.
Maar dat zegt helemaal niks over het ESF-liedje waar hij in maart mee komt. Kan maar zo een heel muzikaal deuntje hebben.quote:Op zondag 21 januari 2024 09:28 schreef blackswangreen het volgende:
Toevallig gisteren het optreden van Joost op Lowlands zitten kijken. Het is wel een bijzondere vogel hoor. Nergens mee te vergelijken. Veel comments van boomers eronder ook die zich afvragen waar de echte muzikanten gebleven zijn, en ik kan ze geen ongelijk gevenHet is meer een soort performance art.
Nou, ik denk dat we geen jury pleaser hoeven te verwachtenquote:Op zondag 21 januari 2024 13:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar dat zegt helemaal niks over het ESF-liedje waar hij in maart mee komt. Kan maar zo een heel muzikaal deuntje hebben.
Dat gerucht over die titel is trouwens wel nepnieuws van dat account dat zich voordoet als Eurovoix. Was gefotoshopped plaatje.quote:
O, het ging inderdaad om de titel, dus nevermind dan, de odds zijn nu toch niet zo van belang nog.quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat gerucht over die titel is trouwens wel nepnieuws van dat account dat zich voordoet als Eurovoix. Was gefotoshopped plaatje.
Behalve de titel, die blijkbaar fout is, zijn het ook allemaal open deuren, die iedereen wel in kan trappen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:30 schreef Em31 het volgende:
Ik denk dat die meid wat verzint, maarrr tegelijkertijd zijn die odds denk ik niet heel gek aangezien de jury Joost vast niets zal vinden..
Toch even gereageerdquote:Op woensdag 24 januari 2024 10:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat maakt dit wel grappig
Ik heb gehoord dat de titel "Liefde van mijn leven" is, en dat het een gevoelige ballad is over z'n cavia.quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Behalve de titel, die blijkbaar fout is, zijn het ook allemaal open deuren, die iedereen wel in kan trappen.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de titel "Liefde van mijn leven" is, en dat het een gevoelige ballad is over z'n cavia.
Even kijken of de odds nu weer de lucht in schieten.
Is Joost Klein dan eigenlijk @Mani89?quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de titel "Liefde van mijn leven" is, en dat het een gevoelige ballad is over z'n cavia.
Die songtekst zou ik zo uit mijn mouw schudden 🤙🏻quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Is Joost Klein dan eigenlijk @:Mani89?
Dat zou echt een heleboel verklarenquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Is Joost Klein dan eigenlijk @:Mani89?
quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
quote:Prince Of Europe
Joost Klein LIVE
His name is small, but his notoriety in Europe is growing bigger!!!1!
Joost Klein wants to take you on a journey through his mind. He is famously known for his crazy LIVE experience.. Have you experienced it yet? He will bring lots of new music on his USB, but also all the classics. Last year he sold out the AFAS Amsterdam twice, but this year he chose to start 2024 a bit more intimate. On the 14th and 15th of March he will be performing LIVE in the 013 Tilburg!!!!1! XD
Have you ever been to Gabberland? Join the adventure and feel the internet come to life! Get your tickets NOW
PS: Will the 12 points go to The Netherlands?
Op 14 maart geen phones, maar 15 maart wel. Dus het nummer wordt op de 15de bekend gemaakt?quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:49 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
2 shows in Tilburg in maart, zal nummer dan voor het eerst live gezongen worden?
https://www.instagram.com/p/C2fQCTGsATO/?img_index=2
[..]
Ik vind het wel een goede titel. "Gewoon je bijdehante bek houwe!" klinkt meer Joosterig dan "Feestje vanavond". En ook een klein beetje Raggende Manne.quote:
Dat lijkt me vrij laat, ik las op Twitter dat iemand suggereerde dat de no phones policy misschien is omdat dan het nummer voor het eerst live wordt gedaan voor publiek en ze het beeldmateriaal willen gebruiken voor een videoclip. En dat het daarvoor beter is als het publiek los gaat en niet staat te filmen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 18:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op 14 maart geen phones, maar 15 maart wel. Dus het nummer wordt op de 15de bekend gemaakt?
Al zal dat niet voor het songfestivalnummer zijn die videoclip. Deadline voor opsturen nummer is toch de maandag na Melfest? Dat zou dan dit jaar 11 maart zijn. Al zullen Azerbeidzjan en Armenië wel weer gaan rekken met het nummer. Ik neem aan dat Nederland weer begint maart gaat zitten?quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij laat, ik las op Twitter dat iemand suggereerde dat de no phones policy misschien is omdat dan het nummer voor het eerst live wordt gedaan voor publiek en ze het beeldmateriaal willen gebruiken voor een videoclip. En dat het daarvoor beter is als het publiek los gaat en niet staat te filmen.
In elk geval wel ruim genoeg voor dat concert, zodat iedereen mee kan zingen. Dus dat zal inderdaad wel zoiets worden.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Al zal dat niet voor het songfestivalnummer zijn die videoclip. Deadline voor opsturen nummer is toch de maandag na Melfest? Dat zou dan dit jaar 11 maart zijn. Al zullen Azerbeidzjan en Armenië wel weer gaan rekken met het nummer. Ik neem aan dat Nederland weer begint maart gaat zitten?
De deadline voor het opsturen is wel eerder, maar volgens mij is er niets dat je verplicht om het nummer ook daadwerkelijk uit te brengen voor die datum. Het kan natuurlijk ook gewoon dat ze een extra live-video gaan maken... of dat no phones niets met Eurovisie te maken heeft, je ziet het tegenwoordig wel vaker bij concerten.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Al zal dat niet voor het songfestivalnummer zijn die videoclip. Deadline voor opsturen nummer is toch de maandag na Melfest? Dat zou dan dit jaar 11 maart zijn. Al zullen Azerbeidzjan en Armenië wel weer gaan rekken met het nummer. Ik neem aan dat Nederland weer begint maart gaat zitten?
Alleen dat het wel verschilt tussen beide concerten meet no phone policy. Meestal is alle concerten geen phone policy als die er is.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De deadline voor het opsturen is wel eerder, maar volgens mij is er niets dat je verplicht om het nummer ook daadwerkelijk uit te brengen voor die datum. Het kan natuurlijk ook gewoon dat ze een extra live-video gaan maken... of dat no phones niets met Eurovisie te maken heeft, je ziet het tegenwoordig wel vaker bij concerten.
Dat zou ook nog kunnenquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:33 schreef Em31 het volgende:
Misschien is het wel voor de postcardgeen telefoons in beeld bij de opnames.
Oh blij dat ze dit niet hebben gekozenquote:Op zondag 28 januari 2024 21:07 schreef Niels93 het volgende:
https://open.spotify.com/(...)Cg6qp3pv6FW7SKpF2bFm
Nieuwste liedje van Numidia. Mede geschreven door... Douwe Bob
Nee denk niet dat dit ‘m is dan.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:24 schreef Greys het volgende:
Ik kan maar een klein stukje luisteren maar zit hier ook een deel Berbers in? Want dat zou het geval zijn bij het ESF-lied.
(Dit stukje dat ik hoor is idd geen winnend Songfestivallied)
Dit lijkt me niet haar songfestivalinzending. Het is een lied voor een anti-pestcampagne van NPO Zapp.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:17 schreef Niels93 het volgende:
Als ik het hoor, ben ik blij dat dit niet is gekozen. Ongeacht waar Joost ook mee gaat komen. Maar dit is een te standaard, te veel geformuleerde ballad die geen potten zou breken op het ESF.
Oh dat verklaart hetquote:Op zondag 28 januari 2024 21:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet haar songfestivalinzending. Het is een lied voor een anti-pestcampagne van NPO Zapp.
Douwe zei ook ergens dat ze je wegblaast met dat lied en zo klinkt deze (het stukje dat ik hoorde dan) ook niet.quote:
Ah dat verklaart.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet haar songfestivalinzending. Het is een lied voor een anti-pestcampagne van NPO Zapp.
Same! Helemaal niet raar gedacht idd.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maakt niets uit hoorzou ik ook denken als ik Douwe Bob als één van de schrijvers zag staan.
Hm, kan, maar dit lied klinkt niet echt alsof er eerst een deel Berbers in zat toch.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:11 schreef TheVulture het volgende:
Het zou me ook niets verbazen als het wel haar inzending is geweest, een beschrijving van een artiest slaat ook vaak als een tang op een varken wanneer ik er zelf naar luister
Dat IJsland in de top 3 staat omdat er een Palenstijnse artiest meedoet zegt wel genoeg over de geloofwaardigheid van de bookmakers. Pas als alle nummers bekend zijn kunnen we weer verder pratenquote:Op maandag 29 januari 2024 19:51 schreef Em31 het volgende:
Ik geloof niet dat we ooit zo laag bij de bookmakers hebben gestaan op dit momentLijkt me een beetje overdreven als je ziet wie er boven ons staan, maar goed gaat om winnen natuurlijk en zegt ook niet alles.
Nog een dikke maand wachten.
Ja, ik zat dat ook te denken. Het zou nog best kunnen dat Numidia de voorselectie niet heeft gewonnen, maar als een soort troostprijs dit liedje mag laten gebruiken in die NPO-campagne.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:11 schreef TheVulture het volgende:
Het zou me ook niets verbazen als het wel haar inzending is geweest, een beschrijving van een artiest slaat ook vaak als een tang op een varken wanneer ik er zelf naar luister
Ik kan me vergelijkbare teksten over Loreen herinneren volgens mijquote:Op maandag 29 januari 2024 19:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat IJsland in de top 3 staat omdat er een Palenstijnse artiest meedoet zegt wel genoeg over de geloofwaardigheid van de bookmakers. Pas als alle nummers bekend zijn kunnen we weer verder praten
Kan je vanuit NL überhaupt nog ergens wedden op het Songfestival trouwens? (even een píetsie offtopic, sorry)quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kan me vergelijkbare teksten over Loreen herinneren volgens mij![]()
Maar goed, Nederland staat inderdaad te laag. Daar zou je prima op kunnen inzetten op dit niveau. Maar het probleem is dat blijkbaar niemand de behoefte voelt om zijn geld te steken in die Käärijä-kloon uit het land dat het sinds de winst nogal kwijt lijkt te zijn. Aan Joost om daar wat aan te doen.
Voorzover ik weet niet. Wat wel jammer is, want de kans dat Nederland niet ergens tussen nu en mei op een betere prijs dan 200/1 komt te handelen, lijkt me minimaal.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je vanuit NL überhaupt nog ergens wedden op het Songfestival trouwens? (even een píetsie offtopic, sorry)
Maar dit liedje heeft echt helemaal niks gemeen met de omschrijving die werd gegeven, namelijk dat het in het Engels was met ook wat Berbers erin en ging over wereldvrede of iets dergelijks, met een grote uithaal. Ja ok, het is geschreven door Douwe Bob, maar dat lijkt sinds Beste Zangers 'n beetje haar partner in crime te zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik zat dat ook te denken. Het zou nog best kunnen dat Numidia de voorselectie niet heeft gewonnen, maar als een soort troostprijs dit liedje mag laten gebruiken in die NPO-campagne.
Tenzij het daar al 5 jaar ofzo voor wordt gebruikt, dan heb ik uiteraard niets gezegd
Nou ja, we hebben ooit een liedjesschrijver gehad, die zijn compositie Shalalie vooraf omschreef als een plaat die een maatschappelijk thema behandelde en niet het standaard “Ik-hou-van-jou-thema” zou hebben. Dus ik sluit niets uit. Maar inderdaad, het kan ook prima een gewoon nummer zijn, dat toevallig wat ESF-boxen aftikt.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 11:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar dit liedje heeft echt helemaal niks gemeen met de omschrijving die werd gegeven, namelijk dat het in het Engels was met ook wat Berbers erin en ging over wereldvrede of iets dergelijks, met een grote uithaal. Ja ok, het is geschreven door Douwe Bob, maar dat lijkt sinds Beste Zangers 'n beetje haar partner in crime te zijn.
Het kan he, dat ze het liedje een nieuwe Nederlandse tekst heeft gegeven over pesten, uithaal eruit gehaald, maar waarschijnlijker lijkt me dat dit gewoon een ander liedje is.
Dank je. En ja, zonde.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voorzover ik weet niet. Wat wel jammer is, want de kans dat Nederland niet ergens tussen nu en mei op een betere prijs dan 200/1 komt te handelen, lijkt me minimaal.
Het is nu illegaal om te wedden op "entertainment" in Nederland. Sport mag wel, songfestival dus niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je vanuit NL überhaupt nog ergens wedden op het Songfestival trouwens? (even een píetsie offtopic, sorry)
Joah maar misschien was er nog een omwegje of via een buitenlandse site ofzo.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is nu illegaal om te wedden op "entertainment" in Nederland. Sport mag wel, songfestival dus niet.
Nee, ook wel gekeken, maar je moet meestal ook kopie van ID sturen en/of bankrekeningnummer etc. Misschien dat het wel kan, maar dan moet je er misschien meer moeite in gaan stoppen met VPN, buitenlandse rekeningnummer etc.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Joah maar misschien was er nog een omwegje of via een buitenlandse site ofzo.Maar helaas.
Dat had ook wel te maken met het kaliber Loreen. Maar goed, dat is een ander discussie.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kan me vergelijkbare teksten over Loreen herinneren volgens mij![]()
Maar goed, Nederland staat inderdaad te laag. Daar zou je prima op kunnen inzetten op dit niveau. Maar het probleem is dat blijkbaar niemand de behoefte voelt om zijn geld te steken in die Käärijä-kloon uit het land dat het sinds de winst nogal kwijt lijkt te zijn. Aan Joost om daar wat aan te doen.
Nu is het gunstig voor ons dat er geen jury zit in de halve finalequote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:44 schreef Em31 het volgende:
Met België erbij halen we vast meer punten dan vorig jaar.
+ Zwisterland + Oostenrijk waar z'n Friesenjung ook populair wasquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:44 schreef Em31 het volgende:
Met België erbij halen we vast meer punten dan vorig jaar.
Sorry wat? Dit is op papier alsof je alle mwah presterende landen bij elkaar zet.quote:
Ik heb soms het gevoel dat dit elk jaar gebeurt en dat het altijd semi 2 is.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Sorry wat? Dit is op papier alsof je alle mwah presterende landen bij elkaar zet.
Waar staan die?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:51 schreef Em31 het volgende:
We gaan hakken in Malmö he? Aan Joost z’n filmpjes te zien.
Ik hoop het zoquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:51 schreef Em31 het volgende:
Godzijdank want dat hoopten de meesten al. Fijn om het steeds wat meer 'bevestigd' te zien worden.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:51 schreef Em31 het volgende:
Jaaquote:
Er zit ook een liedje onder dat volgens mij nieuw is. Maar het zal wel niet z'n Eurovisie-nummer zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoop het zo![]()
Zijn "learning how to #hakken"-filmpjes wekken wel de indruk dat hij Europa vast wil voorbereiden om te hakken
Ik denk dat dat ook de bedoeling is, toch?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:14 schreef Greys het volgende:
Oh hmpf..
Nou dan doet DIE video me nu al erg aan Gabbertje denken!
Ja lijkt me wel!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:15 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook de bedoeling is, toch?
Niet te hopen inderdaad. Klonk niet heel aansprekend. Liedje komt al wel in 2 korte filmpjes terug.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Er zit ook een liedje onder dat volgens mij nieuw is. Maar het zal wel niet z'n Eurovisie-nummer zijn.
Dat is dat Buurman in Berlijn nummerquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Er zit ook een liedje onder dat volgens mij nieuw is. Maar het zal wel niet z'n Eurovisie-nummer zijn.
Ja, dat weet ik nu ook, maar die was toen nog niet uitquote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is dat Buurman in Berlijn nummer
De kans dat NL het winnende liedje heeft wordt wel met de dag groter gezien de concurrentiequote:
Dit weekend is er zowaar weinig geks gebeurd eigenlijk. Ja Spanje dan, maar St.Pedro was niet echt een ESF-winnaar natuurlijk.quote:Op zondag 4 februari 2024 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De kans dat NL het winnende liedje heeft wordt wel met de dag groter gezien de concurrentie
Ik zou het een giller vinden als De Fenomeen Donnie het winnende songfestivallied heeft geschrevenquote:Op zondag 4 februari 2024 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De kans dat NL het winnende liedje heeft wordt wel met de dag groter gezien de concurrentie
Klopt, ik zie dan zelfs dit:quote:Op maandag 5 februari 2024 09:27 schreef Em31 het volgende:
Als ik via Twitter op Joost Klein zoek en dan op recente tweets klik, zie ik bijna niets staan. Hebben jullie dit ook? 1 of 2 tweets ofzo.Vond dat altijd wel handig voor nieuwtjes. (als ik zoek op andere dingen heb ik dat niet)
Het is een anti-Joods complot.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Klopt, ik zie dan zelfs dit:
[ afbeelding ]
En als ik z'n naam in de zoekbalk typ en hem op Top laat staan ipv Recent, zie ik enkele tweets van 5 dagen geleden van mezelf en van Cornald over de goede loting.
Er is de laatste dagen ook niet veel Joost-nieuws natuurlijk, maar dat niemand hem genoemd zou hebben in de laatste 5 dagen lijkt me stug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kreeg eerst wel wat resultaten van ESF-fans die zijn naam noemden. Onder wie een Sloveens meisje met berichtendiarreee en ‘Joost Klein’ in haar username. Toen ik die persoon had gemute, kreeg ik ook dat scherm van geen resultaten, dus ik vermoed dat de search misschien wat problemen heeft? Vreemd genoeg krijg ik wel resultaten als ik op Joost Klei zoek (quote:Op maandag 5 februari 2024 09:42 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En als ik z'n naam in de zoekbalk typ en hem op Top laat staan ipv Recent, zie ik enkele tweets van 5 dagen geleden van mezelf en van Cornald over de goede loting.
Er is de laatste dagen ook niet veel Joost-nieuws natuurlijk, maar dat niemand hem genoemd zou hebben in de laatste 5 dagen lijkt me stug.
Ja alsof zoeken op hem geblokkeerd is ofzo, apart.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:42 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh die had ik inderdaad ook op negeren gezet, misschien ging het toen mis.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kreeg eerst wel wat resultaten van ESF-fans die zijn naam noemden. Onder wie een Sloveens meisje met berichtendiarreee en ‘Joost Klein’ in haar username. Toen ik die persoon had gemute, kreeg ik ook dat scherm van geen resultaten, dus ik vermoed dat de search misschien wat problemen heeft? Vreemd genoeg krijg ik wel resultaten als ik op Joost Klei zoek ().
Er zat overigens weinig boeiends tussen. Gewoon een paar mensen uit Europa die hoopten dat Nederland gaat winnen, en Nederlanders die er niets van verwachtten (hè verrassend).
Rotterdam 2021 met vol stadion over doenquote:Op maandag 5 februari 2024 09:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zou het een giller vinden als De Fenomeen Donnie het winnende songfestivallied heeft geschreven
Is dit weer een suggestieve Prive/Telegraaf-kop voor de clicks?quote:
Nee, ze had echt een liedje ingestuurd en was daar (achteraf uiteraard) niet tevreden over, dus ze wenst Joost succes.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dit weer een suggestieve Prive/Telegraaf-kop voor de clicks?
Ja precies, ze was dus ontevreden over haar eigen liedje en niet over de keuze voor Joost.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, ze had echt een liedje ingestuurd en was daar (achteraf uiteraard) niet tevreden over, dus ze wenst Joost succes.
Feestje vanavondquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:42 schreef summer52 het volgende:
Mooie duistere foto. "Now back to the mission".
[ afbeelding ]
Nouja Joost is ook wel ultieme troll natuurlijk om mensen op verkeerd been te zetten. Maar die titel kwam van een nepaccount dat ook allemaal obvious nepnieuws deelde dus dat valt al helemaal niet te gelovenquote:
Dat snapte ik al haha.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja Joost is ook wel ultieme troll natuurlijk om mensen op verkeerd been te zetten. Maar die titel kwam van een nepaccount dat ook allemaal obvious nepnieuws deelde dus dat valt al helemaal niet te geloven
Niks hoor.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:16 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Dat snapte ik al haha.
Wat ik niet snap is wat er mis is gegaan met dit quoten, maar boeien.
Bedoel je die foto met tekst? Die heb ik van Joost zijn instagram gehaald. Of begrijp ik het niet goed?quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja Joost is ook wel ultieme troll natuurlijk om mensen op verkeerd been te zetten. Maar die titel kwam van een nepaccount dat ook allemaal obvious nepnieuws deelde dus dat valt al helemaal niet te geloven
Ja dat haalde je inderdaad uit zijn instagram stories. Hij heeft vaker beelden gedeeld van wolven, donker bos, maan etc. in zijn instagram stories. Je zou misschien kunnen denken dat dit slaat op zijn nummer straks. Maar ik denk dat dit gewoon een grapje is van hem allemaal. Dat Feestje Vanavond slaat op nepnieuws van een fake news twitter acccount dat dat de titel van zijn ESF nummer is. Paar weken terug hebben we het daar over gehad in dit topic. Maar ik geloof er niet zoveel van want dat account doet zich voor als Eurovoix (een echte Eurovisie nieuwssite ), maar deelt allemaal nepnieuws waaronder zogenaamd overlijden van mensen. Niet bepaald grappig, maar ik zie veel mensen erin trappen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:33 schreef summer52 het volgende:
[..]
Bedoel je die foto met tekst? Die heb ik van Joost zijn instagram gehaald. Of begrijp ik het niet goed?
Oké nu snap ik het. Bedankt voor de uitleg.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja dat haalde je inderdaad uit zijn instagram stories. Hij heeft vaker beelden gedeeld van wolven, donker bos, maan etc. in zijn instagram stories. Je zou misschien kunnen denken dat dit slaat op zijn nummer straks. Maar ik denk dat dit gewoon een grapje is van hem allemaal. Dat Feestje Vanavond slaat op nepnieuws van een fake news twitter acccount dat dat de titel van zijn ESF nummer is. Paar weken terug hebben we het daar over gehad in dit topic. Maar ik geloof er niet zoveel van want dat account doet zich voor als Eurovoix (een echte Eurovisie nieuwssite ), maar deelt allemaal nepnieuws waaronder zogenaamd overlijden van mensen. Niet bepaald grappig, maar ik zie veel mensen erin trappen.
Een of andere troll op twitter claimt dat ze de titel kent, maar dat haal ik niet uit deze foto.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:31 schreef summer52 het volgende:
[..]
Dit snap ik niet helemaal. Ja oud he.
Toch bedankt voor je berichtje.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:27 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Een of andere troll op twitter claimt dat ze de titel kent, maar dat haal ik niet uit deze foto.
Edit: spuit 11![]()
Noem eens één goed nummer van Stefania?quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:18 schreef RipCity het volgende:
Balen dat we Stefania-Godin niet krijgen maar komt misschien ook wel iets te vroeg. Over 2/3 jaar hopelijk.
quote:Op donderdag 7 februari 2019 17:23 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Noem eens één goed nummer van Duncan?
Die heeft best een paar goede nummers, zoals @Momo laat zien (Electric Life vind ik zelf niet zo goed, trouwens).quote:
Omdat hij toen nog geen nummers had gebracht officieel dus die ook niet. Stefania heeft zo te zien nu al een stuk of 15 singles uitgebracht. Maar iets zegt mij dat jij die ook niet kent behalve Supergirl en Last Dance.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:36 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
In februari 2019 had ik van 3/4 nog nooit gehoord. En jij ook niet
When you assume, you make an ass out of you and me.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Omdat hij toen nog geen nummers had gebracht officieel dus die ook niet. Stefania heeft zo te zien nu al een stuk of 15 singles uitgebracht. Maar iets zegt mij dat jij die ook niet kent behalve Supergirl en Last Dance.
When you have jezelf vastgeluld, you use deze uitdrukking.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:44 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
When you assume, you make an ass out of you and me.
Wat een vriendelijk subforum.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
When you have jezelf vastgeluld, you use deze uitdrukking.
Nou, gezien het aanbod dit jaar hoop ik daar bijna opquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:46 schreef Greys het volgende:
Ja heel vriendelijk. Echt. Als je dat zelf ook gewoon een beetje bent. Dus poppies hou eens op met dat gemorrel joh. Nou weten we het wel. Kusjes.
We zijn ons in het Sanremo topic geestelijk erop aan het voorbereiden dat Joost met een bloedserieuze ballad aan gaat komen straks.
Het zal je gebeuren.
Nee ik denk het ook niet en ik hoop het zeker niet maar het zou toch wel even hysterisch zenuwlachen zijn als het wel zo is.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nou, gezien het aanbod dit jaar hoop ik daar bijna op
Niet dat Joost dat ook echt gaat doen natuurlijk.
Maar er heeft vast nog niemand op de datum in de quote in deze post geklikt. Had er een leuke verassing in verstoptquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:46 schreef Greys het volgende:
Ja heel vriendelijk. Echt. Als je dat zelf ook gewoon een beetje bent. Dus poppies hou eens op met dat gemorrel joh. Nou weten we het wel. Kusjes.
We zijn ons in het Sanremo topic geestelijk erop aan het voorbereiden dat Joost met een bloedserieuze ballad aan gaat komen straks.
Het zal je gebeuren.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:22 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Maar er heeft vast nog niemand op de datum in de quote in deze post geklikt. Had er een leuke verassing in verstopt
Dat is wel creatief, moet ik zeggen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:22 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Maar er heeft vast nog niemand op de datum in de quote in deze post geklikt. Had er een leuke verassing in verstopt
Ik blijf kippenvel houden bij dat moment, stresslevel 100quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee! Daar had ik niet op geklikt.
Gaaf gedaan.
En altijd weer een leuk moment om even terug te zien al blijf ik dat beteuterde gezicht rechts altijd een beetje zielig vinden, ik ben een zacht ei.
(Ik klikte en was bang voor een rickroll whehe)
quote:Marcel Veenendaal, frontman van de Haagse band DI-RECT, ziet het vooralsnog niet zitten om Nederland te vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival. Dat zegt de 41-jarige artiest in gesprek met het ANP. De voornaamste reden daarvoor is dat alleen de zang live is tijdens het songfestival en de instrumenten verplicht van een geluidsband moeten komen.
Veenendaal is op de hoogte van de suggestie van Joling en heeft hem ook een verklaring gegeven waarom hij voorlopig niet mee wil doen. "Wat er bij het songfestival is, daar zie je allemaal solisten", zegt hij. En als de zanger met DI-RECT zou gaan, zou dat dus betekenen dat de band moet playbacken. "En dat is voor mij eigenlijk een reden om het niet te doen, omdat ik geloof dat er veel meer huist in een bandje dan alleen degene die de hele tijd aan het zingen is." Volgens Jamie Westland, drummer van DI-RECT, is meedoen aan het songfestival "wel een hele mooie manier om je muziek over de grens te laten gaan".
https://www.msn.com/nl-nl(...)6f683b0ba998b8&ei=10
Nou Marcel, Jamie wil gewoon nepdrummen dus hupsakeequote:Op donderdag 8 februari 2024 15:46 schreef usagi414 het volgende:
@:GeorgeM , je zal nog even moeten wachten voordat je droom uitkomt.
[..]
quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:24 schreef GeorgeM het volgende:
We zijn weer stijgende bij de wedkantoren. Van plekkie 29 naar 24.
YESSS!!!quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou Marcel, Jamie wil gewoon nepdrummen dus hupsakee
Ik snap het wel, maar tochquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Voor de mensen die alleen hier meeloeren, dit is de Finse inzendingquote:
quote:Op zondag 11 februari 2024 10:44 schreef aarontje112 het volgende:
Waarom staat Joost ineens op 6/1 voor de winst bij Betfair? Dat betekent dat ie nu 2e staat achter Oekraïne. Of fluctueert dit altijd enorm?
Door de manier waarop zal dit inderdaad flink fluctueren, omdat het ongeleide odds zijn in tegenstelling tot de normale goksites die geleide odds hebben wat betekent dat bij normale goksites een deel van de odds is hoe de mensen gokken en een deel van de odds is een 'professionele' beoordeling van de kansen.quote:* Betfair Exchange and Smarkets are betting exchange sites, like market places where people trade bets with each other.
Misschien iemand die wilde inzetten op 60/1 en een nulletje vergeten was?quote:Op zondag 11 februari 2024 10:44 schreef aarontje112 het volgende:
Waarom staat Joost ineens op 6/1 voor de winst bij Betfair? Dat betekent dat ie nu 2e staat achter Oekraïne. Of fluctueert dit altijd enorm?
Dit. Niet zo zeuren, maar doorpakkenquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou Marcel, Jamie wil gewoon nepdrummen dus hupsakee
Hmpf dat zal het zijnquote:Op zondag 11 februari 2024 11:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien iemand die wilde inzetten op 60/1 en een nulletje vergeten was?
Het is nu weer 55 @ 100 in elk geval.
Vraag mij af of dat ook vooral een reactie is op de mensen die de vergelijking maken met Finland.quote:Op zondag 11 februari 2024 12:49 schreef Niels93 het volgende:
Joost post nu ook een story op Insta met "I am myself". Ik denk echt dat het nummer onderscheidend genoeg gaat zijn tov bijvoorbeeld Finland.
Hij gaat even 10 jaar terug in de tijd?quote:Op zondag 11 februari 2024 13:08 schreef summer52 het volgende:
Ach als hij met Corry Konings gaat is hij onderscheidend genoeg.![]()
Maar zonder gekheid ik ben nu wel heel nieuwsgierig aan het worden. [ afbeelding ]
Ja wat dat betreft doen wij nu wat je vaker ziet, 'copycatten' van het soort act die het het voorgaande jaar goed deed. Vorig jaar deed een raar mannetje het goed, dus ga je dit jaar veel rare mannetjes zien.quote:Op zondag 11 februari 2024 11:22 schreef blackswangreen het volgende:
Niettemin is er in elk geval minstens één iemand die er blijkbaar ineens veel vertrouwen in heeft.
Ik zou juist zeggen dat de ontwikkelingen niet bepaald gunstig zijn voor Joost, er is eerder ruimte voor een ouderwetse Avrotros-ballad want er ligt een sloot aan jurypunten voor het oprapen
Ja ik zie hem niet uit een ei komen en zijn broek kwijt zijn als act. Maar verwacht wel een 90s eurodance sound. Oostenrijk en Finland hebben die nu al, hopelijk is het echt heel goed en anders inderdaad.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:52 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat hij alsnog met iets heel anders komt dan de rest. Geen zorgen.
No wayquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor de mensen die alleen hier meeloeren, dit is de Finse inzending
Het niveau is nou niet dusdanig hoog dat het voor Joost onmogelijk is om uit te steken boven wat er tot nu toe aan gekkigheid is gekozen, maar het effect waar je op hoopt, dat hij opvalt tussen al die serieuze Eurovisie-inzendingen, dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Ik denk dat de kijker thuis eerder graag weer eens een normaal nummer wil horen ipv al die crap (ik in elk geval welquote:Op zondag 11 februari 2024 16:40 schreef grazz het volgende:
Merk dat ik het een beetje jammer begin te vinden dat we Joost uitgerekend in zo'n jaar moeten sturen. Had liever gezien dat we echt uniek waren (net als Cha cha cha dat vorig jaar was) en dat kan nog steeds natuurlijk, want we kennen zijn lied niet. En waarschijnlijk (puur speculerend) en hopend zal het meer een gabber richting opgaan en daarin zijn we natuurlijk dan wel uniek. Hij moet er gewoon voor zorgen dat het binnen zijn vijver de beste is.
Frankrijk en waarschijnlijk Portugal zullen niet klagen dit jaar idd.quote:Op maandag 12 februari 2024 08:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het niveau is nou niet dusdanig hoog dat het voor Joost onmogelijk is om uit te steken boven wat er tot nu toe aan gekkigheid is gekozen, maar het effect waar je op hoopt, dat hij opvalt tussen al die serieuze Eurovisie-inzendingen, dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Ik denk dat de kijker thuis eerder graag weer eens een normaal nummer wil horen ipv al die crap (ik in elk geval wel)
Niet per definitie, nee. Ik vind zelf Bambie Thug wel geinig, totale hysterie. Maar op een gegeven moment is gewoon een goed geschreven popnummer door een zanger met een beetje talent ook wel eens leuk. Zelfs al is het een power balladquote:Op maandag 12 februari 2024 09:36 schreef Tinkepink het volgende:
Een feestnummer of up temp nummer staat natuurlijk niet per definitie direct gelijk aan crap.
Ik ben eigenlijk wel blij met dit jaar. Ben wel toe aan wat vrolijkers dan power ballads.
Ik denk dat mensen wel te snel in een stuip schieten als er een ‘anders dan andere’ inzending wordt gekozen en meteen roepen dat dit jaar zo vol met dat soort nummers zit. Kijk anders eens naar het huidige veld van inzendingen en het zal je verbazen hoeveel nummers er tussen zitten waar mensen tegenwoordig niet steil van achterover slaan omdat het genre ze zo onbekend is. Het is nog vrij basic qua pop en alternatief. Alleen Ierland en Finland springen er uit en tot nu toe zal alleen Nederland en mogelijk Estland daar aan toegevoegd worden. Van Griekenland, Cyprus, Duitsland, VK, Portugal, Denemarken hoeven we weinig ‘vreemds’ te verwachten.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:40 schreef grazz het volgende:
Merk dat ik het een beetje jammer begin te vinden dat we Joost uitgerekend in zo'n jaar moeten sturen. Had liever gezien dat we echt uniek waren (net als Cha cha cha dat vorig jaar was) en dat kan nog steeds natuurlijk, want we kennen zijn lied niet. En waarschijnlijk (puur speculerend) en hopend zal het meer een gabber richting opgaan en daarin zijn we natuurlijk dan wel uniek. Hij moet er gewoon voor zorgen dat het binnen zijn vijver de beste is.
Komt ook wel doordat het onze eigen inzending is waarvan we willen dat ie zo hoog mogelijk eindigt en alles wat ook maar een beetje van invloed kan zijn op een minder hoge score zorgt gewoon voor paniek bij de gemiddelde ESF(fok!)fanquote:Op dinsdag 13 februari 2024 08:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen wel te snel in een stuip schieten als er een ‘anders dan andere’ inzending wordt gekozen en meteen roepen dat dit jaar zo vol met dat soort nummers zit. Kijk anders eens naar het huidige veld van inzendingen en het zal je verbazen hoeveel nummers er tussen zitten waar mensen tegenwoordig niet steil van achterover slaan omdat het genre ze zo onbekend is. Het is nog vrij basic qua pop en alternatief. Alleen Ierland en Finland springen er uit en tot nu toe zal alleen Nederland en mogelijk Estland daar aan toegevoegd worden. Van Griekenland, Cyprus, Duitsland, VK, Portugal, Denemarken hoeven we weinig ‘vreemds’ te verwachten.
Hij maakt zichzelf veel te belangrijk.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mogelijk wordt het, na meerdere relatief hysterische electronische nummers die vorige jaren de top 5 haalden, opnieuw een gevalletje 'net te laat op de trein gesprongen'.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:40 schreef grazz het volgende:
Die trommeltjes van Treble waren van zo'n hoog tandenloosheid gehalte dat ze zelfs op het hoogtepunt van de hype roemloos ten onder zouden gaan.quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:29 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Mogelijk wordt het, na meerdere relatief hysterische electronische nummers die vorige jaren de top 5 haalden, opnieuw een gevalletje 'net te laat op de trein gesprongen'.
Net als toen we trommeltjes stuurden toen de trommeltjes-op-het-Songfestival-hype al aan het uitdoven was (Treble).
Die leeft compleet in een eigen wereld, gespeend van elke vorm van realiteitszin.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:15 schreef RipCity het volgende:
Als die maar geen zangles neemt bij Mia Nicolai. Wat een goede grap is dat.
https://www.ad.nl/show/so(...)eten-leren~a771c92b/
Jij en je heerlijke lange zinnenquote:Op zondag 18 februari 2024 11:37 schreef Greys het volgende:
Elk beetje aanstekelijk up-tempo nummer zal elk jaar wel enigszins in elkaars vaarwater zitten en elke ballad waarschijnlijk ook bij elkaar dus misschien moeten we ons daar gewoon maar geen zorgen om maken. Joost komt vast met het enige gabberhakkeuh-lied en als je wilt winnen moet je sowieso beter/leuker/opvallender zijn dan wie dan ook daar en als je niet per se hoeft te winnen en gewoon plezier wilt hebben maakt het vaarwatergewijsgezien sowieso weinig uit.
[ afbeelding ]
Als die echt iets van het niveau Cha Cha Cha stuurt, zou het wel jammer zijn. Maar in het veel waarschijnlijkere scenario dat het gewoon een meer doorsnee leuke inzending wordt, scoor je bij de jury’s toch nooit bijzonder, dus dan boeit de precieze eindklassering nauwelijks.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:37 schreef Greys het volgende:
Elk beetje aanstekelijk up-tempo nummer zal elk jaar wel enigszins in elkaars vaarwater zitten en elke ballad waarschijnlijk ook bij elkaar dus misschien moeten we ons daar gewoon maar geen zorgen om maken. Joost komt vast met het enige gabberhakkeuh-lied en als je wilt winnen moet je sowieso beter/leuker/opvallender zijn dan wie dan ook daar en als je niet per se hoeft te winnen en gewoon plezier wilt hebben maakt het vaarwatergewijsgezien sowieso weinig uit.
[ afbeelding ]
Het was niet Cornald zijn favoriet/smaak he, dat zou in dit geval ook eens positief kunnen zijn.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:42 schreef blackswangreen het volgende:
Het is wel zo dat je in dit veld nou niet direct zit te wachten op ook nog een gabbernummer... maar misschien blaast hij al die semi-lollige acts wel weg, dat kan ook. En laten we eerlijk zijn, zelfs met Friesenjung (als dat geen sample was) had hij Eurovisie niet gewonnen, dus wat maakt dat vaarwater dan uit.
In het beste geval kan hij hopen op een mooie top-10 en een Europese hit, wat het volgens de jury van oude wijze Avrotrossers is. En die kunnen het weten, dat vonden ze van Walk Along immers ook.
Klopt, maar hij vond Cha Cha Cha dan wél weer goed (al weet ik niet in hoeverre dat gewoon op de bandwagon springen was).quote:Op zondag 18 februari 2024 12:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het was niet Cornald zijn favoriet/smaak he, dat zou in dit geval ook eens positief kunnen zijn.
Ik kan niet voor alle juryleden spreken, maar bij Cornald heb ik er eigenlijk geen vertrouwen in dat hij een Cha Cha Cha, Shum of Trenuletul op waarde kan schatten en een Fulenn, Eat Your Salad of dat liedje van Malta vorig jaar kan afserveren als ongeschikt. Het is totaal niet het genre wat ik associeer met zijn interesse-gebied en dat van de andere juryleden.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Klopt, maar hij vond Cha Cha Cha dan wél weer goed (al weet ik niet in hoeverre dat gewoon op de bandwagon springen was).
Sander Lantinga kan dat misschien wel. En Jacqueline Govaert, hoewel haar eigen band natuurlijk meer Radio 2 is dan Radio 2 zelf. Verder weet ik het inderdaad ook niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kan niet voor alle juryleden spreken, maar bij Cornald heb ik er eigenlijk geen vertrouwen in dat hij een Cha Cha Cha, Shum of Trenuletul op waarde kan schatten en een Fulenn, Eat Your Salad of dat liedje van Malta vorig jaar kan afserveren als ongeschikt. Het is totaal niet het genre wat ik associeer met zijn interesse-gebied en dat van de andere juryleden.
Hij was daar héél vroeg bij. Eerlijk is eerlijk.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Klopt, maar hij vond Cha Cha Cha dan wél weer goed (al weet ik niet in hoeverre dat gewoon op de bandwagon springen was).
quote:Op zondag 18 februari 2024 19:45 schreef Greys het volgende:
Ik ben ineens zo bang dat het lied zo hup geheel onverwacht in de ochtend op een werkdag wordt gedropt en je allemaal appjes krijgt van OMG OMG HET LIED HET LIED en je niet kunt kijken en luisteren omdat je op je werk aan de telefoon bent of met iets bezig bent dat af moet en je baas is er enzo. 😅
Ik denk wel dat ie op de deur komt kloppen als ik daar het lied ga luisteren én uitgebreid zevenentwintig forumpagina's aan reacties ga lezen (want dat hoort erbij!) en twitter enzo.quote:
Oortjes in en je hebt gewoon last van een zeer lastige nummer 2quote:Op zondag 18 februari 2024 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ie op de deur komt kloppen als ik daar het lied ga luisteren én uitgebreid zevenentwintig forumpagina's aan reacties ga lezen (want dat hoort erbij!) en twitter enzo.
Dat doe ik echt nooit op m'n werk (tmi Greys, tmi) maar zou het bijna faken ervoor!quote:Op zondag 18 februari 2024 20:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Oortjes in en je hebt gewoon last van een zeer lastige nummer 2
Moeders heeft gesprokenquote:Op zondag 18 februari 2024 11:37 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |