Wat een vriendelijk subforum.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
When you have jezelf vastgeluld, you use deze uitdrukking.
Nou, gezien het aanbod dit jaar hoop ik daar bijna opquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:46 schreef Greys het volgende:
Ja heel vriendelijk. Echt. Als je dat zelf ook gewoon een beetje bent. Dus poppies hou eens op met dat gemorrel joh. Nou weten we het wel. Kusjes.
We zijn ons in het Sanremo topic geestelijk erop aan het voorbereiden dat Joost met een bloedserieuze ballad aan gaat komen straks.
Het zal je gebeuren.
Nee ik denk het ook niet en ik hoop het zeker niet maar het zou toch wel even hysterisch zenuwlachen zijn als het wel zo is.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nou, gezien het aanbod dit jaar hoop ik daar bijna op
Niet dat Joost dat ook echt gaat doen natuurlijk.
Maar er heeft vast nog niemand op de datum in de quote in deze post geklikt. Had er een leuke verassing in verstoptquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:46 schreef Greys het volgende:
Ja heel vriendelijk. Echt. Als je dat zelf ook gewoon een beetje bent. Dus poppies hou eens op met dat gemorrel joh. Nou weten we het wel. Kusjes.
We zijn ons in het Sanremo topic geestelijk erop aan het voorbereiden dat Joost met een bloedserieuze ballad aan gaat komen straks.
Het zal je gebeuren.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:22 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Maar er heeft vast nog niemand op de datum in de quote in deze post geklikt. Had er een leuke verassing in verstopt
Dat is wel creatief, moet ik zeggen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:22 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Maar er heeft vast nog niemand op de datum in de quote in deze post geklikt. Had er een leuke verassing in verstopt
Ik blijf kippenvel houden bij dat moment, stresslevel 100quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee! Daar had ik niet op geklikt.
Gaaf gedaan.
En altijd weer een leuk moment om even terug te zien al blijf ik dat beteuterde gezicht rechts altijd een beetje zielig vinden, ik ben een zacht ei.
(Ik klikte en was bang voor een rickroll whehe)
quote:Marcel Veenendaal, frontman van de Haagse band DI-RECT, ziet het vooralsnog niet zitten om Nederland te vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival. Dat zegt de 41-jarige artiest in gesprek met het ANP. De voornaamste reden daarvoor is dat alleen de zang live is tijdens het songfestival en de instrumenten verplicht van een geluidsband moeten komen.
Veenendaal is op de hoogte van de suggestie van Joling en heeft hem ook een verklaring gegeven waarom hij voorlopig niet mee wil doen. "Wat er bij het songfestival is, daar zie je allemaal solisten", zegt hij. En als de zanger met DI-RECT zou gaan, zou dat dus betekenen dat de band moet playbacken. "En dat is voor mij eigenlijk een reden om het niet te doen, omdat ik geloof dat er veel meer huist in een bandje dan alleen degene die de hele tijd aan het zingen is." Volgens Jamie Westland, drummer van DI-RECT, is meedoen aan het songfestival "wel een hele mooie manier om je muziek over de grens te laten gaan".
https://www.msn.com/nl-nl(...)6f683b0ba998b8&ei=10
Nou Marcel, Jamie wil gewoon nepdrummen dus hupsakeequote:Op donderdag 8 februari 2024 15:46 schreef usagi414 het volgende:
@:GeorgeM , je zal nog even moeten wachten voordat je droom uitkomt.
[..]
quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:24 schreef GeorgeM het volgende:
We zijn weer stijgende bij de wedkantoren. Van plekkie 29 naar 24.
YESSS!!!quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou Marcel, Jamie wil gewoon nepdrummen dus hupsakee
Ik snap het wel, maar tochquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:46 schreef usagi414 het volgende:
@:GeorgeM , je zal nog even moeten wachten voordat je droom uitkomt.
[..]
Voor de mensen die alleen hier meeloeren, dit is de Finse inzendingquote:
quote:Op zondag 11 februari 2024 10:44 schreef aarontje112 het volgende:
Waarom staat Joost ineens op 6/1 voor de winst bij Betfair? Dat betekent dat ie nu 2e staat achter Oekraïne. Of fluctueert dit altijd enorm?
Door de manier waarop zal dit inderdaad flink fluctueren, omdat het ongeleide odds zijn in tegenstelling tot de normale goksites die geleide odds hebben wat betekent dat bij normale goksites een deel van de odds is hoe de mensen gokken en een deel van de odds is een 'professionele' beoordeling van de kansen.quote:* Betfair Exchange and Smarkets are betting exchange sites, like market places where people trade bets with each other.
Misschien iemand die wilde inzetten op 60/1 en een nulletje vergeten was?quote:Op zondag 11 februari 2024 10:44 schreef aarontje112 het volgende:
Waarom staat Joost ineens op 6/1 voor de winst bij Betfair? Dat betekent dat ie nu 2e staat achter Oekraïne. Of fluctueert dit altijd enorm?
Dit. Niet zo zeuren, maar doorpakkenquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou Marcel, Jamie wil gewoon nepdrummen dus hupsakee
Hmpf dat zal het zijnquote:Op zondag 11 februari 2024 11:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien iemand die wilde inzetten op 60/1 en een nulletje vergeten was?
Het is nu weer 55 @ 100 in elk geval.
Vraag mij af of dat ook vooral een reactie is op de mensen die de vergelijking maken met Finland.quote:Op zondag 11 februari 2024 12:49 schreef Niels93 het volgende:
Joost post nu ook een story op Insta met "I am myself". Ik denk echt dat het nummer onderscheidend genoeg gaat zijn tov bijvoorbeeld Finland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |