Hij had hem gister nog in z'n instastory gezet maar dat blijft maar 24 uur staan.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:17 schreef Tinkepink het volgende:
Weten jullie misschien waarom het Joost Klein 12 points to the Netherlands filmpje overal is verdwenen ?
Stond ook op zijn pagina tussen de foto’s zeg maar, maar die is inderdaad weg. Geen idee waarom.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij had hem gister nog in z'n instastory gezet maar dat blijft maar 24 uur staan.
Tweede tab kiezen: reels. Daar staat het filmpje.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:54 schreef Em31 het volgende:
Nice![]()
[..]
Stond ook op zijn pagina tussen de foto’s zeg maar, maar die is inderdaad weg. Geen idee waarom.
Gevonden n wat geleerd 🎉. Dank jequote:Op zondag 21 januari 2024 01:57 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Tweede tab kiezen: reels. Daar staat het filmpje.
Oh ik wist niet dat je dat ook kon verbergenquote:Op zondag 21 januari 2024 01:57 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Tweede tab kiezen: reels. Daar staat het filmpje.
Maar dat zegt helemaal niks over het ESF-liedje waar hij in maart mee komt. Kan maar zo een heel muzikaal deuntje hebben.quote:Op zondag 21 januari 2024 09:28 schreef blackswangreen het volgende:
Toevallig gisteren het optreden van Joost op Lowlands zitten kijken. Het is wel een bijzondere vogel hoor. Nergens mee te vergelijken. Veel comments van boomers eronder ook die zich afvragen waar de echte muzikanten gebleven zijn, en ik kan ze geen ongelijk gevenHet is meer een soort performance art.
Nou, ik denk dat we geen jury pleaser hoeven te verwachtenquote:Op zondag 21 januari 2024 13:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar dat zegt helemaal niks over het ESF-liedje waar hij in maart mee komt. Kan maar zo een heel muzikaal deuntje hebben.
Dat gerucht over die titel is trouwens wel nepnieuws van dat account dat zich voordoet als Eurovoix. Was gefotoshopped plaatje.quote:
O, het ging inderdaad om de titel, dus nevermind dan, de odds zijn nu toch niet zo van belang nog.quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat gerucht over die titel is trouwens wel nepnieuws van dat account dat zich voordoet als Eurovoix. Was gefotoshopped plaatje.
Behalve de titel, die blijkbaar fout is, zijn het ook allemaal open deuren, die iedereen wel in kan trappen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:30 schreef Em31 het volgende:
Ik denk dat die meid wat verzint, maarrr tegelijkertijd zijn die odds denk ik niet heel gek aangezien de jury Joost vast niets zal vinden..
Toch even gereageerdquote:Op woensdag 24 januari 2024 10:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat maakt dit wel grappig
Ik heb gehoord dat de titel "Liefde van mijn leven" is, en dat het een gevoelige ballad is over z'n cavia.quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Behalve de titel, die blijkbaar fout is, zijn het ook allemaal open deuren, die iedereen wel in kan trappen.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de titel "Liefde van mijn leven" is, en dat het een gevoelige ballad is over z'n cavia.
Even kijken of de odds nu weer de lucht in schieten.
Is Joost Klein dan eigenlijk @Mani89?quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de titel "Liefde van mijn leven" is, en dat het een gevoelige ballad is over z'n cavia.
Even kijken of de odds nu weer de lucht in schieten.
Die songtekst zou ik zo uit mijn mouw schudden 🤙🏻quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Is Joost Klein dan eigenlijk @:Mani89?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |