Het lijkt me eigenlijk helemaal geen type dat de staging uit handen geeft.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:03 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies hoe hij het formuleerde, maar ik meende op te vangen dat hij aangaf volgend te zijn wat staging betreft.
Heb het even opgezocht en volgens het Wiwi interview gaat hij de teugels op dat vlak wel een beetje laten vieren en luisteren naar anderen, maar zich er heus mee bemoeien:quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:48 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het lijkt me eigenlijk helemaal geen type dat de staging uit handen geeft.
Ja zie, ik kon het me al niet voorstellenquote:Op zaterdag 23 december 2023 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb het even opgezocht en volgens het Wiwi interview gaat hij de teugels op dat vlak wel een beetje laten vieren en luisteren naar anderen, maar zich er heus mee bemoeien:
"In terms of his staging in Malmö, he says that where he can be involved, he will be involved. He is a YouTuber (with nearly of a quarter million subscribers) who is used to doing absolutely everything himself. However, he is willing to loosen the reins a little. He says “What I also like about Eurovision is the chance to do a production like this. I take that so seriously that I’m willing to listen, whilst I’m so used to being in control”.
Hij heeft inderdaad qua stijlen best een breed oeuvre, maar volgens mij richt hij zich nu vooral op gabber en dat is wel een beetje een alles of niets-genre. Ja, voor Eurovisie is het wel iets nieuws en het kan heel leuk uitpakken, maar als het een nummer is als z'n laatste single Droom Groot, dat is gewoon niet goed genoeg. Daar gaat hij geen potten mee breken.quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:03 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Door zijn deelname ben ik zijn muziek gaan luisteren, en waar ik daar eerst niet heel erg warm voor liep (wel voor het feit dat hij gaat, maar dat is wat anders) begin ik steeds enthousiaster te worden. Eigenlijk is zijn werk heel divers en nauwelijks in een hokje te stoppen.
Dat was met S10 ook zo, en daar was het toch jammer dat ze met een redelijk veilig nummer kwam, wel helemaal mijn smaak, terwijl ik andere meer uptempo nummers spannender had gevonden (ja, Dans Mij Naar Huis bijvoorbeeld).
Hopelijk gaan we dat met Joost nu niet meemaken, want een veilig nummer en staging waar we wat huiverig voor zijn vind ik toch tricky. Finale halen lijkt me alleen al vanwege zijn populariteit goed te doen.
Ik ben fan!
Ik heb geboeid gekeken.quote:Op maandag 25 december 2023 01:52 schreef Momo het volgende:
Schijnbaar is dit nummer opgestuurd voor Duitsland
Dit voelt wel Joostig, ook al is het een vrouw
Dat is een beetje mijn 'angst' voor komend jaar. Dat er meer van dit soort nummers gaan komen en dan valt Joost ineens een stuk minder op, zeker ook omdat ik mijn hart vasthoud voor wat betreft de staging (S10 viel op dat vlak ook enorm tegen).quote:Dit voelt wel Joostig, ook al is het een vrouw
We hebben nu wel een head of delegation die alles bewaakt en heel veel stagings van dichtbij voorbij heeft zien komen en hopelijk op tijd zegt: het mag wel een tandje meer om echt indruk te maken.quote:Op maandag 25 december 2023 14:58 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
[..]
Dat is een beetje mijn 'angst' voor komend jaar. Dat er meer van dit soort nummers gaan komen en dan valt Joost ineens een stuk minder op, zeker ook omdat ik mijn hart vasthoud voor wat betreft de staging (S10 viel op dat vlak ook enorm tegen).
Zo beleef ik het ook idd, te snel na Käärijä en meegaan op die flow, zoals elk jaar gebeurt. Maar goed: ik laat mij graag verrassen.quote:Op maandag 25 december 2023 14:58 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
[..]
Dat is een beetje mijn 'angst' voor komend jaar. Dat er meer van dit soort nummers gaan komen en dan valt Joost ineens een stuk minder op, zeker ook omdat ik mijn hart vasthoud voor wat betreft de staging (S10 viel op dat vlak ook enorm tegen).
Grossstadtgeflüsterquote:Op maandag 25 december 2023 01:52 schreef Momo het volgende:
Schijnbaar is dit nummer opgestuurd voor Duitsland
Dit voelt wel Joostig, ook al is het een vrouw
Dat is best ok. Geen idee of hij het ook live kan zingen, maar dit is de eerste inzending waarvan ik denk: nou, dat is niet verschrikkelijk slecht.quote:
Een verre neef van Melovin?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is een Nederlander, dus ik neem aan van wel. Is nog een redelijk bekende naam, Max Mies.
De naam zei mij niks. En de posts hiervoor gingen over inzendingen in Duitsland, dus ik wist het even niet 😊. Ik vind het nummer een beetje mwaw..... Ik hoop toch echt dat Joost met iets meer spectaculairs komt.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is een Nederlander, dus ik neem aan van wel. Is nog een redelijk bekende naam, Max Mies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |