Voor de mensen die alleen hier meeloeren, dit is de Finse inzendingquote:
quote:Op zondag 11 februari 2024 10:44 schreef aarontje112 het volgende:
Waarom staat Joost ineens op 6/1 voor de winst bij Betfair? Dat betekent dat ie nu 2e staat achter Oekraïne. Of fluctueert dit altijd enorm?
Door de manier waarop zal dit inderdaad flink fluctueren, omdat het ongeleide odds zijn in tegenstelling tot de normale goksites die geleide odds hebben wat betekent dat bij normale goksites een deel van de odds is hoe de mensen gokken en een deel van de odds is een 'professionele' beoordeling van de kansen.quote:* Betfair Exchange and Smarkets are betting exchange sites, like market places where people trade bets with each other.
Misschien iemand die wilde inzetten op 60/1 en een nulletje vergeten was?quote:Op zondag 11 februari 2024 10:44 schreef aarontje112 het volgende:
Waarom staat Joost ineens op 6/1 voor de winst bij Betfair? Dat betekent dat ie nu 2e staat achter Oekraïne. Of fluctueert dit altijd enorm?
Dit. Niet zo zeuren, maar doorpakkenquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou Marcel, Jamie wil gewoon nepdrummen dus hupsakee
Hmpf dat zal het zijnquote:Op zondag 11 februari 2024 11:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien iemand die wilde inzetten op 60/1 en een nulletje vergeten was?
Het is nu weer 55 @ 100 in elk geval.
Vraag mij af of dat ook vooral een reactie is op de mensen die de vergelijking maken met Finland.quote:Op zondag 11 februari 2024 12:49 schreef Niels93 het volgende:
Joost post nu ook een story op Insta met "I am myself". Ik denk echt dat het nummer onderscheidend genoeg gaat zijn tov bijvoorbeeld Finland.
Hij gaat even 10 jaar terug in de tijd?quote:Op zondag 11 februari 2024 13:08 schreef summer52 het volgende:
Ach als hij met Corry Konings gaat is hij onderscheidend genoeg.![]()
Maar zonder gekheid ik ben nu wel heel nieuwsgierig aan het worden. [ afbeelding ]
Ja wat dat betreft doen wij nu wat je vaker ziet, 'copycatten' van het soort act die het het voorgaande jaar goed deed. Vorig jaar deed een raar mannetje het goed, dus ga je dit jaar veel rare mannetjes zien.quote:Op zondag 11 februari 2024 11:22 schreef blackswangreen het volgende:
Niettemin is er in elk geval minstens één iemand die er blijkbaar ineens veel vertrouwen in heeft.
Ik zou juist zeggen dat de ontwikkelingen niet bepaald gunstig zijn voor Joost, er is eerder ruimte voor een ouderwetse Avrotros-ballad want er ligt een sloot aan jurypunten voor het oprapen
Ja ik zie hem niet uit een ei komen en zijn broek kwijt zijn als act. Maar verwacht wel een 90s eurodance sound. Oostenrijk en Finland hebben die nu al, hopelijk is het echt heel goed en anders inderdaad.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:52 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat hij alsnog met iets heel anders komt dan de rest. Geen zorgen.
No wayquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor de mensen die alleen hier meeloeren, dit is de Finse inzending
Het niveau is nou niet dusdanig hoog dat het voor Joost onmogelijk is om uit te steken boven wat er tot nu toe aan gekkigheid is gekozen, maar het effect waar je op hoopt, dat hij opvalt tussen al die serieuze Eurovisie-inzendingen, dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Ik denk dat de kijker thuis eerder graag weer eens een normaal nummer wil horen ipv al die crap (ik in elk geval welquote:Op zondag 11 februari 2024 16:40 schreef grazz het volgende:
Merk dat ik het een beetje jammer begin te vinden dat we Joost uitgerekend in zo'n jaar moeten sturen. Had liever gezien dat we echt uniek waren (net als Cha cha cha dat vorig jaar was) en dat kan nog steeds natuurlijk, want we kennen zijn lied niet. En waarschijnlijk (puur speculerend) en hopend zal het meer een gabber richting opgaan en daarin zijn we natuurlijk dan wel uniek. Hij moet er gewoon voor zorgen dat het binnen zijn vijver de beste is.
Frankrijk en waarschijnlijk Portugal zullen niet klagen dit jaar idd.quote:Op maandag 12 februari 2024 08:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het niveau is nou niet dusdanig hoog dat het voor Joost onmogelijk is om uit te steken boven wat er tot nu toe aan gekkigheid is gekozen, maar het effect waar je op hoopt, dat hij opvalt tussen al die serieuze Eurovisie-inzendingen, dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Ik denk dat de kijker thuis eerder graag weer eens een normaal nummer wil horen ipv al die crap (ik in elk geval wel)
Niet per definitie, nee. Ik vind zelf Bambie Thug wel geinig, totale hysterie. Maar op een gegeven moment is gewoon een goed geschreven popnummer door een zanger met een beetje talent ook wel eens leuk. Zelfs al is het een power balladquote:Op maandag 12 februari 2024 09:36 schreef Tinkepink het volgende:
Een feestnummer of up temp nummer staat natuurlijk niet per definitie direct gelijk aan crap.
Ik ben eigenlijk wel blij met dit jaar. Ben wel toe aan wat vrolijkers dan power ballads.
Ik denk dat mensen wel te snel in een stuip schieten als er een ‘anders dan andere’ inzending wordt gekozen en meteen roepen dat dit jaar zo vol met dat soort nummers zit. Kijk anders eens naar het huidige veld van inzendingen en het zal je verbazen hoeveel nummers er tussen zitten waar mensen tegenwoordig niet steil van achterover slaan omdat het genre ze zo onbekend is. Het is nog vrij basic qua pop en alternatief. Alleen Ierland en Finland springen er uit en tot nu toe zal alleen Nederland en mogelijk Estland daar aan toegevoegd worden. Van Griekenland, Cyprus, Duitsland, VK, Portugal, Denemarken hoeven we weinig ‘vreemds’ te verwachten.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:40 schreef grazz het volgende:
Merk dat ik het een beetje jammer begin te vinden dat we Joost uitgerekend in zo'n jaar moeten sturen. Had liever gezien dat we echt uniek waren (net als Cha cha cha dat vorig jaar was) en dat kan nog steeds natuurlijk, want we kennen zijn lied niet. En waarschijnlijk (puur speculerend) en hopend zal het meer een gabber richting opgaan en daarin zijn we natuurlijk dan wel uniek. Hij moet er gewoon voor zorgen dat het binnen zijn vijver de beste is.
Komt ook wel doordat het onze eigen inzending is waarvan we willen dat ie zo hoog mogelijk eindigt en alles wat ook maar een beetje van invloed kan zijn op een minder hoge score zorgt gewoon voor paniek bij de gemiddelde ESF(fok!)fanquote:Op dinsdag 13 februari 2024 08:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen wel te snel in een stuip schieten als er een ‘anders dan andere’ inzending wordt gekozen en meteen roepen dat dit jaar zo vol met dat soort nummers zit. Kijk anders eens naar het huidige veld van inzendingen en het zal je verbazen hoeveel nummers er tussen zitten waar mensen tegenwoordig niet steil van achterover slaan omdat het genre ze zo onbekend is. Het is nog vrij basic qua pop en alternatief. Alleen Ierland en Finland springen er uit en tot nu toe zal alleen Nederland en mogelijk Estland daar aan toegevoegd worden. Van Griekenland, Cyprus, Duitsland, VK, Portugal, Denemarken hoeven we weinig ‘vreemds’ te verwachten.
Hij maakt zichzelf veel te belangrijk.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:46 schreef usagi414 het volgende:
@:GeorgeM , je zal nog even moeten wachten voordat je droom uitkomt.
[..]
Mogelijk wordt het, na meerdere relatief hysterische electronische nummers die vorige jaren de top 5 haalden, opnieuw een gevalletje 'net te laat op de trein gesprongen'.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:40 schreef grazz het volgende:
Die trommeltjes van Treble waren van zo'n hoog tandenloosheid gehalte dat ze zelfs op het hoogtepunt van de hype roemloos ten onder zouden gaan.quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:29 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Mogelijk wordt het, na meerdere relatief hysterische electronische nummers die vorige jaren de top 5 haalden, opnieuw een gevalletje 'net te laat op de trein gesprongen'.
Net als toen we trommeltjes stuurden toen de trommeltjes-op-het-Songfestival-hype al aan het uitdoven was (Treble).
Die leeft compleet in een eigen wereld, gespeend van elke vorm van realiteitszin.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:15 schreef RipCity het volgende:
Als die maar geen zangles neemt bij Mia Nicolai. Wat een goede grap is dat.
https://www.ad.nl/show/so(...)eten-leren~a771c92b/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |