Ja precies, ze was dus ontevreden over haar eigen liedje en niet over de keuze voor Joost.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, ze had echt een liedje ingestuurd en was daar (achteraf uiteraard) niet tevreden over, dus ze wenst Joost succes.
Feestje vanavondquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:42 schreef summer52 het volgende:
Mooie duistere foto. "Now back to the mission".
[ afbeelding ]
Nouja Joost is ook wel ultieme troll natuurlijk om mensen op verkeerd been te zetten. Maar die titel kwam van een nepaccount dat ook allemaal obvious nepnieuws deelde dus dat valt al helemaal niet te gelovenquote:
Dat snapte ik al haha.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja Joost is ook wel ultieme troll natuurlijk om mensen op verkeerd been te zetten. Maar die titel kwam van een nepaccount dat ook allemaal obvious nepnieuws deelde dus dat valt al helemaal niet te geloven
Niks hoor.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:16 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Dat snapte ik al haha.
Wat ik niet snap is wat er mis is gegaan met dit quoten, maar boeien.
Bedoel je die foto met tekst? Die heb ik van Joost zijn instagram gehaald. Of begrijp ik het niet goed?quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja Joost is ook wel ultieme troll natuurlijk om mensen op verkeerd been te zetten. Maar die titel kwam van een nepaccount dat ook allemaal obvious nepnieuws deelde dus dat valt al helemaal niet te geloven
Ja dat haalde je inderdaad uit zijn instagram stories. Hij heeft vaker beelden gedeeld van wolven, donker bos, maan etc. in zijn instagram stories. Je zou misschien kunnen denken dat dit slaat op zijn nummer straks. Maar ik denk dat dit gewoon een grapje is van hem allemaal. Dat Feestje Vanavond slaat op nepnieuws van een fake news twitter acccount dat dat de titel van zijn ESF nummer is. Paar weken terug hebben we het daar over gehad in dit topic. Maar ik geloof er niet zoveel van want dat account doet zich voor als Eurovoix (een echte Eurovisie nieuwssite ), maar deelt allemaal nepnieuws waaronder zogenaamd overlijden van mensen. Niet bepaald grappig, maar ik zie veel mensen erin trappen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:33 schreef summer52 het volgende:
[..]
Bedoel je die foto met tekst? Die heb ik van Joost zijn instagram gehaald. Of begrijp ik het niet goed?
Oké nu snap ik het. Bedankt voor de uitleg.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja dat haalde je inderdaad uit zijn instagram stories. Hij heeft vaker beelden gedeeld van wolven, donker bos, maan etc. in zijn instagram stories. Je zou misschien kunnen denken dat dit slaat op zijn nummer straks. Maar ik denk dat dit gewoon een grapje is van hem allemaal. Dat Feestje Vanavond slaat op nepnieuws van een fake news twitter acccount dat dat de titel van zijn ESF nummer is. Paar weken terug hebben we het daar over gehad in dit topic. Maar ik geloof er niet zoveel van want dat account doet zich voor als Eurovoix (een echte Eurovisie nieuwssite ), maar deelt allemaal nepnieuws waaronder zogenaamd overlijden van mensen. Niet bepaald grappig, maar ik zie veel mensen erin trappen.
Een of andere troll op twitter claimt dat ze de titel kent, maar dat haal ik niet uit deze foto.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:31 schreef summer52 het volgende:
[..]
Dit snap ik niet helemaal. Ja oud he.
Toch bedankt voor je berichtje.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:27 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Een of andere troll op twitter claimt dat ze de titel kent, maar dat haal ik niet uit deze foto.
Edit: spuit 11![]()
Noem eens één goed nummer van Stefania?quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:18 schreef RipCity het volgende:
Balen dat we Stefania-Godin niet krijgen maar komt misschien ook wel iets te vroeg. Over 2/3 jaar hopelijk.
quote:Op donderdag 7 februari 2019 17:23 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Noem eens één goed nummer van Duncan?
Die heeft best een paar goede nummers, zoals @Momo laat zien (Electric Life vind ik zelf niet zo goed, trouwens).quote:
Omdat hij toen nog geen nummers had gebracht officieel dus die ook niet. Stefania heeft zo te zien nu al een stuk of 15 singles uitgebracht. Maar iets zegt mij dat jij die ook niet kent behalve Supergirl en Last Dance.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:36 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
In februari 2019 had ik van 3/4 nog nooit gehoord. En jij ook niet
When you assume, you make an ass out of you and me.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Omdat hij toen nog geen nummers had gebracht officieel dus die ook niet. Stefania heeft zo te zien nu al een stuk of 15 singles uitgebracht. Maar iets zegt mij dat jij die ook niet kent behalve Supergirl en Last Dance.
When you have jezelf vastgeluld, you use deze uitdrukking.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:44 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
When you assume, you make an ass out of you and me.
Wat een vriendelijk subforum.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
When you have jezelf vastgeluld, you use deze uitdrukking.
Nou, gezien het aanbod dit jaar hoop ik daar bijna opquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:46 schreef Greys het volgende:
Ja heel vriendelijk. Echt. Als je dat zelf ook gewoon een beetje bent. Dus poppies hou eens op met dat gemorrel joh. Nou weten we het wel. Kusjes.
We zijn ons in het Sanremo topic geestelijk erop aan het voorbereiden dat Joost met een bloedserieuze ballad aan gaat komen straks.
Het zal je gebeuren.
Nee ik denk het ook niet en ik hoop het zeker niet maar het zou toch wel even hysterisch zenuwlachen zijn als het wel zo is.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nou, gezien het aanbod dit jaar hoop ik daar bijna op
Niet dat Joost dat ook echt gaat doen natuurlijk.
Maar er heeft vast nog niemand op de datum in de quote in deze post geklikt. Had er een leuke verassing in verstoptquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:46 schreef Greys het volgende:
Ja heel vriendelijk. Echt. Als je dat zelf ook gewoon een beetje bent. Dus poppies hou eens op met dat gemorrel joh. Nou weten we het wel. Kusjes.
We zijn ons in het Sanremo topic geestelijk erop aan het voorbereiden dat Joost met een bloedserieuze ballad aan gaat komen straks.
Het zal je gebeuren.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:22 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Maar er heeft vast nog niemand op de datum in de quote in deze post geklikt. Had er een leuke verassing in verstopt
Dat is wel creatief, moet ik zeggen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:22 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Maar er heeft vast nog niemand op de datum in de quote in deze post geklikt. Had er een leuke verassing in verstopt
Ik blijf kippenvel houden bij dat moment, stresslevel 100quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee! Daar had ik niet op geklikt.
Gaaf gedaan.
En altijd weer een leuk moment om even terug te zien al blijf ik dat beteuterde gezicht rechts altijd een beetje zielig vinden, ik ben een zacht ei.
(Ik klikte en was bang voor een rickroll whehe)
quote:Marcel Veenendaal, frontman van de Haagse band DI-RECT, ziet het vooralsnog niet zitten om Nederland te vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival. Dat zegt de 41-jarige artiest in gesprek met het ANP. De voornaamste reden daarvoor is dat alleen de zang live is tijdens het songfestival en de instrumenten verplicht van een geluidsband moeten komen.
Veenendaal is op de hoogte van de suggestie van Joling en heeft hem ook een verklaring gegeven waarom hij voorlopig niet mee wil doen. "Wat er bij het songfestival is, daar zie je allemaal solisten", zegt hij. En als de zanger met DI-RECT zou gaan, zou dat dus betekenen dat de band moet playbacken. "En dat is voor mij eigenlijk een reden om het niet te doen, omdat ik geloof dat er veel meer huist in een bandje dan alleen degene die de hele tijd aan het zingen is." Volgens Jamie Westland, drummer van DI-RECT, is meedoen aan het songfestival "wel een hele mooie manier om je muziek over de grens te laten gaan".
https://www.msn.com/nl-nl(...)6f683b0ba998b8&ei=10
Nou Marcel, Jamie wil gewoon nepdrummen dus hupsakeequote:Op donderdag 8 februari 2024 15:46 schreef usagi414 het volgende:
@:GeorgeM , je zal nog even moeten wachten voordat je droom uitkomt.
[..]
quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:24 schreef GeorgeM het volgende:
We zijn weer stijgende bij de wedkantoren. Van plekkie 29 naar 24.
YESSS!!!quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou Marcel, Jamie wil gewoon nepdrummen dus hupsakee
Ik snap het wel, maar tochquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Voor de mensen die alleen hier meeloeren, dit is de Finse inzendingquote:
quote:Op zondag 11 februari 2024 10:44 schreef aarontje112 het volgende:
Waarom staat Joost ineens op 6/1 voor de winst bij Betfair? Dat betekent dat ie nu 2e staat achter Oekraïne. Of fluctueert dit altijd enorm?
Door de manier waarop zal dit inderdaad flink fluctueren, omdat het ongeleide odds zijn in tegenstelling tot de normale goksites die geleide odds hebben wat betekent dat bij normale goksites een deel van de odds is hoe de mensen gokken en een deel van de odds is een 'professionele' beoordeling van de kansen.quote:* Betfair Exchange and Smarkets are betting exchange sites, like market places where people trade bets with each other.
Misschien iemand die wilde inzetten op 60/1 en een nulletje vergeten was?quote:Op zondag 11 februari 2024 10:44 schreef aarontje112 het volgende:
Waarom staat Joost ineens op 6/1 voor de winst bij Betfair? Dat betekent dat ie nu 2e staat achter Oekraïne. Of fluctueert dit altijd enorm?
Dit. Niet zo zeuren, maar doorpakkenquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou Marcel, Jamie wil gewoon nepdrummen dus hupsakee
Hmpf dat zal het zijnquote:Op zondag 11 februari 2024 11:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien iemand die wilde inzetten op 60/1 en een nulletje vergeten was?
Het is nu weer 55 @ 100 in elk geval.
Vraag mij af of dat ook vooral een reactie is op de mensen die de vergelijking maken met Finland.quote:Op zondag 11 februari 2024 12:49 schreef Niels93 het volgende:
Joost post nu ook een story op Insta met "I am myself". Ik denk echt dat het nummer onderscheidend genoeg gaat zijn tov bijvoorbeeld Finland.
Hij gaat even 10 jaar terug in de tijd?quote:Op zondag 11 februari 2024 13:08 schreef summer52 het volgende:
Ach als hij met Corry Konings gaat is hij onderscheidend genoeg.![]()
Maar zonder gekheid ik ben nu wel heel nieuwsgierig aan het worden. [ afbeelding ]
Ja wat dat betreft doen wij nu wat je vaker ziet, 'copycatten' van het soort act die het het voorgaande jaar goed deed. Vorig jaar deed een raar mannetje het goed, dus ga je dit jaar veel rare mannetjes zien.quote:Op zondag 11 februari 2024 11:22 schreef blackswangreen het volgende:
Niettemin is er in elk geval minstens één iemand die er blijkbaar ineens veel vertrouwen in heeft.
Ik zou juist zeggen dat de ontwikkelingen niet bepaald gunstig zijn voor Joost, er is eerder ruimte voor een ouderwetse Avrotros-ballad want er ligt een sloot aan jurypunten voor het oprapen
Ja ik zie hem niet uit een ei komen en zijn broek kwijt zijn als act. Maar verwacht wel een 90s eurodance sound. Oostenrijk en Finland hebben die nu al, hopelijk is het echt heel goed en anders inderdaad.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:52 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat hij alsnog met iets heel anders komt dan de rest. Geen zorgen.
No wayquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor de mensen die alleen hier meeloeren, dit is de Finse inzending
Het niveau is nou niet dusdanig hoog dat het voor Joost onmogelijk is om uit te steken boven wat er tot nu toe aan gekkigheid is gekozen, maar het effect waar je op hoopt, dat hij opvalt tussen al die serieuze Eurovisie-inzendingen, dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Ik denk dat de kijker thuis eerder graag weer eens een normaal nummer wil horen ipv al die crap (ik in elk geval welquote:Op zondag 11 februari 2024 16:40 schreef grazz het volgende:
Merk dat ik het een beetje jammer begin te vinden dat we Joost uitgerekend in zo'n jaar moeten sturen. Had liever gezien dat we echt uniek waren (net als Cha cha cha dat vorig jaar was) en dat kan nog steeds natuurlijk, want we kennen zijn lied niet. En waarschijnlijk (puur speculerend) en hopend zal het meer een gabber richting opgaan en daarin zijn we natuurlijk dan wel uniek. Hij moet er gewoon voor zorgen dat het binnen zijn vijver de beste is.
Frankrijk en waarschijnlijk Portugal zullen niet klagen dit jaar idd.quote:Op maandag 12 februari 2024 08:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het niveau is nou niet dusdanig hoog dat het voor Joost onmogelijk is om uit te steken boven wat er tot nu toe aan gekkigheid is gekozen, maar het effect waar je op hoopt, dat hij opvalt tussen al die serieuze Eurovisie-inzendingen, dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Ik denk dat de kijker thuis eerder graag weer eens een normaal nummer wil horen ipv al die crap (ik in elk geval wel)
Niet per definitie, nee. Ik vind zelf Bambie Thug wel geinig, totale hysterie. Maar op een gegeven moment is gewoon een goed geschreven popnummer door een zanger met een beetje talent ook wel eens leuk. Zelfs al is het een power balladquote:Op maandag 12 februari 2024 09:36 schreef Tinkepink het volgende:
Een feestnummer of up temp nummer staat natuurlijk niet per definitie direct gelijk aan crap.
Ik ben eigenlijk wel blij met dit jaar. Ben wel toe aan wat vrolijkers dan power ballads.
Ik denk dat mensen wel te snel in een stuip schieten als er een ‘anders dan andere’ inzending wordt gekozen en meteen roepen dat dit jaar zo vol met dat soort nummers zit. Kijk anders eens naar het huidige veld van inzendingen en het zal je verbazen hoeveel nummers er tussen zitten waar mensen tegenwoordig niet steil van achterover slaan omdat het genre ze zo onbekend is. Het is nog vrij basic qua pop en alternatief. Alleen Ierland en Finland springen er uit en tot nu toe zal alleen Nederland en mogelijk Estland daar aan toegevoegd worden. Van Griekenland, Cyprus, Duitsland, VK, Portugal, Denemarken hoeven we weinig ‘vreemds’ te verwachten.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:40 schreef grazz het volgende:
Merk dat ik het een beetje jammer begin te vinden dat we Joost uitgerekend in zo'n jaar moeten sturen. Had liever gezien dat we echt uniek waren (net als Cha cha cha dat vorig jaar was) en dat kan nog steeds natuurlijk, want we kennen zijn lied niet. En waarschijnlijk (puur speculerend) en hopend zal het meer een gabber richting opgaan en daarin zijn we natuurlijk dan wel uniek. Hij moet er gewoon voor zorgen dat het binnen zijn vijver de beste is.
Komt ook wel doordat het onze eigen inzending is waarvan we willen dat ie zo hoog mogelijk eindigt en alles wat ook maar een beetje van invloed kan zijn op een minder hoge score zorgt gewoon voor paniek bij de gemiddelde ESF(fok!)fanquote:Op dinsdag 13 februari 2024 08:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen wel te snel in een stuip schieten als er een ‘anders dan andere’ inzending wordt gekozen en meteen roepen dat dit jaar zo vol met dat soort nummers zit. Kijk anders eens naar het huidige veld van inzendingen en het zal je verbazen hoeveel nummers er tussen zitten waar mensen tegenwoordig niet steil van achterover slaan omdat het genre ze zo onbekend is. Het is nog vrij basic qua pop en alternatief. Alleen Ierland en Finland springen er uit en tot nu toe zal alleen Nederland en mogelijk Estland daar aan toegevoegd worden. Van Griekenland, Cyprus, Duitsland, VK, Portugal, Denemarken hoeven we weinig ‘vreemds’ te verwachten.
Hij maakt zichzelf veel te belangrijk.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mogelijk wordt het, na meerdere relatief hysterische electronische nummers die vorige jaren de top 5 haalden, opnieuw een gevalletje 'net te laat op de trein gesprongen'.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:40 schreef grazz het volgende:
Die trommeltjes van Treble waren van zo'n hoog tandenloosheid gehalte dat ze zelfs op het hoogtepunt van de hype roemloos ten onder zouden gaan.quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:29 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Mogelijk wordt het, na meerdere relatief hysterische electronische nummers die vorige jaren de top 5 haalden, opnieuw een gevalletje 'net te laat op de trein gesprongen'.
Net als toen we trommeltjes stuurden toen de trommeltjes-op-het-Songfestival-hype al aan het uitdoven was (Treble).
Die leeft compleet in een eigen wereld, gespeend van elke vorm van realiteitszin.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:15 schreef RipCity het volgende:
Als die maar geen zangles neemt bij Mia Nicolai. Wat een goede grap is dat.
https://www.ad.nl/show/so(...)eten-leren~a771c92b/
Jij en je heerlijke lange zinnenquote:Op zondag 18 februari 2024 11:37 schreef Greys het volgende:
Elk beetje aanstekelijk up-tempo nummer zal elk jaar wel enigszins in elkaars vaarwater zitten en elke ballad waarschijnlijk ook bij elkaar dus misschien moeten we ons daar gewoon maar geen zorgen om maken. Joost komt vast met het enige gabberhakkeuh-lied en als je wilt winnen moet je sowieso beter/leuker/opvallender zijn dan wie dan ook daar en als je niet per se hoeft te winnen en gewoon plezier wilt hebben maakt het vaarwatergewijsgezien sowieso weinig uit.
[ afbeelding ]
Als die echt iets van het niveau Cha Cha Cha stuurt, zou het wel jammer zijn. Maar in het veel waarschijnlijkere scenario dat het gewoon een meer doorsnee leuke inzending wordt, scoor je bij de jury’s toch nooit bijzonder, dus dan boeit de precieze eindklassering nauwelijks.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:37 schreef Greys het volgende:
Elk beetje aanstekelijk up-tempo nummer zal elk jaar wel enigszins in elkaars vaarwater zitten en elke ballad waarschijnlijk ook bij elkaar dus misschien moeten we ons daar gewoon maar geen zorgen om maken. Joost komt vast met het enige gabberhakkeuh-lied en als je wilt winnen moet je sowieso beter/leuker/opvallender zijn dan wie dan ook daar en als je niet per se hoeft te winnen en gewoon plezier wilt hebben maakt het vaarwatergewijsgezien sowieso weinig uit.
[ afbeelding ]
Het was niet Cornald zijn favoriet/smaak he, dat zou in dit geval ook eens positief kunnen zijn.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:42 schreef blackswangreen het volgende:
Het is wel zo dat je in dit veld nou niet direct zit te wachten op ook nog een gabbernummer... maar misschien blaast hij al die semi-lollige acts wel weg, dat kan ook. En laten we eerlijk zijn, zelfs met Friesenjung (als dat geen sample was) had hij Eurovisie niet gewonnen, dus wat maakt dat vaarwater dan uit.
In het beste geval kan hij hopen op een mooie top-10 en een Europese hit, wat het volgens de jury van oude wijze Avrotrossers is. En die kunnen het weten, dat vonden ze van Walk Along immers ook.
Klopt, maar hij vond Cha Cha Cha dan wél weer goed (al weet ik niet in hoeverre dat gewoon op de bandwagon springen was).quote:Op zondag 18 februari 2024 12:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het was niet Cornald zijn favoriet/smaak he, dat zou in dit geval ook eens positief kunnen zijn.
Ik kan niet voor alle juryleden spreken, maar bij Cornald heb ik er eigenlijk geen vertrouwen in dat hij een Cha Cha Cha, Shum of Trenuletul op waarde kan schatten en een Fulenn, Eat Your Salad of dat liedje van Malta vorig jaar kan afserveren als ongeschikt. Het is totaal niet het genre wat ik associeer met zijn interesse-gebied en dat van de andere juryleden.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Klopt, maar hij vond Cha Cha Cha dan wél weer goed (al weet ik niet in hoeverre dat gewoon op de bandwagon springen was).
Sander Lantinga kan dat misschien wel. En Jacqueline Govaert, hoewel haar eigen band natuurlijk meer Radio 2 is dan Radio 2 zelf. Verder weet ik het inderdaad ook niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kan niet voor alle juryleden spreken, maar bij Cornald heb ik er eigenlijk geen vertrouwen in dat hij een Cha Cha Cha, Shum of Trenuletul op waarde kan schatten en een Fulenn, Eat Your Salad of dat liedje van Malta vorig jaar kan afserveren als ongeschikt. Het is totaal niet het genre wat ik associeer met zijn interesse-gebied en dat van de andere juryleden.
Hij was daar héél vroeg bij. Eerlijk is eerlijk.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Klopt, maar hij vond Cha Cha Cha dan wél weer goed (al weet ik niet in hoeverre dat gewoon op de bandwagon springen was).
quote:Op zondag 18 februari 2024 19:45 schreef Greys het volgende:
Ik ben ineens zo bang dat het lied zo hup geheel onverwacht in de ochtend op een werkdag wordt gedropt en je allemaal appjes krijgt van OMG OMG HET LIED HET LIED en je niet kunt kijken en luisteren omdat je op je werk aan de telefoon bent of met iets bezig bent dat af moet en je baas is er enzo. 😅
Ik denk wel dat ie op de deur komt kloppen als ik daar het lied ga luisteren én uitgebreid zevenentwintig forumpagina's aan reacties ga lezen (want dat hoort erbij!) en twitter enzo.quote:
Oortjes in en je hebt gewoon last van een zeer lastige nummer 2quote:Op zondag 18 februari 2024 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ie op de deur komt kloppen als ik daar het lied ga luisteren én uitgebreid zevenentwintig forumpagina's aan reacties ga lezen (want dat hoort erbij!) en twitter enzo.
Dat doe ik echt nooit op m'n werk (tmi Greys, tmi) maar zou het bijna faken ervoor!quote:Op zondag 18 februari 2024 20:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Oortjes in en je hebt gewoon last van een zeer lastige nummer 2
Moeders heeft gesprokenquote:Op zondag 18 februari 2024 11:37 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |